Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0222 313 581

't Pakhuus doet mee!

Vanaf €20,- uit eten bij de beste restaurants bij in de buurt. Het culinaire feest begint op 26 september en duurt maar liefst 10 dagen! Heerlijk toch?

Bekijk de deelnemers

motorsailer

Het Pakhuus is al jaren een vast restaurantje voor ons als we in Oude schild zijn, hetgeen overigens niet heel frequent is.Wij eten daar altijd heerlijk, ook deze keer.Heerlijke gebakken coquilles en entrecote die prima was klaar gemaakt.Er was wel een tegenvaller en daarom slechts een 6 voor het eten: Als voorgerecht stond er gebakken schelpen op de kaart. Dat behelsde een bord vol schelpdieren en scheermessen.
Echter bleek 50% van al die schelpen leeg te zijn.Daarvan de helft lag er wel los tussen, de andere helft was waarschijnlijk in de pan achtergebleven.Verder zaten er veel dichte schelpen in, waarvan gezegd wordt dat je die niet moet eten.Kortom een restaurant van deze statuur en prijsklasse zou dit niet op de kaart moeten willen hebben.
Verder alles prima, zeer prettige hardwerkende bediening en een leuke locatie.
Wij blijven wel komen.

Gegeten op 13 september 2014

kroos28

2 jaar geleden daar enorm lekker gegeten.
Nu helaas een enorme domper. De voorgerechten waren uitstekend, maar van 3 van de 4 hoofdgerechten werden we niet blij ! Bij 1 visgerecht was veel te veel saus op het bord aanwezig en waren de aardappels amper gekookt, dus hard !! Bij hoofdgerecht 2 was de entrecote van slechte kwaliteit, taai, overdwars etc. en bij het derde hoofdgerecht pasta met zeeschelpen, ontbrak saus en kruiden en zaten nog een aantal dichte mosselen. Bij ons commentaar op de gerechten was de mededeling : "Dat is uw smaak dan niet " en verder geen oplossing......Kortom geen succes dit etentje

Gegeten op 5 september 2014

riramamo

Ik vond helaas de prijskwaliteit verhouding slecht. Ik had er meer van verwacht en dan heb ik t nu alleen over het eten. Geen smaak ad pasta met kokkel, vongole en zeebaars. Geen smaak ad visbouillon, zompige schol.
Bediening was prima, wijn ook lekker. Gemiste kans om vis gevangen voor de deur niet te laten uitblinken.

Gegeten op 27 augustus 2014

Michellekkerbek

Leuk plekje aan de haven, ik had wel zin in een pakhuusburger met frites salade en een Italiaanse bol met huisgemaakte hamburger, bij de eerste hap merkte ik dat de hamburger nog koud was, bij nader onderzoek bleek de hamburger nog mega rauw het bloed liep eruit, de bediening hierop aangesproken, de hamburger ging terug naar de keuken, na een minut of 10 kreeg ik dezelfde maaltijd terug de hamburger was even van de bol afgeplukt, en opnieuw doorbakken, de frites hebben ze deze 10 minuten alleen even warm gehouden , en de rest die eerst op de hamburger zat hebben in de keuken achter gehouden , jammer voor een pakhuusburger van bijna 15 euro . Als eigenaar van deze ambiance had ik dit nooit zo opgelost,

Gegeten op 16 juli 2014

tkok

Zaterdagmiddag met een groep van 12 personen gegeten, waaronder 4 kinderen .
Na overleg kozen we voor een samenstelling van de voorgerechten. Wat we voorgeschoteld kregen was echter een flinke teleurstelling voor ons. Geen coquille, wel tartaar van texels weiderund - taai en geen smaak, een prima oester, lekkere hollandse garnaaltjes en smaakloze charcuterie. Het hoofdgerecht van zeebaars was evenmin geweldig. De zeebaars was prima maar de pasta met saus van texelse lamsworst smaakte naar niets. Veel positiefs over dit restaurant gehoord van vrienden en kennissen, helaas voor ons een teleurstelling. Bediening overigens prima en wijnen ook goed.

Gegeten op 21 juni 2014

Brigitta-

Wij hebben heerlijk geluncht bij het Pakhuus, voor we met de boot garnalen gingen vissen op de Waddenzee bij Oudeschild. Opvallend was de perfecte bediening: op het juiste moment was de ober daar waar hij zijn moest. Heel knap. We hadden lekkere, krakend verse lamskroketten en een broodje zalm. Heerlijk glas wijn erbij, op aanraden van de bediening. Het restaurant is prachtig en heeft mooi uitzicht op de haven. Na de boottocht zijn we er weer teruggekomen om op te warmen met warme chocolademelk en huisgemaakt appeltaart. Een aanrader!

Gegeten op 9 mei 2014

4liep

Gezellige zaak aan de haven van Oudeschild. De tongschar smaakte prima. Het garnituur was wat karig. Hoewel vriendelijk liet de bediening toch wat steken vallen door onze bestellingen aan andere tafeltjes af te leveren. In een geval moesten wij daardoor langer wachten op onze bestelling.
Het eten is mooier dan gemiddeld maar ook bovenmodaal geprijsd. Al met al toch een adres om nog eens terug te komen.

Gegeten op 12 april 2014

Henjet

We hadden de fruits de mer besteld. Voor 3 personen. Ik had een mail gestuurd om te reserveren, kennelijk was er iets mis gegaan met de mail en stond er geen reservering. Maar dat was geen enkel probleem, we kregen een plekje in de serre en de fruits de mer was ook mogelijk. Het was een waar visfestijn, eigenlijk teveel voor ons. Vergezeld van een heerlijk Pouilly Fume, gingen wij voldaan naar huis.

Gegeten op 21 maart 2014

ivanos

een heerlijk adresje wanneer wij op texel verblijven. we gaan hier altijd 1x lunchen omdat de kaart heerlijk is, de gerechten aansluiten bij wat wij willen. onze hond mee kan.
en zo'n middag in de serre met uitzicht op mensen die langslopen, doet het ook altijd goed.
de gerechten zijn altijd smaakvol en mooi geserveerd. prima porties en niet te gehaast. je kunt ook gewoon een kop koffie met appeltaart komen nuttigen, maakt allemaal niet uit.
heerlijk texels.

Gegeten op 23 oktober 2013

food4guys

Het Pakhuus is een adres waar je heen gaat voor vis, dus werd het een Salade Wad op een stormachtige dag. Verse garnalen, stukje gebakken poon: prachtige smaak, fraaie presentatie. Oh ja, en vooraf een garnalenkroketje niet te vergeten. Geweldig!
Hier kom je voor terug.

Gegeten op 5 december 2013

Schrijf zelf een recensie over 't Pakhuus in Oudeschild (Texel)

Schrijf hieronder je recensie over 't Pakhuus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.