't Pakhuus

't Pakhuus doet mee!

Reserveer nu!

4liep
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellige zaak aan de haven van Oudeschild. De tongschar smaakte prima. Het garnituur was wat karig. Hoewel vriendelijk liet de bediening toch wat steken vallen door onze bestellingen aan andere tafeltjes af te leveren. In een geval moesten wij daardoor langer wachten op onze bestelling.
Het eten is mooier dan gemiddeld maar ook bovenmodaal geprijsd. Al met al toch een adres om nog eens terug te komen.

Gegeten op 12 april 2014

Henjet
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden de fruits de mer besteld. Voor 3 personen. Ik had een mail gestuurd om te reserveren, kennelijk was er iets mis gegaan met de mail en stond er geen reservering. Maar dat was geen enkel probleem, we kregen een plekje in de serre en de fruits de mer was ook mogelijk. Het was een waar visfestijn, eigenlijk teveel voor ons. Vergezeld van een heerlijk Pouilly Fume, gingen wij voldaan naar huis.

Gegeten op 21 maart 2014

ivanos
  • Recensies in de laatste twee jaar

een heerlijk adresje wanneer wij op texel verblijven. we gaan hier altijd 1x lunchen omdat de kaart heerlijk is, de gerechten aansluiten bij wat wij willen. onze hond mee kan.
en zo'n middag in de serre met uitzicht op mensen die langslopen, doet het ook altijd goed.
de gerechten zijn altijd smaakvol en mooi geserveerd. prima porties en niet te gehaast. je kunt ook gewoon een kop koffie met appeltaart komen nuttigen, maakt allemaal niet uit.
heerlijk texels.

Gegeten op 23 oktober 2013

food4guys
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het Pakhuus is een adres waar je heen gaat voor vis, dus werd het een Salade Wad op een stormachtige dag. Verse garnalen, stukje gebakken poon: prachtige smaak, fraaie presentatie. Oh ja, en vooraf een garnalenkroketje niet te vergeten. Geweldig!
Hier kom je voor terug.

Gegeten op 5 december 2013

Mar-Jan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier slechts een kleine lunch genomen: Waddensalade !
Zeer verse en smakelijke garnalen & salade met een perfect stuk op de huid gebakken rode poon. Heerlijk.
Dit staat bekend als een goed visrestaurant en dat klopt dus.
Bij deze zaak verwachten wij dan ook een goede cappuccino; die kan beter. Desalniettemin; prima zaak met leuke sfeer en aan de haven.

Gegeten op 15 november 2013

lowyckbirgit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij kwamen hier dineren met twee. We kregen een tafeltje in de hoek, waarbij 1 van ons twee op een witte muur keek, dit was niet zo gezellig. We namen een aperitief, maar ons voorgerecht werd zo snel opgediend, dat men vergat te vragen wat we hierbij nog wilden drinken. Voorgerecht waren slechts 3 heel kleine coquilles, zonder meer. Brood hebben we zelf moeten vragen.
Hoofdgerecht liet langer op zich wachten, maar ook de drank. Onze glazen en dat van het tafeltje naast ons waren al lang leeg. uiteindelijk hebben we zelf de ober nog eens geroepen.
Het ene hoofdgerecht was teleurstellend (pasta met zeevruchten): er was niets van saus, gewoon droge pasta, ook niet gekruid (een beetje look mocht wel). Het andere hoofdgerecht (hertekalf) was wel lekker, maar duur.
We betaalden veel te veel voor wat we kregen. Heel slechte prijs-kwaliteit-verhouding.

Gegeten op 2 november 2013

H_H
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel veel kunnen wij er (nog) niet over zeggen, maar onze lunch was prima in orde. Hebben de garnalen- en lamsvleeskroketten gegeten die prima smaakten.

Gegeten op 6 oktober 2013

jobg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Van het weekend hier heerlijk met zijn vieren gegeten. Gelukkig konden we zonder reservering direct terecht op zaterdag avond, terwijl het wel gezellig vol zat. Werden netjes verwelkomd door het enthousiaste personeel. Het is gevestigd in een mooi oud pand en erg sfeervol en netjes ingericht.
De enigszins beknopte menukaart beloofde wel heerlijke gerechten. Wij kozen voor het mosselpannetje, twee maal op aanraden de vis van de dag, ik geloof dat het zeebaars was, en een maal de scholfilet. Alles was mooi en netjes opgemaakt en smaakte heerlijk. De eigenaresse had zelfs op ons verzoek een heerlijke riesling uit de kelder weten te vissen. Al met al heerlijk gegeten voor een mooie prijs met hele correcte en enthousiaste bediening. Zeker een aanrader!

Gegeten op 5 oktober 2013

Tex
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij het bestellen bleek de kaart vrijwel geheel niet meer verkrijgbaar te zijn. Voorgerecht (tartaar) ging nog wel maar voor het hoofdgerecht ging het uiteindelijk om droge slibtong en een redelijke schol. Zelfs de groente- en aardappelvariaties van het menu waren blijkbaar op. Het werd friet en een salade. Talrijke verontschuldigingen van de bediening waren aardig bedoeld: maar eigenlijk was het veel te duur snackbar-eten. Een grote misser dit restaurant!

Gegeten op 22 september 2013

Steven van der Doest
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alle borden op de deur zoals 'Iens topper' 'lekker' en 'Michelin aanbevolen' maakten ons verwachtingsvol. Dit werd niet waargemaakt. We lunchen laat. Dat was mogelijk. Salade was prima maar niet bijzonder. Voornamelijk gewone bladblazer. Stuk kabeljauw erop. Prima dik stuk en vers. Garnalen ontbraken. Garnalen kroketten bevatten heel erg weinig garnalen. Gekleurde vulling. Brood erbij was lekker met grote zoutkorrels en kruiden. Koffie toe prima.

Schrijf zelf een recensie over 't Pakhuus in Oudeschild (Texel)

Schrijf hieronder je recensie over 't Pakhuus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!