Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Pakhuus

3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0222 313 581
  2. www.pakhuus.nl

OudeHenk

Op advies van vrienden, zijn wij hier neergestreken en het is ons uitstekend bevallen. Vriendelijke bediening en een mooi plaatsje aan het raam. Vis, daar hadden wij zin in. Vooraf heerlijke coquilles en als hoofdgerecht de "catch of the day". Prima gegaarde roodbaarsfilet op een bedje van puree en wat kool.
Enkele dagen daarvoor was het restaurant bijna ondergelopen, vanwege de storm en het springtij. Gelukkig kon een en ander worden voorkomen door de schotbalkje in de deuropening. De kwaliteit had er niet onder geleden. Een aanrader.

Gegeten op 23 oktober 2014

Jolanda1971

Als we op Texel zijn, is een bezoek aan 't Pakhuus altijd vaste prik. Heerlijke visgerechten. Laatste keer (in mei) oesters vooraf en daarna overheerlijke tongschar gegeten De kinderen gaan altijd voor de hamburger, omdat ze die zo lekker vinden. Wij zitten graag in de serre, omdat het restaurant wat donker is. Bediening in orde.

Gegeten op 3 mei 2014

DHemken

Fijne lunch gehad. De Wad-salade. Sla en groente zag er mooi en vers uit, garnalen en vis was fris en lekker, dressing in balans. Ambiance is prima, eigenlijk helemaal niets om op aan te merken. Bediening had het wat druk, maar soi het was weer een keer mooi weer....

Gegeten op 4 oktober 2014

sven30

Wij hebben in t Pakhuus onze bruiloft gevierd. Waanzinnig! Goede service, goede wijn en gewoon goed eten. Zelfs met 45 volwassenen lukt het deze keuken om alles goed, gaar, warm en zeer smaakvol tijdig op tafel te krijgen. Snap eerlijk niet waar al deze wanklanken hieronder vandaan komen.

Gegeten op 23 mei 2014

Jammer, veel over gehoord dus we waren zeer benieuwd.
Wat viel dat tegen achteraf.
Vooraf oesters: 4 redelijke oesters maar 2 waar bijna niets in zat.
Hoofdgerecht: visschotel schol bijna net zo klein als de schar en rood poontje
Alles totaal drooggebakken. Zeekraal, toch zeker drie, en verder wat doorgekookte ik denk ezelsoren maar kon er niet veel van maken.
Nagerecht: kaasplankje: niet te geloven 3 kruimels kaas en wat walnoten.
Nog nooit zoiets meegemaakt voor zo een hoge rekening.
Prijs kwaliteitsverhouding niet te geloven.

Gegeten op 3 oktober 2014

Rombom

Een sfeervol restaurant met veel verse vis op de kaart. Uitzicht op de haven waar de vis wordt aangevoerd.
Voor de lunch hadden we vissoep (met o.a. kokkels), Wadsalade en catch of the day. Alles erg smakelijk en mooi gepresenteerd.

Gegeten op 9 september 2014

motorsailer

Het Pakhuus is al jaren een vast restaurantje voor ons als we in Oude schild zijn, hetgeen overigens niet heel frequent is.Wij eten daar altijd heerlijk, ook deze keer.Heerlijke gebakken coquilles en entrecote die prima was klaar gemaakt.Er was wel een tegenvaller en daarom slechts een 6 voor het eten: Als voorgerecht stond er gebakken schelpen op de kaart. Dat behelsde een bord vol schelpdieren en scheermessen.
Echter bleek 50% van al die schelpen leeg te zijn.Daarvan de helft lag er wel los tussen, de andere helft was waarschijnlijk in de pan achtergebleven.Verder zaten er veel dichte schelpen in, waarvan gezegd wordt dat je die niet moet eten.Kortom een restaurant van deze statuur en prijsklasse zou dit niet op de kaart moeten willen hebben.
Verder alles prima, zeer prettige hardwerkende bediening en een leuke locatie.
Wij blijven wel komen.

Gegeten op 13 september 2014

kroos28

2 jaar geleden daar enorm lekker gegeten.
Nu helaas een enorme domper. De voorgerechten waren uitstekend, maar van 3 van de 4 hoofdgerechten werden we niet blij ! Bij 1 visgerecht was veel te veel saus op het bord aanwezig en waren de aardappels amper gekookt, dus hard !! Bij hoofdgerecht 2 was de entrecote van slechte kwaliteit, taai, overdwars etc. en bij het derde hoofdgerecht pasta met zeeschelpen, ontbrak saus en kruiden en zaten nog een aantal dichte mosselen. Bij ons commentaar op de gerechten was de mededeling : "Dat is uw smaak dan niet " en verder geen oplossing......Kortom geen succes dit etentje

Gegeten op 5 september 2014

riramamo

Ik vond helaas de prijskwaliteit verhouding slecht. Ik had er meer van verwacht en dan heb ik t nu alleen over het eten. Geen smaak ad pasta met kokkel, vongole en zeebaars. Geen smaak ad visbouillon, zompige schol.
Bediening was prima, wijn ook lekker. Gemiste kans om vis gevangen voor de deur niet te laten uitblinken.

Gegeten op 27 augustus 2014

Michellekkerbek

Leuk plekje aan de haven, ik had wel zin in een pakhuusburger met frites salade en een Italiaanse bol met huisgemaakte hamburger, bij de eerste hap merkte ik dat de hamburger nog koud was, bij nader onderzoek bleek de hamburger nog mega rauw het bloed liep eruit, de bediening hierop aangesproken, de hamburger ging terug naar de keuken, na een minut of 10 kreeg ik dezelfde maaltijd terug de hamburger was even van de bol afgeplukt, en opnieuw doorbakken, de frites hebben ze deze 10 minuten alleen even warm gehouden , en de rest die eerst op de hamburger zat hebben in de keuken achter gehouden , jammer voor een pakhuusburger van bijna 15 euro . Als eigenaar van deze ambiance had ik dit nooit zo opgelost,

Gegeten op 16 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over 't Pakhuus in Oudeschild (Texel)

Schrijf hieronder je recensie over 't Pakhuus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.