a TripAdvisor company

3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0222 313 581
  2. www.pakhuus.com

Proef het mooie Texel

Een begrip op dit prachtige eiland, gelegen aan de haven van Oudeschild. Geniet van Texelse streekgerechten in een stijvolle, tijdloze ambiance. De chef heeft lokale producten hoog in het vaandel staan. Zo wordt al het vlees op het eiland geproduceerd en komt 90 procent van de vis uit de directe omgeving.

verklEETgast

Het neusjes van de zalm op Texel als je het mij vraagt. Alles is gewoon super. Wie echt lekker wil eten en goed bediend wil worden en daar ook wat geld voor over heeft, moet hier geweest zijn. SUPER!

Gegeten op 11 mei 2015

jane16

Heerlijk gegeten bij dit zeer sfeervolle restaurant. Gekozen voor een verrassingsmenu 1 keer vis en 1 keer vlees! Zeer vriendelijk geholpen door de bediening. Het hele team doet ontzettend hun best om de gasten in de watten te leggen. Tot de volgende keer!

Gegeten op 8 mei 2015

Helddi

Gegeten op 2 mei 2015

Dave-Huizinga

Afgelopen zondag hier gegeten voor de eerste keer sinds de nieuwe eigenaar begonnen is. Wij hadden al verschillende malen gehoord dat het een aanwinst was op culinair Texel. Terugkijkend op de avond is dit een feit dat wij kunnen bevestigen. Oesters, mooie visgerechten met fantastische opmaak en heerlijk van smaak begeleid met goede wijnen. Afgesloten met lekkere koffie en een gezellig praatje door de eigenaar/chefkok zelf. Ons zal hij zeker vaker terug zien en waarschijnlijk met een groter gezelschap. Want hier wil je graag je vrienden mee naar toe nemen.

Gegeten op 26 april 2015

Schrijf zelf een recensie over 't Pakhuus in Oudeschild (Texel)

Schrijf hieronder je recensie over 't Pakhuus. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.