Brasserie (NH Hotel Zoetermeer) La Copa

• ?

• ?

LaCopa

• Slecht

Wij hadden geboekt(stond ook in de agenda)voor zaterdag 26/11/2011 voor 4 personen, maar het restaurant was niet open, er was ook geen kok.Bovendien werden we heel onverschillig te woord gestaan en de afspraak dat we maandag zouden worden gebeld is ook niet nagekomen.Graag nog een reactie.

ik1803

• Goed

La Copa is een erg goed restaurant in het NH hotel in Zoetermeer.
Het eten is erg lekker! De gerechten zijn goed op smaak en van goede kwaliteit. Deze koks kunnen echt koken!
De oudere man uit de bediening die weet wat service is, vertelde dat er weinig mensen komen eten die niet in het hotel overnachten. Dit is echt zonde! Zeker een aanrader, je hebt helemaal niet het idee dat je in een hotel eet. Het restaurant is modern en sfeervol ingericht.

Proever58505

• Matig

Wij hebben al meerdere malen hier gegeten. Inmiddels is de keuken van chef gewisseld, zijn de keuzemogelijkheden bij het drie-gangen menu verkleind, is de kwaliteit wat teruggelopen maar de prijs verhoogd van 22.50 naar 29.50.
Al met al reden om mijn eerdere beoordeling "goed" te wijzigen in matig.

Proever58505

• Goed

Heb in dit restaurant meerder keren gegeten.
De prijs-kwaliteitsverhouding van het drie gangen keuzemenu is uitmuntend.Vooral met het daarbij gevoegde wijnarrangement.
In zijn prijsklasse top in zoetermeer!

willem knert

• Slecht

par hier gegeten en ik werd er nou niet echt warm van. diepvries carpaccio is al verpest dus meer kan je erniet aan verpesten . en als ze vis in een stoofpotje gaan doen vind ik al verdacht net rubber ook diepvries vis of zo maarja voor die prijs kan je ook niet 3 gangen eten en er nog wat van verwachten.betaal graag meer voor goede kwaliteit.

Proever50448

• Uitstekend

La Copa heet het restaurant in NH Zoetermeer, en is volgens mij een aanwinst voor onze gemeente, lage prijzen, 22,50 per couvert voor het eten, en 7,50 voor een wijn arrangement, al het eten is vers en ziet er verzorgd uit, was met twee personen, hadden alle twee als voorgerecht carpaccio genomen, goed op temperatuur en goed van smaak, als hoofdgerecht had ik de visstoofschotel, uitermate smakelijk en en mijn vrouw had een appen macerone (vegetarisch) had het wel eens in zwitserland gegeten waar het vandaan komt, is een combinatie van penne pasta en aardappel met appenzellerkaas geserveerd met appelmoes, en volgens mijn vrouw was dit zoals het daar wordt geserveerd. dus volgens haar top. als dessert alle twee gekozen voor de whiskey cake met bailey's ijs mooie combinatie en erg orgineel. vindt maar eens een restaurant wat zo laag drempelig is in zoetermeer en ook nog eens goedkoop, met een bediening die geintresseerd is in zijn gasten. heb wel eens anders gegeten in zoetermeer. ga zo door, mij zien ze terug. groeten Carlos van Reede

Schrijf zelf een recensie over Brasserie (NH Hotel Zoetermeer) La Copa in Zoetermeer

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie (NH Hotel Zoetermeer) La Copa. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!