Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Westduin

1. Hollands

Westduin

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0118 552 510

zeeuwolde2013

In een aangename ambiance zeer behoorlijk gegeten. Mijn vrouw verblijft regelmatig in het hotel vanwege haar werk en had me nieuwsgierig gemaakt naar de zeewolffilet met een saus van venkel en absint. Die smaakte prima, net als de vissoep vooraf. Ik vond het eten een tikkeltje aan de zoute kant, maar dat kan ook komen doordat wij thuis al een jaar herbamare gebruiken als smaakmaker in plaats van zout. De bediening is buitengewoon vriendelijk en betrokken en heeft gevoel voor afstand (dus niet nodeloos komen vragen of alles naar wens is, maar ondanks de drukte wel snel en adequaat reageren als daar behoefte aan is). Tenslotte nog een absolute pluim voor "de man achter de bar": vriendelijk, gevat, kennis van zaken en plezier in het werk uitstralend! Het restaurant ligt pal onderaan de duinen, dus wie na de maaltijd nog even een strandwandeling wil maken, staat binnen 5 minuten in het zand.

Gegeten op 13 december 2013

foodies

Is niet echt de moeite waard hier te eten als je hotelgast bent, kwaliteit ondermaats, prijzen veel te hoog, bediening heel jong en traag, weinig oplettend. Zit verder wel natuurlijk op een prachtig stukje zeeland!!

Gegeten op 16 augustus 2012

MeGus

• Slecht

• Slecht

We hebben in dit hotel een nachtje overnacht inclusief een drie gangen menu. Het eten was gewoon echt niet lekker, bij elke gang werd dezelfde salade met zure dressing gebruikt. Alles was het ook net niet. Het kaasplanken wat we als bijgerecht bestelde was echt een fiasco, 1 soort parmezaanse kaas met komkommer .. Het enige waar ik positief over kan zijn is de wijn! Helaas kan ik dit restaurant niet aanbevelen.

tineke blad

• Goed

We hebben hier, i.v.m. logies in hotel, 2 dagen achtereen à la carte gegeten. Bediening is correct. Eten is goed. Briesoep en tongfilet waren heerlijk. Beetje weinig bramensaus bij de eendeborstfilet. Als decor zijn er televisieschermen met rustgevende beelden: vreselijk kitsch.
Ik vond het eten wel aan de prijzige kant.

Proever14926

• Goed

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het interieur ademt een echte zeeuwse sfeer uit, wat bij dit hotelrestaurant achter de mooie zeeuwse duinen hoort. Na een dag wandelen over het strand met windkracht 6 smaakte het eten goed. De porties waren groot genoeg voor de grote trek. De schotels waren mooi opgemaakt en vooral de pate met tutti frutti was zalig. Na een goede hoofdschotel viel het dessert wat tegen. Ook de spaanse rode huiswijn viel bij ons niet echt in de smaak. Daarentegen was de witte zuidafrikaanse huiswijn weer verrassend goed. Voor de doorsnee toerist is dit een plek waar je goed kan genieten.

Schrijf zelf een recensie over Westduin in Koudekerke

Schrijf hieronder je recensie over Westduin. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.