a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0118 552 510

Van de zee op het bord

Bij Favours verkeer je in echte Zeeuwse sferen! De kreeft en vissen belanden zo uit de zee, kakelvers en heerlijk bereid op het bord. Ze werken met lokale leverancies en het liefst zijn alle producten biologisch. De loungebar leent zich tevens uitstekend voor zakelijke afspraken. Na ontbijt, lunch of diner stap je zo het strand op voor een strandwandeling door de zachte zeewind.

liselottemesu

Via online reservering

Leuke locatie, en op de kaart veel streekproducten. Het restaurant en terras liggen ingeklemd tussen de hotelkamers waardoor je weinig ziet van de mooie locatie. Eten was lekker. De bediening is erg vriendelijk maar het verloopt zeer chaotisch.

Gegeten op 7 mei 2016

patrick.niemegeers

Via online reservering

Bediening was zeer vriendelijk. Het eten was OK. Het "golfplatenbehang" mag er van mij onmiddellijk af. De verlichting is ook niet echt mijn ding.

Gegeten op 29 december 2015

niall

Dinsdag hier gegeten, mijn tafelgenoot had de schol in zijn geheel en ik de hamburger van de Big Green Egg. Hartelijk ontvangen in het Hotel/Restaurant waar je als niet-hotelgast ook van harte welkom bent. Het restaurant ligt letterlijk onder aan de duinen in een prachtige omgeving! Het restaurant is modern ingericht met elementen uit de omgeving waar het Zeeuwse karakter van het restaurant in te herkennen is. De ingrediënten waren van hoge kwaliteit, super vers en de service was snel en vriendelijk! Bediening maakt een praatje, geeft wat aanbevelingen en tips. Vanuit het keukenteam de gerechten op goed tempo ontvangen en super op smaak!
Met twee personen voor nog geen €50,- heerlijk gegeten aan de Zeeuwse kust. Zeker de moeite waard!

Gegeten op 6 oktober 2015

lekkereten1944

Tijdens ons verblijf in het hotel hebben we gedineerd in het restaurant. Als voorgerecht kozen we voor de aardappelsoep. Lekker en weer eens wat anders. De Lomo Iberico als hoofdgerecht was precies goed alleen vond ik de rode wijnsaus iets te overheersend van smaak. De diamanthaas die mijn partner koos had iets zachter gekund maar was wel lekker. De Panna Cotta als dessert was echt geweldig met al dat verse tuinfruit er op. De prijs/kwaliteitverhouding verdient dan ook een hele dikke voldoende. Dit restaurant werkt hoofdzakelijk met producten die in de directe omgeving (eiland Walcheren) voorhanden zijn. Dat is een goede keus want de versheid is daarmee gegarandeerd en het milieu vaart er ook wel bij. De bediening is bijzonder vriendelijk en het interieur is modern met een vleugje nostalgie getuige o.a. de stukken aangespoeld wrakhout dat omgetoverd werd tot verlichtingsarmaturen. Wel mooi vond ik. Er is in het interieur veel gebruik gemaakt van echt gebruikte planken en ander hout. Ook de tafeltjes zijn er van vervaardigd. Wel netjes geschaafd en geschuurd natuurlijk. Wij waren goed te spreken over de eigen sfeer in dit restaurant vlak achter de duinen.

Gegeten op 6 oktober 2015

tom156

Met tweeën hier gegeten. Niet echt heel mooi om binnen te zitten, maar de lokatie is prachtig. De gemarineerde zalm vooraf was erg lekker. Schnitzel was prima (wat kan er mis gaan). De hoenfilet was lekker maar niet bijzonder, en zat een peesje in. Vriendelijke en snelle bediening. Prijs/kwaliteit wat aan de hoge kant. Zou er wel terugkomen.

Gegeten op 23 juli 2015

Ernst57

We verbleven een paar dagen in hotel Westduin in Koudekerke. Net hotel met vriendelijk personeel. De eerste avond nog even een drankje genomen aan de bar van het Westduin hotel. Nou daar is niets mis mee! Volgens mij de beste barkeeper van heel Zeeland! Dank Wibo de Vries voor de fantastische service! Na een gezellige tweede dag in het Zeeuwse besloten maar in het hotel restaurant te gaan eten. Nou dat was niet echt een succes! Jammer je kunt er zoveel van maken op deze mooie locatie in Zeeland. Maar helaas....... De kok maakt zich er wel gemakkelijk af met weinig creativiteit! De Hollandse garnalen waren mooi vers maar de Zeeuwse vissoep was niet echt heel bijzonder. Soort Kreeftenboullion met wat schelpjes en stukjes vis! Daar kun je meer van maken. Na het weghalen van het voorgerecht gelijk een schaaltje sla op tafel. Maar ja met een beetje dressing die smaakte naar kant en klaar, jammer! Hoofdgerechten kabeljauw en tarbotine netjes gebakken maar beide met vrijwel dezelfde garnituur en met dikke sausjes. Jammer! Samen en kaasplateau genomen met drie soorten Zeeuwse kaas. Nette puntjes maar beter bij de borrel! Ook de koffie met zoete verassing niet bijzonder (wel € 6 euro p.p.). Met een flesje Vincente Gandia (biologische witte wijn van de Verdejo druif uit Spanje) erbij waren we € 120, - kwijt en dat is echt teveel voor deze kwaliteit. Ik zeg gemiste kans! Bediening niet onaardig maar geen echte vakmensen. Lieve mensen van hotel Westduin pak je kans en maak er wat van jullie hebben alles mee! Een lekker vol hotel en zitten in een provincie met zoveel mooie producten! Laat dat dan zien.

Gegeten op 7 mei 2015

luukoverman

We hebben op vrijdagavond, de avond van onze aankomst in het hotel gegeten. Het hotel en dus ook het restaurant was vol, rumoerig, gezellig. De bediening was goed, vriendelijk, efficient en snel. Het eten was redelijk lekker.

Gegeten op 19 september 2014

zeeuwolde2013

In een aangename ambiance zeer behoorlijk gegeten. Mijn vrouw verblijft regelmatig in het hotel vanwege haar werk en had me nieuwsgierig gemaakt naar de zeewolffilet met een saus van venkel en absint. Die smaakte prima, net als de vissoep vooraf. Ik vond het eten een tikkeltje aan de zoute kant, maar dat kan ook komen doordat wij thuis al een jaar herbamare gebruiken als smaakmaker in plaats van zout. De bediening is buitengewoon vriendelijk en betrokken en heeft gevoel voor afstand (dus niet nodeloos komen vragen of alles naar wens is, maar ondanks de drukte wel snel en adequaat reageren als daar behoefte aan is). Tenslotte nog een absolute pluim voor "de man achter de bar": vriendelijk, gevat, kennis van zaken en plezier in het werk uitstralend! Het restaurant ligt pal onderaan de duinen, dus wie na de maaltijd nog even een strandwandeling wil maken, staat binnen 5 minuten in het zand.

Gegeten op 13 december 2013

foodies

Is niet echt de moeite waard hier te eten als je hotelgast bent, kwaliteit ondermaats, prijzen veel te hoog, bediening heel jong en traag, weinig oplettend. Zit verder wel natuurlijk op een prachtig stukje zeeland!!

Gegeten op 16 augustus 2012

MeGus

• Slecht

• Slecht

We hebben in dit hotel een nachtje overnacht inclusief een drie gangen menu. Het eten was gewoon echt niet lekker, bij elke gang werd dezelfde salade met zure dressing gebruikt. Alles was het ook net niet. Het kaasplanken wat we als bijgerecht bestelde was echt een fiasco, 1 soort parmezaanse kaas met komkommer .. Het enige waar ik positief over kan zijn is de wijn! Helaas kan ik dit restaurant niet aanbevelen.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant@Eef in Koudekerke

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant@Eef. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.