a TripAdvisor company

Flavours

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0118 552 510

tom156

Met tweeën hier gegeten. Niet echt heel mooi om binnen te zitten, maar de lokatie is prachtig. De gemarineerde zalm vooraf was erg lekker. Schnitzel was prima (wat kan er mis gaan). De hoenfilet was lekker maar niet bijzonder, en zat een peesje in. Vriendelijke en snelle bediening. Prijs/kwaliteit wat aan de hoge kant. Zou er wel terugkomen.

Gegeten op 23 juli 2015

Ernst57

We verbleven een paar dagen in hotel Westduin in Koudekerke. Net hotel met vriendelijk personeel. De eerste avond nog even een drankje genomen aan de bar van het Westduin hotel. Nou daar is niets mis mee! Volgens mij de beste barkeeper van heel Zeeland! Dank Wibo de Vries voor de fantastische service! Na een gezellige tweede dag in het Zeeuwse besloten maar in het hotel restaurant te gaan eten. Nou dat was niet echt een succes! Jammer je kunt er zoveel van maken op deze mooie locatie in Zeeland. Maar helaas....... De kok maakt zich er wel gemakkelijk af met weinig creativiteit! De Hollandse garnalen waren mooi vers maar de Zeeuwse vissoep was niet echt heel bijzonder. Soort Kreeftenboullion met wat schelpjes en stukjes vis! Daar kun je meer van maken. Na het weghalen van het voorgerecht gelijk een schaaltje sla op tafel. Maar ja met een beetje dressing die smaakte naar kant en klaar, jammer! Hoofdgerechten kabeljauw en tarbotine netjes gebakken maar beide met vrijwel dezelfde garnituur en met dikke sausjes. Jammer! Samen en kaasplateau genomen met drie soorten Zeeuwse kaas. Nette puntjes maar beter bij de borrel! Ook de koffie met zoete verassing niet bijzonder (wel € 6 euro p.p.). Met een flesje Vincente Gandia (biologische witte wijn van de Verdejo druif uit Spanje) erbij waren we € 120, - kwijt en dat is echt teveel voor deze kwaliteit. Ik zeg gemiste kans! Bediening niet onaardig maar geen echte vakmensen. Lieve mensen van hotel Westduin pak je kans en maak er wat van jullie hebben alles mee! Een lekker vol hotel en zitten in een provincie met zoveel mooie producten! Laat dat dan zien.

Gegeten op 7 mei 2015

luukoverman

We hebben op vrijdagavond, de avond van onze aankomst in het hotel gegeten. Het hotel en dus ook het restaurant was vol, rumoerig, gezellig. De bediening was goed, vriendelijk, efficient en snel. Het eten was redelijk lekker.

Gegeten op 19 september 2014

zeeuwolde2013

In een aangename ambiance zeer behoorlijk gegeten. Mijn vrouw verblijft regelmatig in het hotel vanwege haar werk en had me nieuwsgierig gemaakt naar de zeewolffilet met een saus van venkel en absint. Die smaakte prima, net als de vissoep vooraf. Ik vond het eten een tikkeltje aan de zoute kant, maar dat kan ook komen doordat wij thuis al een jaar herbamare gebruiken als smaakmaker in plaats van zout. De bediening is buitengewoon vriendelijk en betrokken en heeft gevoel voor afstand (dus niet nodeloos komen vragen of alles naar wens is, maar ondanks de drukte wel snel en adequaat reageren als daar behoefte aan is). Tenslotte nog een absolute pluim voor "de man achter de bar": vriendelijk, gevat, kennis van zaken en plezier in het werk uitstralend! Het restaurant ligt pal onderaan de duinen, dus wie na de maaltijd nog even een strandwandeling wil maken, staat binnen 5 minuten in het zand.

Gegeten op 13 december 2013

foodies

Is niet echt de moeite waard hier te eten als je hotelgast bent, kwaliteit ondermaats, prijzen veel te hoog, bediening heel jong en traag, weinig oplettend. Zit verder wel natuurlijk op een prachtig stukje zeeland!!

Gegeten op 16 augustus 2012

MeGus

• Slecht

• Slecht

We hebben in dit hotel een nachtje overnacht inclusief een drie gangen menu. Het eten was gewoon echt niet lekker, bij elke gang werd dezelfde salade met zure dressing gebruikt. Alles was het ook net niet. Het kaasplanken wat we als bijgerecht bestelde was echt een fiasco, 1 soort parmezaanse kaas met komkommer .. Het enige waar ik positief over kan zijn is de wijn! Helaas kan ik dit restaurant niet aanbevelen.

tineke blad

• Goed

We hebben hier, i.v.m. logies in hotel, 2 dagen achtereen à la carte gegeten. Bediening is correct. Eten is goed. Briesoep en tongfilet waren heerlijk. Beetje weinig bramensaus bij de eendeborstfilet. Als decor zijn er televisieschermen met rustgevende beelden: vreselijk kitsch.
Ik vond het eten wel aan de prijzige kant.

Proever14926

• Goed

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het interieur ademt een echte zeeuwse sfeer uit, wat bij dit hotelrestaurant achter de mooie zeeuwse duinen hoort. Na een dag wandelen over het strand met windkracht 6 smaakte het eten goed. De porties waren groot genoeg voor de grote trek. De schotels waren mooi opgemaakt en vooral de pate met tutti frutti was zalig. Na een goede hoofdschotel viel het dessert wat tegen. Ook de spaanse rode huiswijn viel bij ons niet echt in de smaak. Daarentegen was de witte zuidafrikaanse huiswijn weer verrassend goed. Voor de doorsnee toerist is dit een plek waar je goed kan genieten.

Schrijf zelf een recensie over Flavours in Koudekerke

Schrijf hieronder je recensie over Flavours. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.