Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Campveerse Toren

1. Frans

De Campveerse Toren

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0118 501 291

Marikav

Ik heb deze keer lang na moeten denken over de cijfers. Voor wat betreft het eten: De amuses waren prima, maar niet bijzonder. Ik had het 3- gangen Veerse menu voor €30,- en alle gerechten hiervan waren lekker. De scholfilet was heel zacht. Het dessert was bijzonder en verrassend. Mijn vriend had een combi gemaakt uit het menu en de a la carte kaart. Voorgerecht kostte uit het menu € 18,00 en hij had gekozen voor de Zeeuwse artisjokken. De artisjokken waren echter (te?) hard en het geheel was niet bijzonder. Prijs kwaliteit was hier in ieder geval niet naar verhouding. Als hoofdgerecht had hij de zeetong. Deze was erg goed en werd op verzoek gefileerd. De wijnkaart was prima, maar bestond vooral uit de klassieke Franse en Duitse wijnen. Weinig uit de 'nieuwe' wijnlanden. Service: de ober / gastheer was vriendelijk maar gereserveerd. De dame die ons de avond verder bediende was heel vriendelijk, minder gereserveerd en zorgde voor tijdige aanvulling van onze glazen. Zoals eerder door een recensist gemeld, wordt er bij de koffie ongevraagd zoetigheid geserveerd, die ook berekend wordt. Mijn vriend is echter diabeet waardoor hij dit niet eet. Men was zo vriendelijk om de zoetigheden daarom te halveren, echter werden ze wel berekend. Het was een top service geweest als ze voor hem alleen de koffie hadden laten betalen. Decor: de locatie is schitterend en met name de plaatsen aan het raam zijn super. De inrichting zelf is niet bijzonder. De zitting van mijn stoel kon wat opvulling gebruiken, maar dat terzijde. Kortom, mixed feelings over dit restaurant.

Gegeten op 10 september 2014

HWO

Op TERRAS kibbeling gegeten. Kwaliteit beneden alle peil. Lijkt erop dat de paar kleine stukjes vis in een soort paneermeel zo uit een diepvrieszak van de groothandel komen. Lijken op goedkope droge en smakeloze fabrieksmatige borrelhapjes, maar geen kibbeling. De friet is droog en te lang in de frituur geweest (oude olie? een restje voor een 2e keer gebruikt?). Saus is uit de emmer en te zoet, daarbij een paar smakeloze blaadjes sla met een kwart tomaat. Kom op, dit moet toch beter kunnen. De witte huiswijn was prima. Een goede en leuke bediening.

Gegeten op 5 september 2014

esvel013

Gisteren heerlijk buiten op het levendige terras mosselen gegeten. De mosselen waren van uitstekende kwaliteit. Ontspannen vriendelijke bediening. Wij gaan zeker nog een keer naar deze plek terug!

Gegeten op 30 juli 2014

kristin2

het terras is aanlokkelijk, maar eens gezeten kwam een grote truck leveren voor ons neus!!
mijn gekozen salade leek op groen uit een zak, die al lang open was. daarbij een zure augurk in schijfjes (!!?), wat tomaat en plakken gebakken spek.
de holle oesters , die mijn man gekozen had , heeft hij ook niet opgegeten.
ze hadden ons moeten zeggen dat het geen goede periode is voor de oesters: spijtig!!!

Gegeten op 26 juni 2014

HVMVOORBURG

Echt een leuke zaak. Nostalgie is het goede woord. Zeer prettig familiebedrijf. Mooie ligging. De lekkerste kreeftensoep die ik ooit gegeten heb. De zwezerik mocht er ook zijn. Ruime porties. leuke verrassing daar aan het Veerse Meer.

Gegeten op 29 april 2014

soepkippetje

Wij gingen hierheen om van het kreeftenmenu te genieten en de andere 3 gangen menu's. Het goedkoopste menu is €35,00 maar je kunt ook a la carte eten. We zaten in een prachtig bijzaaltje en werden bediend door een zeer aardige serveerster. We voelden ons wat misplaatst in onze fietskleding met verwaaide haren, maar het kan toch wel gewoon daar. De gerechten werden mooi gepresenteerd en smaakten heerlijk. Het broodje bleef lekker de hele maaltijd staan, en werd niet meteen weggehaald na de eerste gang. De afsluitende koffie worden zoetigheden gepresenteerd, waar je eigenlijk niet om hebt gevraagd (en wel moet betalen!).

Gegeten op 30 mei 2014

Henjet

We hadden gekozen voor het Oosterscheldekreeftmenu. Wij eten graag kreeft, wat hebben wij gesmuld, zelden heb ik zo'n verfijnde saus erbij gekregen. De soep was heerlijk . Niets dan lof over dit menu. We hadden een prachtig plekje bij het raam. De ambiance is heel bijzonder. De bediening was uitstekend en attent. Een aanrader

Gegeten op 5 april 2014

Ingeborg

Wat een tegenvaller. Het 3-gangenmenu is behoorlijk aan de prijs, maar wat je krijgt is niet heel bijzonder. Misschien hadden we pech, in de mooie restaurantzaal was een groot gezelschap, waardoor wij met 14 andere gasten in een heel koud maar mooi bijzaaltje zaten. De bediening kon het tempo amper bijbenen. Tijdens de hele maaltijd heeft mijn apertiefglas nog leeg op tafel gestaan.
Bij het ontbijt de volgende dag in het restaurant zagen we wat voor ambiance wij gemist hadden. Heel jammer.

Gegeten op 14 maart 2014

janneke44

Gegeten op 30 december 2013

bill moons

Op Oudejaarsavond hebben we hier genoten van het speciaal samengestelde menu. Amuse, en daarna gemarineerde langoustines, fricassee van kreeft, en als hoofdgerecht hert met rode portsaus. Alles perfect in evenwicht en niet teveel van het goede, met daarbij een prima wijn-arrangement. Het was behoorlijk aan de prijs maar dat hadden we er graag voor over, en je zit daar prachtig in die historische toren. Voorheen hebben we hier wel eens op een gewone dag minder goede ervaringen gehad, misschien waren er voor deze feestdagen extra topkoks aan het werk. De wijn-deskundige was prima, alleen de bediening is stug - met name de 'leading lady' is niet erg vriendelijk.

Gegeten op 31 december 2013

Schrijf zelf een recensie over De Campveerse Toren in Veere

Schrijf hieronder je recensie over De Campveerse Toren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.