De Campveerse Toren

• 7.1

• 8.4

Ingeborg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een tegenvaller. Het 3-gangenmenu is behoorlijk aan de prijs, maar wat je krijgt is niet heel bijzonder. Misschien hadden we pech, in de mooie restaurantzaal was een groot gezelschap, waardoor wij met 14 andere gasten in een heel koud maar mooi bijzaaltje zaten. De bediening kon het tempo amper bijbenen. Tijdens de hele maaltijd heeft mijn apertiefglas nog leeg op tafel gestaan.
Bij het ontbijt de volgende dag in het restaurant zagen we wat voor ambiance wij gemist hadden. Heel jammer.

Gegeten op 14 maart 2014

janneke44
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een koude decemberdag hebben wij in deze prachtige ambiance gelunched.
Dit restaurant is gevestigd in het oudste gebouw van Veere en kijkt uit over het Veerse meer.
Het gebouw heeft een zeer oude geschiedenis welke je kunt lezen bij het menu.
In de ruimte hangen prachtige schilderijen van een plaatselijke doch bekende kunstenaar;met name die boven de deur vonden wij geweldig mooi.
Er is veel te zien in dit restaurant.

We zaten aan een tafel met echte vensterbanken, met zachte donzen kussens in je rug en een prachtig uitzicht.
De tafel was fraai gedekt met gesteven linnen en we kregen binnen no-time heerlijke,verse,huisgemaakte amuse.
De bediening was een al wat oude dame die een perfecte gastvrouw bleek te zijn.
Alle wensen werden snel vervuld en je werd goed in de gaten gehouden zonder dat je dat eigenlijk merkte.

Onze lunch; een menu met Tong, was perfect klaargemaakt; zowel wat betreft garing als seasening. De kok kwam de tong aan tafel laren zien alvorens deze voor je gefileerd werd en opgedient.

We hebben heel erg genoten van deze ervaring ;want dat is het wel.
Misschien leuk om te vermelden dat Kon i ng Willem 1 hier tot 2x toe ( hij is blijkbaar vaak getrouwd?;-) zijn bruiloft hier gevierd heeft; de rekening van toen kun je ook vinden bij het menu.

Kortom ZEER aanbevelenswaardig.
Op een mooie dag moet je denk ik wel ruim te voren reserveren.

Gegeten op 30 december 2013

bill moons
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op Oudejaarsavond hebben we hier genoten van het speciaal samengestelde menu. Amuse, en daarna gemarineerde langoustines, fricassee van kreeft, en als hoofdgerecht hert met rode portsaus. Alles perfect in evenwicht en niet teveel van het goede, met daarbij een prima wijn-arrangement. Het was behoorlijk aan de prijs maar dat hadden we er graag voor over, en je zit daar prachtig in die historische toren. Voorheen hebben we hier wel eens op een gewone dag minder goede ervaringen gehad, misschien waren er voor deze feestdagen extra topkoks aan het werk. De wijn-deskundige was prima, alleen de bediening is stug - met name de 'leading lady' is niet erg vriendelijk.

Gegeten op 31 december 2013

Gerardkarel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het mooiste restaurant van Zeeland en misschien wel van Nederland! Wat een schitterend plekje blijft het toch, wij komen ieder jaar terug en genieten van elk jaargetijde. De chef laat dit ook spreken in de kaart. In de zomer wordt er gewerkt met vers seizoensfruit uit de regio en in de winter straalt de kaart een landelijk en rustiek gevoel uit. Ruime keuze en inspirerende gerechten. Ook deze keer weer genoten van wild en schitterende wijnen. Ook overnachten is een aanrader, het ontbijt bij klassieke muziek en kaarslicht is de perfecte afsluiting van een romantisch verblijf!

Gegeten op 14 december 2013

nat2402
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance! We kregen 2 amuses van het huis, een bitterbal van forel en een coquille met pesto, allebei zeer goed van smaak. De fazanten paté als voorgerecht was erg lekker. De vis in het hoofdgerecht was door de kok goed op smaak gebracht en niet flauw. Het nagerecht, een charlotte van appel, hebben we onze vingers bij afgelikt! Het was een zeer geslaagde avond in de Campveerse Toren. Goed eten en lekkere wijnen. Niet te vergeten, vriendelijke bediening, vooral de dame met het donkere haar was zeer enthousiast!

Gegeten op 13 december 2013

Florian123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een super restaurant! Heerlijk gegeten in een schitterende historische ambiance. Het restaurant doet toch hedendaags aan door de speelse stoelen en moderne franse keuken. Een echte aanrader!

Gegeten op 3 november 2013

Floris-jan12
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijke avond in een sfeervolle ambiance! Werkelijk een schitterend gebouw wat klasse en historie uitstraalt. Op het diner niets aan te merken, verfijnde franse keuken met een Bourgondisch tintje. Ik kan iedereen de Campveerse Toren en Veere in algemeen erg aanraden.

Gegeten op 1 december 2013

Wybli
  • Recensies in de laatste twee jaar

Smaken van de gangen an sich prima echter weinig contrast, geen smaaksensatie. De prijs van het eten is absoluut niet te rechtvaardigen. Sommelier zeer enthousiast, ruime kennis en komt met verrassende keuzes. Jammer dat de chefkok te weinig creativiteit op het bord laat zien.

Gegeten op 18 oktober 2013

FrankSmulders
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag lunch genoten op het terras van de Campveerse Toren. Locatie is super met mooi weer, bediening vlot en prima. Het eten is echter een regelrechte aanfluiting. We bestelden drie gerechten, alle drie even slecht. De kleine Caesar salade was een ontbijtbordje met sla, daarop wat croutons en een paar schilfertjes parmesaanse kaas, een paar plakken dun gesneden kalkoenfilet (zoals broodbeleg) en daarover een kwak saus die uit een fles leek te komen. Zag er niet uit en smaakte naar niks. De uiensoep was een waterige bouillon met wat gekookte slierten ui. En de Quiche Lorraine een vette, kazige hap met als begeleiding stokbrood (??) en een kwak sla en tomaat zonder dressing. En dat alles allesbehalve goedkoop.

Gegeten op 8 augustus 2013

aaddenneman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk een bezoek aan Veere. Even lunchen op een terras bij De Campveerse Toren. Het was warm maar de parasols werden niet in gebruik genomen. Omdat het markt was en het druk was kwamen de mensen toch wel.
De kaart bekeken het was vrij prijzig. Ik bestelde twee kroketten met brood voor 9,50. De twee duurste krokketten die ik ooit in een restaurant gegeten heb. Maar ja was de gedachte misschien wel heel veel kwaliteit voor dat geld. Fout gedacht. Bij de 1e poging werden twee garnalenkroketten gebracht. Misverstand dat kan. Bij de tweede poging waren de kroketten koud. De fout werd hersteld de kroketten leken even opgewarmd in de magnetron en de kwaliteit was een aanfluiting. Twee witte boterhammetjes met wat groen. Er was geen keuze bruin of wit . Groen was in zijn waarde gelaten. De duurste kroketten maar het magerste bordje ooit. Een aanfluiting. Antireclame voor Veere. Ik heb er geen andere woorden voor. De ober vroeg beleefd of het gesmaakt had. Ik heb hem vriendelijk geantwoord dat het wel een mager bordje was voor dit geld. Hij antwoordde dat hij daar niet over ging maar dat hij het zich wel kon voorstellen, maar het beleid lag niet bij hem. Dus daarom : de uitbaters moeten zich rotschamen.

Gegeten op 16 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over De Campveerse Toren in Veere

Schrijf hieronder je recensie over De Campveerse Toren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!