Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Campveerse Toren

1. Frans

De Campveerse Toren

1. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0118 501 291

esvel013

Gisteren heerlijk buiten op het levendige terras mosselen gegeten. De mosselen waren van uitstekende kwaliteit. Ontspannen vriendelijke bediening. Wij gaan zeker nog een keer naar deze plek terug!

Gegeten op 30 juli 2014

kristin2

het terras is aanlokkelijk, maar eens gezeten kwam een grote truck leveren voor ons neus!!
mijn gekozen salade leek op groen uit een zak, die al lang open was. daarbij een zure augurk in schijfjes (!!?), wat tomaat en plakken gebakken spek.
de holle oesters , die mijn man gekozen had , heeft hij ook niet opgegeten.
ze hadden ons moeten zeggen dat het geen goede periode is voor de oesters: spijtig!!!

Gegeten op 26 juni 2014

HVMVOORBURG

Echt een leuke zaak. Nostalgie is het goede woord. Zeer prettig familiebedrijf. Mooie ligging. De lekkerste kreeftensoep die ik ooit gegeten heb. De zwezerik mocht er ook zijn. Ruime porties. leuke verrassing daar aan het Veerse Meer.

Gegeten op 29 april 2014

soepkippetje

Wij gingen hierheen om van het kreeftenmenu te genieten en de andere 3 gangen menu's. Het goedkoopste menu is €35,00 maar je kunt ook a la carte eten. We zaten in een prachtig bijzaaltje en werden bediend door een zeer aardige serveerster. We voelden ons wat misplaatst in onze fietskleding met verwaaide haren, maar het kan toch wel gewoon daar. De gerechten werden mooi gepresenteerd en smaakten heerlijk. Het broodje bleef lekker de hele maaltijd staan, en werd niet meteen weggehaald na de eerste gang. De afsluitende koffie worden zoetigheden gepresenteerd, waar je eigenlijk niet om hebt gevraagd (en wel moet betalen!).

Gegeten op 30 mei 2014

Henjet

We hadden gekozen voor het Oosterscheldekreeftmenu. Wij eten graag kreeft, wat hebben wij gesmuld, zelden heb ik zo'n verfijnde saus erbij gekregen. De soep was heerlijk . Niets dan lof over dit menu. We hadden een prachtig plekje bij het raam. De ambiance is heel bijzonder. De bediening was uitstekend en attent. Een aanrader

Gegeten op 5 april 2014

Ingeborg

Wat een tegenvaller. Het 3-gangenmenu is behoorlijk aan de prijs, maar wat je krijgt is niet heel bijzonder. Misschien hadden we pech, in de mooie restaurantzaal was een groot gezelschap, waardoor wij met 14 andere gasten in een heel koud maar mooi bijzaaltje zaten. De bediening kon het tempo amper bijbenen. Tijdens de hele maaltijd heeft mijn apertiefglas nog leeg op tafel gestaan.
Bij het ontbijt de volgende dag in het restaurant zagen we wat voor ambiance wij gemist hadden. Heel jammer.

Gegeten op 14 maart 2014

janneke44

Gegeten op 30 december 2013

bill moons

Op Oudejaarsavond hebben we hier genoten van het speciaal samengestelde menu. Amuse, en daarna gemarineerde langoustines, fricassee van kreeft, en als hoofdgerecht hert met rode portsaus. Alles perfect in evenwicht en niet teveel van het goede, met daarbij een prima wijn-arrangement. Het was behoorlijk aan de prijs maar dat hadden we er graag voor over, en je zit daar prachtig in die historische toren. Voorheen hebben we hier wel eens op een gewone dag minder goede ervaringen gehad, misschien waren er voor deze feestdagen extra topkoks aan het werk. De wijn-deskundige was prima, alleen de bediening is stug - met name de 'leading lady' is niet erg vriendelijk.

Gegeten op 31 december 2013

Gerardkarel

Het mooiste restaurant van Zeeland en misschien wel van Nederland! Wat een schitterend plekje blijft het toch, wij komen ieder jaar terug en genieten van elk jaargetijde. De chef laat dit ook spreken in de kaart. In de zomer wordt er gewerkt met vers seizoensfruit uit de regio en in de winter straalt de kaart een landelijk en rustiek gevoel uit. Ruime keuze en inspirerende gerechten. Ook deze keer weer genoten van wild en schitterende wijnen. Ook overnachten is een aanrader, het ontbijt bij klassieke muziek en kaarslicht is de perfecte afsluiting van een romantisch verblijf!

Gegeten op 14 december 2013

nat2402

Heerlijk gegeten in een prachtige ambiance! We kregen 2 amuses van het huis, een bitterbal van forel en een coquille met pesto, allebei zeer goed van smaak. De fazanten paté als voorgerecht was erg lekker. De vis in het hoofdgerecht was door de kok goed op smaak gebracht en niet flauw. Het nagerecht, een charlotte van appel, hebben we onze vingers bij afgelikt! Het was een zeer geslaagde avond in de Campveerse Toren. Goed eten en lekkere wijnen. Niet te vergeten, vriendelijke bediening, vooral de dame met het donkere haar was zeer enthousiast!

Gegeten op 13 december 2013

Schrijf zelf een recensie over De Campveerse Toren in Veere

Schrijf hieronder je recensie over De Campveerse Toren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.