a TripAdvisor company

1. Catering
  2. Regionaal
  1. Toon telefoonnummer 0118 501 291

WilmavHalteren

We hebben twee nachtjes gelogeerd en twee avonden gegeten op deze bijzondere plek. Alles was heerlijk!
Het personeel was heel vriendelijk.
Wijn suggesties kunnen beter.

Gegeten op 20 november 2015

Joostgabrielle

Erg lekker gegeten tijdens de wildproeverij. Een aangename verrassing bij ons onverwachte bezoek aan de campveerse toren. Alle gerechten waren apart en fijn van smaak waarbij gebruik werd gemaakt van regionale producten. Het geheel werd begeleid door een proeverij van wijnen en zelfs lokaal witbier. Prima bediening en leuke gastvrouw. We komen hier zeker terug.

Gegeten op 20 november 2015

cornelis

Een prachtige historische locatie, en best een leuke diner kaart! Wij hebben lekker gegeten met onder andere een goed gevulde vissoep als hoofdgerecht.

Om in de top van de Zeeuwse restaurants te komen, mag de lat nog wel iets omhoog; zo kan de samenstelling van de verschillende ingrediënten in de gerechten wat spannender en vernieuwender.

Gegeten op 2 oktober 2015

Leentjeleen

Vandaag, op een prachtige herfst zondag neergestreken op het terras voor een lunch. Wat zit je daar heerlijk! Maar wat een ontzettend groot contrast met de geleverde kwaliteit. Deels kleine dingen, maar ook grote issues! Zo'n plek verdient gewoon beter!!! Zo ligt er 1 menukaart voor 3 personen. Er worden geen extra menukaarten gebracht...De bestelde drank wordt snel gebracht. Maar dan begint het lange, lange wachten. Na ong 30 minuten maar eens gevraagd waar het eten bleef. Er werd aangegeven dat er aan werd gewerkt...Snel hierna kwamen er 2 soepkommen (het bestek was er nog niet) Echter nadat wij vroegen wat welke soep was, bleek de soep voor een andere tafel te zijn. Kan gebeuren! Daarna wederom wachten, wachten. Ong 10 min later kwam onze lunch eindelijk. Echter: de pompoensoep was melig en smakeloos, de ham in de crocque monsieur was nog kouder dan koud, het bestek was er nog niet en toen het kwam kregen we 2 vorken in een papiertje ipv vork en mes. De mosselen waren lekker, de friet knapperig en de vissoep was ook prima. Bedienend personeel was begripvol en bood extra drankje aan tijdens het wachten en bracht deel eten niet in rekening. Maar voor ons was het een tegenvaller ????. Het lijkt wel of de focus en de passie ontbreekt hier! Werk aan de winkel voor de eigenaar van dit restaurant!!!

Gegeten op 1 november 2015

toko-singapura

Gegeten op 20 oktober 2015

airboundtraveller

Even snel een hap gegeten met ons gezelschap op de verdieping. Bedoeling was om enkel een hoofdmenu te bestellen. Omdat we met een grotere groep kwamen aanzetten werd de keuze beperkt tot de suggestie van de dag, een verzameling vis geserveerd met een sausje en wat mosselen. De cava was benedenmaats, ik vermoed eigenlijk dat het een goedkope sekt was. Ook de bubbels waren zoek. We hebben een dik uur op onze order moeten wachten, met een karig stukje brood dat pas na een half uur werd gebracht. De mosselen waren bitter, overkookt en ja, er zat er ééntje tussen die helemaal pap was en zuur. Dan houdt het natuurlijk op. De ene vis was droog overkookt, de andere was nog helemaal glazig en alles was even vlak van smaak. Aan de saus waagde ik me niet. Het enige wat smaakte was de fles wijn maar die kwam uit Frankrijk, niet uit dit etablissement. Een 3/10 is nog een milde score, een 0 zou niet billijk genoeg zijn.

Gegeten op 11 oktober 2015

Balderick

Dit restaurant ligt aan de havenmonding van het prachtige dorpje Veere.
Gegeten met vier personen alle vier een betaalbaar driegangen zeeuws menu drie met bij passende wijn menu. Wat was het heerlijk.

Bediening aardige jonge dame en een bekakte ober (inruilen deze kerel)

Gegeten op 9 september 2015

mirogent

Mooi decor; ondermaats eten. Het 3 gangen Zeeuws menu besteld: een "druppel"vissoep/vette lamschouder, vet speenvarken (eigenlijk spek..) met groenten die niet vers leken, afgesloten met een redelijk dessert. Kaassoorten werden wel niet toegelicht...afgesloten met een gewone koffie (zónder íets erbij) van 5,25€!!/kop. Jammer dat er gepronkt wordt met enkele beroemde gasten, zoals de koning. ..prijs-kwaliteit dus ver zoek...jammer.

Gegeten op 9 september 2015

hans447

Lekker gegeten goede ambiance .
Pluspunt de hond mag mee kreeg zelfs extra dekentje om op de bank te liggen mits niet groot.( wij hebben teckel)
Ook fijne kamers in het hotel en wederom honden toegestaan

Gegeten op 16 augustus 2015

lustwelwat

Het Kreeftenmenu is ons erg goed bevallen. Daarbij erg sympathiek om een zogenaamde Kreeftewijn aan te bieden die erg goed aansloot bij het menu en niet de hoofdprijs kost. De setting is zeer mooi, de historie spat er van af.

Gegeten op 19 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over De Campveerse Toren in Veere

Schrijf hieronder je recensie over De Campveerse Toren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.