Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Droste’s dineren en logeren

4. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0546 621 264

Sorellala

Via online reservering

Op het oog verzorgd, menukaart gevarieerd en veelbelovend maar uitvoering matig. Zeker niet slecht maar smaken soms afwezig of niet mooi in balans. Service OK maar staf dat vlakbij je tafel staand vergadert of de tafel vlak naast je in een bijna leeg restaurant op nieuw dekt met wapperende tafellakens, je vraagt of alles naar wens is terwijl je een volle mond hebt of servies net te hard uitserveert laat een gebrek aan verfijnde meer elegante service zien. Overigens kom je dit helaas in de meeste restaurants tegen.
Mooiste is als bediening bijna geruisloos en onopgemerkt gaat met oog voor detail.
Dorset heeft een prima ligging en interieur tip is: meer aandacht voor gastronomie etikette.

Gegeten op 14 oktober 2014

drieling

Via online reservering

Eten was prima.De stoelen slecht kaarsrecht zitten,De service mager nadat er een wijnglas knapte tafel onder de wijn en kleding vol rode wijn. Menukaart prijzen slecht te lezen.Al met al een magere voldoende.

Gegeten op 10 oktober 2014

tedhulsman

Via online reservering

Als verrassing een lekkere amuse gekregen alvorens aan het diner te beginnen. Heerlijke voor-en hoofdgerechten gegeten waarbij het personeel in de menu-suggestie ook aandacht had voor mijn zwangere vrouw.

Gegeten op 5 oktober 2014

leonardus61

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten. De maître was zeer gehaast, chaotisch, jammer
De gastvrouw is zeer attent, correct, vakkundig.
Mooie gerechten, mooie ambiance.

Gegeten op 3 oktober 2014

linda_hiddink

Via online reservering

We werden vriendelijk ontvangen door een geweldige gastvrouw. Alles was zoals een kwalitatief, gezellig etentje moet zijn.

Gegeten op 11 september 2014

nora6

Via online reservering

Lekker gegeten, vriendelijke gastheer, leuke sfeer. Er werden goede passende wijnen bij de gerechten geserveerd. Wel verschilt de hoeveelheid van de porties enigszins. Het ene hoofdgerecht "vult" meer dan het andere. Ook de smaak verschilt. Wie de runderlende neemt kiest gelukkiger dan degene met de parelhoenderbout. Je hebt duidelijk meer en het smaakt lekkerder.
We gaan bij een nieuwe menukaart opnieuw proeven, want bovengenoemde punten wogen niet op tegen de totale positieve ervaring.

Gegeten op 5 september 2014

carlien schoondermark

Mijn tweede keer bij DROSTEs en wat hebben we veel geneuried van het genieten. Het is bij ons gebruikelijk om niet hetzelfde te bestellen, opdat we van elkaar kunnen proeven, maar bij het dessert moesten we deze ongeschreven regel overtreden. Onze bestelling luidde aldus "(un deux) trois tartes tatins", want de smaakcombinatie van vijg, laurier, balsamico en dropmeringue klonk ons onweerstaanbaar in de oren. Ik hoop dat ik ooit nog een even lekker toetje proeven ga, maar ik schat in dat niets dit nog evenaren gaat: we waanden ons in de toetjeshemel.

PS Mijn vegetarische hoofdgerecht was trouwens ook erg goed en de sfeer was prettig: we komen zeker terug.

Gegeten op 20 september 2014

Jaap123456

Via online reservering

De sfeer is heel ontspannen en het ademt eenvoud uit. Dit past geheel in het biologisch concept.
Het eten is voortreffelijk en wordt erg mooi opgediend.De bediening is uitstekend.
De rodepoonfilet als voorgerecht is echt een aanrader.

Gegeten op 21 september 2014

eliselaura

Via online reservering

We reserveerden hier met de AH/Iens aktie, en konden onze keuze maken uit het menu en de dag/week aanbiedingen.
Het was een gastvrije ontvangst met al direct een mooie fles (kraan)water, warm brood en boter op tafel. We kozen een wildzwijnpaté en paddestoelen, daarna een wilde eendenborst die was heerlijk gebraden en nog mooi rood; eikenhaas paddestoelen, vlierbessensaus, groentengarnituur en heerlijke huisfrieten erbij.
Een glas huiswijn wordt hier heel elegant in een karafje geserveerd en zowel de Sauvignon als de Merlot smaakten naar meer.
We waren hier al een tijdje niet meer geweest, waarom eigenlijk? We besloten vooral weer vaker hier te gaan eten. De sfeer en bediening zijn prima, het eten ronduit heerlijk, er is aandacht voor detail zonder overdrijven.

Gegeten op 19 september 2014

hetsch

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten en de bediening was uitstekend. Er was een mooie ronde tafel voor ons zessen gedekt. Kortom een echte aanrader.

Gegeten op 5 september 2014

JolandaMol

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten in deze herberg. De sfeer is relaxed en ongedwongen. De kaart is niet al te uitgebreid maar daardoor kan men wel met verde producten werken. We hadden carpacio vooraf en vonden dit wel een erg grote portie. Dat is ons enige punt van kritiek. Deze herberg is een aanrader.

Gegeten op 4 september 2014

lohaj03

Samen met partner gebruik gemaakt van dineren en logeren. Warm welkom door de heer Droste zelf en hij had voor ons een prachtige Loft kamer. Het drie gangen diner was van amuse tot het laatste kopje koffie na een beleving. Erg goed verzorgd!! Wij hadden gekozen voor mn de streekproducten. Super !!! De zelfgemaakte frietjes zijn een aanrader. Het ontbijt was erg goed, niet overdadig, maar ruim voldoende keuze. Ook hier weer streekproducten en heerlijk brood. Zeer goed verzorgd. Uit alles straalt passie voor het vak. Al met al een heerlijk weekend, waarbij zowel het dineren als logeren van een zeer hoog niveau is en een eigen authenticiteit heeft. Top lokatie !!!

Gegeten op 16 augustus 2014

MvandenH

Heerlijk genoten van het vijf gangen menu en overnacht in een mooie rustige omgeving. Het diner viel erg in de smaak, met name de specialiteiten (tarbot filet en kalfszwezerik) en de soep van strandkrabbetjes met garnaal. Bediening was alert en goed. Enige nadeel, wat op zicht amper een nadeel was, de hoeveelheden; meestal is het andersom maar dit maal waren de porties ruim voldoende. Ik kan zelf aardig wat verwerken, maar met name het tussengerecht was wat veel. Ontbijt was overigens ook erg goed, lekkere biologische en regionale producten zoals heerlijke aardbeienjam. Al met al zeker een aanrader!

Gegeten op 26 juli 2014

fofinha

Bijzonder lekker gegeten, feestje voor alle zintuigen. Hartelijke ontvangst. Vriendelijk, attent en zorgzaam personeel. Warme, welkome entourage, schone en stijlvolle toiletten. De frieten vonden wij nogal melig en te dik; de crostini met ansjovis en rouille te dominant voor de overigens goddelijke soep van strandkrabbetjes en grijze garnalen. Vandaar een 9 ipv een 10. De tonijn met specerijen (anijs en kaneel proefde ik o.a.!) origineel, spannend en erg lekker.Prachtige decoratie van korianderpapier. De schol met asperges en limoen beurre blanc en zeekraal was perfect gegaard, mooi in balans en een lust voor het oog. De lamsschouder en lamsnek met gewokte asperges en saus van gekaramelliseerde knoflook was zacht, sappig, smeuïg en heerlijk. De kazen ware prima, maar wel erg veel. De brioche vonden we niet zo'n goede combinatie met de kazen. Te zwaar. De parfait van witte chocolade en anijs met een fenegriek-kletskop, chocolade fudge en sabayon van karamel en koffie was erg lekker en niet zo zwaar als hij me leek. Ging schoon op. De huiswijn was prima. We vonden de prijs/kwaliteitverhouding van de gerechten ongelofelijk; dat ze deze kwaliteit voor dat geld kunnen bieden! We vinden het dan ook erg jammer dat we 2,5 uur rijden verderop wonen. Als we er in de buurt hadden gewoond waren we stamgasten geworden.

Gegeten op 9 mei 2014

Judith1979

Vrijdagavond hier een kamer geboekt en 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant. Erg fijn dat je natuurlijk kan blijven slapen. Het eten is goed. We hebben genoten van een goede carpaccio met hazelnoten en twentse kaas en een cannelloni van prei met forelmousse als voorgerecht. Het hoofdgerecht van mijn partner was een tournedos. Erg mals en perfect gebakken. Mijn hoofdgerecht was een grove tartaar van zalm met kalfszwezerik. Als dessert een tarte tatin van peer met kaneelijs. Erg lekker allemaal. Het enige puntje van kritiek is dat de wijnen ons wat tegenvielen. Ze combineerden niet allemaal even goed met het gerecht en een aantal waren vlak van smaak. Het ontbijt de volgende morgen was overheerlijk! Veel streekgerechten en alles lekker vers. De service is ook op hoog niveau. Je voelt je hier echt thuis.

Gegeten op 21 maart 2014

Tolletje_053

Op een woensdag hier met een zakelijke groep geweest. Goede ontvangst en eerste drankje en amuse bij de open haard. Vervolgens aan tafel, waar bij mijn voorgerecht (schar en anijschampignons) wat tegenviel: te koud en wel heel subtiel (lees flauw) van smaak. Het vervolg, medium sukade van de BBQ met stukje schouderhaas, was meer dan goed. Alleen de sukade was al genoeg geweest, wat is dat toch een mooi stuk rundvlees. Bereiding helemaal top. Nagerecht van millefeuille met appel en griesmeel was redelijk, ook hier had meer smaak in gemogen. Porties goed en fijn dat er gewoon flessen met kraanwater op tafel worden gezet. Naar mijn smaak moeten er echter heel snel ander wijnservies komen, wat een lelijke, goedkoop aanvoelende glazen! Bediening netjes maar gaf geen uitleg, jammer.

Gegeten op 19 februari 2014

les mangeurs

Met name de verschillen waren opvallend. De bereidingen met rundvlees waren erg goed, het wild was redelijk tot goed, maar het vegetarische gerecht viel tegen (te lang onder de lamp gestaan?) De snoekbaars was lekker, maar de pompoen niet helemaal gaar. Het wijnarrangement was goed verzorgd met lekkere (royaal geschonken) wijnen. De bediening was niet erg correct, soms duurde wat lang en de basisregels zouden ze iets meer in acht mogen nemen. Maar gezegd moet worden dat iedereen wel erg vriendelijk was, dat maakte veel goed. Het was voor hun de laatste dag voordat ze een paar dagen zouden sluiten. Misschien was de aandacht daarom wat verslapt. Ze hebben het in de vingers, dat is aan de gerechten te proeven, maar het komt er niet altijd uit. Scherp blijven en meer de puntjes op de i, dan is het een kleine stap van een "ruim voldoende" naar een "goed". Het is een sfeervol, aangenaam en gastvrij restaurant.

Gegeten op 30 december 2013

Proever77472

wat een mooie plek hebben we ontdekt. Vanaf de weg bij de kruising lijkt het een oud bruin cafe, maar bij de ingang wordt je verrast met een mooi, modern restaurant en hotel. Buiten staan zitjes en banken met verschillende houtkachels. Binnen is het modern ingericht, warm en sfeervol. Het restaurant is niet te groot, maar voldoende ruimte tussen de tafels en niet 'rumoerig'. De bediening is erg vriendelijk, kent de kaart en de wijnen en geeft goed advies (een wijnarrangement is ook mogelijk). Menu is eenvoudig en meeste kiezen surprisemenu wat makkelijk kan worden uitgebreid. Eten is vooral biologisch en van regionale leveranciers. de combinatie van diner met overnachting is aan te raden want dan kun je wat drinken en lekker slapen in mooie kamers. Dit doen we vaken!

Gegeten op 19 oktober 2013

Judith-80

Wat een heerlijk eten en wat een gastvrije ontvangst. Mijn man en ik hebben genoten van drie gangen, met allerlei producten uit de streek. Boterzachte kabeljauw, smaakvolle pastrami, een heerlijk toetje met hangop, romig ijs en ananascompote: zo lekker hebben we de afgelopen tijd niet gegeten. Het brood bij het eten (en de volgende dag bij het royale ontbijt) was zo lekker dat we speciaal naar de bakker zijn gegaan om nog wat voor thuis mee te nemen.

De eetzaal is een prettige ruimte, mooi ingericht en prettig qua geluid. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een goede plek om lekker tot rust te komen. Wij komen zeker nog een keer eten en logeren bij Droste's!

Gegeten op 17 oktober 2013

fredenhelen

Met 10 personen hier gedineerd in de wintertuin,. Fraai gedekte ovale tafel met heel veel waxine lichtjes en bloemetjes. Heel sfeervol en feestelijk. Het aperetief werd in een aparte ruimte geserveerd bij de open haard. Wij hadden het 4 gangen Bib gourmand keuze menu gekozen. Per gang heeft men zeer ruime en gevarieerde keuze mogelijkheden waar we dan ook heel divers uit gekozen hebben. Toch werden alle verschillende gerechten gelijktijdig per gang geserveerd. Ook de timing waarin de verschillende gangen werden geserveerd was uitstekend. Wij hebben hier een mooie en lekkere avond genoten.

Gegeten op 12 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Droste’s dineren en logeren in Tubbergen

Schrijf hieronder je recensie over Droste’s dineren en logeren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.