Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Droste’s dineren en logeren

4. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0546 621 264

therese8

Via online reservering

Het eten was overheerlijk. Wat een leuke gerechten staan er op de kaart. De ontvangst en bediening buitengewoon vriendelijk. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gegeten op 29 oktober 2014

josterBruggen

Via online reservering

Het was een erg gezellige avond bij Droste. Het eten was perfect. De huiswijnen ook erg lekker en het personeel zeer vriendelijk. Helaas hebben wij 2 keer iets besteld en niet gekregen zonder opnieuw navraag te moeten doen. Jammer. De AH kaart waren we zelf vergeten maar die mochten we nasturen. Super! Een aanrader

Gegeten op 24 oktober 2014

bart168

Via online reservering

Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Bediening was vriendelijk, vrolijk en klantgericht. Mijn hoofdgerecht ( geroosterde kabeljauwfilet) was heerlijk, vooral de combinatie met rode biet en mierikswortelsaus.
We gaan daar vaker naartoe!

Gegeten op 23 oktober 2014

Sorellala

Via online reservering

Op het oog verzorgd, menukaart gevarieerd en veelbelovend maar uitvoering matig. Zeker niet slecht maar smaken soms afwezig of niet mooi in balans. Service OK maar staf dat vlakbij je tafel staand vergadert of de tafel vlak naast je in een bijna leeg restaurant op nieuw dekt met wapperende tafellakens, je vraagt of alles naar wens is terwijl je een volle mond hebt of servies net te hard uitserveert laat een gebrek aan verfijnde meer elegante service zien. Overigens kom je dit helaas in de meeste restaurants tegen.
Mooiste is als bediening bijna geruisloos en onopgemerkt gaat met oog voor detail.
Dorset heeft een prima ligging en interieur tip is: meer aandacht voor gastronomie etikette.

Gegeten op 14 oktober 2014

drieling

Via online reservering

Eten was prima.De stoelen slecht kaarsrecht zitten,De service mager nadat er een wijnglas knapte tafel onder de wijn en kleding vol rode wijn. Menukaart prijzen slecht te lezen.Al met al een magere voldoende.

Gegeten op 10 oktober 2014

tedhulsman

Via online reservering

Als verrassing een lekkere amuse gekregen alvorens aan het diner te beginnen. Heerlijke voor-en hoofdgerechten gegeten waarbij het personeel in de menu-suggestie ook aandacht had voor mijn zwangere vrouw.

Gegeten op 5 oktober 2014

leonardus61

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten. De maître was zeer gehaast, chaotisch, jammer
De gastvrouw is zeer attent, correct, vakkundig.
Mooie gerechten, mooie ambiance.

Gegeten op 3 oktober 2014

linda_hiddink

Via online reservering

We werden vriendelijk ontvangen door een geweldige gastvrouw. Alles was zoals een kwalitatief, gezellig etentje moet zijn.

Gegeten op 11 september 2014

nora6

Via online reservering

Lekker gegeten, vriendelijke gastheer, leuke sfeer. Er werden goede passende wijnen bij de gerechten geserveerd. Wel verschilt de hoeveelheid van de porties enigszins. Het ene hoofdgerecht "vult" meer dan het andere. Ook de smaak verschilt. Wie de runderlende neemt kiest gelukkiger dan degene met de parelhoenderbout. Je hebt duidelijk meer en het smaakt lekkerder.
We gaan bij een nieuwe menukaart opnieuw proeven, want bovengenoemde punten wogen niet op tegen de totale positieve ervaring.

Gegeten op 5 september 2014

carlien schoondermark

Mijn tweede keer bij DROSTEs en wat hebben we veel geneuried van het genieten. Het is bij ons gebruikelijk om niet hetzelfde te bestellen, opdat we van elkaar kunnen proeven, maar bij het dessert moesten we deze ongeschreven regel overtreden. Onze bestelling luidde aldus "(un deux) trois tartes tatins", want de smaakcombinatie van vijg, laurier, balsamico en dropmeringue klonk ons onweerstaanbaar in de oren. Ik hoop dat ik ooit nog een even lekker toetje proeven ga, maar ik schat in dat niets dit nog evenaren gaat: we waanden ons in de toetjeshemel.

PS Mijn vegetarische hoofdgerecht was trouwens ook erg goed en de sfeer was prettig: we komen zeker terug.

Gegeten op 20 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Droste’s dineren en logeren in Tubbergen

Schrijf hieronder je recensie over Droste’s dineren en logeren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.