Droste’s dineren en logeren

• 8.2 10 17

• 8.5

• 8.0

Droste’s dineren en logeren doet mee!

Reserveer nu!

Judith1979
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdagavond hier een kamer geboekt en 's avonds heerlijk gegeten in het restaurant. Erg fijn dat je natuurlijk kan blijven slapen. Het eten is goed. We hebben genoten van een goede carpaccio met hazelnoten en twentse kaas en een cannelloni van prei met forelmousse als voorgerecht. Het hoofdgerecht van mijn partner was een tournedos. Erg mals en perfect gebakken. Mijn hoofdgerecht was een grove tartaar van zalm met kalfszwezerik. Als dessert een tarte tatin van peer met kaneelijs. Erg lekker allemaal. Het enige puntje van kritiek is dat de wijnen ons wat tegenvielen. Ze combineerden niet allemaal even goed met het gerecht en een aantal waren vlak van smaak. Het ontbijt de volgende morgen was overheerlijk! Veel streekgerechten en alles lekker vers. De service is ook op hoog niveau. Je voelt je hier echt thuis.

Gegeten op 21 maart 2014

Tolletje_053
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een woensdag hier met een zakelijke groep geweest. Goede ontvangst en eerste drankje en amuse bij de open haard. Vervolgens aan tafel, waar bij mijn voorgerecht (schar en anijschampignons) wat tegenviel: te koud en wel heel subtiel (lees flauw) van smaak. Het vervolg, medium sukade van de BBQ met stukje schouderhaas, was meer dan goed. Alleen de sukade was al genoeg geweest, wat is dat toch een mooi stuk rundvlees. Bereiding helemaal top. Nagerecht van millefeuille met appel en griesmeel was redelijk, ook hier had meer smaak in gemogen. Porties goed en fijn dat er gewoon flessen met kraanwater op tafel worden gezet. Naar mijn smaak moeten er echter heel snel ander wijnservies komen, wat een lelijke, goedkoop aanvoelende glazen! Bediening netjes maar gaf geen uitleg, jammer.

Gegeten op 19 februari 2014

les mangeurs
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met name de verschillen waren opvallend. De bereidingen met rundvlees waren erg goed, het wild was redelijk tot goed, maar het vegetarische gerecht viel tegen (te lang onder de lamp gestaan?) De snoekbaars was lekker, maar de pompoen niet helemaal gaar. Het wijnarrangement was goed verzorgd met lekkere (royaal geschonken) wijnen. De bediening was niet erg correct, soms duurde wat lang en de basisregels zouden ze iets meer in acht mogen nemen. Maar gezegd moet worden dat iedereen wel erg vriendelijk was, dat maakte veel goed. Het was voor hun de laatste dag voordat ze een paar dagen zouden sluiten. Misschien was de aandacht daarom wat verslapt. Ze hebben het in de vingers, dat is aan de gerechten te proeven, maar het komt er niet altijd uit. Scherp blijven en meer de puntjes op de i, dan is het een kleine stap van een "ruim voldoende" naar een "goed". Het is een sfeervol, aangenaam en gastvrij restaurant.

Gegeten op 30 december 2013

Proever77472
  • Recensies in de laatste twee jaar

wat een mooie plek hebben we ontdekt. Vanaf de weg bij de kruising lijkt het een oud bruin cafe, maar bij de ingang wordt je verrast met een mooi, modern restaurant en hotel. Buiten staan zitjes en banken met verschillende houtkachels. Binnen is het modern ingericht, warm en sfeervol. Het restaurant is niet te groot, maar voldoende ruimte tussen de tafels en niet 'rumoerig'. De bediening is erg vriendelijk, kent de kaart en de wijnen en geeft goed advies (een wijnarrangement is ook mogelijk). Menu is eenvoudig en meeste kiezen surprisemenu wat makkelijk kan worden uitgebreid. Eten is vooral biologisch en van regionale leveranciers. de combinatie van diner met overnachting is aan te raden want dan kun je wat drinken en lekker slapen in mooie kamers. Dit doen we vaken!

Gegeten op 19 oktober 2013

Judith-80
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijk eten en wat een gastvrije ontvangst. Mijn man en ik hebben genoten van drie gangen, met allerlei producten uit de streek. Boterzachte kabeljauw, smaakvolle pastrami, een heerlijk toetje met hangop, romig ijs en ananascompote: zo lekker hebben we de afgelopen tijd niet gegeten. Het brood bij het eten (en de volgende dag bij het royale ontbijt) was zo lekker dat we speciaal naar de bakker zijn gegaan om nog wat voor thuis mee te nemen.

De eetzaal is een prettige ruimte, mooi ingericht en prettig qua geluid. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Echt een goede plek om lekker tot rust te komen. Wij komen zeker nog een keer eten en logeren bij Droste's!

Gegeten op 17 oktober 2013

fredenhelen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 10 personen hier gedineerd in de wintertuin,. Fraai gedekte ovale tafel met heel veel waxine lichtjes en bloemetjes. Heel sfeervol en feestelijk. Het aperetief werd in een aparte ruimte geserveerd bij de open haard. Wij hadden het 4 gangen Bib gourmand keuze menu gekozen. Per gang heeft men zeer ruime en gevarieerde keuze mogelijkheden waar we dan ook heel divers uit gekozen hebben. Toch werden alle verschillende gerechten gelijktijdig per gang geserveerd. Ook de timing waarin de verschillende gangen werden geserveerd was uitstekend. Wij hebben hier een mooie en lekkere avond genoten.

Gegeten op 12 oktober 2013

sonnyproever
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier bij toeval terecht gekomen (echtpaar 60+) op mooie, warme zomeravond. Daarom eerst op terras heerlijk wit wijntje genoten én kennis gemaakt met enthousiaste eigenaar (Harald?). Later in het restaurant gedineerd. Inrichting vrij modern en soms haast ludiek te noemen (vele, grote lampenkappen bijvoorbeeld). Bediening voorbeeldig en heel persoonlijk, maar beslist niet te vrij door team van dames. Diner 1ste klas (o.a. vis) met heerlijke bijpassende wijnen. Zijn aan de prijs, maar was ons het meer dan waard, want hadden perfecte avond. Hier komen we zeker terug. Hebben ook hotel erbij.

Gegeten op 28 mei 2013

tonsan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekker gegeten. De prijs kwaliteit valt over te twisten. Het hoofdgerecht (vis) was goed, jammer dat de coquilles niet goed bereid waren. Sauzen bij voor- en hoofgerecht dienen wat meer aandacht te krijgen. Smaakverhoudingen waren helaas niet optimaal en in balans. Positief is dat men met biologische streekproducten werkt en dat proef je. Mooie overzichtelijke wijnkaart. Vriendelijk personeel die het begrip gastvrijheid van nature begrijpen. Men weet de gasten op een zeer aangename manier het naar hun zin te maken.

Gegeten op 23 maart 2013

Edwinvanooijen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een verrasing en feest is deze Bib Gourmand in Tubbergen waar wij bij toevel terecht zijn gekomen.

Soms zijn er weinig woorden nodig om kenbaar te maken dat iets echt goed is. Alles klopt aan dit restaurant.

Direct bij binnenkomst komt de gastvrijheid je tegemoet, de gerechten zijn sierlijk opgemaakt en uitstekend bereid, de bediening heeft kennis van zaken en is heel goed op elkaar ingespeeld en en last but not least een juiste prijs kwaliteitsverhouding.

Dit restaurant is niet voor niets een iens topper en een echte aanrader.

Gegeten op 23 maart 2013

Smulpaap4ever
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij toeval terecht gekomen bij Droste's. In eerste instantie lijkt het een gemiddeld restaurant, wat je verwacht op een plek dat ook een hotel is, maar dat klopt dus niet helemaal.

we hebben het 3 gangenmenu BIb Gourmand genomen bestaande uit carpaccio van ossehaas als voorgerecht, tonijn als hoofdgerecht en kaasplankje als nagerecht.

De Carpaccio was van bovengemiddeld niveau. Vlees op goede temperatuur (lauw genoeg, vooral niet te koud wat je soms aantreft) en heerlijk van smaak; smelt echt op de tong mede ook door de juiste dikte van het vlees. De combnatie et de zoete saus, sla en pitten is geweldig!

De tonijn werd samen geserveerd met een salsa en schorseneren met een heerlijke zoete smaak. De schorseneren waren best aan de "knapperige" kant. Misschien zelf iets te hard, maar dit was klein minpuntje. De salsa samen met de rose tonijn was formidabel. aan de Tonijn was niet veel gedaan, maar juist met de smaakexplosie van de salsa perfect! echt een aanrader!

Als nagerecht had ik een kaasplakje met eerst zachte kazen wat opliep naar harde kazen. Porties precies 1 hap per kaassoort wat ook prima was. Kazen waren echt van hoge klasse en samen met de stroop die ik gebruikte echt genieten.

De bediening was professioneel maar kende de kaart niet goed. Ze moesten vaak teug naar de keuken om te vragen wat ze eigenlijk uitserveerden. Dit kwam wellicht ook dat ze net een nieuwe kaart hadden, maar dat is geen excuus vind ik

De locatie is simpel, netjes en functioneel. Verder niet apart of opvallend ingericht. Alleen de open keuken verraad dat je hier te maken hebt met een meer dan gemiddeld restaurant.

samenvattend krijg je ver bovengemiddeld niveau voor het prijseil wat je hier betaald. Als ik in de buurt ben ga ik zeker weer hier eten.

Gegeten op 2 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Droste’s dineren en logeren in Tubbergen

Schrijf hieronder je recensie over Droste’s dineren en logeren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!