a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0546 621 264

Gewoon lekker eten

Een eerlijke keuken, geen gedoe, geen poespas, maar gewoon heel erg lekker eten. Je kunt het ook wel bistronomie noemen! Chef-kok Hans ter Huurne kookt met de seizoenen mee en gebruikt het liefst producten uit Twente. Die smaken net even lekkerder, vindt hij. Kom binnen in de herberg en geniet van een gezellig etentje!

marcbrandt

Meteen al op het moment van binnenlopen weet en voel je 'hier zit ik goed, dit is een gastvrijbedrijf'. Nergens die avond (en de volgende morgen bij het ontbijt) werden we teleurgesteld. Goed en eerlijk eten en drinken, professionele en zeer gastvrije bediening in een prettige omgeving met een goede prijs-kwaliteitverhouding. Bijvoorbeeld met kraanwater op tafel. Standaard in menig land en helaas niet in Nederland.
Bijzondere combinaties in het eten en zonder dat je te veel verschillende smaken op je bord krijgt. Het verschil zit hem ook in de details; een werkelijk goed gemaakte kop cappuccino, een goed getapt biertje en 's morgen je favoriete krant bij je kamerdeur. Hulde! En daarom is er naar mijn mening naast de grote ketenhotels en restaurant ook altijd plek voor het familiebedrijf; de gast niet alleen centraal op papier maar in werkelijkheid, voelbaar vanaf het moment dat je over de drempel stapt.

Gegeten op 12 maart 2015

floortje10

Via online reservering

Heerlijk gegeten met z'n viertjes en alle door ons gekozen gerechten waren perfect.
Vriendelijke bediening en een leuk decor (achtergrondmuziek mag wel ietsje meer
hoorbaar). Wij gaan er zeker binnenkort weer eens een vorkje prikken.

Gegeten op 14 januari 2015

cees51

Via online reservering

De service was allervriendelijkst en gemeend, het eten heerlijk, het hotel en restaurant is heel netjes en verzorgd, een beetje een allegaartje van bouw/verbouwstijlen.
We hebben de nacht in een prachtige kamer verbleven (gratis upgrade), het ontbijt is ook verzorgd en lekker en gemoedelijk in de serre. Komen zo weer terug.

Gegeten op 10 januari 2015

liek2

Via online reservering

Héérlijk gegeten: seizoens- en streekgebonden producten, leuke moderne ambiance en zeer vriendelijke en persoonlijke bediening! We werden zelfs zeer attent en ongevraagd geholpen met het zoeken naar een plekje op de parkeerplaats...
Zoals de Tukkers zeggen: ' 't was good et'n!' :-)

Gegeten op 9 januari 2015

theaterfan

Via online reservering

We hebben uitstekend gegeten: het waren heerlijke gerechten met een goede opmaak. De bediening was zeer attent. En bij dit alles viel de prijs niet tegen. We komen zeker nog eens terug!
Een aandachtpuntje: we zaten rechts in het hoekje en ons zicht werd enigszins belemmerd door een (saai) schot bij de opening naar de eetzaal toe. Vandaar ook een iets lager cijfer voor het decor.

Gegeten op 14 december 2014

Loezzz

Via online reservering

Waaaauw wat hebben we weer heerlijk gegeten en genoten!!
Alleen het ontvangst is al zo fijn, persoonlijk en gemoedelijk. Lekker geborreld in de geweldig gezellig aangeklede lounge. We kwamen dit keer met de spaarkaart van AH/Iens maar mochten alles kiezen van de kaart..dat noem ik nou service!
We hebben ons laten verrassen door de chef en blij verrast waren we zeker. Het eten is seizoens gebonden zoals het hoort, de sfeer en entourage stijlvol maar gemoedelijk en wat voelden we ons verwend. Dat jullie nog geen ster hebben snappen we echt niks van!!

Gegeten op 11 december 2014

hannie21

Via online reservering

Warm welkom en zeer persoonlijke ontvangst en bediening. Het eten was voortreffelijk, de bediening zeer attent en goed advies mbt de wijn. Het vlees van het hoofdgerecht was goed en zeer mals. Erg lekker en vooral het stevige bruinbrood houd ik van als opwarmertje.
Grappige decoraties aan de fotowand, de vensterbanken zijn te kil en kaal.
Een sfeervolle en gezellige avond, het was er levendig druk.

Gegeten op 3 december 2014

marijn21

Via online reservering

De ontvangst was heel hartelijk. De bediening was top en vriendelijk. Het eten was erg smaakvol en erg verzorgden duidelijk van hoge kwaliteit . Nadeel vond ik het tochten in de hoek bij het raam en het zitmeubilair was slecht. Op dit soort stoelen kan je echt maar even zitten. Je voelt konstant de rugleuning in je rug.

Gegeten op 30 november 2014

ErnaVE

Via online reservering

Bij binnenkomst werden we direct gastvrij onthaald. Nootjes bij de aperitief en een amuse vooraf werden heerlijk genoten. Het 3-gangen diner smaakte voortreffelijk. De wijze waarop de boerenkool als groente werd geserveerd bij het hert was bijzonder. Een met chocolade geschreven felicitatie maakte het feest compleet!!

Gegeten op 24 november 2014

ktm

Via online reservering

Lekker gegeten. Leuk dat.je van de kaart kon kiezen. Aardige attente bediening. Enig minpuntje: er werd geen wijnkaart aangeboden, de huiswijn die we kregen was echter wel goed.

Gegeten op 21 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Droste’s dineren en logeren in Tubbergen

Schrijf hieronder je recensie over Droste’s dineren en logeren. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.