a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 013 543 25 15

Yvonne1963

Heerlijk gegeten, theatermenu, prachtige amuse, heerlijk voorgerecht, geweldige hertenbiefstuk als hoofdgerecht en ook het dessert was een feestje. Ruime porties mooi opgemaakte borden en een geweldige bediening hier ben je echt gast !

Gegeten op 26 oktober 2015

JoostKelly

Compleet avondje uit met als thema ken uw klassiekers. Prachtig aangeklede tafels met een geweldige sfeer. Na elke gang werden er 3 liedjes gespeeld van opera tot Nederlandstalig echt een ervaring om een keer meegemaakt te hebben. Ook de gerechten zijn geweldig, niet alledaagse gerechten, dus als je besluit om dit te reserveren moet je met open staan voor nieuwe combinaties. Wij zijn ook eerder hier geweest tijdens het gospelkoor Soweto, tot in de puntjes geregeld, tijdens de pauze een hapje en een drankje en na afloop nog een kleine borrelplank met een drankje. Helemaal super....voor het complete avondje uit!

Gegeten op 7 mei 2015

knarffo

Ik heb hier met mijn moeder erg lekker gegeten. Zij had de "Theaterschotel"met Zalm en Kabeljauw (14 euro) en ik had van de a la carte kaart de Heilbotfilet ( a 20 euro) beide gerechten hadden een uitstekende smaak en de borden waren erg fraai opgemaakt, dit werd samen met een schaal met salade geserveert. Ondanks het niet nemen van een voorgerecht hadden we hier genoeg aan. De aankleding is strak en modern, en ik vond het daardoor een niet zo gezellige ambiance. De hulpvaardigheid en vriendelijkheid van het personeel was goed.

Gegeten op 30 mei 2015

gerarddebruijn

Ter voorbereiding van het theaterbezoek namen wij het restaurant arrangement. Het aperitief met de amuse bleek een goede start. Daarna een heerlijk dun gesneden kalfshaas met groene asperge, met daarbij een groente
en een wafeltje van parmezaan. Gevolgd door een goed gegaarde zeebaarsfilet met keurig bereidde groente, mooi opgemaakt. Smaak was fenomenaal. Als afsluiter kregen we rabarber met aarbei, kersen met een bolletje
yoghurt en ijs. Mooi in balans in het gehele menu. De bijpassende wijnen (additioneel wijnarrangement) sloten prima aan bij de geserveerde menus.Koffie met friandises om ontspannen de voorstelling in te gaan.
Na de voorstelling stond ons glas wijn al te wachten en we werden nog even verwend met een heerlijk na-na gerecht om de avond succesvol af te sluiten.
Lucebert is sfeervol ingericht, de bediening attent en er heerst een prima ambiance.

Gegeten op 16 mei 2015

joost152

Al een aantal jaren gelden, maar was altijd top! Op de site staan nog steeds tafel met wit linnen, maar alles blijkt te zijn aangepast. Een vorm van downgrading, wat mij betreft. Tegenvaller. Bediening correct, maar afstandelijk. 19.30 binnen, 21.00 uur buiten, werd wat afgeraffeld. voor- en hoofdgerecht. Water gratis, stokbrood vers, maar koud en niet spannend qua smaak. Zwezerik als voorgerecht was beslist niet knapperig. Hoofdgerecht runderbavette was mooi vlees, maar opmaak van het bord was rommelig en spruitjes combineerden niet met de overige groenten. Groenten, jus en vlees door elkaar in diep bord. Voorgerecht met wildkroket prima en hoofdgerecht zeebaars was icm zelfde groenten prima.

Gegeten op 11 januari 2015

cybertijger

Het vernieuwde Lucebert ziet er best mooi uit van binnen. Vrij ruime opzet en rustige vormgeving.

Tja, de service. Wij blijken als randstedelingen toch wel erg vreemde dingen te vragen. Helemaal lastig voor iemand die net haar eerste dag draait, maar het leek ook lastig voor iemand die er al wat langer leek te werken. En wat vroegen wij? Teneerste wilden we even snel - binnen een uur - iets eten. Dat was eerst even lastig, maar bleek toch te kunnen. We waren met 3. 1 wilde een hoofdgerecht en de andere 2 elk 1 voorgerecht en nog 1 voorgerecht delen. Ja, dat is natuurlijk gek. Vriendelijk waren ze wel.

Dan het eten. Het bord pompoensoep leek wel een halve liter soep te bevatten. Het was saai van smaak, altijd lastig pompoensoep. De geitenkaas salade was zeer smakelijk. De garnalenkroketten lekken inderdaad zelfgemaakt, werden iets te ludiek geserveerd, waren goed gevuld maar hadden wel iets te lang in de friteuse gehangen. De begeleidende sausje waren lekker. Dan het hoofdgerecht, ik weet niet meer precies wat het was, maar de 2 coquilles waren 2 minuten te lang gebakken, zonde! Toch gaan we de volgende keer als we bij het theater zijn er toch weer eten, want misschien hebben ze gewoon nog wat oefening nodig.

Gegeten op 10 oktober 2014

annevors

Als ik Tilburg bezoek, combineer ik dit graag met een bezoek aan restaurant Lucebert. Voel me altijd welkom en thuis. Sinds jaren een heel goede prijs/kwaliteit verhouding, leuke, verse en creatieve gerechten, en een prima service van het bedienend personeel. Van het voorgerecht tot aan het kopje koffie na de maaltijd is het genieten. Ook het detail speelt bij Lucebert een rol!

Gegeten op 18 oktober 2014

simo2n

Als je vegetarisch bent of een keer geen zin hebt in vlees op vis, ben je ook bij Lucebert aan het juiste adres! Genoten van compositie van biet, met paddestoelen, spruitjes en parmezaan. Aanrader!

Gegeten op 28 oktober 2014

gregarious

Nieuw interieur, ruimer, lichter en minder groot onderscheid tussen eetcafé gedeelte en het officiële restaurant. Prima sfeer, mede ook door de vriendelijke en snelle bediening. Kwaliteit van de gerechten als vanouds op goed niveau en voor aantrekkelijke prijzen. Nieuwe wijnkaart met diverse wijnen die ook per glas kunnen worden besteld. Ook hier goede prijs-kwaliteit. Het speciale openingsmenu doet daar nog een schepje bovenop. In ons gezelschap bevond zich een gast met paddenstoel-allergie en dit bleek geen beperkende factor bij het kiezen van een gerecht.

Gegeten op 22 oktober 2014

Wilmauiteten

Verrassend lekker gegeten met 4 pers. 3-gangen menu i.c.m. concert. Het voorgerecht met 3 verschillende bereidingen van zalm was lekker, maar leek iets te lang klaar te staan (gefrituurde zalm was lauw en wat taai) Dit werd helemaal goed gemaakt door het hoofdgerecht: kalfssucade stuk: heerlijke smaak en enorm zacht. De kok kwam nav onze vragen aan tafel om de bereiding toe te lichten. Goede prijs-kwaliteitverhouding.
Ook de Malbec vonden wij een lekkere rode wijn.

Gegeten op 9 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Lucebert in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Lucebert. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.