a TripAdvisor company

1. Hotel-restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0475 561 281

Pieter H.

Eindelijk namen we dan eens die afslag, naar Thorn, zoals we ons al decennia voor namen. We streken neer op een van de aaneengesloten terrassen, en wel bij Restaurant Stadsherberg Crasborn, zoals op de gevel staat. De drank en de lunchkaarten komen vlot en de bediening is uiterst voorkomend. We zagen een ober een kussentje stoppen achter de rug van een oudere dame. Kijk, dat is aardig. De bestelde drankjes en gerechten komen vlot en met een glimlach. De porties zijn royaal, zeker tegen de schappelijke prijzen. Thorn is het bezoeken meer dan waard en de mensen van Crasborn zorgen voor een warm en gastvrij gevoel. Je voelt je hier niet behandeld als de zoveelste toerist, maar als gast.

Gegeten op 8 augustus 2016

mariabt

Witte stadje Thorn op terugweg uit Zuid Limburg aangedaan en geluncht bij Crasborn. Mijn partner nam uiensoep en kroketten op brood ; die waren prima van smaak. Ik had een Pasteitje met frites, dat was ook dik in orde.
Goede service, restaurantdeel voorin de zaak was bruin & gezellig. Op zoek naar toilet kwam ik langs een zeer gedateerde eetzaal, die was weinig sfeervol.

Gegeten op 30 december 2015

geertjan2

Niet zo bijzonder gegeten met een groep op donderdag 29 november. We waren de enige klanten, zaten in een aparte ruimte die te koud was, en personeel had daar niet direct een oplossing voor. Voorgerecht was goed, maar bij hoofdgerecht waren de frietjes koud en het vlees ook niet echt goed warm. Nagerecht was wel goed. De grote ruimte was gezellig, de ruimte waar wij zaten minder. Al met al geen reden om hier terug te komen.

Gegeten op 29 november 2012

jesm58

• Uitstekend

Hier op rustige avond na Carnaval - woensdag 22 februari 2012 - prima gegeten. Nette bediening. Sfeervolle ambiance. Leuke kaart met verschillende streekgerechten, heel schappelijk geprijsd. Limburgse salade (sla, tomaatjes, spekjes, appeltjes, champignons, frambozen dressing), tournedos, sliptongetjes, appelpannenkoek waren allemaal uitstekend. En goede koffie toe! Aanrader!

coenhonig

• Uitstekend

heerlijke menu's, goed klaargemaakt, en servicegericht personeel

Schrijf zelf een recensie over Hotel Crasborn in Thorn

Schrijf hieronder je recensie over Hotel Crasborn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.