Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Hotel Crasborn

1. Hotel-restaurant
  2. Frans

Hotel Crasborn

1. Hotel-restaurant
  2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0475 561 281

CleoV

Eerst een half uurtje doorgebracht op het terras voor het restaurant. Toen het voorgerecht gereed was naar binnen, bediening nam netjes onze half volle glazen mee naar de tafel. Bediening was buiten en binnen netjes. De soep vooraf was erg lekker en de hoofdgerechten (asperges) waren goed klaargemaakt. Komen meestal 1x p.j. naar Thorn en eten altijd hier. Geen ingewikkelde gerechten maar de smaak is goed en het voldoet aan de verwachtingen.

Gegeten op 30 april 2014

geertjan2

Niet zo bijzonder gegeten met een groep op donderdag 29 november. We waren de enige klanten, zaten in een aparte ruimte die te koud was, en personeel had daar niet direct een oplossing voor. Voorgerecht was goed, maar bij hoofdgerecht waren de frietjes koud en het vlees ook niet echt goed warm. Nagerecht was wel goed. De grote ruimte was gezellig, de ruimte waar wij zaten minder. Al met al geen reden om hier terug te komen.

Gegeten op 29 november 2012

jesm58

• Uitstekend

Hier op rustige avond na Carnaval - woensdag 22 februari 2012 - prima gegeten. Nette bediening. Sfeervolle ambiance. Leuke kaart met verschillende streekgerechten, heel schappelijk geprijsd. Limburgse salade (sla, tomaatjes, spekjes, appeltjes, champignons, frambozen dressing), tournedos, sliptongetjes, appelpannenkoek waren allemaal uitstekend. En goede koffie toe! Aanrader!

coenhonig

• Uitstekend

heerlijke menu's, goed klaargemaakt, en servicegericht personeel

Schrijf zelf een recensie over Hotel Crasborn in Thorn

Schrijf hieronder je recensie over Hotel Crasborn. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.