Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pannenkoe Bleiswijk

1. Hollands

Pannenkoe Bleiswijk

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 079 593 19 45

Spectrums

Hier met 3 personen gegeten met bonnen van de Jumbo (5 euro p.p. korting, bij besteding van minimaal 10 euro p.p.). We namen alledrie 2 pannenkoeken. Ze waren heerlijk! Tot onze verbazing kwam de kokkin melden dat op donderdag het onbeperkt pannenkoeken eten is voor een bepaalde prijs. Ze zou per persoon berekenen wat goedkoper was: de bonnen van Jumbo of de aktie. Wat een service! Vriendelijke bediening, gezellige ambiance en ruim parkeerterrein.
We komen zeker een keer terug!

Gegeten op 4 december 2014

willem3

Binnen is een warme donkere aankledinging. Buiten een heerlijk terras waar heel weinig verkeer langs rijd. Je kijkt over de weilanden heen en kan genieten van een heerlijke natuurlijke rust. Parkeerplaats is ruim voldoende achter het restaurant. De kaart heeft voldoende keuze voor vleesgerechten en veel soorten pannenkoeken. Zodra je buiten plaats neemt hoef je niet lang te wachten tot iemand van de bediening naar je toe komt. Zijn nu 2x geweest en de bediening is erg vriendelijk. We hebben een appelpannenkoek en een pannenkoek met verse aardbeien genomen. Deze werden snel geserveerd en zijn heerlijk. Als je even van de rust wil genieten in de zon, stopt daar even met de fiets of auto. Het is een oase van rust en je kijkt een heel eind over de velden. Volgende keer gaan we in de avond daar naartoe voor een heerlijk stuk vlees.

Gegeten op 15 augustus 2014

Sander327

Afgelopen weekend in de Pannenkoe gegeten. Het was lekker druk maar de bediening was vriendelijk en er hing echt een sfeer die je verwacht van een pannenkoekenhuis. Doordat de pannenkoeken echt gebakken worden in een pan, was mijn pannenkoek (ham en kaas) heerlijk! De kipsate van mijn vriendin was ook lekker en de prijs was goed. De dessertkaart was uitgebreid en de warme brownie met ijs is een aanrader!

Gegeten op 15 februari 2014

janet6

Vrijdag 14 februari met valentijnsdag hier een pannenkoek gegeten.
Vooraf namen we een soepje met stokbrood en de mosterdsoep (de dagsoep) was erg lekker. Het nadeel vind ik alleen dat hoe vaak je ook gaat eten en dan naar de dagsoep vraagt dat ze het altijd eerst moeten gaan vragen.
Daarna de pannenkoek. Die van mijn man was heerlijk. Ik had een spekpannenkoek en die was erg lekker maar vrij dik gebakken en daardoor kon ik hem echt niet op.
De thee en ijs na waren gewoon goed verzorgd en een groot pluspunt was dat toen we weggingen we voor valentijn een mooie roze roos kregen.
Hij staat nog steeds prachtig in bloei.

Gegeten op 14 februari 2014

Marieke011

Afgelopen vrijdag hier gegeten vanwege mijn verjaardag. Samen met mijn man, kinderen, kleinkind en vader hier gegeten. Mijn dochter werkt hier, vandaar dat we hier een keer wilde eten. Het is geen probleem om zelf je eigen pannenkoek samen te stellen en zelfs voor mijn vader zat er lekker vlees tussen. Voor mijn kleinkind is alleen een frikandel ook geen moeite. Al met al was het eten lekker en hebben wij er een leuke avond van gemaakt.

Gegeten op 23 augustus 2013

basilico

Al verschillende keren hier geweest. Altijd goed. Erg druk, dus een goed teken. En deze keer naast de bekende pannenkoeken ook saté met friet besteld. Ook goed. We komen terug!

Gegeten op 16 augustus 2013

Lionheart1970

Eenvoudig goed! Lekkere pannenkoeken, maar ook andere warme menu's te verkrijgen. De hitte van de laatste tijd (30 Gr.) heeft geen negatieve invloed op de service. Top geregeld! Tot de volgende keer...

Gegeten op 18 juli 2013

Spijkerj

afgelopen zaterdag hier gewoon even langs gegaan vanwege de reclame langs de snelweg. het is een beetje een oudbollig retaurant maar het werd goedgemaakt door bediening en het eten. we hadden een pannekoe en een biefstukje. hoewel het biefstukje een beetje aan de rauwe kant was was de pannekoe lekker. we komen zeker nog een keer terug

Gegeten op 22 juni 2013

Amoer

Wij hebben hier een jaar geleden ook gegeten en daar hadden we positieve herinneringen aan, dus ik en mijn man vonden het weer tijd voor een pannenkoekje met de kids. Super leuke avond gehad, vooral de kinderen waren door het dolle heen met hun 'doekoes', waarmee ze een verassing uit mochten zoeken. Leuk gedaan! Ook konden ze lekker kleuren, waardoor mijn man en ik even rust hadden en konden genieten van ons soepje als voorgerecht. Huisgemaakte tomatensoep, en hij was heerlijk! Daarna allemaal een lekkere pannekoek op! Aardige bediening ook, helemaal top. Wij komen zeker terug!

jozienripping

Ik heb afgelopen zondag een bezoekje gewaagd aan de Pannenkoe in Bleiswijk. Ik had onwijs trek in poffertjes en zelf maken geeft zo'n kliederboel, dus ik heb mijn vriend meegesleurd om gezellig een hapje bij de Pannenkoe te eten. We werden erg snel geholpen en de bediening was heel vriendelijk. Ik heb poffertjes met aardbeien en slagroom gegeten en dit was werkelijk waar een feestje in mijn mond. Heerlijke poffertjes en de verse aardbeien erbij waren helemaal top. Mijn vriend is meer een vlees man en heeft een biefstukje besteld. Ook deze was prima geserveerd, met patat en een beetje rauwkost. Omdat we allebei aardige eters zijn, hebben we ook nog een appel pannekoek besteld om te delen en ook deze was verukkelijk. Heerlijk gegeten en goed geholpen! Wij komen zeker terug, al is het niet in Bleiswijk, dan is het wel in Krimpen of in Leidschendam (ik hoorde dat er daar pas ook een is geopend??).

Gegeten op 2 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoe Bleiswijk in Bleiswijk

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoe Bleiswijk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.