a TripAdvisor company

1. 7,1 10 1 15

2. 8,0

3. 7,4

willem3

We komen hier vaker met onze papegaai om een heerlijke pannenkoek te eten. De rust die je op het terras hebt daar er alleen plaatselijk verkeer langs rijd op deze doodlopende weg voor auto's en een mooi uitzicht over de weilanden heen.
Nu eens geen pannenkoek, maar een kogelbiefstuk met patat.
De patat was heerlijk goudgeel en vers, de bol salade erbij was naar verwachting voor een pannenkoekenhuis. De kogelbiefstuk was erg plat en ik vraag mij dan ook af of dit een kogelbiefstuk was, daar die van mijn vrouw en van mij toch wat taai waren.
We hebben gevraagd om ze zo rood mogelijk te houden, wat bij mijn vrouw in de goede richting kwam. Die van mij was rosé.
Verder was de smaak goed.
We houden het waarschijnlijk toch bij de pannenkoeken en het ijs wat ze ook serveren.

Gegeten op 22 juli 2016

judy9

We hebben gegeten bij de Pannekoe met twee glutenvrije gasten. Beiden hebben klachten na het diner.
Er wordt gesproken over een 'schone pan' waarin wordt gebakken, maar het is het label glutenvrij zeker NIET waard.
Weinig ambiance ook, we kwamen binnen bij een ruziemakende kok met het bedienend ersoneel.
Bedienend personeel loopt kriskras door elkaar, er lijkt geen wijkverdeling te zijn. Tafeltje na ons gekomen, wordt eerder bestelling opgenomen, krijgt eten eerder.
Zeer matig! Niet voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 20 februari 2016

Erwinhof

Wat een gezellig pannenkoekenrestaurant, echt de sfeer zoals die zou moeten zijn.
Het personeel was uitermate vriendelijke, wij werden snel bediend. Hier gaat het net een stukje verder dan alleen eetsmakelijk, er is interesse in de klant en aandacht. Wat heel belangrijk is!
En ook opa die wat slechter te been is, heeft heerlijk genoten van deze top locatie.
Het eten waren wij erg tevreden over. We hadden allemaal andere gerechten. De kleintjes een kinderpannenkoek die zij zelf mochten versieren. Ik had een biefstuk met friet en champignonsaus, ik had niet veel verwacht gezien het een pannenkoekenrestaurant was, maar dit smaakte toch echt heel goed. Kortom wij hebben enorm genoten en komen zeker nog een keer terug als we in de buurt zijn!

Gegeten op 2 januari 2016

ireneoverduin

Erg lange wacht tijd tussen 2 pannenkoeken in 1 uur.
eerst verbrande salami, teug gegeven bij tweede keer was de pannenkoek rauw.
We hebben wel een kopje koffie van de zaak gehad.
Op mijn vraag hoe dit kwam gaf men als antwoord, iedereen besteld opeens onbeperkt pannenkoeken dat kunnen we niet aan. helaas waren er maar 20 klanten.
Hoe moet dit gaan als de tent vol zit.
Helaas 80.00 Euro kwijt voor mislukte pannenkoeken.

Gegeten op 5 januari 2016

kokkie1985

Helemaal top! Ideaal voor als je met een jong gezin snel en lekker wilt eten.

Ik blijf mij telkens verbazen iedere keer wanneer ik kom eten, dat de bediening uitzonderlijk scherp, snel, vriendelijk een kindvriendelijk is. Daarbij zijn de poffertjes en pannenkoeken en de plate gerechten gewoon goed. Veel beter dan de concurrenten, met name het personeel dat staat als een echt team, helpt elkaar en loopt niet met oogkleppen op en proberen allen zo goed mogelijk hun best te doen.

Is het dan alleen maar lofzang? Als ik heel diep graaf dan kan ik alleen opmerken dat er een echte speelhoek ontbreekt, dit is overigens wel een beetje gecompenseerd in de verschillende losse speel items door het restaurant.

Ik kom zeker weer eens terug, inmiddels een van de favoriete restaurants van de familie.

Gegeten op 2 januari 2016

Solina

Sinds lange tijd weer eens hier een pannenkoek gegeten met manlief. Viel helaas erg tegen. In onze herinnering waren de pannenkoeken hier veel dikker, smeuïger en smaakvoller. Mijn pannenkoek met spek, kaas en uit smaakte voornamelijk naar pittige, droge kaas. De spek en uien leken wat verbrand en het geheel was gewoon erg droog en zout. Die van mijn man met spek en appel was iets beter van smaak, maar nog steeds erg vlak en droog vergeleken met eerder bezoeken. Helaas voor ons de laatste keer. Lijkt alsof de kok verandert is en er bezuinigd wordt op melk, eieren en boter.....Bediening wel vriendelijk al duurde het wel erg lang voordat onze pannenkoeken aan tafel kwamen.

Gegeten op 17 oktober 2015

rodewijn48

Gewoon even een lekkere pannenkoek gegeten.
Een harige en een zoete pannenkoek.
Was erg smaak vol.
Vriendelijke bediening.

Gegeten op 12 september 2015

La1985

Een leuk restaurant. Ben hier met mijn nichtje van 1,5 gaan eten. Voor haar hadden ze een lactosevrije pannenkoek. ik had zelf de Pannenkoek van de maand met aardbeien, ijs en slagroom. Was een verademing met dit warme weer! En er ging ook nog geld naar KIKA. Bediening was vlot en op terras zat je lekker rustig. Een goed adres voor een lekkere pannenkoek.

Gegeten op 1 juli 2015

suikerzoet

Ambiance is een oude opgeknapte schuur. Wat de kwaliteit van het eten niet in de weg hoeft te zitten. Maar helaas was het er erg warm, met maar 1 raam open en zonder airco koelde het maar niet af. De kinderen aten allemaal een pannenkoek naturel. Die gingen prima. De volwassene in de groep kozen voor stevigere pannenkoek. Deze gingen ook nog wel. Ik zelf nam een kogelbiefstuk met pepersaus. Deze was nog helemaal rauw van binnen. Daarnaast was de pepersaus van een vreselijke (opgewarmde ?) kwaliteit. (deze werd met de mayonaise, apart afgerekend, stond niet op de kaart). De toetjes waren van echt supermarkt kwaliteit ijs. De Pipo's smaakte naar chemische aardbeien/ vanille dubbelvla. En leek de pannenkoek van de maand in de verste verte niet op het plaatje. En was deze ook nog eens aangebrand.
De bediening liet nog weten dat wij hiervoor een nieuwe mochten krijgen. Maar met kleine kinderen die omvallen van de slaap, konden wij daar niet op wachten.
Korting bij de kassa vanwege deze perikelen konden wij niet verwachten. Zelfs niet, de van te voren, afgesproken korting. Na enig aandringen kregen wij de afgesproken korting alsnog. Maar dit mocht niet meer baten. Hier komen wij niet meer terug.......

Gegeten op 14 juni 2015

Sonja1980

Prima terras en parkeermogelijkheden, vriendelijke bediening.
Pannenkoek (appel-rozijn) was helaas nog gedeeltelijk rauw van de binnenkant; niet lekker.

Gegeten op 5 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoe Bleiswijk in Bleiswijk

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoe Bleiswijk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.