a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 079 593 19 45

kokkie1985

Een aanrader voor gezelschappen met kinderen die vlot maar goed en lekker willen eten met een goede service.

Voor de tweede keer gegeten en deze keer geen pannenkoek maar een vleesgerecht genomen en deze was ook erg lekker. Natuurlijk poffertjes met ijs na.

Het is een goed concept maar wat vooral goed wordt uitgevoerd door het personeel wat zeer vriendelijk en attent is.

Vergeleken met andere grote pannenkoekenhuizen in de regio steekt de Pannenkoe er met kop en schouders bovenuit.

Ik kom zeker nog terug.

Gegeten op 12 april 2015

vAvW

Buiten storm en regen maar binnen bij de Pannekoe zaten we gezellig, knus en lekker warm.
De bediening is vlot en vriendelijk en voor de kids lagen er placemats met kleurtjes, heel leuk!
Mijn man en ik kregen als eerste onze pannenkoek, na een tijdje onze jongste en echt een héle tijd later de oudste! Je kan beter eerst de kinderen geven én dan pas de volwassen. Inmiddels was onze hartige pannenkoek niet echt warm meer, jammer. We vroegen om een pannenkoek met hagelslag, volgens de serveerster geen enkel probleem. We moesten een versierpannenkoek bestellen en daar zat het bij. Foutje dus, bij de versiersels zaten vruchtenhagels. Ja, het zijn hagels maar leg dat je kind maar uit die chocoladehagels dacht te krigen. Onze pannenkoek met saté was (ondanks dat hij niet echt warm meer was) héél lekker, een aanrader.

Gegeten op 10 januari 2015

kokkie1985

Na een kruistocht van pannenkoekenhuizen proberen in de omgeving Zoetermeer, de Pannenkoe maar eens geprobeerd.

Een parel verscholen tussen Zoetermeer en Bleiswijk. Genoeg parkeerpleken. Bediening is vlotte, enthousiaste en gemotiveerd.

Stokbroodje kruidenboter vooraf, daarna 3 volwassen pannenkoeken en 1 kinderpannenkoek en 1 portie poffertjes die er erg goed uitzagen en vervolgens ook erg goed smaakte. Als dessert ook nog maar eens een porties poffetjes besteld met ijs en slagroom. Alles werd vlot gereserveerd zoals je dat verwacht (maar eigenlijk nooit gebeurd) als je uit eten gaat met kinderen.

De tafels om ons heen namen ook de niet pannenkoeken gerechten die er ook super uit zagen en met smaak bereid werden.

Gezegt moet worden dat de manier van pannenkoeken bakken 'hier' uit de kunst is, naar mij smaak zouden de hartige pannenkoeken iets hartiger kunnen.

Ik kom zeker nog een keer terug en ga ook eens de lokatie in Leidschendam ook eens proberen.

Gegeten op 4 januari 2015

Spectrums

Hier met 3 personen gegeten met bonnen van de Jumbo (5 euro p.p. korting, bij besteding van minimaal 10 euro p.p.). We namen alledrie 2 pannenkoeken. Ze waren heerlijk! Tot onze verbazing kwam de kokkin melden dat op donderdag het onbeperkt pannenkoeken eten is voor een bepaalde prijs. Ze zou per persoon berekenen wat goedkoper was: de bonnen van Jumbo of de aktie. Wat een service! Vriendelijke bediening, gezellige ambiance en ruim parkeerterrein.
We komen zeker een keer terug!

Gegeten op 4 december 2014

willem3

Binnen is een warme donkere aankledinging. Buiten een heerlijk terras waar heel weinig verkeer langs rijd. Je kijkt over de weilanden heen en kan genieten van een heerlijke natuurlijke rust. Parkeerplaats is ruim voldoende achter het restaurant. De kaart heeft voldoende keuze voor vleesgerechten en veel soorten pannenkoeken. Zodra je buiten plaats neemt hoef je niet lang te wachten tot iemand van de bediening naar je toe komt. Zijn nu 2x geweest en de bediening is erg vriendelijk. We hebben een appelpannenkoek en een pannenkoek met verse aardbeien genomen. Deze werden snel geserveerd en zijn heerlijk. Als je even van de rust wil genieten in de zon, stopt daar even met de fiets of auto. Het is een oase van rust en je kijkt een heel eind over de velden. Volgende keer gaan we in de avond daar naartoe voor een heerlijk stuk vlees.

Gegeten op 15 augustus 2014

Sander327

Afgelopen weekend in de Pannenkoe gegeten. Het was lekker druk maar de bediening was vriendelijk en er hing echt een sfeer die je verwacht van een pannenkoekenhuis. Doordat de pannenkoeken echt gebakken worden in een pan, was mijn pannenkoek (ham en kaas) heerlijk! De kipsate van mijn vriendin was ook lekker en de prijs was goed. De dessertkaart was uitgebreid en de warme brownie met ijs is een aanrader!

Gegeten op 15 februari 2014

janet6

Vrijdag 14 februari met valentijnsdag hier een pannenkoek gegeten.
Vooraf namen we een soepje met stokbrood en de mosterdsoep (de dagsoep) was erg lekker. Het nadeel vind ik alleen dat hoe vaak je ook gaat eten en dan naar de dagsoep vraagt dat ze het altijd eerst moeten gaan vragen.
Daarna de pannenkoek. Die van mijn man was heerlijk. Ik had een spekpannenkoek en die was erg lekker maar vrij dik gebakken en daardoor kon ik hem echt niet op.
De thee en ijs na waren gewoon goed verzorgd en een groot pluspunt was dat toen we weggingen we voor valentijn een mooie roze roos kregen.
Hij staat nog steeds prachtig in bloei.

Gegeten op 14 februari 2014

Marieke011

Afgelopen vrijdag hier gegeten vanwege mijn verjaardag. Samen met mijn man, kinderen, kleinkind en vader hier gegeten. Mijn dochter werkt hier, vandaar dat we hier een keer wilde eten. Het is geen probleem om zelf je eigen pannenkoek samen te stellen en zelfs voor mijn vader zat er lekker vlees tussen. Voor mijn kleinkind is alleen een frikandel ook geen moeite. Al met al was het eten lekker en hebben wij er een leuke avond van gemaakt.

Gegeten op 23 augustus 2013

basilico

Al verschillende keren hier geweest. Altijd goed. Erg druk, dus een goed teken. En deze keer naast de bekende pannenkoeken ook saté met friet besteld. Ook goed. We komen terug!

Gegeten op 16 augustus 2013

Lionheart1970

Eenvoudig goed! Lekkere pannenkoeken, maar ook andere warme menu's te verkrijgen. De hitte van de laatste tijd (30 Gr.) heeft geen negatieve invloed op de service. Top geregeld! Tot de volgende keer...

Gegeten op 18 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over Pannenkoe Bleiswijk in Bleiswijk

Schrijf hieronder je recensie over Pannenkoe Bleiswijk. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.