• foto's van Auberge de Zwaan in Oirschot - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0499 551 414

Frans en internationaal genieten in hartje Oirschot

Auberge de Zwaan ligt in het hart van Oirschot, met uitzicht op de markt en de kerk. De gerechten zijn gebaseerd op de Franse keuken maar er zijn ook gerechten met een internationale twist. Leuk detail: op hun speciale wine-pad biedt het restaurant leuke feitjes over alle wijnen die ze schenken.

mathieu3

Goed eten. leuke en vriendelijke service. Het wijn arrangement is aan te raden, goede wijn en bourgondisch geschonken al belooft. Zelfs is er de mogelijkheid om een flesje te kopen tegen een vriendelijke prijs. (We hebben een dessertwijn meegenomen) Het ziet er goed en verzorgd uit. Helaas waren er veel oudere mensen in de zaak, de gemiddelde leeftijd ging met 10 jaar omlaag toen ik en mijn vrouw er waren. Maar over het algemeen wel een aanrader.

Gegeten op 20 maart 2015

janvanr

echt een prima tent! voorjaarsmenu rond 20 euro, voor vier gangen. verrassend goede prijs/kwaliteit verhouding. terrine van ham als lekker voorgerechtje, tussengerecht een "aparte" soep en voor het hoofdgerecht een keuze tussen entrecote en kabeljauw. halverwege het hoofdgerecht kwam men vragen of wij misschien nog wat meer vlees/vis zouden willen hebben. het is lang geleden dat ik zoiets in een NL restaurant heb meegemaakt. iedereen dus erg tevreden, ook over de mooi opgemaakte borden. service zeer attent, lekkere broodjes voor de tweede keer brengen, gevoel voor humor, echt prima. nagerechten niet heel exquis maar wel weer smakelijk (tiramisu en tarte tatin, alles home made). we komen terug!

Gegeten op 24 maart 2015

Via online reservering

het eten was subliem. De extra gang van gebakken scholfilet was om te smullen.
erg fijne bediening en goede ambiance.Als ik een gang zou verwijderen dan zou het de steak tartaar zijn. En daarvoor in de plaats de scholfilet doen.

heerlijk

Gegeten op 21 december 2014

Dayla92

Afgelopen week bij Auberge De Zwaan wezen eten. Zeer goed bevallen, bediening gezellig maar professioneel en alles was goed getimed. De gastvrouw had veel kennis over de wijn en spijs, wat de avond compleet maakt. Kerstversiering veel zorg aan besteed en erg sfeervol! Wij komen zeker terug!

Gegeten op 13 december 2014

Bugsie

Via online reservering

Heerlijk gegeten. We hadden het drie gangen menu van AH. We hadden het idee dat de gastvrouw er geen zin in had die avond. In de zaal naast ons was er een personeelsfeest aan de gang, waar de muziek te hard stond. Dit was hinderlijk.

Gegeten op 19 december 2014

rolf17

Als verwende Amsterdammers hebben we afgelopen maand in één week twee keer gegeten bij de Zwaan. Dat was een zeer prettige ervaring na een enorme mislukking ergens anders in Oirschot. De kwaliteit van het eten viel op en de bediening was prettig. Een mooie en gezellige zaak! Leuke detail was dat we tweemaal hetzelfde gerecht hebben besteld (hert) dat we op een compleet verschillende manieren kregen opgediend. Bij navraag bleek er een andere kok in de keuken te staan die er een andere invulling aan had gegeven. Dat is eigenlijk best wel leuk, zeker gezien het feit dat de beide gerechten uitstekend waren klaargemaakt. Wil de echte chef kok opstaan? We hopen snel weer voor ons werk naar Best terug te komen. Gaan we zeker in de Zwaan eten!

Gegeten op 17 november 2014

EdwV

Via online reservering

Restaurant ligt aan de gezellige markt. Bediening was prima: attent en vlot. Eten was ook goed, kregen nog wat extra vlees aangeboden. Inrichting is gezellig .

Gegeten op 5 december 2014

tineke75

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten. Er werd ons zelfs extra vlees of vis van het hoofdgerecht aangeboden. De bediening was erg attent. Kwam direct met witte wijn en zout toen er een glas rode wijn over mijn zoons witte trui ging. Kortom een erg gezellige avond gehad die voor herhaling vatbaar is.

Gegeten op 4 december 2014

pierre11

Via online reservering

Gezellig omgeving, waar je je meteen thuis voelt.
Bedienning, prettig vriendelijk.
Eten, erg lekker met verschillende smaken in een gerecht.

Gegeten op 3 december 2014

Spacewalker56

Via online reservering

We hebben uitstekend gegeten. Het tussengerecht met zuurkool en kabeljauw was erg lekker. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Al met al een uitstekende ervaring.

Gegeten op 3 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Auberge de Zwaan in Oirschot

Schrijf hieronder je recensie over Auberge de Zwaan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.