a TripAdvisor company

foto's van Auberge de Zwaan in Oirschot - 1 foto's van Auberge de Zwaan in Oirschot - 2 foto's van Auberge de Zwaan in Oirschot - 3 foto's van Auberge de Zwaan in Oirschot - 4 foto's van Auberge de Zwaan in Oirschot - 5 foto's van Auberge de Zwaan in Oirschot - 6 foto's van Auberge de Zwaan in Oirschot - 7

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0499 551 414

Frans en internationaal genieten in hartje Oirschot

Auberge de Zwaan ligt in het hart van Oirschot, met uitzicht op de markt en de kerk. De gerechten zijn gebaseerd op de Franse keuken maar er zijn ook gerechten met een internationale twist. Leuk detail: op hun speciale wine-pad biedt het restaurant leuke feitjes over alle wijnen die ze schenken.

bokito1

Een beetje een teleurstelling
Hadden het voorjaars- vier gangen menu gekozen
Ten eerste duurde het een half uur voordat we de kaart kregen,
Toen weer lang voordat er opgenomen werd.
Het eten duurde van 18:30 tot 10:30
4 uur is echt te lang.
Nogal opdringerig met drankjes opnemen, lijkt wel of dat de opzet is om zoveel mogelijk drank te verkopen
Eindeloos voordat het eten komt en veel te veel ruimte tussen de gangen.
Ook na vragen komt er geen schot in.
Daarbij iemand van het personeel die openbaar in zijn neus staat te boren (of naar zijn hersens wijst)
Veel last van de rook die uit de rookruimte komt,
mochten "genieten" van sigaret, pijp en sigaren rook.

Kwaliteit van het eten was aardig maar geen hoogvlieger.
En veel friet als vulling, vind ik niet echt chique.
Zag er wel mooi uit maar de gehele indruk was niet voldoende om nogmaals terug te komen.

Gegeten op 10 mei 2015

rinekevandergraaf

Ons voorgerecht was heerlijk alleen het hoofdgerecht viel ons erg tegen, wij hebben hier altijd lekker gegeten maar deze keer niet.
De bediening was slecht, drinken en nog brood besteld maar vergeten. Ook jammer dat we geen bestek hadden toen het hoofdgerecht werd gebracht.

Gegeten op 5 mei 2015

rene152

Op 4 Mei waren we in de Zwaan te gast met o.a. de militaire attaché's van Australië en Engeland. Meesterkok Martien van Dingenen had een heerlijk menu bedacht, met mooie coquilles, prachtig lamsvlees met Oirschotse asperges en een verrukkelijk dessert. De heerlijke wijn werd gul geschonken en de buitenlandse gasten werden zelfs verwend met een glas champagne van het huis!
Wij en zij genoten zéér! Een heerlijk diner in de gezellige serre op deze in wezen droevige dodenherdenkingsdag.

Gegeten op 4 mei 2015

Kopeczek

het is een gênante vertoning! Als voorgerecht kregen wij carpaccio . Deze bestond uit 2 plakjes ossenhaas, voor der rest uit rucola en croutons! je proefde eigenlijk alleen maar croutons.
De asperge soep die volgde was koud en er was geen enkele asperge in te bekennen!
Het hoofdgerecht was entrecote. Ook deze was koud en het waren zeggen en schrijven 3 plakjes. Toen wij reclameerden kregen we een supplement, hetgeen wederom koud was.
Wat een teleurstellende avond! Wij vonden het uitermate vervelend om steeds te moeten klagen. Het enige positieve was dat ze de klacht goed opnamen. Ze probeerden het goed te maken, helaas lukt dat niet.

Gegeten op 25 april 2015

mathieu3

Goed eten. leuke en vriendelijke service. Het wijn arrangement is aan te raden, goede wijn en bourgondisch geschonken al belooft. Zelfs is er de mogelijkheid om een flesje te kopen tegen een vriendelijke prijs. (We hebben een dessertwijn meegenomen) Het ziet er goed en verzorgd uit. Helaas waren er veel oudere mensen in de zaak, de gemiddelde leeftijd ging met 10 jaar omlaag toen ik en mijn vrouw er waren. Maar over het algemeen wel een aanrader.

Gegeten op 20 maart 2015

janvanr

echt een prima tent! voorjaarsmenu rond 20 euro, voor vier gangen. verrassend goede prijs/kwaliteit verhouding. terrine van ham als lekker voorgerechtje, tussengerecht een "aparte" soep en voor het hoofdgerecht een keuze tussen entrecote en kabeljauw. halverwege het hoofdgerecht kwam men vragen of wij misschien nog wat meer vlees/vis zouden willen hebben. het is lang geleden dat ik zoiets in een NL restaurant heb meegemaakt. iedereen dus erg tevreden, ook over de mooi opgemaakte borden. service zeer attent, lekkere broodjes voor de tweede keer brengen, gevoel voor humor, echt prima. nagerechten niet heel exquis maar wel weer smakelijk (tiramisu en tarte tatin, alles home made). we komen terug!

Gegeten op 24 maart 2015

Via online reservering

het eten was subliem. De extra gang van gebakken scholfilet was om te smullen.
erg fijne bediening en goede ambiance.Als ik een gang zou verwijderen dan zou het de steak tartaar zijn. En daarvoor in de plaats de scholfilet doen.

heerlijk

Gegeten op 21 december 2014

Dayla92

Afgelopen week bij Auberge De Zwaan wezen eten. Zeer goed bevallen, bediening gezellig maar professioneel en alles was goed getimed. De gastvrouw had veel kennis over de wijn en spijs, wat de avond compleet maakt. Kerstversiering veel zorg aan besteed en erg sfeervol! Wij komen zeker terug!

Gegeten op 13 december 2014

Bugsie

Via online reservering

Heerlijk gegeten. We hadden het drie gangen menu van AH. We hadden het idee dat de gastvrouw er geen zin in had die avond. In de zaal naast ons was er een personeelsfeest aan de gang, waar de muziek te hard stond. Dit was hinderlijk.

Gegeten op 19 december 2014

rolf17

Als verwende Amsterdammers hebben we afgelopen maand in één week twee keer gegeten bij de Zwaan. Dat was een zeer prettige ervaring na een enorme mislukking ergens anders in Oirschot. De kwaliteit van het eten viel op en de bediening was prettig. Een mooie en gezellige zaak! Leuke detail was dat we tweemaal hetzelfde gerecht hebben besteld (hert) dat we op een compleet verschillende manieren kregen opgediend. Bij navraag bleek er een andere kok in de keuken te staan die er een andere invulling aan had gegeven. Dat is eigenlijk best wel leuk, zeker gezien het feit dat de beide gerechten uitstekend waren klaargemaakt. Wil de echte chef kok opstaan? We hopen snel weer voor ons werk naar Best terug te komen. Gaan we zeker in de Zwaan eten!

Gegeten op 17 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Auberge de Zwaan in Oirschot

Schrijf hieronder je recensie over Auberge de Zwaan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.