Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Auberge de Zwaan in Oirschot - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0499 551 414

Frans en internationaal genieten in hartje Oirschot

Auberge de Zwaan ligt in het hart van Oirschot, met uitzicht op de markt en de kerk. De gerechten zijn gebaseerd op de Franse keuken maar er zijn ook gerechten met een internationale twist. Leuk detail: op hun speciale wine-pad biedt het restaurant leuke feitjes over alle wijnen die ze schenken.

marijke93

Via online reservering

Auberge de Zwaan is een van onze favoriete restaurants. De sfeer is erg prettig, evenals de bediening. Het eten is prima en de kaart is veelzijdig.

Gegeten op 14 september 2014

verberne

Via online reservering

Voor ons was het het eerste restaurant met ah actiezegels,we vonden het erg rommelig georganiseerd er ging van alles niet helemaal goed.
Voorgerecht was lekker maar de presentatie zou leuker kunnen.
Hoofd gerecht vlees erg saai en niet warm (het was ook ontzettend druk)
Hoofdgerecht vis schol fillet was redelijk.
Friet te veel en te bruin(drie volle bakjes)
Nagerecht 4 stukjes kaas met een vijgen compot goed maar niet verrassend.
Ook was er een wijn koeler zonder ijs.
Ik denk dat het beter is minder mensen met ah zegels op een avond.
Maak het allemaal iets beter georganiseerd en doe iets met het menu.
Er moet toch een gevoel mee naar huis gaan dat je hier nog eens terug wil komen?

Gegeten op 12 september 2014

joroozen

Via social deal, had er veel van verwacht teveel eigenlijk want het viel tegen wachten wachten de wijnkaart bv stond op een op 1 tablet hier ging al een half uur overeen na een uur hadden we de wijn en wat brood de rest was lala niet vies maar ook niet bijzonder, vaste gasten gingen voor had ik het idee, men leek het niet aan te kunnen

Gegeten op 24 mei 2014

John57williams

Via sweatdeal met mijn schoonouders gegeten. We werden ontvangen en verzorgd door volgens mij de eigenaar. Een zeer vriendelijke man
Het voorgerecht was een vitelo of een zalmtartaar. Ik koos zelf voor de vitelo en heb de zalm tartaar van mijn vrouw geproefd. Allebei heerlijk!
Daarna een Marokkaanse soep met kikkererwten. Veel smaak en goed gekruid.
Daarna een stukje entrecote. Goed medium gebakken. Er werd ons gevraagd of we nog een extra stukje vlees wilde!!
Daarna nam ik als enige het kaasplankje en de anderen tiramisu.
Misschien wat duidelijker als de minst sterke kaas links vooraan ligt?
Ik had een wijn arrangement genomen en dat werd Bourgondisch geschonken.
Ik kwam dus niets tekort!!
Voor mij een restaurant om terug te komen!

Gegeten op 15 augustus 2014

jort31

Gegeten met een groupon aambieding. Reserveren via mail traag en niet gastgericht, het enige wat telt is de controle code zo lijkt. Bedienend personeel vriendelijk maar niet attent genoeg, niet meteen drankje opnemen bv. Vergeleken met een vorige keer (tevens groupon) minder leuke gerechten. gerechten kwamen overigens ook niet overeeen met de vermeldde gerechten op de website van groupon. Kalf fricandeau met kimchi prima, gamba's met parelcoucous zeer matig, hoofgerechten, varkensvlees te droog, wel erg lekkere frites op sommige zwarte exemplaren na. Dessert , tiramisu uit pan geschept leuk maar was gewoon warm, de marinade van de aardbeien was men vergeten denk ik.

na een eerste positief bezoek reden om niet meer terug te keren.

Gegeten op 21 juli 2014

nowie1981

Gisteren een uitje bij Auberge de Zwaan, het was een voortreffelijke avond. We hebben heerlijk gegeten, mooi opgemaakte borden, de wijnen paste perfect bij alle gerechten en de service was uitstekend. We hebben buiten gezeten op een verwarmde terras, ambiance was super. Dit is echt een aanrader en ook als je een indruk op iemand wil maken, this is the place to B.

Groetjes Nowel.

Gegeten op 15 juli 2014

Archi

Onderweg gestopt om te eten op de markt in Oirschot. Gekozen voor Auberge De Zwaan. Ziet er gezellig uit (en blijkt dat ook te zijn!). Zeer vriendelijke bediening. Nette kaart met aangeraden wijnen bij ieder gerecht (altijd goed om te zien). Gekozen voor bisque d'homard als voorgerecht en kalfsstaartstuk als hoofdgerecht. Ruime portie kreeftensoep met mogelijkheid tot naserveren (ook prima!), welke ook nog eens goed van smaak is. Ook hoofdgerecht is netjes verzorgd (beetje veel smaken op één bord, maar daar moet je van houden). Al met al een nette maaltijd voor een eerlijke prijs.

Gegeten op 30 mei 2014

jose50

Gegeten op 24 mei 2014

Pino040

Geboekt met een Groupon. Voordat er een datum bekend/geboekt was bij de Zwaan, vroeg men al om mijn code. Groupon wijzigde tussentijds de voorwaarden, zodat ik wilde annuleren bij Groupon. De Zwaan had echter mijn code al geactiveerd, waardoor annuleren niet meer mogelijk was. Gelukkig kon ik met de Zwaan zelf toch een reservering maken. We kregen een klein tafeltje, waar door de instabiliteit al van alles afviel, voordat we onze jassen uit hadden. De gerechten, behorende bij de 5 gangen proeverij waren lekker. Het hoofdgerecht echter was ZO minimaal, dat we dachten dat het een bijgerecht betrof. Toen men vroeg hoe het had gesmaakt, gaven we ook aan dat het tegenviel. Er werd beloofd dat de kok bij het nagerecht NOG meer zijn best zou doen. We hadden 2 verschillende nagerechten, maar bij het serveren hadden we ineens allebei hetzelfde. Goed zijn best gedaan?
Tijdens het menu liet de ober mijn (ongebruikte) servet van de tafel vallen. Deze werd opgeraapt en vervolgens bovenop mijn bestek gelegd (?) In een goed restaurant krijg je dan een nieuwe. Ik bestelde 2 muskaatwijntjes. De ober kwam tot onze verbazing terug met 2 glazen wijn met de mededeling dat het een andere wijn was geworden, omdat ze geen muskaatwijn open hadden staan. Tja, in zo'n restaurant ontbreekt het aan kurkentrekkers? Dit alles ZONDER overleg. De muskaatwijn koste ook 13,50 per glas gaf de ober aan, dus vandaar de eenzijdige keuze van de ober om maar een andere wijn te serveren. Misschien wilden we tijdens het menu wel 2 flessen leegtrekken, zonder dat het ons interesseert wat het kost.
Overigens hebben ze gewoon muskaatwijn op de kaart staan voor 5,75 per glas.
Door dit alles voor ons geen de Zwaan meer, ook niet met Groupon.

Gegeten op 29 maart 2014

erik48

Een viergangendiner met bijpassend wijnarrangement. Het topstuk was het fantastische gastheerschap van kok Martin van Dingenen.

Gegeten op 5 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Auberge de Zwaan in Oirschot

Schrijf hieronder je recensie over Auberge de Zwaan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.