a TripAdvisor company

foto's van De Lindehof in Nuenen - 1 foto's van De Lindehof in Nuenen - 2 foto's van De Lindehof in Nuenen - 3 foto's van De Lindehof in Nuenen - 4 foto's van De Lindehof in Nuenen - 5 foto's van De Lindehof in Nuenen - 6 foto's van De Lindehof in Nuenen - 7 foto's van De Lindehof in Nuenen - 8 foto's van De Lindehof in Nuenen - 9 foto's van De Lindehof in Nuenen - 10 foto's van De Lindehof in Nuenen - 11

De Lindehof

5. 2 Michelinsterren
  1. Toon telefoonnummer 040 283 73 36
  2. www.restaurant-delindehof.nl

Soenil Bahadoers smaakclimax

Chef-kok Soenil Bahadoer belichaamt zijn restaurant De Lindehof. Zijn passie voor het koken proef je in geïnspireerde gerechten. Een reeks aan kleine hapjes bouwt op naar een ware smaakclimax. De gastvrijheid en het plezier van de keuken heeft hij van huis meegenomen. Iedereen is welkom en zo voelt het ook in deze warme en gezellige omgeving.

toitie

Wat een fenomenale chef die Soenil Bahadoer! Haute cuisine meets Suriname, de keuken waar zoveel lekkerbekken dol op zijn. Zoveel spannende smaken en specerijen omlijst door de verfijning die bij een 2-sterrenzaak past. Inclusief sublieme wijnen die stuk voor stuk gewaagd zijn aan al dat exotische geweld. Erg goed bediening en een heel grappige sommelier ook.

Gegeten op 31 maart 2016

NellieL

Het was al wat langer geleden dat we bij de Lindehof gegeten hadden. Te lang geleden concludeerden we na een heerlijk avondje vol verwennerijen.
Het menu begon met een reeks van lekker amuses. Die werden gevolgd door ons favoriete gerecht van de avond. Het beste ganzenlever gerecht dat we ooit aten! 3 bereidingen: gebakken ganzenlever met bereidingen van asperge. Verrassend en de ganzenlever smeltend op de tong. Terrine van ganzenlever met framboos en radijs en ganzenlever met maccadamianoot en een siroop van port en amarenkersen. Geserveerd op 3 prachtige bordjes, stuk voor stuk plaatjes om te zien en zo fantastisch van smaak. Deze topper werd gevolgd door een heerlijk stukje vis van de barbecue met antiboise en bereidingen van tomaat en een crème van daslook. Als hoofdgerecht een aantal uitstekende bereidingen van zuiglam met een heerlijke spicy saus. De afsluiter een heerlijk dessert met bereidingen van karamel. Wat een topavondje! Dit alles vergezeld van royaal geschonken heerlijke wijnen. Koffie na met nog 3 lekkere zoetigheden. De bediening is zoals altijd correct en attent, zonder te formeel te zijn. Met de nieuwe sommelier en de gedrevenheid van de rest van de bediening lijkt er weer een vaste basis te staan, met oog voor contact met de gasten en dat is mooi! De entourage is goed. Zeker op een avond dat het niet te druk is is het rustig genieten in een strakke en stijlvolle omgeving.

Gegeten op 3 april 2016

pmflip

Hier geluncht, en wat een avontuur! Eerst een serie amuses, die voor het merendeel een fusion waren van gerechten met een Surinaamse touch, werkelijk geweldig. De geserveerde gerechten waren iets traditioneler, maar steeds spectaculair qua smaak, structuur, verfijning, en wanneer iets aan tafel wordt geflambeerd, dan ben ik daar toch van onder de indruk. Voor lunch niet overdreven duur, en zeker waar voor je geld. Dus: tot de volgende keer!

Gegeten op 4 maart 2016

ProeverJA

Zakelijke lunch genoten. Het was een beleving zoals je mag verwachten. Rijkelijk verwend met bijzondere amuses waarvan alleen de hartige bonbon helaas te koud bevroren was van binnen waardoor de smaakbeleving niet optimaal was. De zeeduivel vis was ongelooflijk goed. De sommelier sprak soms onduidelijk en was niet altijd goed te volgen. Toen wij dit aangaven ging hij daar gewoon overheen.
Verder een geweldige lunch genoten.

Gegeten op 11 januari 2016

HDroppert

We hebben geluncht op een maandag. Het was niet druk. Het ten was echter als vanouds geweldig! Een serie zeer goede amuses, met bijzondere smake. Daarna het topgerecht was een voorgerecht met krab en andere geweldige ingerdienten.
Als hoofdgerecht bereidingen van lam. Dit werd top door de saus, die fantastisch van smaak was.
Het dessert was ook heerlijk.

Gegeten op 1 februari 2016

Keukenprinses02

Dit restaurant is werkelijk waar een feestje om te gaan eten.
De bediening is top, precies zoals het hoort. Het eten is verrassend en ontzettend goed uitgevoerd.

Soenil kwam deze avond iedereen persoonlijk begroeten aan tafel; wat een leuke man!
De sommelier was van Poolse originele - wat soms zorgde voor een taalbarriere en wat hij vervolgens goedmaakte met zijn gevoel voor humor. De gerechten zijn eigentijds, verrassend en allemaal even origineel gepresenteerd. Je proeft dat de gerechten met liefde en passie zijn samengesteld en gepresenteerd worden met gevoel voor professionaliteit.

Soenil (en zijn team) for the win! Wij komen zeker eens terug in Neunen.

Gegeten op 20 november 2015

Haute Cuisine- DenHaag

Wij hebben afgelopen zondag echt heerlijk gegeten. Ik ben zelf nogal lastig en er zijn wat producten waar ik niet van houd. Hier werd super goed rekening mee gehouden! We namen het 5 gangen menu met bijpassend wijnarrangement, prachtige gerechten en een kaaskar aan tafel met erg veel keuze! De wijnen waren heerlijk en daarna nog een likeurtje en whisky besteld, wat dmv een leuke dranken kar aan tafel gepresenteerd word!

Gegeten op 3 januari 2016

IljaM

Gegeten op 2 januari 2016

Een beleving aan eten!
Geweldig, echt een aanrader
TOP!
Super gastvrij en stijlvol.
Als klant wordt je echt in de watten gelegd.

Gegeten op 25 december 2015

starwars1

Heerlijk gegeten in dit leuke restaurant in Brabant met prima en kundige bediening, de gangen waren creatief en lekker bereid, maar dat mag ook wel voor de prijs ;-) . Vooral het desert met wortel en specerijen was zeer Orgineel.

Gegeten op 3 december 2015

Schrijf zelf een recensie over De Lindehof in Nuenen

Schrijf hieronder je recensie over De Lindehof. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.