a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 030 604 48 44

Kunstige combinaties

Restaurant Zilver is het culinaire hart van het Fletcher hotel in Nieuwegein. De naam Zilver komt van de Zilverstad Schoonhoven en past ook goed bij de luxe sfeer die hangt in het restaurant. Een kunstig geheel met veel zwart tegen warme kleuraccenten. De chef creeert hele bijzondere combinaties, zoals de aardbei-peperstroop en pastinaakmousseline. Laat je verrassen!

gijs2882

Via online reservering

Het eten was goed. We hebben rustig gezeten. En er was goede bediening. Locatie is gewoon midden in de stad met weinig uitzicht.

Gegeten op 27 juli 2016

hwdsk

Via online reservering

We vonden de hoofdgerecht erg slecht. De biefstuk was koud van binnen. Dacht valt wel mee, maar ging bijna over me nek. Hij had ook totaal geen smaak. We vonden, achteraf alles eigenlijk smaakloos. De vrouwelijke ober, was erg vriendelijk, vonden zielig om aan haar door tegeven. Bij het afreken moest we 10 Euro extra bijbetalen met de ahspaarkaart. Op onze kamer zaten we eigenlijk tepraten, over de maaltijd we dachten allebei het zelfde, nooit meer.. De balie gebeld over die 10 Euro, later kwam ze die terugbrengen foutje in de waar met een andere actie.. Dus dat was ook slecht. Maar door hotel heel goed afgehandeld..

Gegeten op 26 juli 2016

e-gdejonge

Via online reservering

Het is niet de eerste keer dat we hier eten. We hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Op de menukaart staan meer dan genoeg keuzemogelijkheden. Het eten werd vlot geserveerd. Van alle gerechten hebben we met smaak gegeten. Friet en sla worden bij de hoofdmaaltijd geserveerd. Alles bij elkaar ga je met een goed gevulde maag de deur uit.

Gegeten op 22 juli 2016

robin95

Via online reservering

Mooi restaurant met een goede bediening. Vooraf kregen we stokbrood met boter, bijna gelijktijdig kregen we het voorafje geserveerd.
Het hoofdgerecht, kogelbiefstuk, leek uit de oven te komen. De structuur van het vlees was niet zoals gewend. Het vlees en de saus waren niet echt warm. De saus was zelfs wat waterig.
Het dessert, cheesecake met ijs, smaakte erg goed. Bord was mooi opgemaakt, net als de andere gerechten.
Samengevat, voor- en nagerecht waren lekker en hebben een leuke avond gehad.

Gegeten op 15 juli 2016

IEsjakie

Via online reservering

Leuke inrichting, vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Was gereserveerd via Shell dinerbon en konden 3-gangen van (speciale kaart) kiezen.

Gegeten op 28 mei 2016

marianne.hesselmann

Via online reservering

Je kunt kiezen uit een speciale 3gangen menu kaart. De keuze is vrij tradioneel: biefstuk, kipfilet, varkenshaas, zalm. Bij voorgerechten carpaccio, soep etc. Bij nagerechten altid weer Dame Blanche. Het eten was goed maar niet bijzonder. Geen verrassingen.

Gegeten op 20 april 2016

JOOPPP

Via online reservering

Eten, service en decor waren allemaal goed. Wij vinden het prettig als er wat ruimte is tussen de gangen en dat was prima geregeld. Prijs-kwaliteit verhouding goed. Zeker aan te raden.

Gegeten op 27 mei 2016

E-Helena

Via online reservering

Het was erg druk waardoor we lang op ons eten moesten wachten. Helaas was het eten ook niet uitmuntend. En het zag eruit alsof het snel op het bord gekwakt was... De service was wel goed!

Gegeten op 13 mei 2016

nadia39

Via online reservering

Tijdens ons verblijf bij het Fletcherhotel Nieuwegein,hebben we weer genoten van het lekker eten. en ons accomodatie.
De service van het personeel was heel goed.
Al met al , weer een pluimpje voor Fletcher

Gegeten op 5 mei 2016

elsjederijk

Via online reservering

Hier gegeten van de 'Shell-dinerbon'. Het viel ons eerlijk gezegd een beetje tegen, misschien te hoge verwachtingen nav eerdere acties; geen (gratis) water, geen brood (ook niet bij voorgerecht) of amuse vooraf, allemaal niet verplicht, maar toch... wél eten van de kaart!
Vooraf gerookte zalm en paté van rivierkreeftjes, te koud en in paté (eigenlijk terrine) was veel gelatine verwerkt; hoofdgerecht goed, lamsvlees op asperges (op verzoek ivm seizoen en daar werd netjes aan voldaan) en nagerecht erg lekker. Echter bij wijnarrangement schonk men iets te laat in bij de gerechten, al met al gemiste kans.
Het personeel kreeg het erg druk doordat er een buslading gasten aankwam, die in een aangrenzende ruimte gingen eten.....

Gegeten op 23 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht | Restaurant Zilver in Nieuwegein

Schrijf hieronder je recensie over Fletcher Hotel-Restaurant Nieuwegein-Utrecht | Restaurant Zilver. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.