• foto's van 't Boterhuis in Delft - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 49 96

Genieten in het historische Delft

Reis terug in de tijd in deze historische stad. De menukaart staat vol met smakelijke gerechten uit de internationale keuken. De chef werkt waar kan met lokale leveranciers, dit levert een scala aan geweldige producten op. Proef, geniet en kom helemaal tot rust in dit fijne restaurant!

michiel147

Via online reservering

Het eten wat okay, maar niet om over naar huis te schrijven. Carpaccio miste de parmazaanze kaas die wel op een ander voorgerecht rijkelijk aanwezig was. Er zat bijvoorbeeld bij de biefstuk geen echte saus, maar alleen wat kruidenboter. Personeel was niet erg flexibel en er kon geen saus bijgemaakt worden. De vis was te gaar. Toetjes waren prima maar niet erg spannend.

Gegeten op 27 maart 2015

tomashiep

Via online reservering

Heel vrolijk en enthousiast personeel. Eten is prima, kaart is niet heel bijzonder. We zaten leuk aan het raam met uitzicht op de grachtjes.

Gegeten op 15 maart 2015

tiagoespinha

Via online reservering

Ben daar geweest met de Shell Tank en Dineer actie (twee 3-gang maaltijd voor de prijs van een). Niettemin was de service snel en vriendelijk. De eten was ook zeer lekker met genoeg keuzen. Zal natuurlijk terugkomen.

Gegeten op 14 maart 2015

cvromans

Via online reservering

Goede bediening, vriendelijk maar niet opdringerig, die precies aanvoelde wat we wilden en ook wat we juist niet wilden. Naast standaard-gerechten zoals schnitzel en spareribs ook aparte gerechten, zoals tomatenpannenkoekjes zeevruchtenlasagne . Alles geserveerd met een goed gevulde salade.

Gegeten op 31 januari 2015

JoopenEdith

Het boterhuis heeft tegen zeer aantrekkelijke prijzen een leuk weekmenu.
Zeker gezien de lage prijs krijgen deze een hoge waardering. Ook de dagelijkse kaart is zeer aantrekkelijk. Het Boterhuis heeft ook een gezellige uitstraling zeker wanneer men bij het raam over de grachten kijkt of in de Oud Hollansche kelder ziet. Het personeel is altijd zeer gastvrij. Dit zijn mensen die zelf ook graag in de Horeca zitten en weten wat het publiek verwacht.

Gegeten op 26 januari 2015

astrid142

het is een sfeervol en uitnodigend restaurant waar je alleen of met je vrienden en vriendinnen kan eten of genieten van een heerlijke high tea,niks is te veel een goede bediening wat ik erg belangrijk vind en niet het idee hebt dat je te lang blijft zitten,en na het etentje nog even naborrelen, fantastisch echt een aanrader,overigens hebben ze ook een heerlijk buiten terras en achter op het water vanaf begin april de boot ook uitnodigend.

Gegeten op 24 januari 2015

karin176

Via online reservering

het is een ontzettend gezellig restaurant. Fijne bediening. Eten vindt ik wat matig is wat droog. Maar de ambiance maakt veel goed

Gegeten op 27 december 2014

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Karin, bedankt voor je reactie. Zou je ons willen vertellen wat je hebt gegeten? Dan kunnen we kijken hoe we het kunnen verbeteren. Dank je!

Proever - 3 maanden geleden

hallo,

wij hebben deBurger ’t Boterhuis (runderburger met Jack Daniels glaze en huisgemaakte pulled pork)van het Boterhuijs gegeten en ik had de Black Angus steak met kruidenboter, gebakken paddenstoelen en geroosterde aardappeltjes. We vonden beide wat droog.

Restaurant - 3 maanden geleden

Bedankt we gaan ermee aan de slag!

Sssssandra

Samen met mijn echtgenoot een 3 gangen diner genuttigd. Vooraf hadden we de carpaccio, was wel aardig, miste wel de parmezaanse kaas, stokbrood en kruidenboter, hoofdgerecht had mijn man de black angus steak met paddestoelen, was lekker. Mijn keuze viel op de mediterraanse zalm, was erg lekker, geserveerd met heerlijke grote frieten en sla. Huiswijn was ook goed! Als nagerecht kozen we voor de wentelteefjes peperkoek met kaneelijs en gemarineerde ananas. Mijn man vond het erg lekker maar ik zou er niet meer voor kiezen, maar goed over smaak valt niet te twisten. Aardig meisje wat ons bediende en een leuke eetgelegenheid. We hadden een leuke avond!!!

Gegeten op 16 december 2014

Restaurant - 4 maanden geleden

Bedankt voor uw reactie! Door het delen van uw mening kunnen wij onze service verder verbeteren. Fijne feestdagen.

Proever in spe - 4 maanden geleden

Paul_s

Mooi plekje in het centrum, leuk eten met uitzicht op de gracht. Het eten zelf viel helaas een beetje tegen. Eend miste de krokante korst, groente garnering was ook niet zo bijzonder. Stoofpotje was okee, maar de beloofde speciale dikke frieten erbij waren gewone Franse frieten. Conclusie: het miste de liefdevolle bereiding, maarja voor de prijs kan je misschien ook niet zoveel verwachten (13 euro, incl1 bokbier).

Gegeten op 17 oktober 2014

mylene5

Via online reservering

Eten was prima, we zaten bommetje vol, bediening klantvriendelijk en ze vroegen regelmatig of het smaakte en of we nog theewater wouden, qua decor: de 'verdiepingen' zijn niet altijd efficiënt denk ik maar wel leuk!

Gegeten op 18 oktober 2014

Restaurant - 6 maanden geleden

Beste Mylene, Bedankt voor de leuke reactie! Groetjes 't Boterhuisteam

Schrijf zelf een recensie over 't Boterhuis in Delft

Schrijf hieronder je recensie over 't Boterhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.