• foto's van 't Boterhuis in Delft - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 015 213 49 96

Genieten in het historische Delft

Reis terug in de tijd in deze historische stad. De menukaart staat vol met smakelijke gerechten uit de internationale keuken. De chef werkt waar kan met lokale leveranciers, dit levert een scala aan geweldige producten op. Proef, geniet en kom helemaal tot rust in dit fijne restaurant!

cvromans

Via online reservering

Goede bediening, vriendelijk maar niet opdringerig, die precies aanvoelde wat we wilden en ook wat we juist niet wilden. Naast standaard-gerechten zoals schnitzel en spareribs ook aparte gerechten, zoals tomatenpannenkoekjes zeevruchtenlasagne . Alles geserveerd met een goed gevulde salade.

Gegeten op 31 januari 2015

JoopenEdith

Het boterhuis heeft tegen zeer aantrekkelijke prijzen een leuk weekmenu.
Zeker gezien de lage prijs krijgen deze een hoge waardering. Ook de dagelijkse kaart is zeer aantrekkelijk. Het Boterhuis heeft ook een gezellige uitstraling zeker wanneer men bij het raam over de grachten kijkt of in de Oud Hollansche kelder ziet. Het personeel is altijd zeer gastvrij. Dit zijn mensen die zelf ook graag in de Horeca zitten en weten wat het publiek verwacht.

Gegeten op 26 januari 2015

astrid142

het is een sfeervol en uitnodigend restaurant waar je alleen of met je vrienden en vriendinnen kan eten of genieten van een heerlijke high tea,niks is te veel een goede bediening wat ik erg belangrijk vind en niet het idee hebt dat je te lang blijft zitten,en na het etentje nog even naborrelen, fantastisch echt een aanrader,overigens hebben ze ook een heerlijk buiten terras en achter op het water vanaf begin april de boot ook uitnodigend.

Gegeten op 24 januari 2015

karin176

Via online reservering

het is een ontzettend gezellig restaurant. Fijne bediening. Eten vindt ik wat matig is wat droog. Maar de ambiance maakt veel goed

Gegeten op 27 december 2014

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Karin, bedankt voor je reactie. Zou je ons willen vertellen wat je hebt gegeten? Dan kunnen we kijken hoe we het kunnen verbeteren. Dank je!

Proever - 3 maanden geleden

hallo,

wij hebben deBurger ’t Boterhuis (runderburger met Jack Daniels glaze en huisgemaakte pulled pork)van het Boterhuijs gegeten en ik had de Black Angus steak met kruidenboter, gebakken paddenstoelen en geroosterde aardappeltjes. We vonden beide wat droog.

Restaurant - 3 maanden geleden

Bedankt we gaan ermee aan de slag!

Sssssandra

Samen met mijn echtgenoot een 3 gangen diner genuttigd. Vooraf hadden we de carpaccio, was wel aardig, miste wel de parmezaanse kaas, stokbrood en kruidenboter, hoofdgerecht had mijn man de black angus steak met paddestoelen, was lekker. Mijn keuze viel op de mediterraanse zalm, was erg lekker, geserveerd met heerlijke grote frieten en sla. Huiswijn was ook goed! Als nagerecht kozen we voor de wentelteefjes peperkoek met kaneelijs en gemarineerde ananas. Mijn man vond het erg lekker maar ik zou er niet meer voor kiezen, maar goed over smaak valt niet te twisten. Aardig meisje wat ons bediende en een leuke eetgelegenheid. We hadden een leuke avond!!!

Gegeten op 16 december 2014

Restaurant - 3 maanden geleden

Bedankt voor uw reactie! Door het delen van uw mening kunnen wij onze service verder verbeteren. Fijne feestdagen.

Proever in spe - 3 maanden geleden

Paul_s

Mooi plekje in het centrum, leuk eten met uitzicht op de gracht. Het eten zelf viel helaas een beetje tegen. Eend miste de krokante korst, groente garnering was ook niet zo bijzonder. Stoofpotje was okee, maar de beloofde speciale dikke frieten erbij waren gewone Franse frieten. Conclusie: het miste de liefdevolle bereiding, maarja voor de prijs kan je misschien ook niet zoveel verwachten (13 euro, incl1 bokbier).

Gegeten op 17 oktober 2014

mylene5

Via online reservering

Eten was prima, we zaten bommetje vol, bediening klantvriendelijk en ze vroegen regelmatig of het smaakte en of we nog theewater wouden, qua decor: de 'verdiepingen' zijn niet altijd efficiënt denk ik maar wel leuk!

Gegeten op 18 oktober 2014

Restaurant - 5 maanden geleden

Beste Mylene, Bedankt voor de leuke reactie! Groetjes 't Boterhuisteam

Chradem

Met een relatief grote groep hier gaan eten. We werden beneden in de kelder geplaatst, waar het behoorlijk donker was. Hoewel alles wel schoon leek kwam het allemaal wat versleten en oud over. Het decor, meubilair en bestek kan wel vernieuwd worden.

We werden gezien de grote van onze groep toch vlot bediend en we de glazen werden ook frequent bijgevuld. Verder was de bediening vooral gericht op bedienen en niet zo zeer op klantvriendelijkheid. Niet dat ze onvriendelijk waren, maar ze beperkten zich tot het opnemen van bestellingen en uitserveren.

Het eten zelf was eenvoudig in kleine porties, die bovendien ook nog twijfelachtige smaakcombinaties bevatte. De bereiding kan ook wel een stuk beter.

Gegeten op 15 augustus 2014

Bebobu

Nog nooit zo slecht bediend en gegeten! Een echte afrader.
Wij waren met 4 mensen en zaten boven.
Het eten was karig tot ronduit niet te eten.
Brood vooraf, schaaltjes vies. Vergeten servetten in te steken bij het bestek.
runderlende is klein met wat wat snippers groente eromheen.
De kikkererwtenschotel had geen smaak, er waren geen kruiden gebruikt, de noten waren doorgekookt zodat er absoluut geen smaak meer aan zat.Het zag er ook nog eens heel onsmakelijk uit.
De patat die onderdeel is van het hoofdgerecht moest nota bene eerst bij de
bar en later bij de keuken gevraagd worden door een van ons gezelschap.
Gevolg de patat kwam pas nadat ieder het hoofdgerecht op had. Er kwam geen excuus van het personeel ook niet toen 2 keer aangegeven was dat wij niet tevreden waren.
Professioneel had geweest onze klacht serieus te nemen zodat wij niet via deze weg onze klacht onder de aandacht moeten brengen.
Het personeel is achteloos, roepen wat naar elkaar , wie welke taak heeft is onduidelijk.Bij het betalen is weer niet duidelijk wie daar over gaat.
En zelfs gewoon gedag zeggen moet men ook nog leren!
Kortom,eigenaar van het boterhuis ,
uiteindelijk kom je er niet alleen met een mooie ambiance want mond op mond reclame werkt door!

Gegeten op 2 augustus 2014

bart138

Vanuit Baarn waren we naar Delft Centrum gereden en onze auto geparkeerd in de nieuwe parkeergarage onder de markt. Van hieruit was het nog 15 minuten te voet, wat tegenviel. Met onze Hema-voucher op zoek naar het restaurant ( achter
het waaggebouw, was ook moeilijk vinden!) Een brunch zou het zijn. De jongedame achter de receptie nam gelijk de bon in en wij mochten een tafel uitzoeken. I.v.m. warmte aan de grachtkant gedaan. We kregen eerst een menukaart en hadden onze keus gemaakt en gaven dat door. Na een half uur hoorden wij dat wij helemaal geen keuze mochten maken, maar dat we een mandje met broodjes kregen. Maar eerst kwam nog de soep. Wat een waterige bouillon, het was gewoon niet goed getrokken. Daarna de broodjes met kaas
en smeerkaas. Geen thee of koffie, dat zou naderhand komen. Dus wij verzochten de jongedame om ons gelijk thee en koffie te geven. Verder niets warms. was dit nu een brunch? Uiteindelijk duurde de brunch 2 uur en bij vertrek werd er nog geen eens goedendag gezegd. Wij vonden dit bezoek een ware aanfluiting. Ons nooit meer gezien bij 't Boterhuis!

Gegeten op 8 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over 't Boterhuis in Delft

Schrijf hieronder je recensie over 't Boterhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.