• foto's van 't Schathuis Verhildersum in Leens - 1

• 7.8 10 4

• 7.7

• 8.3

't Schathuis Verhildersum over zichzelf

't Schathoes is sinds 1 april 2012 Schathuys geworden, een Grand Café met Restaurant op de meest idyllische Noord Groningse locatie, landgoed met borg Verhildersum te Leens
Schenkerij, lunchen, brunchen, high tea, en diner
met plezier ontvangen wij u in de Jachtweide, 't Schathuis of onze mooie terras
Geopend; zomertijd; dinsdag t/m zondag
wintertijd; zat en zondag

Joy123
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een speciale gelegenheid hier geluncht. De locatie is fantastisch! We zaten buiten met uitzicht op de borg. De keuze op de kaart viel ons wat tegen, daar mag wel wat meer variatie in. Bovendien zaten er veel vlekken op, dat vonden we niet zo fris.
We kozen voor de club sandwich met kaas en kalfsvlees. Het smaakte goed, maar niet zo subliem als verwacht. Het toetje, de chocoladetaart met ijs was niet helemaal gaar en te zacht.
De bediening was correct, niks op aan te merken.
Alles bij elkaar prima, maar kan hier en daar nog wat puntjes op de I gebruiken.

Gegeten op 9 juli 2013

Heinterpstra
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen zondag geluncht. De plek is fantastisch. Zeker met mooier weer kun je heerlijk buitenzetten met uitzicht op de tuin en schathus. We begonnen met een bitterballetje van kruiden uit de tuin, de toon was gezet. Daarna had de kok voor ons een heerlijk keuze menu samengesteld met veel vis. Voor de kinderen werd apart gekookt op aangeven van ons. Wat een service! Het geheel was zeer verzorgd, en klaargemaakt met streekproducten. Twee vonden de kabeljauw iets biter, ondanks de goed haring. Misschien kwam het door de andere wijn? Al met al ook door de zeer goede bediening een heerlijke middag. Nu het weer mooier weer wordt, wel even de limoncello in de vriezer graag ;-) we komen zeker terug!

Gegeten op 7 april 2013

A-O
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gedineerd in het schathuis. We zaten in de jachtweide met uitzicht over de verlichte borg. De bediening was gastvrij en vriendelijk. De amuses waren verrassend en het 3 gangen menu heerlijk. Zeker de moeite waard om eens te gaan kijken wat de nieuwe eigenaar daar allemaal doet!

Gegeten op 16 december 2012

Joep319

• Redelijk

Na een bezoek aan de borg en de mooie tuin gebruikten we op zondag namiddag de High Tea in het Schathuis. Het was een onconventionele High Tea; we misten de gebruikelijke ingrediënten zoals jam, scones en cream. Ook het gezellige potje thee ontbrak, we kregen kopjes warm water en een keuze uit verpakte theezakjes. Eerst kwamen de hartigheden: vis en vlees, ruim gesorteerd en lekker. Daarna een schaal met zoetigheden. De helft hiervan bestond uit kaas dus dat viel wat tegen. Al met al best wel lekker maar zeker geen "High Tea"; een andere naam zou op z'n plaats zijn. Bij het afrekenen kon niet met pin of mastercard betaald worden. We moesten onze knip omdraaien om de centjes bij elkaar te sprokkelen. Da's beschamend voor een zaak van dit niveau.

Schrijf zelf een recensie over 't Schathuis Verhildersum in Leens

Schrijf hieronder je recensie over 't Schathuis Verhildersum. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!