Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Korenbeurs op Landgoed Rijckholt

3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0113 302100
  2. www.zeelandbedandbreakfast.nl

jeanmi

Als liefhebber van zeevruchten en schaaldieren, kan je het hier niet beter treffen. De eerste avond genoten van een uitstekend kreeftenmenu. En als toppunt de tweede avond van een zeevruchtenschotel waar weinige restaurants hier aan kunnen tippen. Kortom dit is de verplaatsing vanuit België meer dan waard. Doe zo verder, we komen zeker terug.

Gegeten op 15 juli 2013

Pierredelamontagne

Hier heerlijk gegeten. Wij hadden het kreeftmenu. Oosterschelde kreeft uit het veersemeer, vreemd natuurlijk maar de kreeft uit het veerse meer is net zo lekker als de kreeft uit de oosterschelde. De zeekraal en de lamsoor die in het hoofdgerecht zat was van uitstekende kwaliteit en zeer smaakvol. Het toetje was ook prima met heerlijke chocolade mousse en mintparfait en koude mango sabayon. De service is zeer vriendelijk en zorgt voor ontspannen sfeer. Dit restaurant is een absolute aanrader

Gegeten op 14 juni 2013

chopipin

We hebben tijdens ons verblijf op Landgoed Rijckholt in Geersdijk (Zeeland) uitstekend gedineerd. Omdat op de kaart slechts 1 vegetarisch voorgerecht en hoofdgerecht stonden, en we 2 maal bij hen dineerden, is er voor ons een extra vegetarisch diner samengesteld. Ongedwongen gastvrijheid staat hoog in het vaandel.

Gegeten op 29 maart 2013

PeerkeF

Na een zeer teleurstellende ervaring de avond ervoor, hadden we op vrijdag een geweldige goedmaker bij onze laatste vond in Zeeland. Uitstekende wijnadviezen van de enthousiaste gastvrouw, perfecte timing tussen de gerechten (we hadden gereserveerd om 18.00 uur toen het nog redelijk rustig was, misschien dat latere gasten dat iets minder hebben ervaren omdat het restaurant en aangrenzende zaal rond 20.00 uur nagenoeg volzaten). Keuze uit herfstmenu of à la carte, mooie kaart. Wanneer ik weer in Zeeland kom (en dat gebeurt vast!), zal ik het zeker zó plannen dat minimaal een diner in De Korenbeurs bij zit! En oh ja, een méér dan prima prijs/kwaliteit verhouding, Voor 2 personen nog geen Eur 100 voor diner inclusief amuses, lekker brood, royaal geschonken uitstekende huiswijnen en port bij de kaas. Aanrader!

Gegeten op 1 november 2012

morgan

We kwamen een beetje te vroeg voor het diner en te laat voor de lunch. De keuken was dicht. Toch even verder gekeken in Kortgene. Iets Anders was vol. Weer terug naar de Korenbeurs. Toch tafeltje gereserveerd. De eigenaresse verontschuldigde zich vele malen omdat ze het gevoel had ons weg te hebben gestuurd. Niet dus. Om half zeven konden we aan tafel. Hebben heerlijk gegeten en genoten van de service en aandacht tot 22.00 uur. Een restaurant om in je agenda (ipad, pod, FB, Hyves etc) te noteren!

Pansa2

Uitstekend restaurant voor vis en schelpdieren. Alles supervers en met passie bereidt. We rijden af en toe speciaal naar Kortgene om hier te eten ( 1 uur rijden). Aanrader gezien de prijs/pret verhouding.

pepita

• Uitstekend

Zeer goed gegeten bij dit restaurant. Wat een passie heeft de eigenaresse voor het eten en de wijnen!
Wij zijn er bij toeval terecht gekomen, wat een aanwinst voor zo'n klein dorp! Het brood wat vooraf geserveerd werd was zeer smakelijk. De oesters, de tonijn, de tournedos en de eendenborst, heerlijk!
Klein minpuntje: er zouden wat meer groente en (gebakken)aardappels bij het hoofdgerecht mogen zitten.

smakelijk57

• Uitstekend

Heerlijk eten en prima wijnen.
Komen hier al jaren en altijd goed.
Regelmatig wisselende kaart met seizoensproducten.
Veel mooie visgerechten en een prachtig warm/koud zeeplateau.

astridv

• Uitstekend

De kreeft zwemt zo uit het Veerse Meer je bord op (hemelsbreed 200 meter..).

Maar ook voor een gunstig geprijsd topdiner kan je hier goed terecht. Sfeervol en attent.

Mieke Bachofner

• Uitstekend

Vorige week hier samen met mijn man een midweek doorgebracht. Bij ons arrangement zat ook een 3-gangen diner. Geweldige keuken! Op ons verzoek werd het diner omgezet naar alleen vis. Dit was absoluut geen probleem. We hebben heerlijk gegeten. Aardige eigenaars, die met heel veel passie hun werk doen en de meest culinaire schotels opdienen. Als we weer teruggaan (en dat gaan we zeker!) ga ik voor de zeevruchtenschotel. Een hoogstandje! En een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over De Korenbeurs op Landgoed Rijckholt in Geersdijk

Schrijf hieronder je recensie over De Korenbeurs op Landgoed Rijckholt. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.