Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Hoog Holten

3. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0548 361 306
  2. www.hoogholten.nl

Yolampie

We hebben hier de afgelopen 15 jaar al heel vaak gegeten en het is altijd heerlijk. Sinds we een Duitse herder hebben waarmee we graag op de Holterberg en de Sallandse heuvelrug wandelen, lunchen we hier regelmatig op het terras, onder het afdak. De hond is altijd welkom en krijgt een bak water. Wij nemen dan een 2 gangen menu of een vis proeverij voor twee. De prijs kwaliteit verhouding is prima. De wijn is heerlijk. Het ziet er mooi uit. Super vriendelijk personeel. Kortom, nog steeds genieten.

Gegeten op 24 augustus 2014

marcbrandt

Onze wandeling over het Pieterpad bracht ons een nacht naar dit hotel.
Gelegen aan de route is het een prettige plek in de natuur en je hoeft de bebouwing van Holten er niet voor in.

We waren erg tevreden over ons verblijf . Kamer was comfortabel en rustig.
’s Avond maakte we gebruik van een driegangen diner. Brood met boter/olie.
We vonden het eten kwalitatief goed. Geen ‘moeilijke dingen’, wat de keuken bereidde kon men ook goed aan, werd mooi gepresenteerd en was goed op smaak. Met de huiswijnen was helemaal niks verkeert! Ook waren we erg blij met de bediening. ‘Echt’, in contact en open, geen trucjes op opgezegde versjes zo als ik dit helaas zo vaak mee maak. Vanaf de Groningse student ’s avonds aan tafel, de dame aan het ontbijt tot en met de hand van de eigenaresse ’s morgens bij het verlaten van het hotel. Prima plek om te toeven, goed prijs-kwaliteit verhouding. Horeca met bezieling!

Gegeten op 17 oktober 2014

Donkey1954

Heerlijk gedineerd bij Hoog Holten. Voorgerecht een heerlijke combinatie van 3 bereidingen van eend. Als hoofgerecht een voortreffelijke kalfsentrecote met heerlijke bijgerechtjes. Als nagerecht genoten van een schitterend kaasplankje. De keuze van de sommelier voor de begeleidende wijnen was perfect. Naast de uitstekende bediening geldt voor de keukenbrigade dat zij een geweldig smaakpalet op tafel weten te brengen. Dit bezoek vraagt om een herhaling.

Gegeten op 3 oktober 2014

ojeem

Midden in de bossen ligt dit leuke en aan te raden Hotel/Restaurant. Mooie ruime kamers en een prima "dag menu". Wij hebben dit nu een keer of zes gegeten en zijn eigenlijk nooit teleurgesteld geweest. De wijnkeuze of suggestie was elke keer prima. Geen haute cuisine, wel een prima diner in een mooie en rustige omgeving. Vooral zomers als je buiten kunt eten een absolute aanrader!!

Gegeten op 2 augustus 2014

alrikb

Heerlijk gegeten in Hoog Holten. De bosrijke omgeving is prachtig en het restaurant is stijvol en klassiek ingericht met veel natuurlijk licht. Toen wij er waren was er vooral een wat ouder en

formeler publiek, maar de vriendelijke en attente bediening maakte moeiteloos de switch naar een wat minder formele toon met een knipoog.

Het eten is verfijnd en zonder uitzondering lekker, ook de wijnen stellen niet teleur.

Gegeten op 16 april 2014

HHans

Wij hebben genoten van de eerste tot de laatste minuut bij Hoog Holten. Wij hadden een arrangement met overnachting en een 5 gangenmenu geboekt. Daarnaast hebben wij bij het eten een bijpassend wijnarrangement genomen. Het personeel was in één woord geweldig. Het hotel ligt in een prachtige omgeving en het restaurant is sfeervol ingericht en ruim opgezet. Het eten was uitstekend. Ik had een heerlijke aspergesoep en ook de bisque was erg goed. De heilbot als hoofdgerecht was erg lekker. Alle gerechten zijn mooi opgemaakt en zorgen voor een heerlijke smaakbeleving. Prima uitgebalanceerd allemaal. Mijn complimenten.

Gegeten op 19 april 2014

Marcello76

Bij restaurant Hoog Holten kun je heerlijk ontspannen genieten van een heerlijk diner. De bediening is attent en vriendelijk. Het eten is met liefde klaar gemaakt en dat proef je. Geen overdaad aan smaken. Vooraf krijg je lekkere amuses om je smaakpupillen vast te prikkelen. De wijnen die worden geserveerd passen uitstekend bij de gerechten. Restaurant is zeker een aanrader om vaker heen te gaan.

Gegeten op 15 maart 2014

maryde

Via Groupon een 5-gangen diner geboekt met overnachting. Helemaal niets op aan te merken, echt super! Vriendelijke ontvangst, prima ruime kamer. Het diner werd van tevoren met ons doorgenomen,zodat we het eventueel aan konden passen, wat wij niet deden. Fantastisch diner, heel smakelijk en verfijnd van de amuse vooraf tot en met het dessert. Kraanwater naast de heerlijke wijn was geen probleem.
Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 19 maart 2014

leo4

In het kader van de restaurantweek afgelopen zondag(voor)avond met partner gegeten, bij aankomst een verrassend prachtig en rustgevende omgeving, begonnen met aperitief op het heerlijk terras, bediening was iets te overdreven vriendelijk, het restaurantweek menu hebben we binnen genuttigd, voorafgaand kregen we eerst nog een amuse, de huisgerookte zal met pastinaakmousse, Hollandse garnaaltjes, rivierkreeftstaartjes en basilicummayonaise werden keurig gepresenteerd en was dan ook een mooie binnenkomer, het hoofdgerecht kalfsoester met bitterbal van kalf, Ratte aardappel, portobello, knolselderijmousseline en tijmjus ervoeren wij als zeer smakelijk maar wat aan de karige kant, het dessert, een taartje van peer, chocolade en koekkruim, met gepocheerde peer kaneelroom en perensorbet maakt het helemaal compleet, bijpassende wijn was voortreffelijk, alleen jammer dat de prijs voor een fles water achteraf € 5,25 bleek te kosten, jammer, toch een kleine nasmaak op de terugweg.

Gegeten op 9 maart 2014

Ben99

Super gegeten. Zeer vriendenlijke professionele bediening en mooie sfeervolle uitstraling. Een hotel restaurant dat zeker de moeitewaard is in een zeer mooie omgeving.

Schrijf zelf een recensie over Hoog Holten in Holten

Schrijf hieronder je recensie over Hoog Holten. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.