Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Auberge De Veste in Den Bosch - 1

4. 38% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 073 614 46 44
  2. www.aubergedeveste.nl

vito4

Heerlijk gegeten bij Auberge De Veste. Er is geen menukaart, je wordt verrast met de heerlijkste gerechten. Er was werkelijk niets wat ook maar enigszins minder goed was. Het met zorg uitgekozen wijnarrangement was fantastisch. De bediening was uitermate bekwaam en ronduit gezellig. Je gaat heel anders naar je eten kijken als er zo enthousiast en met kennis van zaken over verteld wordt. Zelden zo goed gegeten!

Gegeten op 10 oktober 2014

karenspaans

Pa hier gegeget gegeten. Deze zaak zit hier al lang. Enthousiaste en zeer deskundige bediening door de eigenaren zelf. Er worden wijnen geschonken die ze zelf ontdekt hebben tijdens hun afgelopen vakantie. Heerlijk gegeten, mooie ingrediënten, een regelrechte aanwinst voor 's-Hertogenbosch.

Gegeten op 1 augustus 2014

Marxz

Vanwege de restaurantweek weer eens neergedaald bij Auberge de Veste. Restaurant zat volledig vol. Er is extra personeel aangetrokken en men praat bijna net zo passievol over de gerechten en wijnen als de eigenaar Ruben Coonen.
Het eten was weer voortreffelijk, na de amuse kwam het voorgerecht van varkenswang met langoestine, een bisque van kreeft met King crab, snoekbaars met kalfsjus en toe chocolade met yuzu. Alles werd begeleid met een heerlijk en zelf geïmporteerd wijnarrangement door Ruben Coonen.
Ben benieuwd wanneer de 1e ster gaat komen.

Gegeten op 22 maart 2014

YProever84

Afgelopen vrijdag heb ik erg lekker gegeten bij Auberge de Veste. We werden vriendelijk ontvangen door de eigenaar en we kregen een goede uitleg bij elke gang en de wijnen. En af en toe zelfs een spontaan praatje! Het voorgerecht met ganzenlever was een ware traktatie, elk onderdeel nodigde uit om te proeven. Iedere maand wisselen ze het menu, dus ik ben dan ook erg benieuwd naar de volgende samenstelling.

Gegeten op 13 december 2013

Ton1

Gegeten op 13 december 2013

Trip

Afgelopen zaterdag heerlijk genoten in Auberge de Veste,gekozen voor het 5 gangen menu met wijnarrangement ,mooie smaken gecombineerd met perfecte afgestemde wijnen ,enthousiaste bediening met een staaltje gastheerschap wat je bijna niet meer ziet ,super genoten ,hier moet je zeker niet voorbij lopen .

Gegeten op 21 september 2013

Gamos

Heerlijk geluncht bij Rubben. Een gastheer met kennis van zaken met een passie voor wijn. De gerechten waren prima op smaak verrassende combinaties, mijn favoriet van de was eend.
We komen zeker een keer terug.

Gegeten op 5 maart 2013

M-R

Gisteren hier met 4 personen gegeten, een gemengde ervaring. We namen het 6 gangen menu met wijnarrangement. Teleurstellende eerste gang van watermeloen met langoustine mousse, vlak en niet zeer smaakvol. Latere gangen maakte veel goed, heerlijke eend, geweldig limousine rund en een mooi kaasplankje. Bijzonder goed wijn arrangement veel bijzondere wijnen met geweldige smaakexplosies, soms zelfs meer dan de spijs!
Goede bediening door de mannelijke ober, gastvrij en bijzonder vriendelijk. De dame in de bediening verdient geen prijs, alles op de automatische piloot, kortaf en totaal geen gastvrouw, jammer.
De prijs-kwaliteit stond mede hierdoor uit balans.

Gegeten op 7 juni 2013

maike3

Vanavond bij de Veste gegeten, en dat is ons uitstekend bevallen! We waren de enige maar we begrijpen echt niet waarom. Heerlijk buiten op het terras gezeten, naast de dieze. Zeer hartelijke ontvangst en vriendelijke kundige bediening. Het eten was bijzonder, alles zelf gemaakt. Puur en met zorg bereid. De prijs is het waard, een aanrader dus

Gegeten op 6 juni 2013

Proever74419

Afgelopen zaterdag bij De Veste gegeten. Het was op de zaterdag voor kerst niet heel druk maar wel gezellig. Het 5 gangen menu bestond uit wild, vis, soep en stoofvlees. Erg mooi gedaan en de geschonken wijnen waren zeer mooi gekozen. Je blijft je afvragen waarom De Veste nog geen ster heeft..

Gegeten op 22 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Auberge De Veste in Den Bosch

Schrijf hieronder je recensie over Auberge De Veste. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.