Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Brasserie Haarhuis

2. Frans
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 351 23 99

nicoleenjeroen

Afgelopen maandag zijn we bij Brasserie Haarhuis geweest om te gaan genieten van de High Tea via de Social Deal aanbieding. Het begon allemaal veel belovend met de warme en hartige gerechtjes, deze waren echt heerlijk. Helaas was de ronde erna een stuk minder, allemaal standaard zoetigheden en dan vooral heel erg zoet! (Op de foto op de site van Brasserie haarhuis ziet de high tea er veel luxer uit) Er zat slagroom en marmelade bij maar wij hadden geen idee wat we ermee moesten want er zaten geen scones bij waar je dit normaal voor gebruikt. We hadden hoge verwachtingen maar helaas viel dit behoorlijk tegen. Als dit de high tea is die normaal gesproken €22,50 p.p. kost dan is het aardig aan de prijs voor wat je krijgt. Gelukkig was het wel gezellig maar erg jammer dat de verwachtingen niet werden gehaald.

Gegeten op 20 januari 2014

Francisc

Met mijn moeder en zus arrangement high tea en dr. Fish geboekt. We hadden vertraging, door de receptioniste werd gelijk naar Dr. Fish gebeld om door te geven dat we wat later kwamen. Een heerlijk high tea. Erg smakelijk, zag er mooi uit en ontzettend vriendelijke bediening. Wat een heerlijke middag. Echt aan te bevelen!

Gegeten op 30 november 2013

RalphG

Mijn schoenmoeder wilde samen met haar dochter en mij haar 78e verjaardag vieren in Hotel Haarhuis. We hebben een avond uitgekozen dat er geen concert werd gegeven in het Gelredome, want dan is het altijd erg druk. Dit restaurant is namelijk erg populair onder concertgangers i.v.m. de ligging (t.o. het station en vlakbij Gelredome) en de goede prijs/kwaliteitverhouding.

We hadden gereserveerd en werden hartelijk ontvangen door het zeer vriendelijke personeel. Het interieur is heel sfeervol en ruim opgezet in een Franse, jaren 30-stijl. Erg mooi!

Naast de gewone kaart was er ook een wildkaart beschikbaar. Van deze kaart kozen we als voorgerecht de salade van lauwwarme hazenrugfilet en de carpaccio van hertenrugfilet. Echt genieten! Ook de hoofdgerechten (fazantfilet, wild stoofpotje en ossenhaaspuntjes) smaakten heerlijk!

De bediening was telkens precies op het juiste moment aanwezig om ons van nieuwe drankjes te voorzien of om de volgende gang te serveren. En waar je bij veel andere restaurants nog wel eens ziet dat het personeel te stijfjes is of juist te familiair, was dit een ideale mix van professionaliteit en vriendelijkheid.

Wij hebben van deze avond genoten. Een echte aanrader als je in Arnhem bent!

Gegeten op 15 november 2013

henkuitkampen

Wij waren op reis met de trein van het zuiden naar het noorden en moesten in Arnhem iemand afzetten.Het leek ons een goed moment om ook even uit de trein te stappen en een ' hapje ' te eten .Tegenover het station lag Hotel Brasserie Haarhuis en het was een weldaad om daar in de brasserie te eten. De entourage met het zeer verzorgde klassieke interieur, de ruimte tussen de tafels en de uitstekende en zeer vriendelijke bediening maakten dat we genoten hebben van deze korte stop.Wij bestelden de vegetarische pastaschotel en werden verrast door de grote hoeveelheid en variatie verse gewokte groenten die daarbij hoorde. Het was allemaal zeer smakelijk en voldaan keerden wij terug naar het station aan de overkant om de reis voort te zetten.

Gegeten op 10 augustus 2013

mo_niek

• Goed

• Goed

Samen met een vriendin gezellig wezen high tea-en. De high tea was erg uitgebreid, met lekkere zoete en hartige hapjes. De high tea begon met een heerlijke koude thee cocktail, erg origineel. En de bediening was erg goed. Enige minpuntje: ze begonnen met zoet en daarna pas soep, vervolgens quiche en als afsluiting kleine broodjes. Liever hadden wij afgesloten met de zoete hapjes ipv daar mee te starten.

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Haarhuis in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Haarhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.