Brasserie Haarhuis

2. Frans
  3. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 351 23 99

monique209

Leuke inrichting. We hebben hier zowel gehightead als gedineerd. Erg goed gegeten. Prima vlees. High tea was erg uitgebreid.

Gegeten op 3 april 2015

Restaurant - 2 dagen geleden

Goedemorgen mevrouw,

Hartelijk dank voor uw review en de positieve opmerkingen. Graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet
Team Haarhuis

susanne46

Afgelopen zondag met 6 personen bij Haarhuis gegeten. Heb nooit eerder zo'n slechte service meegemaakt. Wij maakte gebruik van Social Deal, waarvan 5 personen de spare ribs (zeer slechte kwaliteit) en 1 persoon de schol, deze was smaakloos, evenals de puntzak friet.
De dame in de bediening had duidelijk haar dag niet, het bord werd op tafel gesmeten waarbij het vlees op de tafel kwam. Voor de 2e ronde drankjes moesten we met 6 man moeite doen om de aandacht te trekken, ze was duidelijk druk met haar mobiele telefoon.
Zonde van het geld en de tijd!.

Gegeten op 25 januari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Susanne,

Ik ben er geschrokken van uw recensie. Daarom zou ik graag telefonisch met u in contact willen komen. Ik wil graag van u persoonlijk horen wat er zich deze avond heeft voorgedaan. Wilt u uw telefoonnummer naar mij mailen? mijn emailadres is: m.vandijk@hotelhaarhuis.nl
Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Martijn van Dijk
Manager Restaurant - Bar - Banqueting

joost111

Ziet er op zich leuk uit en de bediening is aardig en correct. Deze brasserie is een hotel-restaurant tegenover het centraal station en aan hotel Haarhuis vast.
Ik weet niet hoe de rest hier is, maar de SPARE-RIBS zijn zo slecht, dat dit schadelijk moet zijn voor het restaurant en het hotel. Het zijn de aller goedkoopste spare-ribs die je kunt inkopen. Ze zijn vreselijk vet, er zitten echt hele grote lange randen vet aan. Het zijn hele kleine korte spare-ribs, dus absoluut geen buiks-spare-ribs zoals je die in een steakhouse krijgt of op veel andere plekken, zoals in Lathum. Verder zijn ze hard en wat taai, komen slecht van het bot af en er zit ook geen enkel sausje bij de ribjes. Niets en ze hebben ook geen lekkere bijpassende saus voor de Spareribs. Nee, ik ben om goed te kunnen beoordelen nu 2 x geweest om ribjes te eten, maar hier moet je niet heen voor SPARE-RIBS. Verder is het restaurant best aardig, geen topper want de drukke straat met veel busverkeer ligt een stoepbreedte van de pui van het restaurant. Er zaten ook weinig mensen en twee stellen die om ons heen zaten hadden ook SPARE-RIB-SPIJT hoorden wij. TIP: stop met deze slechte kwaliteit (want het heeft weinig of niks met mijn smaak te maken) en kies voor kwaliteit en vraag dan meer geld. In Lathum zit een restaurant, daar zit het vaak helemaal vol, daar hebben ze ook TOP-ribbetjes. Het enige wat echt lekker was, dat was het koude biertje. Na 4 afgekloven ribbetjes het bierglas leeg gedronken en naar de griek gegaan aan de overkant.

Gegeten op 9 januari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste Joost,
Bedankt van uw recensie. Graag zou ik telefonisch met u in contact willen komen. Mocht u hier interesse in hebben, wilt u dan uw telefoonnummer naar mij mailen? mijn emailadres is: m.vandijk@hotelhaarhuis.nl
Alvast bedankt voor uw moeite.
Met vriendelijke groet,
Martijn van Dijk

dickertjedap

Wij denken, we wagen ons een keer aan de spareribs, die van buitengewone kwaliteit moest zijn. Helaas was dit niet het geval. De kooklucht hing er nog aan en ze waren niet goed gegrild. Daarna een kaasplankje genomen. De kaas werd te koud opgediend, maar goed, even laten staan en nog maar een glaasje port tussendoor genomen, toen was het een stuk beter. Al met al niet echt een aanrader.

Gegeten op 29 december 2014

Restaurant - 4 maanden geleden

Geachte heer/mevrouw,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen een reactie te plaatsen.
Het spijt ons via deze weg te vernemen dat u niet tevreden was over de spareribs via de Social Deal Actie. Wij adviseren u om ter plekke aan te geven dat u niet tevreden bent zodat onze medewerkers direct actie kunnen ondernemen.
Wij hebben uw opmerking zeker meegenomen en zullen hierop alert zijn.
Nogmaals dank voor uw reactie en graag tot een volgende keer.
Met vriendelijke groet Team Haarhuis

Meesterproever - 4 maanden geleden

Beste team Haarhuis,
Ik heb wel degelijk aan de bediening mijn bevindingen doorgegeven. Dit werd door de (overigens uiterst correcte) jonge ober wat weggehoond. Meer kon ik dan ook niet doen, dan het restaurant niet geheel tevreden te verlaten. Maar ik waag zeker nog een poging in de nabije toekomst.

Rita53

We hadden in dit hotel een overnachting met een 3 gangen menu. De keuze was voldoende. Wij kozen beiden voor een licht gerookte carpaccio van ribeye en die was heerlijk op smaak met verse parmezaan er over heen geraspt. Als hoofdgerecht koos mijn man voor de varkenshaassaté en ik voor de kabeljauwmoot deze was heerlijk mals en top gebakken erbij kregen we aardappelsalade, deze had weinig smaak en een puntzak heerlijk knapperige frites. Als nagerecht namen we beiden een roomsoes met vanille ijs, slagroom en chocolade saus, een verrukkelijke afsluiting van de maaltijd. Ik had er zelf een flight wine bij genomen, voor €10 krijg je 3 passende wijnen bij je menu, ook een echt aanrader.

Gegeten op 10 oktober 2014

nicoleenjeroen

Afgelopen maandag zijn we bij Brasserie Haarhuis geweest om te gaan genieten van de High Tea via de Social Deal aanbieding. Het begon allemaal veel belovend met de warme en hartige gerechtjes, deze waren echt heerlijk. Helaas was de ronde erna een stuk minder, allemaal standaard zoetigheden en dan vooral heel erg zoet! (Op de foto op de site van Brasserie haarhuis ziet de high tea er veel luxer uit) Er zat slagroom en marmelade bij maar wij hadden geen idee wat we ermee moesten want er zaten geen scones bij waar je dit normaal voor gebruikt. We hadden hoge verwachtingen maar helaas viel dit behoorlijk tegen. Als dit de high tea is die normaal gesproken €22,50 p.p. kost dan is het aardig aan de prijs voor wat je krijgt. Gelukkig was het wel gezellig maar erg jammer dat de verwachtingen niet werden gehaald.

Gegeten op 20 januari 2014

Francisc

Met mijn moeder en zus arrangement high tea en dr. Fish geboekt. We hadden vertraging, door de receptioniste werd gelijk naar Dr. Fish gebeld om door te geven dat we wat later kwamen. Een heerlijk high tea. Erg smakelijk, zag er mooi uit en ontzettend vriendelijke bediening. Wat een heerlijke middag. Echt aan te bevelen!

Gegeten op 30 november 2013

RalphG

Mijn schoenmoeder wilde samen met haar dochter en mij haar 78e verjaardag vieren in Hotel Haarhuis. We hebben een avond uitgekozen dat er geen concert werd gegeven in het Gelredome, want dan is het altijd erg druk. Dit restaurant is namelijk erg populair onder concertgangers i.v.m. de ligging (t.o. het station en vlakbij Gelredome) en de goede prijs/kwaliteitverhouding.

We hadden gereserveerd en werden hartelijk ontvangen door het zeer vriendelijke personeel. Het interieur is heel sfeervol en ruim opgezet in een Franse, jaren 30-stijl. Erg mooi!

Naast de gewone kaart was er ook een wildkaart beschikbaar. Van deze kaart kozen we als voorgerecht de salade van lauwwarme hazenrugfilet en de carpaccio van hertenrugfilet. Echt genieten! Ook de hoofdgerechten (fazantfilet, wild stoofpotje en ossenhaaspuntjes) smaakten heerlijk!

De bediening was telkens precies op het juiste moment aanwezig om ons van nieuwe drankjes te voorzien of om de volgende gang te serveren. En waar je bij veel andere restaurants nog wel eens ziet dat het personeel te stijfjes is of juist te familiair, was dit een ideale mix van professionaliteit en vriendelijkheid.

Wij hebben van deze avond genoten. Een echte aanrader als je in Arnhem bent!

Gegeten op 15 november 2013

henkuitkampen

Wij waren op reis met de trein van het zuiden naar het noorden en moesten in Arnhem iemand afzetten.Het leek ons een goed moment om ook even uit de trein te stappen en een ' hapje ' te eten .Tegenover het station lag Hotel Brasserie Haarhuis en het was een weldaad om daar in de brasserie te eten. De entourage met het zeer verzorgde klassieke interieur, de ruimte tussen de tafels en de uitstekende en zeer vriendelijke bediening maakten dat we genoten hebben van deze korte stop.Wij bestelden de vegetarische pastaschotel en werden verrast door de grote hoeveelheid en variatie verse gewokte groenten die daarbij hoorde. Het was allemaal zeer smakelijk en voldaan keerden wij terug naar het station aan de overkant om de reis voort te zetten.

Gegeten op 10 augustus 2013

mo_niek

• Goed

• Goed

Samen met een vriendin gezellig wezen high tea-en. De high tea was erg uitgebreid, met lekkere zoete en hartige hapjes. De high tea begon met een heerlijke koude thee cocktail, erg origineel. En de bediening was erg goed. Enige minpuntje: ze begonnen met zoet en daarna pas soep, vervolgens quiche en als afsluiting kleine broodjes. Liever hadden wij afgesloten met de zoete hapjes ipv daar mee te starten.

Schrijf zelf een recensie over Brasserie Haarhuis in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Brasserie Haarhuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.