a TripAdvisor company

foto's van Eetcafé De Plak in Nijmegen - 1 foto's van Eetcafé De Plak in Nijmegen - 2 foto's van Eetcafé De Plak in Nijmegen - 3 foto's van Eetcafé De Plak in Nijmegen - 4 foto's van Eetcafé De Plak in Nijmegen - 5

Eetcafé De Plak

3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 024 322 27 57
  2. www.cafedeplak.nl

ria1946

We hebben al tientallen keren bij de Plak gegeten, zo ook vandaag, het was lekker weer, dus aten we op het terras. Ligt aan een drukke straat, geen probleem verder.
Ik koos de maaltijdsalade met geitenkaas, mijn tafelgenoot koos de Portugese visschotel met frites. Beide gerechten vielen tegen, de salade zag er niet smakelijk uit: rommelig, te veel, smaakte ook niet. De visschotel was redelijk, wel niet duidelijk waarom het een Portugese visschotel zou zijn. De groente met kokos was geen geslaagde combinatie. Goede frites.
De salade ging bijna in zijn geheel terug, ik merkte op, dat het niet echt smaakte. De serveerster reageerde met een kort: "ik zal het doorgeven". Verder geen reactie.
Jammer, volgende keer beter, hoop ik.

Gegeten op 6 juli 2015

Gerrit85

mmm! Kaasgehakt met een portie dikke frieten en mayo erbij! Daar kom ik eens in de zoveel tijd voor in de Plak. De wisselende salades en groente zijn over het algemeen een succes.
Fijn eetcafé om relaxed en ongedwongen een lekkere maaltijd te eten, zelf vind ik het ook fijn om aan de bar eten en alle bedrijvigheid te zien.

Gegeten op 14 november 2014

nijmeegs_meisje

Altijd leuk om bij De Plak te eten. Lekker eten voor een goede prijs. Wij waren 83 euro kwijt met z'n drieën; voor brood vooraf, hoofgerechten, wijn en een toetje. Bij de Plak is het eigenlijk altijd druk. De ruimte is vol, de tafels staan dicht bij elkaar, maar dat maakt ons niet uit, hoort echt bij dit alternatieve eetcafé. Het personeel is ongedwongen. Gewoon altijd leuk en lekker voor een eenvoudige hap!

Gegeten op 18 november 2014

JeZustr

Er is een periode geweest dat we 1 keer per week bij de Plak gingen eten. De linkse studentikoze ambiance, de bijzondere prijs-kwaliteit verhouding en de bediening maakte het voor ons zowat een tweede huiskamer. Verwacht geen sterrenkwaliteit gerechten, maar wat je krijgt voor die prijs (gemiddelde prijs hoofdgerecht €13) ben ik nog nergens anders in NL tegengekomen: kwaliteit van de producten altijd top-notch en de porties zijn aanzienlijk! Dat, inclusief de ongedwongen en amicale houding van de bediening zorgt ervoor dat het hier vrijwel iedere avond volle bak is. En zoals je kunt verwachten van een eetgelegenheid met linkse kwinkslag; ook voor de veganisten/vegetariërs. Dus als je houdt van ongecompliceerd, veel en lekker eten, dan raden wij de Plak van harte aan!

Gegeten op 2 november 2014

marinus1

Na lange tijd hier weer eens wezen eten. Gelukkig is er weinig veranderd: nog steeds dezelfde grote porties (met name optisch gezien door de grote hoeveelheid groente en salade op het bord) met gerechten die gezien de prijsstelling behoorlijk goed zijn.
Sympathieke bediening die behoorlijk de vaart erin heeft. Nou vooruit één minpuntje dan: de akoestiek is niet geweldig. Als het vol zit galmt het behoorlijk.

Gegeten op 27 september 2014

maartje7

Een eetcafe met zn eigen stijl: ouderwetse lampenkappen, allerlei verschillend meubilair en knus opgezette tafel indeling. Bestellen aan de bar met een wisselend (simpel) menu. Personeel is vriendelijk (dan wel een beetje klungelig) en het menu altijd wisselend. Wel een tikje duur voor de kwaliteit van de maaltijd.

Gegeten op 29 augustus 2014

mirjam50

Het eten is goed. Ik neem altijd het kaasgehakt. Deze smaakt net als 10 jaar geleden het zelfde. Er wordt standaard twee warme groentes, salade en een bak zelfgemaakte frites bij geserveerd. Het is zo veel, dat je het gewoon weg niet op krijgt. Prijs kwaliteit een dikke tien.

Gegeten op 26 juli 2014

Echelonmax

Het eten bij de plak is teleurstellend: het is erg studentikoos en de kwaliteit vonden wij echt onvoldoende; ondanks de lage prijs.
Taaie biefstuk en een matig stoofgerecht; zou hier zeker niet meer gaan eten.

De tafel staan dicht bij elkaar en de stoelen zijn oncomfortabel maar vooral het belangrijkste -het eten- was absoluut onvoldoende.

Bediening best goed maar al met al vooral een alternatief studentikoos eetcafe voor links Nijmegen.

Gegeten op 22 maart 2014

Ricardo

Matig restaurant/eetcafe,
het is er vrij krap en alle tafels zitten erg dicht opelkaar dat je vrij opgepropt aan tafel zit.
qua eten vond ik het niet heel geweldig, het was niet vies maar het was zeker niet iets bijzonders, het had het meeste weg van erg simpel studenten voedsel, de prijzen zijn niet heel hoog maar het eten wat je ervoor krijgt stelt dan ook bijna niks voor.

wij hadden twee keer de kipspies, hier zaten wat sla blaadjes bij, wat bieten salade en gekookte wortelen, als bijschaaltje krijg je dan friet of rijst.

de (bij)gerechten zijn allemaal het zelfde op de kipspies na, hier kan je dus kiezen uit of andere vlees, vis of vega gerechten.

persoonlijk zou ik er niet een tweede keer heen gaan

Gegeten op 2 april 2014

Kim_de_Haan

Prima eten voor een goedkope prijs. Alleen krijg ik er altijd het gevoel in een legbatterij te zitten. Verder vind ik de bediening ook niet heel gezellig.

Gegeten op 14 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé De Plak in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé De Plak. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.