Trattoria (Hotel De Bilderberg) Artusi

• 8.0

• 8.0

Marc uit Rotterdam
  • Recensies in de laatste twee jaar

Artusi is onderdeel van het hotel, maar heeft een opvallend bevlogen keuken en bediening. Dit kon je merken door vragen over het eten/drinken waar men heel serieus mee omging. Buitengewoon smakelijk gegeten. Je komt niet helemaal los van het idee van hotelrestauratie.

Gegeten op 18 oktober 2013

RJMB

ALGEMEEN
Uitstekend restaurant voor een dergelijk zakenhotel. Goede bediening, aangename locatie.

LOCATIE
Gelegen op een 'landgoed', heeft het restaurant wat dit betreft veel te bieden. Wegens het weer zaten wij binnen, doch ook daar is het aangenaam toeven. Goed bestek, goed zittende stoelen en een chique-zakelijke sfeer.

BEDIENING
Vriendelijk en correct, zoals gewoon in een zakenhotel.
Men serveerde de grote groep waar ik deel van was, tegelijk - een prima prestatie.

ETEN
Uitstekend. De carpaccio vooraf was prima; zeer dun gesneden, niet te veel dressing en pijnboompitten. Hoofdgerecht was tournedos, die zo mals was dat het mes er door heen gleed. Nagerecht was iets minder; een bolletje ijs in chocolade gewenteld, met een mousse.

DRANK
Goede huiswijn, beter dan gemiddeld (zowel wit als rood).
Barprijzen enorm hoog.

PRIJS-KWALITEIT
Goed, doch drankprijzen aan hoge kant (4,50 Euro voor een glas wijn).

Gegeten op 12 september 2013

PastrySwan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg goed 'Italiaans' restaurant. Door de ligging binnen het Bilderberg hotel echter weinig authentiek.
Italiaans, zonder Italiaan in de buurt: De chef is komt uit voormalig-Joegoslavie en de vriendelijke maar puur NL bediening komt uit de buurt van het hotel.
Mooie gerechten met veel aandacht voor detail, maar hier en daar ook wat 'over the top':
Op het bord bij de, overigens fantastische 'Misto di Antipasti' stond b.v. een soort klein glazen buisje met daarin een houten prikker met een olijf,
mini-tomaatje en mini mozarella. Beetje kitch en totaal overbodig.
Alle gerechten waren top en eigenlijk is alleen de prijs een punt ter overweging:
25.93 euro (staat echt op de bon!) voor een heel gewoon flesje huiswijn uit Puglia is m.i. gewoon klant-onvriendelijk.
Ook de, alweer heerlijke, visschotel a 26,50 is absurd geprijsd gezien het stukje zeebaars dat de 'hoofdmoot' van de schotel is pakweg 150 gram zal wegen.
Wel veel fijne smaakjes van mooie wortel- en aardappel puree en pasternaak.
Heerlijk gegeten, prettige bediening maar net iets te duur voor een net niet echte Italiaan.
Bovendien zaten wij aan het raam enorm op de tocht, vreemd gezien kosten nog moeite gespaard zijn om deze mooie serre te bouwen. (probleem bekend bij het restaurant).

Gegeten op 26 oktober 2012

Visiteur
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het was warm, extreem warm, wij kregen een tafel op het bordes en dan zit je al als een prins. Wij kozen voor een drie gangen menu van de chef. bestond uit diverse anti pasta's alles was van goede kwaliteit en smaak, het hoofdgerecht was een ribey op een bed van Snijboontjes, asperges en bospaddestoelen en een heerlijke saus . Het werd vergezeld door een heerlijke knoflook pasta. En als desert een stagiatella tompouce op een fruit bedje met vanille saus. De gerechten hebben een behoorlijke omvang een drie gangen menu volstaat voor een grote eter. We komen zeker weer terug!

Gegeten op 18 augustus 2012

OnnoK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op de eerste avond van een weekendje weg bij Bilderberg, hebben we gekozen voor dit restaurant.
Een gezellig aangeklede serre en een vlotte Italiaanse serveerster, die overigens ook prima Nederlands spreekt, bracht ons in de Italiaanse sfeer.
We kozen voor een drie-gangen verrassings-menu met een bijpassende wijn.

De eerste gang zou je kunnen omschrijven als een selectie van verschillende amuses. De ene nog lekkerder dan de andere.
Het hoofdgerecht werd een vleesgerecht en als dat nog niet genoeg was kregen we nog een dessert, dat behoorlijk vulde, afgezet met aardbeien en room waar even een gasvlam overheen was gehaald. Dat gaf een bijzondere smaak.
Kortom, een aanrader.

Gegeten op 9 augustus 2012

vinorosso1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat was dat slecht! Personeel met de uitstraling van...Maar wel lekker goedkoop dus. Huiswijn van %u20AC 8 (!) per glas. Antipasta. uit blik, potje ? Zeg het maar. Alles zo op een bord gekwakt. Gebakken tonijn door en door gebakken. Gevolg taai en droog, na veel praten een iets fatsoenlijker stuk tonijn gekregen maar dan nog voor die prijs.: %u20AC26.= ''Wilt u een fles water of kraan water?" Op zich een prima vraag. Op ons antwoord van "' Doet u maar kraanwater'' kregen we een glas(!) bijna lauw water. Zelfs niet de moeite genomen de kraan even later door lopen. Geen nagerecht en/of koffie genomen. Betaald en snel wegwezen .Eens maar nooit weer!

Gegeten op 10 augustus 2012

Bewustje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Slecht luisterend personeel, tot twee keer toe een verkeerd gerecht geserveerd.
Eten was waardeloos! Haar in de pasta, ossehaas te ver doorgebakken. Carpaccio veel te veel peper en zout, caprese met plastic buffelmozzarella, niet vers!

svbe

• Uitstekend

Tijdens de restaurantweek hier geluncht. Ik kan niet anders zeggen dan dat het driegangenmenu uitermate goed verzorgd was. Mooie verse producten, zag er allemaal goed uit en smaakte voorteffelijk. Artusi verdient meer dan uitstekend! Complimenten!

EJ67

• Uitstekend

Via website van Bilderberg een arrangement (2 nachten) geboekt met o.a. op onze laatste avond een 4-gangen diner bij Trattoria Artusi. Voor de begeleiding van de gerechten hebben wij gekozen voor een Valpolicella Superiore van Zenato (zeer goede wijn, en niet al te prijzig!). Als voorgerechten kregen wij een carpaccio van ossehaas en coquilles saint jacques. Van beide gerechten hebben wij genoten. Wij hebben dit laten volgen door een carnaroli risotto, kalfsrollade, kalfszwezerik en dit alles nog steeds begeleid door de Valpolicella Sureriore van Zenato. Als nagerecht hebben wij alleen wat vanille ijs genomen.

patrick12345678

• Slecht

De prijs/kwaliteit verhouding is ver zoek hier. Absoluut geen aanrader. De carpaccio was niet vers. De cannelloni was gevuld met spinazie uit de vriezer en het lamsvlees leek zeer sterk op een stuk gekookte lever. Zelfs het overdreven Italiaanse gedrag van de man maakte niet dat ik het naar mijn zin had hier. Ronduit slecht.

Schrijf zelf een recensie over Trattoria (Hotel De Bilderberg) Artusi in Oosterbeek

Schrijf hieronder je recensie over Trattoria (Hotel De Bilderberg) Artusi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!