Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Trattoria Artusi (Bilderberg)

3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 026 339 63 33
  2. www.artusi.nl

JulesP

Heerlijk gegeten. Antipasti als voorgerecht, piepkuiken als hoofdgerecht en tiramisu toe. Bediening was van een andere wereld. Mevrouw die onze tafel bediende was erg professioneel, adequaat en zeer service gericht. Perfectie aan de top der bediening, niets werd aan toeval overgelaten en alles was er op gericht een briljante avond te creëren voor de gast. Wij komen hier absoluut weer terug.

Gegeten op 30 november 2014

Zipje_Den_Haag

Dit was echt een aangename verrassing. We waren een paar nachten in het Bilderberg hotel, en wat is er dan prettiger dan vanuit het restaurant - al dan niet met tussenstop in de lobby - naar je kamer te kunnen wandelen. Om die reden hadden we een van de twee hotelrestaurants gekozen. De verwachtingen werden meer dan overtroffen. 2 avonden hier gegeten. De gerechten zijn perfect bereid en uitgebalanceerd. De wijnkaart biedt mooie keuzes, de bediening is vriendelijk en attent.
In ons gezelschap aten we o.a. spinaziesoep, truffelcarpaccio, spinaziewraps, lamskoteletten, kalfsvlees, een bijgerechtje van venkelrisotto... Het was allemaal even lekker. Complimenten.

Gegeten op 30 mei 2014

MTC

Een aantal keren bij Trattoria Artusi in Oosterbeek met zakelijke gasten gegeten. Alle keren waren prima verzorgd in een gezellige atmosfeer. Vakkundige en aardige bediening die ook nog prima suggesties aanbieden. En .... het eten is echt lekker ( Italiaans). Precies hetgeen je ervan verwacht! Niet overdreven maar gewoon goed! Wij gaan er inmiddels ook met vrienden eten. Een aanrader dus.

Gegeten op 23 april 2014

RickV

Hier gegeten op 2e paasdag toen we in het Bilderberg hotel verbleven. Je zou niet zeggen dat dit restaurant deel uitmaakt van een hotelketen. Ziet er heel goed en Italiaans uit, mooie lichtinval ook! Zeker met mooi weer nog een keer terug om op het terras te dineren, want je zit er geweldig. Eten smaakte ons erg goed! Heerlijke antipasti vooraf, Ossenhaas als hoofdgerecht die erg mals was en afgesloten met een huisgemaakte Tiramisu. Complimenten voor de keuken en de dames in de bediening die avond!

Gegeten op 21 april 2014

Marc uit Rotterdam

Artusi is onderdeel van het hotel, maar heeft een opvallend bevlogen keuken en bediening. Dit kon je merken door vragen over het eten/drinken waar men heel serieus mee omging. Buitengewoon smakelijk gegeten. Je komt niet helemaal los van het idee van hotelrestauratie.

Gegeten op 18 oktober 2013

RJMB

Gegeten op 12 september 2013

PastrySwan

Erg goed 'Italiaans' restaurant. Door de ligging binnen het Bilderberg hotel echter weinig authentiek.
Italiaans, zonder Italiaan in de buurt: De chef is komt uit voormalig-Joegoslavie en de vriendelijke maar puur NL bediening komt uit de buurt van het hotel.
Mooie gerechten met veel aandacht voor detail, maar hier en daar ook wat 'over the top':
Op het bord bij de, overigens fantastische 'Misto di Antipasti' stond b.v. een soort klein glazen buisje met daarin een houten prikker met een olijf,
mini-tomaatje en mini mozarella. Beetje kitch en totaal overbodig.
Alle gerechten waren top en eigenlijk is alleen de prijs een punt ter overweging:
25.93 euro (staat echt op de bon!) voor een heel gewoon flesje huiswijn uit Puglia is m.i. gewoon klant-onvriendelijk.
Ook de, alweer heerlijke, visschotel a 26,50 is absurd geprijsd gezien het stukje zeebaars dat de 'hoofdmoot' van de schotel is pakweg 150 gram zal wegen.
Wel veel fijne smaakjes van mooie wortel- en aardappel puree en pasternaak.
Heerlijk gegeten, prettige bediening maar net iets te duur voor een net niet echte Italiaan.
Bovendien zaten wij aan het raam enorm op de tocht, vreemd gezien kosten nog moeite gespaard zijn om deze mooie serre te bouwen. (probleem bekend bij het restaurant).

Gegeten op 26 oktober 2012

Visiteur

Het was warm, extreem warm, wij kregen een tafel op het bordes en dan zit je al als een prins. Wij kozen voor een drie gangen menu van de chef. bestond uit diverse anti pasta's alles was van goede kwaliteit en smaak, het hoofdgerecht was een ribey op een bed van Snijboontjes, asperges en bospaddestoelen en een heerlijke saus . Het werd vergezeld door een heerlijke knoflook pasta. En als desert een stagiatella tompouce op een fruit bedje met vanille saus. De gerechten hebben een behoorlijke omvang een drie gangen menu volstaat voor een grote eter. We komen zeker weer terug!

Gegeten op 18 augustus 2012

OnnoK

Op de eerste avond van een weekendje weg bij Bilderberg, hebben we gekozen voor dit restaurant.
Een gezellig aangeklede serre en een vlotte Italiaanse serveerster, die overigens ook prima Nederlands spreekt, bracht ons in de Italiaanse sfeer.
We kozen voor een drie-gangen verrassings-menu met een bijpassende wijn.

De eerste gang zou je kunnen omschrijven als een selectie van verschillende amuses. De ene nog lekkerder dan de andere.
Het hoofdgerecht werd een vleesgerecht en als dat nog niet genoeg was kregen we nog een dessert, dat behoorlijk vulde, afgezet met aardbeien en room waar even een gasvlam overheen was gehaald. Dat gaf een bijzondere smaak.
Kortom, een aanrader.

Gegeten op 9 augustus 2012

vinorosso1

Wat was dat slecht! Personeel met de uitstraling van...Maar wel lekker goedkoop dus. Huiswijn van %u20AC 8 (!) per glas. Antipasta. uit blik, potje ? Zeg het maar. Alles zo op een bord gekwakt. Gebakken tonijn door en door gebakken. Gevolg taai en droog, na veel praten een iets fatsoenlijker stuk tonijn gekregen maar dan nog voor die prijs.: %u20AC26.= ''Wilt u een fles water of kraan water?" Op zich een prima vraag. Op ons antwoord van "' Doet u maar kraanwater'' kregen we een glas(!) bijna lauw water. Zelfs niet de moeite genomen de kraan even later door lopen. Geen nagerecht en/of koffie genomen. Betaald en snel wegwezen .Eens maar nooit weer!

Gegeten op 10 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Trattoria Artusi (Bilderberg) in Oosterbeek

Schrijf hieronder je recensie over Trattoria Artusi (Bilderberg). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.