Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Iris

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

Exclusiva

Tijdens de vakantie hebben we hier gegeten. We zijn ontzettend vriendelijk ontvangen en kregen een geweldige service. We waren met een groep van 8 personen en verder was het restaurant leeg op het afhaalgedeelte na. Het was een verademing om weer eens naar een chinees restaurant te gaan waar er niet "all-you-eat"concept aanwezig was. Het eten werd voortreffelijk opgediend en alle gerechten van de garnalen zissling-plate, de ribbetjes, foe yong hai, babi pangang, tjap tjoy met kip smaakten voortreffelijk! Wij zaten om kwart voor tien nog na te genieten van alles toen we vroegen hoe laat zij zouden sluiten. Bleek dat om half tien al te zijn! Geweldige service.

Gegeten op 25 juli 2013

EdmondV

• Goed

• Goed

Alweer een half jaar geleden dat we hier aten, maar toch. Het is een '100% Chinees' zoals je em verwacht en wenst. Geen gewok, geen innovaties, maar gewoon lekker rijstafelen met rijst en bami en veel eromheen. Men besteed zeker aandacht aan de manier waarop men het opdient, bijvoorbeeld de schalen zijn versierd met groentesnijwerk. Gewoon lekker chinesen voor een eerlijke prijs.

Doordat er meer wordt afgehaald dan ter plekke gegeten, iets waar je overigens in het prima afgeschermde restaurant helemaal geen last van hebt, kun je er heerlijk rustig zitten ook met grote groepen en kinderen.

Schrijf zelf een recensie over De Iris in Losser

Schrijf hieronder je recensie over De Iris. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.