a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 071 561 82 55

i_helder

Wat een kantine van een camping / zeilvereniging lijkt, blijkt bij nader inzien een gezellige knusse zaak, incl loungehoek en open haard.
Eind 2015 al eens prima gedineerd, maar toen geen recensie geschreven. Nu naar tevredenheid geluncht met de feestelijke proeverij (alleen te bestellen v.a. 2 personen). Dan krijg je een plank met kleine broodjes en veel verschillende soorten beleg. #yumm
Echt een leuke ongedwongen plek, waar je ook nog eens gratis parkeren kunt.

Gegeten op 2 mei 2016

Vaneten

Vandaag lunch met vier personen . Zeer vriendelijke, ongedwongen correcte bediening. Proeverij van lunchgerechten. Alles kwalitatief goed. Ruime keuze. GROTE glazen lekkere wijn. Cappuccino zoals het hoort (geen koffie verkeerd dus). Weer was matig, toch heerlijk buiten gezeten. Wijds uitzicht. Parkeren geen probleem en gratis. We blijven er komen.

Gegeten op 28 juli 2016

koks

Gisteren hier gegeten met z'n tweeën. En dat was een aangename verrassing. Leuke kaart met volop keuze. Goed en vriendelijk en alert personeel. Alles kan is de insteek. De kwaliteit was goed voor een mooie prijs. Als ze dit ook kunnen waarmaken bij een vol terras dan zijn ze wat mij betreft geslaagd!

Sarah118

Vandaag voor het eerst bij Waterfront geweest, voor de lunch.
Wat een aangename verrassing!
Een mooie kaart, met voldoende vegetarische opties, fijne bediening, goede prijzen.
En de zaak ziet er mooi uit! Ook fijn dat honden welkom zijn.
Een tip voor Waterfront: een overdekking op het terras zou wel eens een hit kunnen zijn, op regenachtige zomerdagen. Zulk mooi uitzicht daar. En graag sojamelk op de kaart, veel mensen kunnen niet tegen koemelk. Mooie zaak, we komen zeker terug!

Gegeten op 30 juni 2016

j302s

Heerlijk op terras gezeten na door Laura naar een uitstekend beschutte plek te zijn gebracht. Goed wijn advies gekregen prima salade. Later nog heel attent van een plaid voorzien. Uitzicht over het water wat wil je nog meer op een zonnige vrijdagavond.

Gegeten op 27 mei 2016

Kom-Buis

Heerlijk weer dus we rijden vanuit Wassenaar richting Vlietlanden ,helaas een verkeersprobleem ipv 15 min hebben we er 45 min over gedaan.Maar het weer was zo uitnodigend dat we toch besloten te gaan file of niet.
We werden niet teleurgesteld ,een grote keuze aan kleine lunch gerechten .Eerst besloten we een glas frisse sauvignon blanc te nuttigen waarbij we beide voor de coquilles kozen als voorgerecht zeer smakelijk .Ook de 'hoofdgerechten' in tussengerecht portionering,vielen zeer in de smaak?Onze tweede gerechten: gebraden kabeljauwrug met garnalen ragout en kalfssukade met krokant buikspek werden smaakvol gepresenteerd.Verwacht geen haute quisine,maar geniet van een goede keuken,een breed gevarieerde kaart op een gezellig terras aan het meer van de Vlietlanden
Een leuk adres om op terug te komen.

Gegeten op 4 mei 2016

Fred73

Bediening ging vlot en zonder veel omhaal. Samsam kaart is een leuk concept, ik had er 3 en dessert. Het eten is wel okee voor de prijs (ca. 12 euro per samsam gerecht). Open haard aan, dat is te ruiken, moet je van houden.
De wijn vond ik minder, standaard supermarktwijn iets boven de 4-5 euro. De vis ging het beste, lekker. Citroendessert viel wat tegen, komt dat uit een pakje oid ? Het zat vast aan het bord gekleefd. Ik had best een glas betere/duurdere wijn erbij gewild als die op de kaart had gestaan. Dat moet dan meteen per fles en dat is in Nederland altijd een prijzige aangelegenheid. Jammer.

Gegeten op 3 mei 2016

UitZONderlijk

Tsja, drie keer een acht. Ik heb hier met collegae gegeten van de sam/sam-kaart. Dat wil zeggen dat je halve porties eet en daardoor overal even van kunt proeven. In totaal hebben we twee rondjes gedaan van de volledige kaart en het moet gezegd dat de kwaliteit prima is. Goede vlees en vis gerechten en ook volop mogelijkheden voor de vegetarier.

Het uitzicht over Vlietlanden geeft de locatie extra charme. parkeren is geen probleem. Het restaurant ziet er fris en schoon uit evenals het sanitair. Prima nagerechten en koffie.

De service is prima, alles kan en niets moet.

Gegeten op 19 april 2016

Ramses

Uitkijkend over de Vlietlanden zit je heerlijk, binnen ruime tafels en een openhaard met banken erom heen. Ontvangst iets te amicaal met "heb je gebeld?". Vervolgens avond beleefd alsof we in sneltrein zitten, 5 gangen in 2 uur. Brood net neergezet en daar kwam eerste gerechtje al. Brood was voorzien van kruidenboter in plastic bakje, dus niet zelf gemaakt. Toppunt van snelheid was het dessert, binnen 2 minuten na bestelling. Het chocolade taartje was dan ook niet niet zelf gemaakt maar alleen even opgewarmd. De oosterse salade die ik als voorgerecht had, was heerlijk alleen richting het einde was het niet meer zo lekker. Doordat de sla in de marinade/ketjap lag, was deze slap en te veel doordrenkt waardoor de smaak te overheersend werd. De bavette was wat te rood en de bijbestelde frietjes te blank. Waarom dan toch een 7 voor het eten? Omdat mijn partner heeft gesmuld van zijn kalfssucade met buikspek en lamsribstuk. Concept is leuk, sam/sam gerechtjes, 2 kleinere gerechtjes die je kunt vergelijken met 1 hoofdgerecht. Echter gezien de prijzen verwacht ik toch een betere service. Geen kinderen die in-en-uit lopen, een hondje, 4 verschillende medewerkers aan je tafel, en een meer avondvullend etentje zonder het idee te krijgen dat je weg moet. Laatste opmerking, zorg voor wat verlichting op de parkeerplaats, het is er nu erg donker.

Gegeten op 12 maart 2016

maaike100

Na een lange dag met een grote groep (91 personen) hier gaan eten. De doelgroep: verstandelijk beperkten en hun begeleiding. Er was een keuzemenu gemaakt met gerechten die allemaal enorm in de smaak vielen, voor ieder wat wils en de kwaliteit was zeer goed. Redelijk snel werd alles tafel voor tafel uitgeserveerd en iedereen heeft heerlijk gegeten. De bediening was zeer inlevend en geduldig (zeer essentieel voor de doelgroep). Ondanks de grote groep hebben wij niets gemerkt van het feit dat dit veel voor de keuken zou zijn. TOP! Petje af!

Gegeten op 14 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Waterfront Vlietland in Leidschendam

Schrijf hieronder je recensie over Waterfront Vlietland. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.