a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 071 561 82 55

BobWest

Ik heb nu 3 keer gegeten bij restaurant Waterfront/Vlietland. Steeds in de hoop dat het wel beter zou worden. Maar qua smaak scoort het ongeveer als een cafetaria. Flauwe happen. De kok weet er niet een eigen smaak aan te geven. Een paar gerechten zijn wel redelijk. De lokatie is top en het personeel ook.

Gegeten op 2 april 2015

edwin136

Vooraf dachten wij dat dit restaurant alleen in de zomer leuk was, omdat je hier zo lekker buiten kan zitten. Vorige week hoorden we dat het restaurant binnen is verbouwd. We hebben eerst een wijntje gedronken bij de openhaard, daarna goed gegeten. De akoestiek is goed en er hangt een prettige fype. Het eten is goed en de kaart is uitgebreid (van sate tot fine quisine). Tip drink eerst een drankje bij openhaard en vraag een tafel bij het raam (mooi uitzicht over het meer)

Gegeten op 28 maart 2015

laura114

Gezellig op buitenterras gegeten. Lekker visje met leuk en leuke geserveerde friet. Leuk adresje om na het varen aan te leggen en een hapje te eten. Goede en attente bediening.

Gegeten op 18 oktober 2014

euskadi

Op een zomerse avond hier gegeten en op het terras gezeten. Een prachtig rustig terras aan het water met fijne banken in de zon. Ook het eten was prima. Prijs/ kwaliteit perfect. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Basis smaken waren aanwezig. De prikkelingen echter niet. Service was perfect en attent. Delen van gerechtjes mogelijk. Voor een mooie zomer/ nazomer avond een aanrader om te eten/ drinken voor een goede prijs, met een fijne bediening

Gegeten op 29 augustus 2014

huib12

Wij hebben hier met honderd man onze verjaardagen gevierd en waren zeer onder de indruk van de prachtige lokatie, de goede organisatie en de lekkere barbecue. De salades waren vers, origineel en uitgebreid. We kregen veel complimenten van onze gasten.

Gegeten op 30 augustus 2014

jan1956

Met z'n vieren hier gegeten. Duidelijke uitleg over de kaart en de te maken keuzes. Makkelijk concept en overzichtelijk. Ik had de vitello tonato, deze was lekker, maar had iets gekruider mogen zijn. De gamba' s vielen wat tegen, dit was middelmatig, maar niet slecht.
De varkensprocureur met spek was heerlijk! De topper van de avond was echter het flensje met eend, echt heel lekker.

De limoncello was ook goed.

De bediening was vlot en leuk, een goed team!
Nadeel van de locatie bij slecht weer is de lawaaiigheid van andere gasten, maar hier kan de restaurateur weinig aan veranderen.

Kortom, een aanrader!

Gegeten op 7 augustus 2014

Silvia4

Hier gegeten op een heerlijke zomerse dag. Prachtige omgeving, lekker op het terras aan het water. Geen culinaire uitspattingen, maar gewoon lekker eten. En redelijke prijs-kwaliteitverhouding; voor ongeveer 25 euro heb je drie gangen. De limoncelloparfait met frambozen als toetje vond ik erg lekker.

Gegeten op 10 juli 2014

Fosje

Voorgaande jaren hebben we hier toch erg lekker gegeten, maar de nieuwe kaart waarbij je met twee of drie kleinere gerechten (ter grootte van een voorgerecht) een hoofdmaaltijd kunt samenstellen is ons niet goed bevallen. De gerechtjes zijn leuk, maar meer dan een voorgerecht is het niet.
Bij de millefeuille met geitenkaas en groenten moest je de groenten zoeken. Daarentegen waren de (twee) coquilles en de varkensprocureur goed van smaak. Je krijgt bij dit alles geen frites of een beetje groenten of salade. Als iemand een dessert wil ruilen voor een uitgebreide koffie, die op de kaart minder kost dan het dessert, is dat niet mogelijk. Dan komt de rekening die niet te volgen is: 2 gerechtjes met dessert 21.50. Maar 3.00 bijbetaling voor gerechtjes waar een # voor staat. Dessert staat op de rekening maar wordt weer verrekend... Voor ons gevoel klopte het wel, dus geloofden we het wel. Het is een schitterende locatie waar we graag iets zouden eten, maar als de kaart en de service zo blijft, volgende keer voor ons hier alleen wat drinken.

Gegeten op 10 juni 2014

JessS

Mijn dochter "ontvoerde" mij bij wijze van moederdagverrassing naar Paviljoen Vlietland. Omdat het moederdag was konden we voor de lunch ook een keuze maken uit de geheel vernieuwde dinerkaart. Daarop staan allemaal kleine gerechten. Alles was heerlijk en de borden waren prachtig opgemaakt. Over de bediening niets dan goeds, want zeer attent! Kortom: voor herhaling vatbaar. En na de koffie kreeg ik ook nog eens een cadeaubon omdat het moederdag was.

Gegeten op 11 mei 2014

Marie43

Gezellig restaurant met mooi uitzicht, eten redelijk , weinig patat en bijna geen groente als bijgerecht.
Het duurde wel erg lang voordat we ons 2e glaasje drinken konden bestellen.

Gegeten op 8 augustus 2013

Schrijf zelf een recensie over Waterfront Vlietland in Leidschendam

Schrijf hieronder je recensie over Waterfront Vlietland. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.