Paviljoen Vlietland

• 7.0

• 7.7

Marie43
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig restaurant met mooi uitzicht, eten redelijk , weinig patat en bijna geen groente als bijgerecht.
Het duurde wel erg lang voordat we ons 2e glaasje drinken konden bestellen.

Gegeten op 8 augustus 2013

houwinktencate
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanmiddag geluncht bij het paviljoen bij de Vlietland. je zit hier uiteraard prima aan het water, maar de salade nicoise viel tegen. Er was gerookte tonijn on top, maar die was nogal droog. Daarbij bestond de salade voor de rest uit aangemaakte tonijnsalade. Dat hoort natuurlijk niet.
Mijn vriendin had de pittige kip genomen. Die is normaal gesproken heel goed, maar die was nu drasserig, met teveel mayonaise aangemaakt.
Jammer, want ik heb er in het verleden vaak prima gegeten.

Gegeten op 26 augustus 2013

Vleesje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is vooral de lokatie wat het hem doet. Omdat het de enige eetgelegenheid is waar je echt relaxt kan zitten en er een camping vlakbij is zit het eigenlijk bij mooi weer altijd vol.
Maar als je plek hebt zit je goed. Eten is prima. Niet bijzonder goed maar ok. Wij hadden de sateetjes en daar was niks mis mee.
Vele biersoorten verkrijgbaar. Prijzen zijn acceptabel voor horeca gelegenheid rondom recreatie gebied

Gegeten op 3 augustus 2012

Joost Oomen
  • Recensies in de laatste twee jaar

De lekkerste lunch die ik in lange tijd heb gegeten. Ciabatta met Gerookte Zalm. In één woord: heerlijk! Ook mijn disgenoten waren vol lof over de heerlijke lunchgerechten die zij besteld hadden. De Pittige Kip was voortreffelijk alsook de Ciabatta Bayern. Met het uitzicht op het water en een snelle en vriendelijke bediening zeker een aanrader!

Gegeten op 25 juli 2012

vlietburg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vieze tafels slechte bediening, vies toilet en de reservering was niet aangehouden want ze vonden het niet de moeite om voor 7 personen een tafel vrij te houden dus werden we aan een tafel achteraf gezet! Wisselgeld vergaten ze terug te geven en het eten was super slecht.
Ik zeg Niet doen!

Gegeten op 25 juli 2012

viking
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke locatie. Jammer dat het eten zo wisselend van kwaliteit is. Vandaag de burger gegeten, afschuwelijk vlees, vol met harde stukjes ("knars"). De sliptongetjes en entrecote waren wel in orde.

Arie2010
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een mooie lokatie terras tot boven het meer en geen gebouw te zien jammer van het achtergrond geluid van de A4 maar dat is alleen bij een bepaalde wind is ons verteld. De bediening is vlot en spontaan. Eten was gewoon goed vooral het weekmenu lamsbout met rozemarijn jus. Komen snel weer

Chrissie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alleen door mij bezocht in het gezelschap van een groep wandelaars en bijna altijd lekker zitten op het terras aan het water aan de grote witte 12-persoons tafel. Bediening vriendelijk, vrolijk en behulpzaam, koffie, taarten, broodjes en soepjes heerlijk en dan natuurlijk die geweldige locatie op een groot terras aan het water, uitkijkend over rietkragen en watervogels en watersportende mensen. Ik kijk er elk jaar weer naar uit dat het weer opengaat (in de winter helaas gesloten).

Silvia70

• Uitstekend

Verschillende keren hier gegeten. Opvallend is dat het personeel altijd super vriendelijk is, ongeacht de drukte. Eten is heerlijk en voor iedere smaak en budget keuze.

Sanne04

• Matig

We hebben er met een kliene groep geluncht. Het heeft een leuke ligging, alleen voor de prijs die je betaald is het eten onder de maat.

Schrijf zelf een recensie over Paviljoen Vlietland in Leidschendam

Schrijf hieronder je recensie over Paviljoen Vlietland. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!