Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Paviljoen Vlietland

1. Restaurant
  2. Hollands

Paviljoen Vlietland

1. Restaurant
  2. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 071 561 82 55

euskadi

Op een zomerse avond hier gegeten en op het terras gezeten. Een prachtig rustig terras aan het water met fijne banken in de zon. Ook het eten was prima. Prijs/ kwaliteit perfect. Verwacht geen culinaire hoogstandjes. Basis smaken waren aanwezig. De prikkelingen echter niet. Service was perfect en attent. Delen van gerechtjes mogelijk. Voor een mooie zomer/ nazomer avond een aanrader om te eten/ drinken voor een goede prijs, met een fijne bediening

Gegeten op 29 augustus 2014

huib12

Wij hebben hier met honderd man onze verjaardagen gevierd en waren zeer onder de indruk van de prachtige lokatie, de goede organisatie en de lekkere barbecue. De salades waren vers, origineel en uitgebreid. We kregen veel complimenten van onze gasten.

Gegeten op 30 augustus 2014

jan1956

Met z'n vieren hier gegeten. Duidelijke uitleg over de kaart en de te maken keuzes. Makkelijk concept en overzichtelijk. Ik had de vitello tonato, deze was lekker, maar had iets gekruider mogen zijn. De gamba' s vielen wat tegen, dit was middelmatig, maar niet slecht.
De varkensprocureur met spek was heerlijk! De topper van de avond was echter het flensje met eend, echt heel lekker.

De limoncello was ook goed.

De bediening was vlot en leuk, een goed team!
Nadeel van de locatie bij slecht weer is de lawaaiigheid van andere gasten, maar hier kan de restaurateur weinig aan veranderen.

Kortom, een aanrader!

Gegeten op 7 augustus 2014

Silvia4

Hier gegeten op een heerlijke zomerse dag. Prachtige omgeving, lekker op het terras aan het water. Geen culinaire uitspattingen, maar gewoon lekker eten. En redelijke prijs-kwaliteitverhouding; voor ongeveer 25 euro heb je drie gangen. De limoncelloparfait met frambozen als toetje vond ik erg lekker.

Gegeten op 10 juli 2014

Fosje

Voorgaande jaren hebben we hier toch erg lekker gegeten, maar de nieuwe kaart waarbij je met twee of drie kleinere gerechten (ter grootte van een voorgerecht) een hoofdmaaltijd kunt samenstellen is ons niet goed bevallen. De gerechtjes zijn leuk, maar meer dan een voorgerecht is het niet.
Bij de millefeuille met geitenkaas en groenten moest je de groenten zoeken. Daarentegen waren de (twee) coquilles en de varkensprocureur goed van smaak. Je krijgt bij dit alles geen frites of een beetje groenten of salade. Als iemand een dessert wil ruilen voor een uitgebreide koffie, die op de kaart minder kost dan het dessert, is dat niet mogelijk. Dan komt de rekening die niet te volgen is: 2 gerechtjes met dessert 21.50. Maar 3.00 bijbetaling voor gerechtjes waar een # voor staat. Dessert staat op de rekening maar wordt weer verrekend... Voor ons gevoel klopte het wel, dus geloofden we het wel. Het is een schitterende locatie waar we graag iets zouden eten, maar als de kaart en de service zo blijft, volgende keer voor ons hier alleen wat drinken.

Gegeten op 10 juni 2014

JessS

Mijn dochter "ontvoerde" mij bij wijze van moederdagverrassing naar Paviljoen Vlietland. Omdat het moederdag was konden we voor de lunch ook een keuze maken uit de geheel vernieuwde dinerkaart. Daarop staan allemaal kleine gerechten. Alles was heerlijk en de borden waren prachtig opgemaakt. Over de bediening niets dan goeds, want zeer attent! Kortom: voor herhaling vatbaar. En na de koffie kreeg ik ook nog eens een cadeaubon omdat het moederdag was.

Gegeten op 11 mei 2014

Marie43

Gezellig restaurant met mooi uitzicht, eten redelijk , weinig patat en bijna geen groente als bijgerecht.
Het duurde wel erg lang voordat we ons 2e glaasje drinken konden bestellen.

Gegeten op 8 augustus 2013

houwinktencate

Vanmiddag geluncht bij het paviljoen bij de Vlietland. je zit hier uiteraard prima aan het water, maar de salade nicoise viel tegen. Er was gerookte tonijn on top, maar die was nogal droog. Daarbij bestond de salade voor de rest uit aangemaakte tonijnsalade. Dat hoort natuurlijk niet.
Mijn vriendin had de pittige kip genomen. Die is normaal gesproken heel goed, maar die was nu drasserig, met teveel mayonaise aangemaakt.
Jammer, want ik heb er in het verleden vaak prima gegeten.

Gegeten op 26 augustus 2013

Vleesje

Het is vooral de lokatie wat het hem doet. Omdat het de enige eetgelegenheid is waar je echt relaxt kan zitten en er een camping vlakbij is zit het eigenlijk bij mooi weer altijd vol.
Maar als je plek hebt zit je goed. Eten is prima. Niet bijzonder goed maar ok. Wij hadden de sateetjes en daar was niks mis mee.
Vele biersoorten verkrijgbaar. Prijzen zijn acceptabel voor horeca gelegenheid rondom recreatie gebied

Gegeten op 3 augustus 2012

Joost Oomen

De lekkerste lunch die ik in lange tijd heb gegeten. Ciabatta met Gerookte Zalm. In één woord: heerlijk! Ook mijn disgenoten waren vol lof over de heerlijke lunchgerechten die zij besteld hadden. De Pittige Kip was voortreffelijk alsook de Ciabatta Bayern. Met het uitzicht op het water en een snelle en vriendelijke bediening zeker een aanrader!

Gegeten op 25 juli 2012

Schrijf zelf een recensie over Paviljoen Vlietland in Leidschendam

Schrijf hieronder je recensie over Paviljoen Vlietland. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.