AC Restaurants Leiderdorp

• ?

• ?

SylvZ
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas was er, naast ons gezelschap, maar 1 andere tafel bezet. Niet echt gezellig, een leeg restaurant. Het menu a la carte zag er redelijk uit. De vriendelijke serveerster vond het geen probleem dat 2 personen van ons alleen maar stokbrood met boter vooraf wilden; ook al stond dit niet op de kaart! Soep werd geserveerd in leuke kleine pannetjes. Hoofdgerechten waren goed maar niet apart of bijzonder. Toetjes redelijk lekker maar eenvoudig. Kortom: prima voor een 'gewoon' avondje uit eten, prijzen zijn redelijk.

Gegeten op 24 augustus 2013

• Goed

Prima gegeten hier. Bediening erg vriendelijk. Wel duurde het lang (ongeveer 45 minuten) voordat we ons voorgerecht hadden. Maar behoorlijk wat tafels waren bezet. Porties waren prima qua grootte en ook prima qua smaak. Dessert (weckpotje met chocolademousse) was te koud, waardoor een deel van de smaak verloren ging.

JWvZ

• Slecht

Slecht idee geweest om hier te gaan eten. Het restaurant was vrijwel leeg toen wij binnen kwamen. Toch duurde het vreselijk lang voor we aan de beurt waren (2 klanten voor ons). Een medewerker die alles moest doen: bestelling opnemen, klaarmaken, en opdienen. De sate was aan een kant verbrand, de frietjes lauw en niet gaar, de kroepoek smaakte naar karton en de atjar bestond uit 3 plakjes zure komkommer, 3 plakjes gewone komkommer en 3 stukjes tomaat, EUR 13,95. De schnitzel was mega, bremzout en met een klont champignonsaus erop. Ook hier niet gare, slappe frietjes bij en wat sla met ook 3 plakjes komkommer en 3 stukjes tomaat. EUR 14,50. Vervolgens werd er ook nog een menu teveel afgerekend. Dit was de eerste en tevens de laatste keer dat wij hier hebben gegeten. Wat een afgang.

nietzelfkoken

• Goed

onbeperkt spareribs eten voor 17 euro, geweldig! de smaak was goed, de frieten, sla en sausjes waren oke, en het was inderdaad onbeperkt, we hebben er heerlijk gesmuld en lekker buiten gezeten

Schrijf zelf een recensie over AC Restaurants Leiderdorp in Leiderdorp

Schrijf hieronder je recensie over AC Restaurants Leiderdorp. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!