a TripAdvisor company

3. 7,4

susesusi

Gegeten op 16 januari 2016

Sabdejong

Recent bij karalis gegeten. Erg vriendelijk personeel. Hele zaak zat vol op een doordeweekse dag, personeel had het erg druk. Het eten was van goede kwaliteit, zowel de pasta als de pizza. Gezellige Italiaan met erg attent personeel.

judithdepudith

Ik kom regelmatig bij Karalis en eet altijd lekker. Prima eten voor een goede prijs. Deze keer een pizza ortolana (vegetarisch), jummie. Ik vind het knap dat zelfs als het bomvol is, de bediening snel is met drankjes en dat je ook niet lang hoeft te wachten op het eten. En lekker authentiek: de bediening bestaat vaak uit Italianen.

Gegeten op 29 januari 2016

Arthur69

30-7-2015
Centrum Leiden gelegen italiaans restaurant waar wij al eerder hebben gegeten. Na een dagje uit even langs gecrosst om ff een pizzaatje te eten, beter dan bestellen voor op de bank voor de televisie ( alhoewel karalis helaas niet in Leiderdorp voorbij de A4 bezorgd).
Mijn pizza bleek niet helemaal een goede keus ( eigen schuld) maar was sowieso enigszins flauw, ook de pizza vd kinderen geproefd maar deze was ook tikje saai qua seasening. Personeel is correct, maar met te weinig om je echt beetje aandacht te geven. Je moet zelf om het 2 e drankje vragen, wat commercieel , en qua gastvriendelijkheid niet echt handig is. Gekwalificeerd personeel,maar doen liever niets teveel, liever eerder wat minder. De licht arrogante houding vind ik bij de Italiaanse metaliteit horen en vind ik nog wel juist positief. Maar dan moet je wel de " best pizza in town" op tafel zetten, die heb ik deze x niet gezien op de borden bij ons op tafel.

Amandastar01

De pizza's van Karalis zijn gewoon goed. De bediening is oke, en de entourage is prima. Gewoon een lekker italiaans restaurant.

Gegeten op 21 juni 2015

lizzy79

We kwamen op een vrij drukke avond, maar daar had het personeel geen moeite mee en ze waren erg attent en vriendelijk. De filetto ai porcini was fantastisch, net zoals de fritto misto (van verse vis). Wij zijn italiaans en het is duidelijk dat de keuken vol Italianen staat, de kwaliteit is net zoals thuis.
We komen hier zeker snel weer terug.

Gegeten op 6 maart 2015

Ans68

Afgelopen zaterdag hier gegeten met z'n vieren. Het was erg druk maar de bediening kon alles goed bijhouden. We kregen op het advies van de ober "antipasto misto". Hier hebben we van gesmuld. Verschillende schaaltjes met vis, vlees en overige Italiaanse hapjes. Hoofdgerechten;pizza en lamskoteletjes waren meer dan prima! Wijntje goed en de rekening was ook keurig. Hier ga ik zeker vaker komen.

Gegeten op 21 februari 2015

Rudy_K1986

21/02/2015 hier gegeten. Wederom weer heerlijk gegeten.
Vooraf een uiensoep en inktvisringen gehad. We hadden nog nooit zulke lekkere, verse!, inktvisringen gehad. Ook de uiensoep was lekker en goed gevuld. Hoofdgerecht pizza en lasagne. Ook bijden weer erg lekker en goed gevuld!
We gaan hier zeker weer gauw naar toe!

Gegeten op 21 februari 2015

Oeters

Super gegeten wederom weer bij Karalis! Heerlijke pizza's en zeer gastvrije bediening. Sinds kort is het ook mogelijk cocktails te bestellen. De Barman maakt deze met veel enthousiasme en geeft goede adviezen op de voorkeuren die je aangeeft. Kortom een top avond!

Gegeten op 30 januari 2015

Lekkor

Vroeg op vrijdagavond met een groepje wezen eten. Service was erg snel en de pizza stond 15 min na bestellen al op tafel en smaakte ook nog eens prima. Aanrader voor gewoon een goede snelle pizza.

Gegeten op 23 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Karalis in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Karalis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.