a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 071 514 18 90

lizzy79

We kwamen op een vrij drukke avond, maar daar had het personeel geen moeite mee en ze waren erg attent en vriendelijk. De filetto ai porcini was fantastisch, net zoals de fritto misto (van verse vis). Wij zijn italiaans en het is duidelijk dat de keuken vol Italianen staat, de kwaliteit is net zoals thuis.
We komen hier zeker snel weer terug.

Gegeten op 6 maart 2015

Ans68

Afgelopen zaterdag hier gegeten met z'n vieren. Het was erg druk maar de bediening kon alles goed bijhouden. We kregen op het advies van de ober "antipasto misto". Hier hebben we van gesmuld. Verschillende schaaltjes met vis, vlees en overige Italiaanse hapjes. Hoofdgerechten;pizza en lamskoteletjes waren meer dan prima! Wijntje goed en de rekening was ook keurig. Hier ga ik zeker vaker komen.

Gegeten op 21 februari 2015

Rudy_K1986

21/02/2015 hier gegeten. Wederom weer heerlijk gegeten.
Vooraf een uiensoep en inktvisringen gehad. We hadden nog nooit zulke lekkere, verse!, inktvisringen gehad. Ook de uiensoep was lekker en goed gevuld. Hoofdgerecht pizza en lasagne. Ook bijden weer erg lekker en goed gevuld!
We gaan hier zeker weer gauw naar toe!

Gegeten op 21 februari 2015

Oeters

Super gegeten wederom weer bij Karalis! Heerlijke pizza's en zeer gastvrije bediening. Sinds kort is het ook mogelijk cocktails te bestellen. De Barman maakt deze met veel enthousiasme en geeft goede adviezen op de voorkeuren die je aangeeft. Kortom een top avond!

Gegeten op 30 januari 2015

Lekkor

Vroeg op vrijdagavond met een groepje wezen eten. Service was erg snel en de pizza stond 15 min na bestellen al op tafel en smaakte ook nog eens prima. Aanrader voor gewoon een goede snelle pizza.

Gegeten op 23 januari 2015

Meredith15

Ik kom al bijna twintig jaar naar Karalis. Ik reis zelf vanuit Den Haag als ik zin heb in traditioneel Italiaans eten, omdat het eten en de service de reistijd waard is. De service is altijd optimaal. Mijn dochter vindt het eten heerlijk en ik vind het fijn dat het restaurant kindvriendelijk is. Wij zijn dol op de diverse vegetarische voorgerechten, pasta's en pizza's. Ook de nagerechten zijn om te smullen. Voor een liefhebber van Italiaans eten, is Karalis echt een aanrader!

Gegeten op 11 januari 2015

proever0311

Lekkerste pizza's ever. Zelf in Italië niet zulke lekkere pizza's gegeten. Vooral de pizza ruccola is een aanrader. Verder geen mening over de vlees/vis specialiteiten die ik hier nog nooit besteld. Bediening is oké en decor ook. Tsja voor een avondje romantisch lang tafelen moet je hier niet zijn maar dat lijkt mij logisch.

Gegeten op 22 november 2014

JeanP1611

Wij komen al sinds kind in dit bekende Leids Italiaans restaurant, maar wat ze er ditmaal van hadden gemaakt was werkelijk te bedroevend voor woorden. Een pasta waarbij een saus geserveerd werd die zo uit een potje leek te komen. Een Frito Misto, die ik er vroeger vaak at, maar nu, sorry dit was geen frito misto. En dan als klap op de vuurpijl een koude pizza en een goede rode wijn met kurk. Ik hoop van harte dat ze dit gaan verbeteren !!

Gegeten op 24 juni 2014

Ruben293

We waren met z'n vieren naar Karalis geweest, Eerst een voorgerecht genomen mijn vriendin kreeg het als eerste een daarna moesten wij nog even een kwartier wachten ! Daarna aan het hoofdgerecht begonnen we hadden allemaal pizza's die goed te doen waren maar me vriendin die nam een lasagne die helemaal koud was van binnen ! geen excuses gekregen werd alleen meegenomen en een kwartier kreeg ze hem opgewarmd. Na het hoofdgerecht gingen we afrekenen en gaven we ook wat fooi , geen bedankje , geen tot ziens , de ober liep weg en dat was het dan .

Gegeten op 15 juli 2014

m2000

Wij hebben met z'n 4-en verschillende pizza's genomen, die allemaal erg lekker waren. Perfecte bodem en lekker vers. De zaak was bomvol. Helaas is er te weinig bediening aanwezig en duurde het bij alles erg lang voordat we de aandacht kregen. Bij de bestellingen werd ook de helft vergeten of moesten we ze herinneren dat we nog drankjes kregen die een half uur geleden besteld waren. Bestek vergeten, kortom service is niet efficiënt. Ook nog op de ouderwetse manier worden in zo'n drukke zaak de bestellingen verwerkt. Jammer want het kan veel beter en dit gaat ten koste van de service.
Wij zagen hele geïrriteerde gezichten aan andere tafels ook. Maar het eten is prima. En het decor is ook knus. De eigenaar die achter de bar staat mag echt een modernere en efficiëntere aanpak voor de service invoeren en ook wat vriendelijker kijken. Al met al zou ik hier wel terugkomen en het ook aanraden, maar je moet zeker geen haast hebben en in prettig en geduldig gezelschap zijn.

Gegeten op 31 augustus 2014

Restaurant - 11 maanden geleden

Beste m2000,

Bedankt voor zowel de complimenten als de kritiek. Ik moet je helaas gelijk geven, de service van die desbetreffende dag was afdoende. Het was die dagen extreem druk, en wij misten 2 personen in de bediening vanwege ziekte/vakantie. Een efficiënter systeem staat overigens hoog op ons lijstje. Mijn blik van die avond was inderdaad niet optimaal, het is lastig als je ziet dat dingen niet helemaal gaan zoals ze zouden moeten. Excuus hiervoor en hopelijk tot ziens. Mvg, Orlando Carta

Meesterproever - 11 maanden geleden

Beste Orlando,
Het doet mij goed dat jij de moeite neemt om de recensies te lezen en het kritiek als opbouwend te zien. Ik heb zelf in de horeca opgegroeid en heb er lang in gewerkt. Hierdoor ben ik heel kritisch. Het is mooi om te zien dat jullie als familie zo succesvol kunnen zijn en ik gun het jullie van harte. Maar moderniseer het systeem en dat zal heel veel frustratie bij personeel en klanten schelen. Veel succes verder en tot gauw!

Schrijf zelf een recensie over Karalis in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Karalis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.