a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 071 512 46 50

vishut

wij werden door het museum "de Lakenhal"verwezen naar dit pannenkoeken restaureant. Het was een beetje herfstachtig dus trok de aankondiging' ERWTENSOEP' onze aandacht en dat werd besteld, verder werd er besteld een kaas-spek-ham pannenkoek en tweemaal een uitsmijter-ham-kaas. Na alles netjes te hebben genoteerd kwam de ober enige tijd later vertellen dat er geen erwtensoep meer was, maar nog wel uiensoep dus toen dat maar besteld.(overigens stonden de tekstborden "heerlijke erwtensoep' er drie uur later nog) Het duurde nogal lang maar uiteindelijk kwam er een uiensoep die bestond uit bruin water met een paar stukjes ui en wat kaas. De kaas-ham-spek pannenkoek was erg dun en naar spek werd wel gezocht maar niet gevonden. De twee uitsmijters bleken kaas-ham pannenkoeken te zijn geworden.Aan de ober werd gevraagd wat daarvan de bedoeling was zei hij dat hij het waarschijnlijk niet goed gehoord had.(waar wij bij de bestelling niets van gemerkt hebben) De ene ham-kaas pannekoek was fliterdun en de andere was wel dikker maar niet gaar. Al met al een waardeloze bediening en aflevering en mijn advies is dan ook ga hier nooit wat eten er zijn genoeg veel betere restaurantjes in de buurt.

Gegeten op 22 oktober 2015

Kelly2201

Ik heb hier prima geluncht. De bediening was snel en vriendelijk. Het interieur en exterieur is niet super opvallend of bijzonder maar het zag er wel netjes uit. De bestellingen kwamen redelijk snel nadat we bestelt hadden. De pannenkoek appel/kaneel was heel groot en smaakte goed. De prijs is zeker redelijk voor wat er bestelt was en ik kom graag weer.

Gegeten op 5 oktober 2015

Pema7

De locatie is goed en de sfeer is prima. De pannenkoeken vielen erg tegen. Smaak en vorm was prima alleen de pannenkoek was zo dun dat het beslist niet genoeg was voor een maaltijd. Heel erg jammer dat er op iets wat bijna niets kost bezuinigd wordt.

Gegeten op 30 juli 2015

mark248

De bediening was niet om over naar huis te . De persoon die onze bestelling kwam , heb ik geen klacht. Die deed netjes haar werk. De persoon echter die de bestellingen moest wegbrengen, kwam ongeïnteresseerd en sloom over. Zeer slecht. Na 40 minuten kwam ons eten pas en dit was nét aan gaar en niet heet meer. De andere tafels bleven vol staan met als gevolg dat de meeuwen en duiven goed konden eten. Erg slecht geregeld.

Gegeten op 2 mei 2015

Marliese

We zijn vorige week met de kinderen komen eten. We werden meteen vriendelijk ontvangen en we hebben heerlijke pannenkoeken gegeten. De kinderen kregen een kleurplaat en stiften en waren ook erg blij met het Hans en Grietje menu. Het was erg druk maar de bediening kon het goed bijhouden. Vooral de blonde serveerster bleef erg attent en klantvriendelijk. Leuk om te zien hoe zo'n meisje rond de 20 weet hoe ze een goede, leuke gastvrouw moet zijn en hoe ze leuk met jonge kinderen om gaat. We hebben haar een leuke fooi gegeven. De sfeer binnen was ook erg leuk. Het was geen terrasweer, maar daar zal het in de zomer vast ook heel gezellig zijn op dit leuke plein.
We zullen zeker vaker terugkomen!

Gegeten op 25 februari 2015

FFHJ

Het restaurant is gelegen aan een historisch plein naast de bel de vroeger werd geluid bij het begin en eind van de schapenmarkt.
De pannenkoeken worden in een open keuken die grenst aan de bar gemaakt en alleen dat al is een lust voor het oog en de reuk zintuigen.
Als je speciale wensen hebt, ik ben bijvoorbeeld dol op gember, kan dat ook al zal de kok je al te gekken combinaties wel afraden maar als je hem zijn gang laat gaan komt het altijd goed.
Dit maal gekozen voor een spek-kaas pannenkoek met een grote pul bier.
In de rustige uren is er maar een persoon werkzaam in de bediening en als het dan plotseling toch druk wordt?
Ja dan blijkt zij zeer goed instaat om alle gasten van dienst te zijn en van advies te dienen zonder dat de gasten uren dienen te wachten.
Ook het feit dat de bediening zeer goed Engels spreekt vind ik een plus punt.
Hoewel dit niet het oudste Leidse pannenkoeken restaurant is vind ik het wel de klant vriendelijkste.
Bij terras weer is het ook heerlijk zitten op het terras maar daar is het nu te koud voor, alhoewel onder de afdak zaten mensen wel buiten te eten, maar dat waren doorgewinterde rokers.

Gegeten op 11 februari 2015

IngeVollaard

We kregen de ronde tafel, dat is leuk met vijf personen. Vlotte bediening door heel vlotte en vriendelijke jongens. Pannenkoeken lekker, niet te zout en dat is niet zo vaak in andere restaurants. Goede prijs-kwaliteitverhouding. Enige minpuntje dat we onze kleding meteen in de was moesten doen omdat die wel erg naar pannenkoeken roken.

Gegeten op 26 oktober 2014

oscar2011

Bizar lang moeten wachten op onze pannenkoek. 45mins! Ook het opnemen van de bestelling 15mins wachten. En om nou te zeggen dat het druk was.....

Gegeten op 23 oktober 2014

cindy44

Dit restaurant is werkelijk fantastisch. De bediening is goed, alles wordt met een lach gebracht. Ik had de pannenkoek boerderij, deze smaakte mij erg goed. Mijn zus had de pannenkoek hongaar, die ook goed smaakte. De bediening is goed bereikbaar, er is een open keuken. De koks hebben dan ook goed contact met de gasten. Je bent welkom om in de keuken te kijken om te zien hoe de pannenkoeken gemaakt worden. Ik neem de volgende keer zeker meer vrienden mee om hier te gaan eten!

Gegeten op 15 augustus 2014

ldeking

Kleine pannenkoeken, lauw geserveerd. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Onhygiënisch: duif binnen, bestek wordt geserveerd vanuit de buidel van de serveerster. Eén gerecht veel later dan de rest, zonder uitleg. Bediening let niet op. Lang geen kans gekregen om te bestellen.

Gegeten op 12 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over De Schaapsbel in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over De Schaapsbel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.