De Schaapsbel

• 6.7

• 7.5

Mjammie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke pannenkoeken, niet te dik, goed belegd en lekker deeg. Helaas slechte service. Bediening zeer onervaren en erg onoplettend. Lang wachten voordat we konden bestellen, na veel malen vergeefs bediening op ons te attenderen. Komen ze aan de tafel naast je, lopen ze jou consequent voorbij. Kok moest uiteindelijk op ons attenderen, terwijl bediening niets stond te doen aan de bar. Bij elke bestelling was het weer drama. Daarom bij bestellen dessert maar direct de rekening gevraagd, om weer uur wachten te voorkomen. De rekening kwam dan wel weer snel. Tafels werden niet afgeruimd. Bediening stootte glas kapot, kan gebeuren. Een doekje over de tafel halen, is dan wel netjes, er lagen nog wat kleine glasscherfjes. Pannenkoekenhuis serveert goede pannenkoeken maar deze service gaat ze klanten kosten. Wij willen ze nog een kans geven, is de service dan weer slecht, eten we voortaan elders.

Gegeten op 5 januari 2014

annekedv
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier met mijn dochter gegeten, pannenkoek gaat er bij haar wel in. Ik ben niet van de pannenkoeken en nam dus een uiensoep. Op de pannenkoek is niks aan te merken gewoon dat wat je van een pannenkoek mag verwachten, echter de uiensoep was ronduit slecht kreeg het gevoel dat deze dan ook niet zelf wordt gemaakt.
bediening vriendelijk decor ietwat saai.

Gegeten op 3 december 2013

Essierulez
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima eten, gewoon pannenkoeken, niet heel bijzonder. Vriendelijke ober, die regelmatig langskwam om te kijken of alles naar wens was en of we nog iets wilde.
Decor is vrij standaard, maar verder wel prima. Helaas konden we met een groep niet aan een tafel zitten, dat is wel een minpunt. Verder prima ervaring.

Gegeten op 4 november 2013

Drob
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met onze drie kleinzoons heel lekker en gezellig gegeten. Leuk en aantrekkelijk geprijsd kindermenu! Heel grote smakelijke pannenkoeken. Kregen meteen kleurplaten toen we zaten. Leuke bediening van jonge mannen en vrouwen. Wel graag de volgende keer even voor ons de kinderstoelen neerzetten! Nu moesten we dat zelf organiseren. Open keuken maakt het warm en gezellig.

Gegeten op 14 september 2013

proever1943
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten met kinderen en kleinkinderen. Kleurplaten met potloden lagen al klaar. Uitstekende vriendelijke bediening. Heerlijke betaalbare pannenkoeken. Kortom een adres om aan te bevelen en terug te komen!

Gegeten op 6 juli 2013

EstherBr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdag met de hele familie hier wezen eten. De pannenkoeken waren heerlijk en de gastvrijheid top. Voor 6 kleine kinderen onder de 6 jaar lagen al kleurplaten en stiften klaar en ze mochten zelfs aan het einde met de kok hun ijsje maken in de keuken. Een echte aanrader en prima kwaliteit/prijsverhouding.

Gegeten op 25 mei 2013

sandrasasa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meerdere malen in dit restaurant wezen eten. Ik vind de kwaliteit van het eten en het grote arrangement zeer aansprekend. Ook ben ik erg enthousiast over de bediening. Ik blijf er regelmatig komen.

jelle13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima gegeten hier. Klein dingetje met het voorafje: er zat een haar in de kruidenboter, maar dat kan gebeuren we kregen een nieuwe schaal brood & boter. Boter zou wel even in de magnetron mogen, was te hard om te smeren, verder niets slechts en niets uitzonderlijks aan de service (Service: 7)

De pannenkoek zelf was prima en ook redelijk geprijsd (rond de €8 voor kaas & spek pannenkoek van geschat zo'n 35 cm doorsnede) voor wat je krijgt. In de open keuken zie je de pannenkoek op 5 meter afstand van je gebakken worden, wat vertrouwen geeft in de kwaliteit. (Eten: 8)

Ons tafeltje was net wat krap/te dicht bij anderen, interieur verder standaard. (Decor: 7)

Ik kan iedereen aanbevelen hier te gaan eten als je zin hebt in een lekkere pannenkoek in centrum Leiden

Gegeten op 8 oktober 2012

FFHJ

• Uitstekend

De pannenkoeken worden in een openkeuken gemaakt en alleen dat al is een lust voor het oog en de reukzintuigen.
Als je speciale wensen hebt, ik ben bijvoorbeeld dol op gember, kan dat ook al zal de kok je al te gekken combinaties wel afraden maar als je hem zijn gang laat gaan komt het altijd goed.
In de rustige uren is er maar een persoon werkzaam in de bediening en als het dan plotseling toch druk wordt?
Ja dan blijkt zij zeer goed instaat om alle gasten van dienst te zijn en van advies te dienen zonder dat de gasten uren dienen te wachten.
Ook het feit dat de bediening zeer goed Engels spreekt vind ik een plus punt.
Hoewel dit niet het oudste Leidse pannenkoeken restaurant is vind ik het wel de klant vriendelijkste.
Bij terras weer is het ook herlijk zitten op het terras.

JNB31

• Goed

Leuk en informeel restaurant. Heerlijke pannenkoeken! Voor zowel 'even tussendoor wat eten' als een avondje met vrienden is dit een prima restaurant. De bediening is vriendelijk. de prijs-kwaliteitverhouding is prima! Een aanrader!

Schrijf zelf een recensie over De Schaapsbel in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over De Schaapsbel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!