Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Schaapsbel

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes

De Schaapsbel

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 071 512 46 50

cindy44

Dit restaurant is werkelijk fantastisch. De bediening is goed, alles wordt met een lach gebracht. Ik had de pannenkoek boerderij, deze smaakte mij erg goed. Mijn zus had de pannenkoek hongaar, die ook goed smaakte. De bediening is goed bereikbaar, er is een open keuken. De koks hebben dan ook goed contact met de gasten. Je bent welkom om in de keuken te kijken om te zien hoe de pannenkoeken gemaakt worden. Ik neem de volgende keer zeker meer vrienden mee om hier te gaan eten!

Gegeten op 15 augustus 2014

ldeking

Kleine pannenkoeken, lauw geserveerd. Slechte prijs/kwaliteit verhouding. Onhygiënisch: duif binnen, bestek wordt geserveerd vanuit de buidel van de serveerster. Eén gerecht veel later dan de rest, zonder uitleg. Bediening let niet op. Lang geen kans gekregen om te bestellen.

Gegeten op 12 augustus 2014

Terence01

Afgelopen zondag bij dit pannenkoekenhuis gegeten met z'n vijfen. Lekker op het terras gezeten. We werden vlot en vriendelijk geholpen ondanks dat de meisjes het in de bediening het erg druk hadden. De pannenkoeken zijn echt lekker niet te dik en ruim belegd. Zelf had ik de pannenkoek schaapsbel, echt een aanrader met alles er op en eraan. Verder heb ik een stuk van de pannenkoek met appel kaneel en poedersuiker gehad die was ook erg lekker, m'n vriendin kreeg hem namelijk niet helemaal op, de pannenkoeken zijn dan ook wel erg groot. Voor ons zeker een pannenkoekenhuis om terug te komen. Prijs kwaliteit verhouding is hier uitstekend. Binnen kun je ook nog zien hoe de pannenkoeken gemaakt worden, heel leuk als je met buitenlandse gasten typisch Nederlands gaat eten.

Gegeten op 22 juni 2014

Karin1234567890

Afgelopen maandag hebben wij hier pannenkoeken gegeten met een groep van 12 personen. Iedereen vond de pannenkoeken erg lekker. Ik had zelf de pannenkoek met spek en appel. De spek was heerlijk krokant. En de appel was in plakjes ook meegebakken in de pannenkoek.
Wij werden geholpen door 2 meisjes. Zij waren beiden erg oplettend en snel aan tafel.
Al met al een goede ervaring. Wij komen zeker terug!

Gegeten op 16 juni 2014

NvdAM

Aan een plein met 2 concurrenten. Voor deze gekozen omdat deze uit de recensies wat kindvriendelijker naar voren kwam.
Ruim opgezet. Terras buiten aan het plein.
Wat onverschillige bediening die geen reactie geven bij binnenkomst. Op 1 na die vriendelijk knikt en druk met bestellingen opnemen is (restaurant is net open voor de lunch). Haar collega is bezig met overige tafels gereedmaken. Jammer dat ze niet langskomt zodat we alvast iets kunnen drinken.
Pannenkoek was helaas net niet helemaal gaar, wel goed belegd en dus lekker. Mijn neefje kreeg stiften met een kleurplaat toen we de bestelling door konden geven. En ook vriendelijke aandacht van die ene vriendelijke serveerster.

Gegeten op 30 april 2014

Mjammie

Heerlijke pannenkoeken, niet te dik, goed belegd en lekker deeg. Helaas slechte service. Bediening zeer onervaren en erg onoplettend. Lang wachten voordat we konden bestellen, na veel malen vergeefs bediening op ons te attenderen. Komen ze aan de tafel naast je, lopen ze jou consequent voorbij. Kok moest uiteindelijk op ons attenderen, terwijl bediening niets stond te doen aan de bar. Bij elke bestelling was het weer drama. Daarom bij bestellen dessert maar direct de rekening gevraagd, om weer uur wachten te voorkomen. De rekening kwam dan wel weer snel. Tafels werden niet afgeruimd. Bediening stootte glas kapot, kan gebeuren. Een doekje over de tafel halen, is dan wel netjes, er lagen nog wat kleine glasscherfjes. Pannenkoekenhuis serveert goede pannenkoeken maar deze service gaat ze klanten kosten. Wij willen ze nog een kans geven, is de service dan weer slecht, eten we voortaan elders.

Gegeten op 5 januari 2014

annekedv

Ik heb hier met mijn dochter gegeten, pannenkoek gaat er bij haar wel in. Ik ben niet van de pannenkoeken en nam dus een uiensoep. Op de pannenkoek is niks aan te merken gewoon dat wat je van een pannenkoek mag verwachten, echter de uiensoep was ronduit slecht kreeg het gevoel dat deze dan ook niet zelf wordt gemaakt.
bediening vriendelijk decor ietwat saai.

Gegeten op 3 december 2013

Essierulez

Prima eten, gewoon pannenkoeken, niet heel bijzonder. Vriendelijke ober, die regelmatig langskwam om te kijken of alles naar wens was en of we nog iets wilde.
Decor is vrij standaard, maar verder wel prima. Helaas konden we met een groep niet aan een tafel zitten, dat is wel een minpunt. Verder prima ervaring.

Gegeten op 4 november 2013

Drob

Met onze drie kleinzoons heel lekker en gezellig gegeten. Leuk en aantrekkelijk geprijsd kindermenu! Heel grote smakelijke pannenkoeken. Kregen meteen kleurplaten toen we zaten. Leuke bediening van jonge mannen en vrouwen. Wel graag de volgende keer even voor ons de kinderstoelen neerzetten! Nu moesten we dat zelf organiseren. Open keuken maakt het warm en gezellig.

Gegeten op 14 september 2013

proever1943

Heerlijk gegeten met kinderen en kleinkinderen. Kleurplaten met potloden lagen al klaar. Uitstekende vriendelijke bediening. Heerlijke betaalbare pannenkoeken. Kortom een adres om aan te bevelen en terug te komen!

Gegeten op 6 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over De Schaapsbel in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over De Schaapsbel. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.