Sin Jah

• 7.3

• 7.3

Vosje103
  • Recensies in de laatste twee jaar

Opnieuw met familiegroep van 8, inmiddels een traditie op 2e kerstdag en niet alleen omdat het met/voor moeder in rolstoel prettig parkeren en goed toegankelijk is.
We kozen 2 verschillende rijsttafels met nog wat extra gerechten en maakten het de bediening met alle afwijkende keuzes bepaald niet gemakkelijk. Desondanks werd alles naar wens geserveerd en hebben we weer uitstekend gegeten. Goede hoeveelheden, lekkere gerechten en veel variatie. Ook bij de nagerechten waren er wat afwijkende keuzes, maar alles was weer mogelijk. Om eerlijk te zijn weet ik niet wat we kwijt waren (vader/opa betaalt), maar we komen hier zeker weer terug: voor ons is dit de beste Chinees van Leeuwarden!

Gegeten op 26 december 2013

vugtbryan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nice and cheap asian food ready. Tasty, but really tasty and not semi-standard-Dutch-Chinese-tasty. cooks do their job well and taste it back in your gigantic dish. Order you through scripture word because there is almost no Dutch word spoken. I have not been here in a while but I have to once again look. Absolute must.

Gegeten op 12 augustus 2013

sanderhoek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het is jaarlijkse familietraditie op samen te komen in dit restaurant en we maken dan gebruik van het lopend buffet. Dat ziet er altijd verzorgd uit. Er is voldoende keus en smaakt heerlijk. Het is een familie bedrijf waar je altijd hartelijk wordt ontvangen. Hoewel het interieur wat gedateerd is heeft het wel de Oosterse charme. Daarnaast maken we altijd gebruik van hun bezorgservice. Altijd goed voor elkaar. Wat ons betreft de beste Chinees van Leeuwarden.

Gegeten op 1 september 2013

Vosje103
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier met z'n achten gegeten op 2e kerstdag. Moeder in rolstoel komt hier graag, want parkeren is makkelijk en ze kan overal komen. Het traditionele soepje vooraf (tomaten-, haaievinne- en kippesoep) smaakte ons prima. We kozen een Chinees-Indische rijsttafel voor 6 personen - een extra bordje erbij was geen probleem; zoonlief wilde liever frites met een kroket. De tafel kwam vol te staan met heerlijke gerechten en van alles voldoende. Prima nasi, heerlijke knapperige babi pangang, lekkere babi ketjap, mooie atjar tjampoer.
Wij komen zeker nog eens terug.

Gegeten op 26 december 2012

kapp
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede Chinees, die ook goed bekend staat in Leeuwarden. Hier nu voor het eerst gegeten. Is erg goed bevallen!
We kozen voor een 2 persoonsmenu met eend, kantonese babi pangang en kou lou yuk, met nasi. Een heerlijk menu.
Vlees goed mals, en goed op smaak.
De eend had een lekker krokant laagje. De nasi was echt perfect; niet droog, mooie grote korrel en niet te vet. Met ruime hoeveelheid verse prei. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding.
Decor is erg gedateerd, maar dat heeft in dit geval wel enige charme. Bediening is 'voldoende'.

Gegeten op 28 december 2012

hap-slik

• Matig

Oh jongens waarom moet er nu zoveel zout in het eten. Jammer jammer jammer. Ik heb het weg gegooid, te zout. Vorige keer loempia's weggegooid ( ja u raad het al ) ook veel te zout. Ik heb het nu wel gehad met dit restaurant.

Sanderhoeksma

• Uitstekend

Vriendelijke attente bediening. Typisch Chinees interieur, maar wel netjes. Het eten was prima in orde en we komen zeker een keer terug! Beste Chinees van Leeuwarden

prezzo

• Goed

Goede chinees, ruime porties al is smaak vernedelandst. Slechte wijn.... das jammer. Met zown goede keuken-restaurant moet je ook goede wijn schenken

Proever39752

• Uitstekend

heerljk van smaak

byfrij

• Matig

Mooi ingericht restaurant, maar eten was matig. Alles smaakte hetzelfde, miste duidelijk verschillende smaken, jammer. Zoals gebruikelijk snelle bediening. Van zo\'n groot restaurant mag je meer verwachten...

Schrijf zelf een recensie over Sin Jah in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Sin Jah. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!