a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 058 289 09 90

Lars_H

Gisteren hebben we het tapa's-arrangement geprobeerd. Dit is ons erg goed bevallen. De sushi zit bomvol met smaak, en smaakt erg vers. De grillgerechten en gefrituurde hapjes zijn allemaal erg goed op smaak, niet te zout. De stoofpotjes zijn heerlijk, vooral met een beetje rijst. Wel zit er veel verschil in de grootte van de gerechten. Al met al had ik (en mijn vriendin al helemaal) meer dan genoeg aan het maximum van 15 gerechten. De warme handdoekjes aan het einde van het eten zijn erg prettig.

De service is keurig, maar wel erg stijf. Er werd ons uitgelegd hoe het concept werkt en het leek net of je naar een robot stond te luisteren.

Het restaurant ziet er superstrak uit. Het is schoon en keurig opgeruimd. Wel zou het iets sfeervoller kunnen door het wat meer aan te kleden.

Gegeten op 16 mei 2016

SP74

Wij hebben hier nu al meerdere malen heerlijk gegeten. De menukaart biedt een meer dan ruime keuze en alles is heerlijk van smaak. De bediening is erg vriendelijk en gastvrij. Wij komen hier zeer zeker weer terug en kunnen Sin Jah echt van harte aanraden!

janny66

We hebben ons prima vermaakt met het "all you van eat" in dit restaurant. Hier kun je 5 x 3 gerechtjes kiezen van allerlei aard. Sushi, salades, bief, varkensvlees, kip en eend. Er is ook ruim voldoende keuze in vegetarische gerechtjes. Alles is smaakvol en gevarieerd van smaak. De bediening is erg vriendelijk en allert. Ook als de zaak langzamerhand gezellig vol wordt. Verder is de ruimte rustig en niet al te Chinees ingericht. Zeker de moeite waard om er nog eens terug te komen.

Gegeten op 1 april 2016

lyanny

Sin Jah heeft heerlijke sushi maar voor een vegetariër (zoals ik ben) is het niet fijn. Verder is de service ronduit slecht en doet men niet aan excuses.

Als vegetariër is het niet mogelijk om los te bestellen (of op een andere kaart zodat je het apart op een plankje krijgt) van de anderen. Je krijgt je sushi dus tussen de vis sushi van de anderen. Verder hebben we enkele keren meegemaakt dat de bediening naast onze tafel stond met de sushi en toen besefte dat ik geen viseitjes op mijn sushi wilde en ze of ter plekke ze er vanaf pielde of weer terug ging naar de keuken en ze er daar vanaf haalde (en toen ze op tafel stonden zaten er nog 1 of 2 eitjes op)
Verder komen de gerechten vaak een ronde later of niet. Zat er een haar in de lamsbout van mijn vriend (en dat was niet de schuld van het restaurant volgens de bediening) en zat de bediening te roddelen over elkaar naast onze tafel..
Toen wij aangaven bij betaling wat we niet prettig aan de avond vonden kregen we elke keer (3 avonden, we hebben ze nogal eens de kans gegeven) te horen dat het niet hun schuld was.. Excuses waren erg prettig geweest..

Gegeten op 14 januari 2016

Restaurant - 3 maanden geleden
hadassa1

Wat heerlijk gegeten.
Inmiddels meerdere keren gegeten en constante kwaliteit.
Keurige bediening, er lopen genoeg mensen rond dat je nooit lang hoeft te wachten. Je mag 5 rondes eten bestellen 2 à 3 gerechten per persoon en dit is ook echt voldoende, je hebt alle tijd en zit niet aan een 2,5 uur vast zoals in veel all you can eat restaurants (dit is dan ook niet echt all you can eat, terwijl het wel zo op hun website beschreven staat).
De Aziatische tapas zijn gevarieerd, voor iedereen zit er wel iets tussen, als je niet van sushi houdt zijn er veel andere (warme, vis, vlees, vegetarische) gerechten.
Prijs kwaliteit is echt goed.
Het is een zeer schone zaak (keuken natuurlijk niet aan een inspectie onderworpen), maar als er een tafel opgeruimd werd ging hier echt iemand staan schrobben met een sopje op het tafelblad.
Enige minpuntje: je eet er met stokjes, dit zijn wegwerp houten stokjes. Ik eet lekkerder met een paar mooie stokjes.

Gegeten op 20 februari 2016

frank_r

Sin Jah kende ik al jaren als de betere afhaalchinees in Leeuwarden. Dit jaar al meerdere malen bij Sin Jah wezen eten en kunnen genieten van hun nieuwe concept. Het restaurant is prachtig opgeknapt en de service is super. Helaas is de keuze in sushi wel wat mager. Maar wat er geboden wordt is van zeer goede kwaliteit.

Gegeten op 17 december 2015

mediatheek

Gezellig en erg lekker gegeten met collega's. Bediening is heel vriendelijk, en strak geregeld. Echte aanraders wat ons betreft: de beef cubes, "vogelnestjes", beefrolletjes en alles met Japanse mayo, en niet te vergeten de sushi. Na 5 gangen nog een heel klein plekje over voor een toetje....mooi gepresenteerd en heel smakelijk. Voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 10 december 2015

Liezzbeth

We werden hartelijk ontvangen op een dinsdagavond bij Sin Jah. We hadden niet gereserveerd want we dachten dat het niet erg druk zou zijn maar het tegendeel was waar. We hebben een heerlijke avond gehad door de lekkere gerechtjes, heerlijke wijn en prettige bediening.

Gegeten op 20 oktober 2015

Charlottehoupt

Bij binnenkomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en naar de juiste tafel gebracht. Ook werden onze jassen aangenomen wat lang niet bij alle all you can eat restaurants gebeurd. Drankjes werden opgenomen en er werd uitgelegd hoe het in zijn werk ging. Geduurde het diner moesten we erg lang wachten op ons eten. Er stond keurig in de kaart vermeld dat dit voor kon komen. Ook logisch. Alleen waren we vaak al een ronde verder en dan kregen we de gerecht van de eerste ronden nog. Meerdere keren hebben we aangegeven dat we nog eten miste. Er werd gezegd het komt eraan of totaal geen reactie. Ook hebben we heel vaak om drinken moeten vragen en dan kwam het niet. Uit eindelijk heb ik maar tijdens de vijf rondes maar 2 glazen wijn gedronken omdat het niet gebracht werd. Gelukkig stond het niet op de rekening. Bediening was traag en niet winst gevend aan het denken. Als je gasten dan langer op het eten moeten wachten kom dan wel met de drankjes, en met een uitleg. Na afloop hebben we nogmaals aangegeven dat er toch dingen mis gingen. De keuken kreeg de schuld, ik heb geen kok gezien die de drankjes bracht. Ook geen excuses. Met een groep komen doen we niet meer. Als de gerechten kwamen was het wel van goede kwaliteit en de keuken maakt er ook echt iets moois van maar de bediening kan nog een hoop leren.

Gegeten op 10 oktober 2015

Myrthepardoen

Op een zaterdagavond met een redelijk grote groep heerlijk gegeten bij restaurant Sin Jah in Leeuwarden. Een ieder van ons was al bekend met sushirestaurants met een all-you-can-eat-concept, maar Sin Jah doet hier gelukkig niet aan mee! Zij zijn van een totaal andere categorie restaurant en stijgen boven de rest uit!
Omdat één van ons vaker bij dit restaurant heeft gegeten, heeft hij diverse gerechten voor ons besteld. Je kan proeven dat Sin Jah goed heeft ingekocht met de vis, deze smaakte heerlijk vers en zeker niet waterig, zoals je weleens vis proeft uit bijv. de supermarkt. Er zat een goede smaak aan en hierdoor heb ik genoten!
De bediening bij Sin Jah was beleefd en kwam geregeld aan tafel met de vraag of alles naar wens was. Er was goede kennis aanwezig bij het personeel over de verschillende gerechten en de soorten vis en vlees, mijn complimenten. Hierdoor was het fijn zitten in dit restaurant.
De aankleding bij Sin Jah is erg smaakvol, je zit hier gezellig, verder niets op aan te merken.
De prijs-kwaliteit-verhouding van dit restaurant is prima, je krijgt goede kwaliteit vis en vlees voor een goede prijs.
Wie eens Aziatische gerechten wilt proberen van een goede kwaliteit, moet zeker eens bij restaurant Sin Jah in Leeuwarden langs gaan!

Gegeten op 3 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Sin Jah in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Sin Jah. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.