Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sin Jah

1. Restaurant
  2. Sushi

Sin Jah

1. Restaurant
  2. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 058 289 09 90

stelt1959

zaterdag 18-10 gegeten en een van de beste concepten t.a.v. all you can eat// goede kwaliteit van eten// afwisseling van verschillende aziatische keukens
vriendelijke en correcte beniening

Gegeten op 18 oktober 2014

meiting26

Inmiddels al heel vaak bij Sin Jah gegeten!! Het nieuwe concept is echt fantastisch, allerlei verschillende Aziatische gerechten op de kaart; denk aan sushi, Thaise curry, Vietnamese springrolls enz. Maar ook op verzoek kunnen ook gerechten klaargemaakt worden die niet op de kaart staan (bijv babi pangang of tjap tjoy enz), dus je krijgt echt een enorme selectie aan gerechten! De gerechten zijn heerlijk vers, mooi opgemaakt en komen in een ruime hoeveelheden. Dit is niet zomaar een All You Can Eat restaurant, waar je bij wijze van binnen 2 uren weer moet vertrekken, maar een restaurant waar je heerlijk culinair kan genieten in jouw eigen tijd! De service is uitstekend, zeer klantvriendelijk en professioneel. De "nieuwe" Sin Jah is echt een aanwinst in Leeuwarden!

Gegeten op 16 september 2014

jeannette32

Zondag 9 september met vrienden naar het verbouwde restaurant Sin Yah geweest. Het is werkelijk prachtig geworden en het eten was verrukkelijk. De bediening was erg vriendelijk. We gaan zeker vaker hier eten..
Rob en Jeannette

Gegeten op 9 september 2014

Annamartha

Voor het eerst weer gegeten in het verbouwde restaurant Sin Jah. Wat een beleving, super lekker eten met dit nieuwe concept, geweldig goede en vriendelijke bediening. Dit is een echte aanrader, heel wat anders dan een traditioneel chinees restaurant of wok-restaurant.

Gegeten op 7 september 2014

mmmlekkermmm

Via het intoetsen van zoekterm " leeuwarden sushi " terechtgekomen bij Sin Jah. We hadden niet veel tijd en dit kwam goed uit. Na een harteljke ontvangst in een volledig nieuw en stijvol interieur ( rustig en in aardetinten ) hebben we heerlijk gegeten. Na eerdere ervaringen bij bestellen via kaartjes met vaste prijs voor 5 gangen met 3 gerechtjes nu eens lekker gegeten. Vaak smaakt alles na een paar hapjes allemaal hetzelfde maar hier niet. Echte en gevarieerde smaken. De bediening was uiterst vriendelijk en als ze het systeem met de kaartjes een beetje onde de knie hebben echt lekker restaurant. Een aanrader en zeker komen we hier terug!

Gegeten op 24 augustus 2014

Stefanwijnen

We wisten niet precies wat we moesten verwachten, maar we waren blij verrast.
Heerlijke kleine hapjes en een ruime keus waardoor je allerlei smaken kunt proeven!
Het is echt een aanwinst voor Leeuwarden!

Gegeten op 29 mei 2014

JokeBroekhuis

Op goed geluk zijn wij binnengelopen en wat zijn wij een geweldige ervaring rijker!
Fantastisch eten, attente bediening en een gezellige ambiance.

Het restaurant heeft sinds kort het roer omgegooid en het menu bestaat nu uit Aziatische hapjes. De bestelformule die ze voeren lijkt in eerste instantie op die van een Japanse restaurant, qua uitvoering en smaken is dit echter een verademing daarvan, geen standaard gerechten, veel originaliteit en verfijndheid in de gehele invulling. We hebben veel geprobeerd en gedeeld, de vogelnestjes en beefrolletjes zijn echt een aanrader, ook erg gecharmeerd van de hartelijke en attente bediening. Wij hebben een ontzettend gezellige avond gehad en komen zeker terug om de rest van de gerechtjes te proberen!

Gegeten op 17 mei 2014

jackbremmers

Onverwachts heerlijk lang getafeld en gegeten! Prettige bediening, mooi interieur, lekkere verassende Aziatische tapas, een compleet verhaal. Wanneer de zaak helemaal af is gaan we zeker er weer heen. Al met al, echt een aanwinst voor Leeuwarden!

Gegeten op 16 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Sin Jah in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Sin Jah. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.