Sin Jah

1. Restaurant
  2. Sushi
  1. Toon telefoonnummer 058 289 09 90

smulpaap

Zaterdagavond. Zin om wat af te halen. Restaurant Sin Jah is vernieuwd. Dat belooft wat! Ondanks eerdere niet zo geweldige ervaringen bij dit restaurant toch maar de stoute schoenen aangetrokken. De keus viel op een mini rijsttafel met Babi Pangang en Tjap Tjoy.
De bestelling was razendsnel klaar. Aan tafel! Het eten bleek niet erg warm en bovendien erg flauw. De standaard portie mie aan de kleine kant, het varkensvlees niet knapperig gegrild. Is dit nou de befaamde oosterse keuken? Deze vernieuwde zaak heeft alleen het decor opgepoetst, maar is de keuken blijkbaar vergeten.

Gegeten op 18 april 2015

sasja9

Wij hebben hier heerlijk gegeten! Bediening was vriendelijk en goed. Heerlijke sushi! Niet veel keus sushi maar wel veel overige gerechten. Daarom ook geschikt voor mensen die niet van sushi houden. Ook die gerechten waren heerlijk van smaak vooral de curry's. Wij gaan hier zeker nog met ons gezin heen!

Gegeten op 4 april 2015

joop79

Heb hier nu een paar keer gegeten en de formule loopt nu echt goed. In het begin was het even afwachten of er voldoende personeel was, maar deze service is nu ook uitstekend. Het eten is echt erg lekker en ik vind het concept ook erg goed. Ik houd wel van allemaal verschillende gerechten.

Gegeten op 6 maart 2015

verichrome

Met een aantal vrienden bij dit restaurant Sushi gegeten. Nou, dat hebben we wel eens beter gehad. Aan het einde bestellen mijn vrienden nog een nagerecht maar ik geef aan dat niet te willen en vraag alleen om een glas water. Er wordt mij gezegd dat ze dat niet mogen serveren van van de baas! Terwijl we al een paar onnodig dure gebottelde flessen water en de nodige wijnen hadden gedronken. Dus aan het einde van een diner van ruim 300.- Euro kan er niet eens een glas water af! Deze mensen begrijpen niet hoe een gastheer zich moet gedragen. Als een avondje uit alleen maar om de poen draait dat was dit dus de laatste keer voor ons !

Gegeten op 3 februari 2015

Johson01

Het leuke en lekkere aan dit restaurant is dat er ook een ander soort tapas wordt geserveerd dan "Japans". Thais, indisch en zelfs de normale nasi van "de chinees" is te bestellen. Op moment van bezoek was er te weinig personeel in de bediening en volgens ons ook in de keuken. Was de enige smet op een heel leuk en lekker bezoek. Waarbij er een attentie was voor de jubilarissen.

Gegeten op 30 december 2014

bdegraaf

Gastvrijheid kan beter. Gasten met jas aan laten wachten terwijl reservering wordt gecheckt in leeg restaurant, kaarsen aansteken prioriteit boven drankjes uitserveren etc.

Bekende formule; vijf ronden van Aziatische tapa's, maar hier maximaal 3 gerechtjes per ronde.
Vaste prijs 25,95 exclusief drank en dat is stevig aan de prijs voor de kwantiteit en deze formule.
Kwaliteit gerechtjes goed.

Gegeten op 31 december 2014

Maren_Lovisa

Afgelopen avond aten wij hier met een groep van +/- 25 mensen, ter ere van het 25-jarig huwelijk van mijn ouders. Wij als gezin haalden hier al jaren Chinees eten af, dat altijd van zeer goede kwaliteit was. Zo ook dit keer! We hebben genoten van het heerlijke buffet met allerlei Aziatische gerechten. Leuk dat het nu een pan-Aziatisch restaurant is, lekker afwisselend.

Omdat ik het natuurlijk belangrijk vind dat alles naar wens is voor mijn ouders, bij zo'n gelegenheid, heb ik ook wat dingen op de avond aan te merken. Bij binnenkomst kregen we een lange tafel toegewezen; ons was verteld dat wij een deel van een zaaltje zouden krijgen, met ook wat ronde tafels. Echter, het vervelendste was dat we erg lang op het eten moesten wachten. Mensen met kleine kinderen zijn eerder naar huis gegaan omdat het te laat werd, ondanks dat we gereserveerd hadden om 18 uur. Als voorafje werd soep geserveerd. Het duurde erg lang voordat alle soepen geserveerd waren, waardoor de 'eerst-geserveerde' soepen al lang en breed koud waren toen de laatste mensen hun soep kregen.

Al met al wel een aanrader hoor, het was allemaal heerlijk, het vernieuwde interieur is prachtig en de bediening is vriendelijk. Maar toch een paar aanmerkingen, waarvan ik hoop dat het restaurant er wat mee kan.

Gegeten op 28 december 2014

Cbronker

Lange tijd niet bij dit restaurant gegeten, ik laat eigenlijk altijd bezorgen en daarbij neem ik vrijwel altijd hetzelfde. Toen ik erachter kwam dat ze ook sushi bezorgen, heb ik eens hun sushi uitgeprobeerd. Dat was zo goed bevallen dat ik met mijn man heb besloten om 2e kerstdag in het restaurant te eten. Bij aankomst viel onze mond open van verbazing. Wat heeft deze zaak een opknapbeurt gehad. Prachtig.

We werden vriendelijk ontvangen en onze jassen werden voor ons opgehangen. Een aardige serveerster legde ons aan tafel haarfijn uit hoe het concept werkte, want dat was blijkbaar ook veranderd. We mochten van alles uitproberen van de kaart in meerdere gangen. Dat hoefde ze ons niet twee keer te vertellen. O jongens, wat hebben we genoten. Wat een keuze en wat een verfijnde smaken. We hebben meer dan drie uur lang genoten van het eten, de goede zorgen van onze serveerster, de relaxte en gemoedelijke sfeer in het restaurant en natuurlijk van elkaar. We waren al fan van hun bezorgservice, maar nu gaan we ook weer graag uit eten bij de Chinees. Dit restaurant is een absolute aanrader en onze volgende reservering hebben we dezelfde avond nog gemaakt.

Gegeten op 26 december 2014

Henk_Smit

Omdat we vele goede verhalen over het vernieuwde Sinja hoorden, hebben we hier met de hele familie op 1e kerstdag gegeten. Wat hebben wij genoten! Het restaurant is ontzettend mooi ingericht, de bediening is erg vriendelijk en het eten was voortreffelijk. De vis van de sushi is vers en ze beknibbelen er niet op en de kaart is ontzettend uitgebreid met veel smaken. Favorieten waren het gerecht van hertenvlees en de sate van lamsvlees, om je vingers erbij af te likken, zo mals en smaakvol. We hebben heerlijk uitgebreid getafeld. Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat, hoefde we niet uitzonderlijk lang te wachten voor het eten, 30 tot 45 min voor een volledige gang. Wij kunnen ons dus ook helemaal niet vinden in de vorige recensies. Het enige minpunt van de avond was dat er een gezelschap zat, met name een meneer, dat ontzettend aan het zeuren was en ook de tafels om hen heen aan het opjutten was. Terwijl de overige gasten het naar hun zin leken te hebben en gewoon aan het eten waren. Ik irriteerde me daar mateloos aan, omdat ik wilde genieten van een heerlijke en gezellige kerst. Zulke mensen moeten ze voortaan gewoon de deur wijzen, is voor zowel de overige gasten als voor de bediening een stuk aangenamer.

Gegeten op 25 december 2014

jorina2

Het eten was goed, maar de bediening. 2,5 uur gezeten en pas 1 ronde eten gehad. Niet leuk als je honger hebt. Bij andere tafels hoorde ik dezelfde klachten. Het drinken werd wel snel geserveerd. Je moet wat als je niks op de tafel krijgt.

Gegeten op 25 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Sin Jah in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Sin Jah. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.