Kota Radja

• 8.0

• 7.8

Tsjeard
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben hier reeds vaker gegeten en komen graag terug.
De kwaliteit van het eten is hier prima. Wij zijn dol op de rijsttafel. De ambiance is goed. Modern interieur en het ziet er keurig uit.
Hele vriendelijke bediening. Typisch wat je van een Chinees verwacht. Echt een aanrader.

Gegeten op 12 oktober 2013

bleek288
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het voorgerecht (garnalencocktail) viel mij erg tegen: de garnalen hadden geen smaak en leken wel gekookt. De chinese pekingeend daarentegen maakte het meer dan goed en was heerlijk.

Gegeten op 3 april 2013

jammie2
  • Recensies in de laatste twee jaar

van oudsher in L. met stip een van de betere chinezen.. vorige x genoten vd pekingeend.. ditmaal onbeperkt wezen dimsum-men..
kleine overheerlijke gerechtjes (vgl. tapas, sushi ed.) ja perfect!!
misschien in chinatown DH wel veel meer keuze, maar hier de belangrijksten geheel op smaak.. service prima, prijs+entourage oke

Gegeten op 7 december 2012

janlelie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goed gegeten in een klein gezelschap aan een ronde tafel. Aanbevolen door kennissen in Leeuwarden en terecht. Goede loempia's, prima Peking eend, en ook andere gerechten zoals het een goed Chinees Indisch restaurant betaamd. Prettig geprijsde grote porties, zodat we met de doggy bags vertrokken. Aankleding sprak mij niet zo aan (schijnt verbouwd te zijn na een brand).

Gegeten op 27 januari 2013

Butenposter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een tijdje geleden hebben wij hier prima gegeten, vanavond opnieuw, de verwachtingen zijn hooggespannen.

Als vooraf bestelden we de huisgemaakte loempia's en een portie sate. We kregen 2 mini loempia's en een portie van 4 sateetjes voorgeschoteld. De presentatie was redelijk karig, de smaak gangbaar (niet uitgesproken).

Het hoofdgerecht bestond uit de Pabi Pangang en de Mapo Tofu. Ook hierbij was de presentatie heel gemiddeld. Hoewel de smaak door gaat voor een gemiddeld chinees restaurant, het kon niet onze verwachtingen overtreffen.

Als dessert bestelden we een roomijs met ananas en een dame blanche. Een dame blanche hoort geserveerd te worden met warme chocolade. Wij kregen een bolletje ijs met koud overgoten chocolade. Ook de ananas was volgens ons niet vers, het was afgemaakt met fruit uit blik.

Het restaurant is modern en netjes ingericht, hiervoor een 8. Voor een hap chinees zonder hooggespannen verwachtingen is dit in Leeuwarden een prima keus, daarom voor het eten een 7. De bediening was best aardig. maar ook wat rommelig, daarom hiervoor ook een 7.

Gegeten op 30 november 2012

Passionfortaste
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon de beste Chinees in Leeuwarden. Erg mooie moderne zaak. Vraag om de Pekingeend met pannenkoekjes en hoisin en je heb de avond van je leven.

ypie1980

• Uitstekend

We konden een buffet nemen met onbeperkt voor lage prijs, maar hebben a la carte gekozen. Buffet is nogal simpel en standaard.
We kozen in eerste instantie voor een chineze fondue, maar deze is voor min. 4 personen en als je dit met zijn tweeen wilt doen is het noodzaak om minstens 1 dag van tevoren dit aan te geven. Als tweede keuze Kota Radja rijsttafel. Ook voor 4 personen, maar voor twee ook te bestellen.
Goede bediening, zeer goed eten(geen foe yong hai en babi pangang, maar 'vreemde gerechten', die ik nog nooit heb gehad), rustige omgeving. Normaal heb je na een paar uur weer honger, maar na deze maaltijd hier absoluut geen last van gehad.
Dan nog chinees bier erbij: erg lekker, zeer goed genoten. Hier komen we vaker, alleen dan de fondue proberen.

willemboonstra

• Goed

Voor het eerst na de nieuwbouw (was afgebrand) weer eens geweest. Leuk interieur, modern met alleen accenten chinees. Erg comfortabel. Niet erg druk. Bediening een beetje teveel aanwezig, de man had het rustig en bedoelde het goed. Niet duur!

Schrijf zelf een recensie over Kota Radja in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Kota Radja. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!