a TripAdvisor company

2. Chinees
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0582128996

DeVreter

Supergoed eten; geen ordinaire Chinees waar je op zondag afhaalt (je begrijpt vast wel wat ik bedoel). Pekingeend is aanrader, heerlijk! Ik vind het alleen niet bijzonder gezellig ingericht.

Gegeten op 5 maart 2016

witlof

Na een vriendelijk ontvangst mochten wij een tafeltje uitzoeken. De menukaart inclusief wijnkaart werd al snel gebracht. Gekozen voor een Zuid Afrikaanse wijn Chenin Blanc, een heerlijke wijn. Als gerechten kozen wij voor de Pentan met kip en de Peking Eend op traditionele wijze. Beide gerechten zeer smaakvol. De kip een lekker pikante smaak en de eend zoals hij moet zijn zijn.
Heerlijk gegeten voor weinig geld, extra nagevraagd of de rekening wel klopte.
Een aanrader voor Leeuwarden.

Gegeten op 24 juli 2015

Sewtahal

Mooie zaak, vriendelijke bediening. Er was iets fout gegaan bij onze bestelling, en moest helaas opstaan richting bar voor ik samen kon gaan eten. Het probleem is daarna wel heel snel opgelost. Er waren 2 bediendes waarvan één heel goed (blond haar) en de tweede duidelijk minder gastvrij. Onder aan de streep een gezellige avond gehad waarbij de directie zich heeft verontschuldigd voor het kleine euvel. Ik zal zeker terug gaan!

Gegeten op 17 januari 2015

Fijnproeverromano

Lekker chinees/Aziatisch gegeten.
Goede prijs / kwaliteit verhouding.
Nette porties en vriendelijk personeel.
Gezellige ambiance

Zeker de moeite waard om hier te komen eten.

Gegeten op 30 augustus 2014

jan243

Verrassingsmenu genomen. Alles lekker vers met veel smaak, aantrekkelijke presentatie. Vlotte bediening. Iets te weinig sfeer omdat er niet veel klanten waren.

Gegeten op 5 augustus 2014

Tsjeard

Wij hebben hier reeds vaker gegeten en komen graag terug.
De kwaliteit van het eten is hier prima. Wij zijn dol op de rijsttafel. De ambiance is goed. Modern interieur en het ziet er keurig uit.
Hele vriendelijke bediening. Typisch wat je van een Chinees verwacht. Echt een aanrader.

Gegeten op 12 oktober 2013

bleek288

Het voorgerecht (garnalencocktail) viel mij erg tegen: de garnalen hadden geen smaak en leken wel gekookt. De chinese pekingeend daarentegen maakte het meer dan goed en was heerlijk.

Gegeten op 3 april 2013

jammie2

van oudsher in L. met stip een van de betere chinezen.. vorige x genoten vd pekingeend.. ditmaal onbeperkt wezen dimsum-men..
kleine overheerlijke gerechtjes (vgl. tapas, sushi ed.) ja perfect!!
misschien in chinatown DH wel veel meer keuze, maar hier de belangrijksten geheel op smaak.. service prima, prijs+entourage oke

Gegeten op 7 december 2012

janlelie

Goed gegeten in een klein gezelschap aan een ronde tafel. Aanbevolen door kennissen in Leeuwarden en terecht. Goede loempia's, prima Peking eend, en ook andere gerechten zoals het een goed Chinees Indisch restaurant betaamd. Prettig geprijsde grote porties, zodat we met de doggy bags vertrokken. Aankleding sprak mij niet zo aan (schijnt verbouwd te zijn na een brand).

Gegeten op 27 januari 2013

Butenposter

Een tijdje geleden hebben wij hier prima gegeten, vanavond opnieuw, de verwachtingen zijn hooggespannen.

Als vooraf bestelden we de huisgemaakte loempia's en een portie sate. We kregen 2 mini loempia's en een portie van 4 sateetjes voorgeschoteld. De presentatie was redelijk karig, de smaak gangbaar (niet uitgesproken).

Het hoofdgerecht bestond uit de Pabi Pangang en de Mapo Tofu. Ook hierbij was de presentatie heel gemiddeld. Hoewel de smaak door gaat voor een gemiddeld chinees restaurant, het kon niet onze verwachtingen overtreffen.

Als dessert bestelden we een roomijs met ananas en een dame blanche. Een dame blanche hoort geserveerd te worden met warme chocolade. Wij kregen een bolletje ijs met koud overgoten chocolade. Ook de ananas was volgens ons niet vers, het was afgemaakt met fruit uit blik.

Het restaurant is modern en netjes ingericht, hiervoor een 8. Voor een hap chinees zonder hooggespannen verwachtingen is dit in Leeuwarden een prima keus, daarom voor het eten een 7. De bediening was best aardig. maar ook wat rommelig, daarom hiervoor ook een 7.

Gegeten op 30 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Kota Radja in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Kota Radja. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.