a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Indiaas
  1. Toon telefoonnummer 058 213 14 35

Janna86

Het eten was hier ontzettend lekker. Om hier te kunnen eten is het verstandig om van te voren te reserveren. Het restaurant zit namelijk dagelijks helemaal vol. Het tafeltje was iets minder prettig. Het stond namelijk helemaal achterin tegen een verwarming aan. Deze warmte was iets minder plezierig. Wel moest ik even wennen aan het feit dat het meeste personeel Engels spreekt ipv Nederlands. De service was prima, maar voor het lekkere eten kom ik terug!

Gegeten op 20 april 2016

mcahendriks

Na vele keren hier eten is het nu tijd voor een recensie. Zoals altijd heerlijk gekruide en naar smaak pittige gerechten. Ook voor vegetariers goed geschikt, soms aan de achterkant wat last van de vleeslucht van heet opgediende gerechten dus evt. vroeg komen om dit te vermijden. Vegetable Royaal is altijd een heerlijk voorgerecht voor 2 personen en goed te betalen. Jamuna special is een aanrader vanwege de kruiden en diverse verse ingrediënten.

Gegeten op 5 maart 2016

willemvreeling

Lekker gegeten maar neem geen flesje water.
Hiervoor wordt de "tourist price" in rekening gebracht: E 6,50 per literfles.

Gegeten op 25 februari 2016

henk397

Het eten is fantastisch! Maar er is te weinig personeel, dus alles duurt te veel te lang. Je moet ongeveer op je hoofd gaan staan om aandacht te krijgen van een toevallig passerende ober. Daarnaast viel ons op dat de porties -vergeleken met eerdere bezoekjes- steeds kleiner lijken te worden, van zowel eten als drinken.. Alleen hoofdgerecht is niet echt / echt niet genoeg.

Gegeten op 4 februari 2016

lieke54

Heerlijk eten (vooral het kokos-naanbrood)! Mijn gezelschap en ik hadden een vegetarisch menu gekozen, zodat we van alles wat konden proeven. Het eten had verschillende, verrassende smaken en er was ruim voldoende op tafel neergezet. Ik vond echter het voorgerecht erg zwaar, wat jammer was. Het hoofdgerecht was bijzonderder en ik kon er minder van op, omdat ik na het voorgerecht al redelijk verzadigd was. De Indiase rijstpudding had veel smaak en was lekker.

De borden waren warm en het servies was mooi. Wat ik persoonlijk erg fijn vond was dat de muziek op precies het juiste volume stond. Het was op de achtergrond te horen, maar overstemde de gesprekken niet. De sfeer was ontspannen en rustig (terwijl het restaurant helemaal vol zat).

De bediening was vriendelijk en netjes. Het eten werd vrij snel opgediend en we hoefden dus niet lang te wachten op de verschillende gangen.

Ik vind Jamuna zeker een aanrader en zou er graag nog eens willen eten.

Gegeten op 16 januari 2016

rolf26

Heerlijk authentiek Indiaas eten. Jammer dat niet alles even warm op tafel komt. Decor is wat "oubollig" Bediening is niet de snelste en komt ook tussentijds niet even vragen of je nog wat te drinken wil. We hadden deze keer geen samengesteld menu maar hebben gekozen uit de kaart. De prijs/kwaliteitsverhouding is dan wel erg ver te zoeken.

Gegeten op 3 januari 2016

antonweda

Bij Jamuna kun je tijdens de openingstijden ook eten afhalen. Dat is natuurlijk prima, maar Jamuna moet daardoor twee soorten klanten tegelijk bedienen, en dáár gaat het mis. Zéker wanneer het behoorlijk druk is, zowel met eters als met halers.
De haler wil graag zo gauw mogelijk het bestelde afrekenen en weer verdwijnen. Maar de eter wil graag wat aandacht en goede bediening. Tijdens ons bezoek (6 personen) ben ik zelf vier keer naar de balie gelopen met het verzoek aan onze tafel even te informeren wat mijn gasten wilden bestellen. Steeds hele vriendelijke reacties, van hele lieve jonge mensen, waar je echt niet boos op kunt worden, ze deden hun stinkende best. Lof daarvoor. Maar niemand heeft ze ooit uitgelegd dat ze bij de bediening ook rond moeten kijken naar andere gasten, en niet met neergeslagen ogen zo gauw mogelijk weer moet teruglopen naar de balie. Kijk rond, probeert iemand je aandacht te trekken? Zijn mensen klaar met eten? Staan glazen leeg?
Of een etentje met gasten slaagt hang in de eerste plaats af van de bediening, in de tweede én derde plaats hangt het af van de bediening, en dan pas komen zaken als lekker eten, ambiance, e.d.
Bij het dessert hadden we ons lesje geleerd, en bestelden we aansluitend en zonder uitstel de koffie. En dát werkte, vijf minuten later hadden we koffie.
Maar al met al beklijft bij mij de tekortschietende bediening en dreig ik te vergeten dat het eten heel lekker was. Het maakt mij best nieuwsgierig naar de andere heerlijke zaken op de menukaart, maar ja..
Leeuwarden, Anton

Gegeten op 24 december 2015

hoema

Laatst voor het eerst bij jamuna gegeten. We hadden allemaal verschillende gerechten en het smaakte allemaal prima. Persoonlijk had ik verwacht dat het eten iets pittiger zou zijn maar smajen verschillen. Zeer leuk restaurant met prima eten. Een aanrader.

Gegeten op 3 december 2015

lauralwd

Lekker Indiaas eten. Gewoon goed.
Met name de kipgerechten zijn bijzonder smakelijk. Het lam smaakt wat meer naar schaap al mag dat de pret niet drukken.
De vooraf geserveerde papadums met sausjes smaken naar meer. En dat komt er. Neem vooral verschillende gerechten met je tafelgenoten want niks leuker dan alles proeven!

Gegeten op 12 november 2015

yvonne325

Wij gaan wekelijks uit eten in Leeuwarden en Jamuna spant veruit de kroon! Alles vers bereid. Omdat mijn hele familie geen vis en of Gamba's eet, neem ik altijd hetzelfde gerecht, Adrak King Prawn
Dit geurige gerecht is een combinatie van grote garnalen, verse fijngehakte gember en specerijen. De paprika en verse tomaten geven dit gerecht nog een extra verdieping in smaak, een smaaksensatie die voor mij niet te overtreffen valt.
Eigenlijk heb ik maar 1 min puntje...en dat zijn de wijnglazen. Veel te klein voor rode wijn en daardoor heb je binnen 2 slokjes je glaasje al leeg en dat voor 3.50 euro. Ik hoop dat Kim dit snel gaat aanpassen. Verder alleen maar lof!

Gegeten op 3 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Jamuna in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Jamuna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.