Jamuna

• 8.0

• 7.2

Heine
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk om weer een keer door de deur te stappen in dit Indiase restaurant. Een heerlijk voorgerecht met bijpassende chutney. Als hoofdgerecht een smakelijk bereide kip schotel voor mij en mijn wederhelft zat te smikkelen van een mals lamsgerecht. De bediening welke veelal Engels spreekt is oplettend en zorgt tijdig voor nieuw drinken. Voldaan van het hoofdmenu gekozen voor een klein ijsje en ikzelf voor een kop koffie. Komen hier binnenkort zeer waarschijnlijk weer door de deur. Als enige hele kleine kanttekening wil ik opmerken dat thuis de kleren in de was kunnen omdat ze ruiken naar het eten.

Gegeten op 19 april 2014

claudia38
  • Recensies in de laatste twee jaar

Jamuna is een indiaas restaurant in een zijstraat van het gezellige centrum van Leeuwarden. In deze straat zitten meerdere restaurants en wat opviel is dat, net als de vorige keer, alleen Jamuna zo goed als vol zat. Het restaurant zelf doet ietwat ouderwets aan qua aankleding maar is zeker gezellig. Wij waren gisteravond met 2 personen en hebben heerlijk gegeten. Vooraf een geweldige Muligatwany en de Jamuna King Prawn. De soep was lekker pittig en zeer goed van smaak. De garnalen waren iets te ver door maar goed van smaak. Het hoofdgerecht bestond uit pittig gerecht van grote garnalen met licht gefruite uitjes, tomaten, chili en een keur van verse kruiden en een Jamuna Mix Tandoori. Wat wij erg opmerkzaam vonden is dat de medewerkster direct aangaf aan de keuken door te geven dat het vlees niet te lang in de oven moest. De vorige keer hadden wij nl. aangegeven dat het vlees iets aan de droge kant was. Deze keer was het inderdaad perfect en de curry die erbij op tafel komt is heerlijk pittig en goed van smaak. De kulifi als nagerecht is een aanrader! Wij waren de laatste gasten die die avond vertrokken en na het afrekenen hebben wij nog heel gezellig met de manager en de bediening een poosje nagepraat. De bediening bestaat uit jonge mensen die hun uiterste best doen om er voor alle gasten een fijne avond van te maken. Wij verheugen ons nu al op het volgende bezoek!

Gegeten op 5 maart 2014

ymmc
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gastvrije ontvangst, prima bediening. Taal nederlands, engels en duits.voorgerecht Jamuna royal, diverse heerlijke indiase hapjes, zoals samosa, kebab, uienbahje etc. Korai murg , kip, heerlijk kruidige kip in saus, kufta curry, lamsgehakt in pittige saus. Gemixte groenten met verse koriander en ftisse salade met komkommer, sinasappel en groene sla.
Echt een aanrader en niet te duur. Reserveren aan te bevelen

Gegeten op 7 december 2013

IrisKort
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hiervgisteren heerlijk gegeten. Ik was wel verbaasd dat er bij de tali geen dal zat, maar het smaakte prima allemaal.

De bedienig was goed, echter er werkte een Nederlandse vrouw die chagrijnig en onbeschoft was, waardoor we niet helemaal op ons gemak zaten te eten. Zij mag nog wel leren wat gastvriendelijkheid betekent.

Gegeten op 10 november 2013

lekker ite
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ondanks dat het eten absoluut goed is, niet het beste Indiase restaurant in Leeuwarden. Bediening is zeker wel vriendelijk, maar houdt de gasten onvoldoende in de peiling zodat je echt aandacht moet trekken om bijv. een nieuw drankje of de menukaart voor het nagerecht te vragen. De witte tafelkleedjes zijn smetteloos, echter de rode onderkleden lijken in lange tijd niet te zijn gewassen. Tafeltjes staan dicht op elkaar. Drankjes staan niet vermeld op de menukaart, de prijs is dus een verrassing. Pluspunt is dat ze naast de gerechten die je bij de meeste Indiase restaurants wel tegenkomt er ook een aantal gerechten serveren die minder bekend zijn (en dus des te leuker om eens te proberen!).

Gegeten op 31 augustus 2013

Butenposter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een diner voor twee, gekozen om Indiaas te eten, in Leeuwarden kun je hier voor niet beter terecht dan in dit restaurant. Mijn echtgenote koos de chicken tikka massala en ik de murg vindalo. Als bijgerecht hadden we een stuk nan besteld. De gerechten werden geserveerd met gele gele rijst. Beide kip gerechten waren goed en mals bereid. Zoals op de kaart vermeld, was de murg vindalo behoorlijk pittig! Een extra glaasje water erbij bestellen was gelukkig geen enkel probleem.

De bediening kwam een beetje onhandig over, maar was wel heel vriendelijk. De extra glaasjes water werden niet gerekend, daarom voor de service een acht.

Het restaurant en de menukaart deden een beetje smoezelig aan, daarom een zeven voor het decor. Verder is dit een prima restaurant, wij komen hier graag terug.

Betaald voor twee maaltijden, een Indiaas biertje en de nan: 31 euro 15.

Gegeten op 2 augustus 2013

sugbo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel lekker gegeten bij dit restaurant. Authentiek Indiaas. Echter, een paar uur na het diner ging mijn zoon serieus aan de racek*k en mijn sterke vermoeden is dat dat lag aan het lamsgerecht dat hij gegeten had. Ikzelf heb een hapje van zijn gerecht geproefd en voelde 'm ook al een beetje zitten. Wij zijn gewend aan heet/gekruid eten, dus daar kan 't niet aan gelegen hebben. Jammer, want zonder dit verhaal zou ik voor 't eten een 9 hebben gegeven. Personeel (serveersters) zijn zonder uitzondering heel vriendelijk.

Gegeten op 18 juli 2013

Boekenwurm
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij komen hier met enige regelmaat eten en het verveelt nooit. Welk gerecht we ook kiezen, het is altijd lekker.
Gisteren heb ik twee nieuwe gerechten uitgeprobeerd, vanwege de warmte had ik geen zin in hete gerechten. Als voorgerecht de chicken lukhmi en chicken rezela als hoofdgerecht. Kruidig, lekker. Wat ik vooral erg interessant vind is dat ik de verschillende kruiden proef die in het gerecht verwerkt zijn. Allemaal verschillende smaken die ik op verschillende tijden proef tijdens het kauwen of bij het nagenieten.
Het huisgemaakt Indiase ijs is bij mij het standaard nagerecht. Erg lekker.
Volgens mijn tafelgenoten waren de voorgerechten onion bhaji en chicken puri en de hoofdgerechten goan fish curry en lamb chilli massala ook erg lekker. De serveerster gaf aan, dat het laatste gerecht heet zou zijn en vroeg of dat ook de bedoeling was.

We komen zeker weer terug!!

Gegeten op 18 juli 2013

hassan_240
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eten, authentiek indiaas. Door moeders ooit doorgegeven zo heb ik eens begrepen. Een feest voor in de mond, werkelijk een smakenfestijn. Verfijnd gekruide gerechten altijd goed samen matchend. Voor de vega's onder ons een feest. Heb verschillende indiaase restaurant in verschillende landen uitgeprobeerd, maar kom iedere keer weer t liefst bij Jamuna terug. Wanneer mag ik weer..

Gegeten op 12 juni 2013

EllenP
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten bij Jamuna is iedere keer weer een beleving. Het is echt authentiek klaargemaakt. Als er bij het gerecht staat zeer heet dan is het ook echt zeer heet. Vriendelijke bediening. Als het druk is, zijn ze soms wel eens het overzicht kwijt. Maar het is niet storend en het eten maakt het meer dan waard. Prijs/kwaliteit zeer goed. Aanrader!

Gegeten op 25 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Jamuna in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Jamuna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!