a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Indiaas
  1. Toon telefoonnummer 058 213 14 35

Johson01

Een beetje geschrokken van de wat mindere recensies over smaak en service heb ik hier premie gezeten en gegeten. De Thali Royal (van alles wat) is prima te doen. Eenvoudige maar lekkere gerechtjes uit de Indiase keuken met prima smaken voor een eerlijke prijs. De rijstepudding als dessert is weer eens wat anders. Heerlijk! Bediening deed het ook prima. Heb het idee dat het decor iets netter is geworden t.o.v. twee jaar geleden.

Gegeten op 12 februari 2015

LongTallErnie

Omdat ik hier enkele jaren geleden met collega's heel gastvrij was ontvangen en heerlijk heb gegeten, ben ik nu met mijn zoon hier gaan eten. Ik trof een heel andere sfeer. Een grote hoeveelheid personeel (jong, vooral Oost Europees en Engels sprekend) zorgde voor een onrustige sfeer. Geen persoonlijke bediening, maar opdreunen van standaard riedeltjes tekst (ook nog te hard ook).
De sfeer van enkele jaren geleden is verdwenen. Het lijkt een grote eetschuur, zeker achterin het restaurant.
Het duurde meer dan een uur voordat wij ons eten hadden. Daarvoor werden achteraf, heel kort, de excuses aangeboden. Het was te druk, was het excuus. Toen wij aangaven dat we haast hadden omdat we naar een theatervoorstelling moesten, stond het nagerecht (heel simpele vanille ijsbolletjes) echter binnen een minuut op tafel.
Wij hebben een Thali royaal besteld. Een combinatie van gerechten (2x kip, 2 x lam en 1x groente met 2x dezelfde soort rijst). De smaak was op zich prima, maar niet echt onderscheidend. Ook hierbij had ik het idee, dat de kracht van de keuken in de massaliteit verloren is gegaan.
Jammer, ik had gehoopt op weer een heerlijk etentje bij Jamuna. Maar dit was mijn laatste keer hier.

Gegeten op 24 januari 2015

Heine

Bijna een jaar geleden dat wij hier kwamen eten.
Tafeltje voor 4 personen aan het raam en het genieten kon weer beginnen.
Door de drukte duurde alles wel behoorlijk lang en was het (jonge) personeel hier niet echt op berekend.
Over het eten kan ik ook nu weer de loftrompet steken want daar mankeerde niets aan.
Zowel het voorgerecht als de hoofdmaaltijd waren heerlijk van smaak en vielen bij ons vieren goed in de smaak.
De nagerechten maakten een lange, gezellige en smaakvolle avond compleet.
Aan het eind waren er nog de excuses voor het lange wachten en een hele vriendelijke glimlach van het personeel.
Indiaas eten in Leeuwarden is Jamuna……nog steeds.

Gegeten op 19 december 2014

EowynB

Fijn restaurant, eerlijke prijzen met heerlijk eten. De vegetarische menu's zijn fantastisch, een proeverij van allerlei lekkers uit de Indiase keuken. Lief voor portemonnee en voor mij als gast, want je voelt je zeker welkom bij Jamuna.

Gegeten op 3 december 2014

jet12

Een weekend weg! Dan raad ik ook iedereen een keer Leeuwarden aan. Wij verblijven dan vaak in het Grand Post Plaza: een fantastisch hotel met luxe kamers, een wellness en een fantastisch ontbijt. Wat wij nooit overslaan is uit eten bij Jamuna. Een heel gezellig restaurant met fantastisch eten en een prima bediening. Ik probeer dan uiteraard thuis deze gerechten ook uit, maar hoe ze het daar voor elkaar krijgen is niet te evenaren. De prijzen zijn ook heel redelijk.

Gegeten op 12 november 2014

Taxa

Voor de 4e maal in 2 jaar bij dit prima restaurant binnengelopen. Goede ontvangst, nette tafels, goede suggesties om 4 maaltijden aan 1 tafel te combineren. En het eten is van zeer goede kwaliteit met diverse smaken van curry en vlees. Wij komen beslist voor een 5e keer terug.

Gegeten op 18 juni 2014

Heine

Heerlijk om weer een keer door de deur te stappen in dit Indiase restaurant. Een heerlijk voorgerecht met bijpassende chutney. Als hoofdgerecht een smakelijk bereide kip schotel voor mij en mijn wederhelft zat te smikkelen van een mals lamsgerecht. De bediening welke veelal Engels spreekt is oplettend en zorgt tijdig voor nieuw drinken. Voldaan van het hoofdmenu gekozen voor een klein ijsje en ikzelf voor een kop koffie. Komen hier binnenkort zeer waarschijnlijk weer door de deur. Als enige hele kleine kanttekening wil ik opmerken dat thuis de kleren in de was kunnen omdat ze ruiken naar het eten.

Gegeten op 19 april 2014

claudia38

Jamuna is een indiaas restaurant in een zijstraat van het gezellige centrum van Leeuwarden. In deze straat zitten meerdere restaurants en wat opviel is dat, net als de vorige keer, alleen Jamuna zo goed als vol zat. Het restaurant zelf doet ietwat ouderwets aan qua aankleding maar is zeker gezellig. Wij waren gisteravond met 2 personen en hebben heerlijk gegeten. Vooraf een geweldige Muligatwany en de Jamuna King Prawn. De soep was lekker pittig en zeer goed van smaak. De garnalen waren iets te ver door maar goed van smaak. Het hoofdgerecht bestond uit pittig gerecht van grote garnalen met licht gefruite uitjes, tomaten, chili en een keur van verse kruiden en een Jamuna Mix Tandoori. Wat wij erg opmerkzaam vonden is dat de medewerkster direct aangaf aan de keuken door te geven dat het vlees niet te lang in de oven moest. De vorige keer hadden wij nl. aangegeven dat het vlees iets aan de droge kant was. Deze keer was het inderdaad perfect en de curry die erbij op tafel komt is heerlijk pittig en goed van smaak. De kulifi als nagerecht is een aanrader! Wij waren de laatste gasten die die avond vertrokken en na het afrekenen hebben wij nog heel gezellig met de manager en de bediening een poosje nagepraat. De bediening bestaat uit jonge mensen die hun uiterste best doen om er voor alle gasten een fijne avond van te maken. Wij verheugen ons nu al op het volgende bezoek!

Gegeten op 5 maart 2014

ymmc

Gastvrije ontvangst, prima bediening. Taal nederlands, engels en duits.voorgerecht Jamuna royal, diverse heerlijke indiase hapjes, zoals samosa, kebab, uienbahje etc. Korai murg , kip, heerlijk kruidige kip in saus, kufta curry, lamsgehakt in pittige saus. Gemixte groenten met verse koriander en ftisse salade met komkommer, sinasappel en groene sla.
Echt een aanrader en niet te duur. Reserveren aan te bevelen

Gegeten op 7 december 2013

IrisKort

We hebben hiervgisteren heerlijk gegeten. Ik was wel verbaasd dat er bij de tali geen dal zat, maar het smaakte prima allemaal.

De bedienig was goed, echter er werkte een Nederlandse vrouw die chagrijnig en onbeschoft was, waardoor we niet helemaal op ons gemak zaten te eten. Zij mag nog wel leren wat gastvriendelijkheid betekent.

Gegeten op 10 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Jamuna in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Jamuna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.