Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Eindeloos

4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 058 213 08 35
  2. www.restauranteindeloos.nl

esther_

Heerlijk gegeten in een bijzonder klantvriendelijke sfeer.
Bij binnenkomst was onze vraag of het mogelijk was een lekkere wijn te kiezen en de bijpassende menukeuze aan de kok te laten, dit was geen probleem. Op basis van wijnvoorkeuren werden drie flessen wijn getoond welke binnen de voorkeur zouden vallen. De gekozen wijn smaakte uitstekend en de bijgeserveerde gerechten waren eveneens van prima kwaliteit. Bij het kaasplankje na, welke overigens erg lekker was, werd een heerlijke oude Riesling geserveerd. Al met al bijzonder lekker gegeten en gedronken in een fijne ongedwongen omgeving.

Gegeten op 27 september 2014

hendrik7

Via online reservering

het was wederom puur genieten. Toen we aan tafel zaten gingen we er al vanuit dat we weer thuis zouden komen na een "heerlijk" avondje. Toch blijft het iedere keer weer en verassing hoe ze dit gaan bereiken. De amuse was simpel voor het oog en smaak verassend voor de tong. de twee volgende voorgerechten waren weer een cadeautje kreeft en een stukje kabeljauw, als vlees liefhebber is het voor mij een ware traktatie om keer op keer weer een stukje vis te krijgen waarvan je dan denkt; "dat mag wel zo door blijven gaan". Voor mij is het bijzonder dat men de vis zo kan "versieren" en de pure smaak niet laat verdwijnen. Het vlees zoals altijd puur en voor zichzelf sprekend met een jus van eekhoorntjesbrood waarvan de smaak niet overheersend is behouden in de puurste vorm. Het dessert als afsluiting een heerlijke frisse verzameling van framboos, citroen en vanille, los, in cake en ijs. Het is een heerlijke avond uit waarbij het personeel attent is maar de gast vooral ongestoord van hun kunsten kan laten genieten, hier komt dat wat wij wensen samen, de sfeer, het personeel, en vooral het uitstekende eten en dat in een interieur wat niet pronkt of om aandacht vraagt, dat is weggelegd voor de klant en zijn wensen.

Gegeten op 4 oktober 2014

guitartiger

Leuk huiskamerrestaurant, met vriendelijke bediening die lol lijkt te hebben in het werk. Wij hebben een 3-gangen menu gehad, maar het was mogelijk voor 10 euro pp een gang bij te bestellen, tot wel 8 gangen. Dit wekte bij ons de indruk dat de gangen kleine porties zouden betreffen. Dat was niet het geval - de 3-gangen waren precies goed: kabeljauwfilet vooraf, kalfslende als hoofd en een klein dessert toe. Daarnaast waren er verschillende amuses, die ook zeker bijdroegen aan een fantastische avond. Wij hebben genoten!

Gegeten op 3 oktober 2014

eric16

Leuke avond gehad, met een wat mindere start (doodgeslagen champagne) die snel werd gecorrigeerd. Wat lange pauzes tussen de gangen. Ik ben groot voorstander van avondvullend dineren, maar dan liever niet met grote pauzes tussendoor. Mooie gerechten, goed opgemaakt. Borden hadden wat heter gemogen zodat we wat langer over de porties hadden kunnen doen. Grote pauzes zorgde er tevens voor dat de wijn sneller op was dan gewenst. Of waren het kleinere hoeveelheden dan ik gewend ben? Uiteindelijk bij de rode wijn niet meer goed opgelet waardoor deze op was voordat het vlees kwam. Kosteloos een extra glas gekregen, waarvoor complimenten, maar het zou beter op elkaar afgestemd kunnen zijn.
Aan het einde wederom geholpen, de bus diende gehaald te worden, dus de dessert amuse en het dessert werden nagenoeg gelijktijdig uitgeserveerd.
Kort samengevat: Goed, met ruimte voor verbetering. Inrichting was bijna kil met nagenoeg geen kleur.

Gegeten op 15 augustus 2014

kritischegenieter

In het afgelopen half jaar drie keer gegeten bij Eindeloos. Elke keer mocht de hond( en gisteravond de honden) mee. Omdat we nogal grote honden hebben, Sint Bernard en nog iets van dat formaat, en het restaurant niet heel ruimbemeten is, bepaald een uitdaging qua tafelschikking. Eindeloos regelt het, bekijkt de reserveringen, kijkt of het 'matcht' met andere gasten is ook helder als het eens niet kan.
Waarom ik dit zo uitgebreid opschrijf? Omdat het voor mij het topgastheerschap en topgastvrijheid is. Dat is dan ook de toon die de avond bijzonder maakt. Eenvoudige topdienstverlening, medewerkers (allemaal) die hun vak verstaan, hartelijkheid en warmte!

Wat Eindeloos culinair neerzet is evenzo geweldig. Een uitgebreide aanloop met twee amuses, mooi brood met geiten- en kruidenboter, olie en een Griekse yoghurt als 'smeersel', mooie combinaties van vis en bijzondere kruiden, bloemetjes en gedroogde sinaasappelchips. Pure smaken, weinig verhullende sauzen maar wel zeer goed ondersteunende jus.

Voorts wordt geëxperimenteerd met ingrediënten, waarbij een ecologisch perspectief aan de orde komt. Voorbeeld: jonge geitebokjes worden 'normaal' doorgedraaid( omdat ze geen economische waarde hebben in de kaasproductie), bij eindeloos maken ze er een aantal fantastische gerechten van.
Ook qua wijn- spijs combinaties en kaaskennis is het dik in orde.

Qua prijs: niet echt goedkoop maar het uiterst reëel in relatie tot het gebodene.

Gegeten op 6 juni 2014

jenny21

Gisteravond met 6 personen, waarvan 1 vegetariër heerlijk gegeten bij Eindeloos. Je kunt kiezen tussen 3 tot 8 gangen verrassingsmenu. wij besloten voor 5 te gaan. Alle gangen worden gemaakt met mooie verse producten en de chef kok maakt interessante combinaties van seizoensproducten. Enig minpuntje was het vegetarische hoofdgerecht wat eigenlijk hetzelfde was als dat van de rest maar dan zonder vlees. We misten een vervanging voor het vlees, bv een quiche of iets dergelijks. Bij de andere gangen en amuses was er wel elke keer een mooie vegetarische variant.
Bediening was perfect. Alle gerechten en wijnen werden goed uitgelegd, zowel in Nederlands als in het Engels zodat ook onze bezoeker uit Nieuw Zeeland alles goed kon volgen. Men ging zelfs zover om het op te zoeken als de Engelse vertaling niet bekend was.
Conclusie; super, hier kan menig restaurant nog iets van leren. Absoluut voor herhaling vatbaar als we weer in de buurt zijn.

Gegeten op 8 mei 2014

kokkritiek

Heerlijke wijn spijscombinaties met een goede service.
Porties zijn niet al te groot maar was voor ons wel voldoende.
Buitenkant ziet er niet uitnodigend uit maar binnen maken ze het goed. Veel verse streekproducten waar we van hebben genoten.
Tot de volgende keer..!!

Gegeten op 12 april 2014

annecg

In maart gegeten bij restaurant eindeloos met gezien de recensies hoge verwachtingen. Hoewel lekker gegeten wil ik toch enkele kanttekeningen plaatsen. De bediening vonden we informeel maar ook routinematig zonder echte interesse. Wij hadden de 4-gangen proeverij genomen. Het voorgerecht "de huisgemaakte piccalilly met tartaar van Hereford" was bijzonder lekker, maar het hoofdgerecht van "Gebraad van Fries Kalf viel erg tegen. Vooral het vlees zelf had flink pezige gedeelte. Het nagerecht "Schapenmelkijs met citroen crème en verfijnde appeltaart" was eenvoudig maar lekker. Gezien de rekening had het met iets meer aandacht gemogen.

Gegeten op 22 maart 2014

Djozz

Heerlijk gegeten, topavond! Verrassende subtiele smaken. Ik koos voor het menu met groenten in de hoofdrol, in plaats van een groot stuk vlees of vis, veel verse goed klaargemaakte groenten, met een bescheiden portie vlees of vis. Ook een grote keuze aan kazen. Ik kom hier zeker nog eens terug als ik wat te vieren heb. Goedkoop is het niet, maar het geld meer dan waard

Gegeten op 8 januari 2014

EowynB

Ons favoriete restaurant van Leeuwarden, misschien wel van Noord Nederland eigenlijk. Het is namelijk zo dat in dit segment best veel keuze is, ook in Leeuwarden. Maar we zijn nog niet elders zo verrast als bij Eindeloos. Vooral de ontvangst door de meest vriendelijke gastheer, wij voelen ons altijd heel erg welkom, (dat klinkt vanzelfsprekend maar we maken het echt wel anders mee)

De bijzondere smaakverrassingen en mooie verse (lokale) ingrediënten maken een avondje Eindeloos een feestje voor ons. Wij genieten van de heerlijke wijnen, fijne smaken en aandacht.
Oké, het interieur is niet spectaculair, maar wie kijkt daar nou naar als je al dat heerlijks voor je hebt liggen op je bord?

Nee goedkoop is het niet, dat zou ook raar zijn in dit genre maar zeker een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Wij zijn fan!

Gegeten op 26 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Eindeloos in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Eindeloos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.