a TripAdvisor company

4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 058 213 08 35
  2. www.restauranteindeloos.nl

Eindeloos genieten

De plek waar gastvrijheid en gastronomie voorop staan. Met respect voor de pure smaak worden hier de mooiste gerechten bereid, met als resultaat harmonie op je bord. Klassieke bereidingen worden hier op verrassende wijze gecombineerd met eigentijdse accenten.

JorritdeBoer

Eindeloos is een van de beste restaurants in Leeuwarden, maar zeker niet de goedkoopste. Alle waar is naar z'n geld moet je maar denken.
Ze werken er zonder menukaart, beginnend bij 3 gangen (€37,50 geloof ik), uit te breiden tot 8 gangen die steeds een tientje extra kosten. Speciale wensen of uitzonderingen kun je kenbaar maken, met alles(?) wordt rekening gehouden.
De bediening is netjes, de sommelier is erg goed, hij weet vast en vloeibaar goed te combineren. Als je zelf geen echte kenner bent is dat bij de vele verschillende smaken die je op je bord krijgt geen overbodige luxe.
Tot slot: bij ons laatste bezoek kwam ik in één gerecht iets vrij onbegrijpelijks tegen: het mooie stukje op de huid gebakken kabeljauw had een begeleidende saus van oa tomaat en kalamataolijf, alles rijk van smaak. Dat werd aangevuld met courgettereepjes die geen enkele smaak hadden. Voor het contrast? Denk het niet eigenlijk.
Afijn... toptent zei ik al.

Gegeten op 10 juni 2016

Santo

Eindeloos is ons favoriete restaurant in Leeuwarden. We komen hier graag eens in de zoveel tijd om te genieten van het heerlijke eten + een bijpassend wijnarrangement. Iedere gang is een verrassende smaaksensatie. Ook de service is top: de sommelier weet de gerechtjes perfect aan te vullen met een passend wijntje. Favorieten van vanavond? Avocado & truffel, het overheerlijke stukje ree en de krokante kwarteleitjes. Hopelijk tot snel maar weer!

Gegeten op 22 februari 2016

Henk-uiteten

Uitstekend gegeten! Eten op sterrenniveau, met lekker bijpassend wijnarrangement. Afwisselende en verrassende gerechtjes en amuses. Bediening was erg attent. Na afloop in drie stappen in hotel post plaza, fijne combinatie die 2. Klein puntje van aandacht is het onwelriekende luchtje dat er hangt bij binnenkomst en in de toiletruimte, maar ach dat is snel vergeten bij zulke heerlijke hapjes.

Gegeten op 26 februari 2016

reisthijs

Met 4 personen hier gegeten. In tegenstelling tot eerdere minder positieve berichten over het interieur is het recentelijk mooi gerestyled en geeft een hedendaagse indruk. Goed ontvangst , professionele uitleg menukaart en men begon direct met de bestelde drankjes / wijn - arrangementen. Zeer professionele sommelier en ook zeer goede serveerster. Hoewel er meer personen in de bediening waren bleven deze 2 genoemde personen onze tafel te bedienen. Perfect ! Bij veel horeca gelegenheden krijg je soms wel 3 tot 5 verschillende personen aan je tafel. Men hield zeer goed rekening met wat men niet wilde eten tijdens het 5 gangen menu. Het doet het altijd goed als de eigenaar ook zich nog even vervoegd aan de tafel en dat gebeurde bij ons ook ! Je bent hier echt gast en culinair behoort deze gelegenheid zeker in de top 3 van Leeuwarden !

Gegeten op 20 februari 2016

Marcus80

Afgelopen zaterdag gegeten bij Eindeloos tijdens een weekendje weg. Vooraf wisten we dat we een verrassingsmenu zouden krijgen, we moesten alleen nog het aantal gangen doorgeven.
We werden netjes ontvangen, de inrichting van het restaurant was niet helemaal mijn smaak, het kwam over als een wat apart ingerichte woonkamer.
Aan tafel hebben we gekozen voor een 5 gangen menu, waarbij ik een extra tussen gerecht kreeg en mijn vrouw een kaasplankje.
Eigenlijk zijn alle gerechten erg goed bevalen. Qua smaak en opmaak valt er erg weinig op aan te merken. Zowel de amuses, als alle gerechten waren erg lekker en apart. Vooral de aparte combinaties of bereidingen van 1 product op verschillende manieren vond ik erg lekker. Ik kreeg bijvoorbeeld bij een tussengerecht Poon met rode biet op 4 verschillende manieren bereid. Ik ben geen fan van bieten maar 3 van de 4 vond ik erg lekker.
Wat ik wat minder vond was dat het voorgerecht en beide tussen gerechten witvis als basis hadden. hierdoor lijkt het alsof je gerechten veel op elkaar lijken.
Het hoofdgerecht van entrecote met een jus van zwarte thee was heel erg lekker. Mijn vrouw heeft genoten van haar kaasplankje, maar zat hierna zo vol dat ze eigenlijk de laatste gang niet meer wilde. Dit was geen probleem en de keuken heeft het dessert gewoon gecanceld.
Naast het geweldige eten, was het wijnarrangement helemaal goed. Alle wijnen pasten perfect bij de maaltijden en ook de mogelijkheid van een half glas is goed bevallen.
Alles bij elkaar een heerlijke avond gehad, waarbij we beide hebben genoten van het lekkere eten en de heerlijke wijnen. Als we weer in Leeuwarden komen we zeker weer langs!

Gegeten op 6 februari 2016

witlof

Eindeloos?
Afgelopen zaterdag hier voor het eerst gegeten en tevens voor het laatst. Vriendelijk ontvangen en vervolgens naar onze tafel gebracht, onze stoel nog niet aangeschoven of de eerste amuse stond al op tafel. Als aperitief gekozen voor een witte wijn, werd niet gevraagd welke wij wilde hebben maar werd meteen ingeschonken. De vaart zat er flink in, werd meteen gevraagd voor hoeveel gangen diner wij wilde gaan. Tweede amuse werd geserveerd en vervolgens de derde, wij waren nog met het aperitief bezig toen de eerste menugang op tafel kwam. Aangezien wij een wijnarrangement wilde was dit voor deze gang te laat. Het eten is lekker maar niet uitzonderlijk. Uiteindelijk erg lang op de koffie gewacht en nog langer op de rekening.
Jammer !

Gegeten op 12 december 2015

hendrik7

Gegeten op 15 augustus 2015

smullengeblazen

Gegeten op 14 juli 2015

Yfkesande

Afgelopen zaterdag gegeten bij Eindeloos en ontzettend genoten! Wat een gastvrijheid! De wijnen pasten heel erg goed bij de gerechten. De reebok met truffel was echt heerlijk! Heel zacht en mals vlees, maar eigenlijk was alles lekker! Daarnaast kregen we voor onze trouwdag een fles wijn cadeau bij vertrek, echt heel erg aardig. Men is vriendelijk en kundig, een absolute aanrader

Gegeten op 6 juni 2015

joostem

culinair genieten van wijn en spijs zoals het bedoeld is, eerlijk, puur en erg lekker.
wijn/spijs combinaties met gedegen vakkennis gepresenteerd, het restaurant in Leeuwarden waar je gegeten moet hebben. eindeloos genieten..

Gegeten op 9 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Eindeloos in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Eindeloos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.