Eindeloos doet mee!

Reserveer nu!

annecg
  • Recensies in de laatste twee jaar

In maart gegeten bij restaurant eindeloos met gezien de recensies hoge verwachtingen. Hoewel lekker gegeten wil ik toch enkele kanttekeningen plaatsen. De bediening vonden we informeel maar ook routinematig zonder echte interesse. Wij hadden de 4-gangen proeverij genomen. Het voorgerecht "de huisgemaakte piccalilly met tartaar van Hereford" was bijzonder lekker, maar het hoofdgerecht van "Gebraad van Fries Kalf viel erg tegen. Vooral het vlees zelf had flink pezige gedeelte. Het nagerecht "Schapenmelkijs met citroen crème en verfijnde appeltaart" was eenvoudig maar lekker. Gezien de rekening had het met iets meer aandacht gemogen.

Gegeten op 22 maart 2014

Djozz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, topavond! Verrassende subtiele smaken. Ik koos voor het menu met groenten in de hoofdrol, in plaats van een groot stuk vlees of vis, veel verse goed klaargemaakte groenten, met een bescheiden portie vlees of vis. Ook een grote keuze aan kazen. Ik kom hier zeker nog eens terug als ik wat te vieren heb. Goedkoop is het niet, maar het geld meer dan waard

Gegeten op 8 januari 2014

EowynB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ons favoriete restaurant van Leeuwarden, misschien wel van Noord Nederland eigenlijk. Het is namelijk zo dat in dit segment best veel keuze is, ook in Leeuwarden. Maar we zijn nog niet elders zo verrast als bij Eindeloos. Vooral de ontvangst door de meest vriendelijke gastheer, wij voelen ons altijd heel erg welkom, (dat klinkt vanzelfsprekend maar we maken het echt wel anders mee)

De bijzondere smaakverrassingen en mooie verse (lokale) ingrediënten maken een avondje Eindeloos een feestje voor ons. Wij genieten van de heerlijke wijnen, fijne smaken en aandacht.
Oké, het interieur is niet spectaculair, maar wie kijkt daar nou naar als je al dat heerlijks voor je hebt liggen op je bord?

Nee goedkoop is het niet, dat zou ook raar zijn in dit genre maar zeker een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Wij zijn fan!

Gegeten op 26 februari 2014

tomaat
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hoewel de chef er veel Bourgondischer uitziet, kookt die werkelijk onverwacht subtiel, kleurrijk. Prachtige smaakcombinaties met diverse groente uit het seizoen en ingrediënten uit de streek. Gemarineerde rauwe zalm, zacht van structuur en smeltend in je mond. De leuke jonge gastheer annex sommelier verrast ons met bijzondere bijpassende wijnen uit alle windstreken. Een feestje dus om je hier te laten verwennen. Qua entourage heeft het meer weg van een Parijse bistro, houten tafels maar wel met linnen servetten. Dat doet misschien enigszins af aan de verfijnde gerechten die op het bord verschijnen. Een Fries pareltje!

Gegeten op 13 februari 2014

Mtvt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onlangs weer gegeten bij Eindeloos en zoals voorgaande keren weer een fantastische avond gehad!
De pure, biologische en authentieke manier van koken door Willem Schaafsma verrast en verwonderd mij elke keer weer.
Elk gerecht wat wordt geserveerd is verassend, sprankelend en is een mooie combinatie van pure smaken.
De wijnkaart biedt voor iedere smaak en budget voldoende keuze. Sommelier Jorrit weet goed advies te geven en zorgt voor een mooie wijnspijs combinatie.
De prijs-kwaliteit verhouding vind ik uitstekend. Er zijn weinig tot geen andere restaurants in Leeuwarden waar je voor deze prijs zo kwalitatief goed kunt eten.
Tot slot heeft Eindeloos een prettige sfeer en het is laagdrempelig. De bediening is jong, vakkundig en mag zich zelf zijn. Dit zorgt voor een professionele, maar toch losse en ontspannen sfeer. Een ieder die hier zal komen zal zich thuis voelen!

Gegeten op 29 januari 2014

Nissy
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij Eindeloos is het niet even snel eten maar een heerlijk avondje uit en heerlijk verwend worden met allemaal lekkere gerechten met heerlijke bijpassende wijnen. De gerechten waren heerlijke smaakcombinaties, vooral de amuse van krokante biet en geitenkaas was een topper. Maar ook de drie bereidingen van varken met pastinaak en truffel pasten helemaal bij het menu en de tijd van het jaar. Eten bij Eindeloos is echt een heerlijke avond genieten.

Gegeten op 14 december 2013

mart4
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sinds ik kennis heb gemaakt met dit restaurant ben ik er nog nooit iets anders dan positief over geweest. Het eten is heerlijk en men wordt vele producten uit de regio voorgeschoteld. Het personeel is gastvrij en erg kundig. De grote van het restaurant heeft geeft Eindeloos een gezellige huiselijk sfeer. Daarbij komt dat ik als student nog altijd aangenaam verrast wordt door de prijzen die ze hanteren en de amuses die als een verrukkelijke bonus voor net dat beetje extra zorgen. Vele vrienden heb ik naar het restaurant verwezen en nimmer heb ik reactie gekregen die minder dan enthousiast was. Dit restaurant staat zeker in mijn top 3 en misschien zelfs top 2 van Leeuwarden. Een absolute aanrader dus.

Gegeten op 29 januari 2014

Marwi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het blijkt dat sommige smaken dan tóch verschillen, want over Eindeloos kan ik niets anders dan lof uitspreken. Toen ik dit restaurant voor de eerste keer bezocht wist ik zelfs niet eens van het bestaan af, maar na mijn eerste bezoek heeft Eindeloos een blijvende positieve indruk achtergelaten. Inmiddels heb ik er al menig keer met veel plezier en genoegen gegeten. Zo heb ik er zelfs al met mijn hele familie een speciaal moment in mijn leven mogen vieren. Bij binnenkomst word je door het personeel onthaald als in een warm bad en dit blijft gedurende de hele avond. Dat het eten fantastisch is daar ben ik mij elke keer van bewust maar word toch elke keer weer een beetje verrast. Bij Eindeloos heb ik mij voorgenomen om alles te proeven en heb zelfs gerechten gegeten die ik normaal gesproken niet zou eten of niet eens heel lekker vind, maar de chef weet alles perfect te combineren. Dit geld ook voor de wijnen die met veel precisie uitstekend bij de gerechten zijn gekozen. De manier waarop de gastheer en tevens sommelier met veel enthousiasme en passie over de wijnen en het gerecht daarbij verteld is ook ontzettend leuk om mee te maken. Voor een heerlijk avondje ontspannen avondje uit, genieten en verrast worden zou ik Eindeloos een ieder aanraden!

Gegeten op 11 februari 2014

JFZ1958
  • Recensies in de laatste twee jaar

Niet vaak ga ik uit eten maar als ik dan ga is dit een favoriet van mij. Ditmaal bezocht ik het restaurant met vrienden uit Culemborg. Het fijne is geen kaart maar je laten verrassen en dat gebeurde weer met heerlijke amuse´s, gerechten en drankjes (beginnen met een huisgemaakte likeur van kweeappeltjes met champagne waar krijg je zoiets) dat we waren er weer stil van. Bij de gerechten serveerde de sommelier er weer heerlijke wijnen en likeuren bij met een super uitleg! Natuurlijk wordt je dan vrolijk van dit alles en beweeg je je in een heerlijke sfeer met vrienden die dit niet in Friesland hadden verwacht. Het was zoals gewoonlijk weer vol en gezellig en was ik blij dat ik had besproken.
We waren om 18.30uur binnen en gingen om 00.30uur naar buiten, wat weer een avond en de vrienden, ze sturen me nog steeds berichten hoe onvergetelijk en verrassend het voor hun was.
Bedankt Eindeloos en het team, ik zie nu al uit naar de volgende keer.

Gegeten op 8 februari 2014

glenna
  • Recensies in de laatste twee jaar

Enkele jaren geleden hebben we dit knusse restaurant ontdekt en sindsdien grijpen we elke gelegenheid aan om hier weer te eten. We zijn toen (en nog steeds) zo blij verrast door de heerlijke en creatieve gerechten van chef Willem, de gastvrijheid, de prettige sfeer en niet te vergeten te bijpassende wijnen enthousiast verzorgd door sommelier/gastheer Jorrit. Elk bezoek is voor ons een traktatie. Wij kunnen enorm genieten van eten en dat wordt bij Eindeloos zó makkelijk gemaakt. We laten ons altijd verrassen en dat is een feest; elk gerecht is een genot.
Mijn vriend lacht me telkens uit, want ik stap er letterlijk binnen met een lach en ga weg met een lach :) . We kunnen ons nu al verheugen op ons toekomstige bezoek aan Eindeloos, een aanrader voor een fijne en smakelijk avond!

Schrijf zelf een recensie over Eindeloos in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Eindeloos. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!