Spinoza

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 058 212 93 93

fcemmen

Wij hebben heerlijk gegeten, de service was naar behoren en het restaurant zelf zag er leuk uit en op een mooie locatie. Een aanrader.

Gegeten op 19 februari 2015

herrie61

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij spinoza, met de ah zegels gespaard drie gangen menu. Vooraf de keuze uit drie dingen en zo ook voor het hoofd en na gerecht.
Wat meteen ook genoeg keuze was ..want alles klonk lekker en dat was het ook.
Bediening zoals altijd zeer goed en vriendelijk en de omgeving idem ;-) komen snel weer

Gegeten op 7 januari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Dank u wel voor het compliment. Tot snel.

joop40

U ziet het aan de cijfers: We zouden complimenten uitdelen, maar toen we de nota zagen, knapten we af. € 2,- voor kraanwater om medicijnen in te nemen. Daarnaast bier en wijn gedronken, maar daar neem je de metformine toch niet mee in. Jammer.
Wij komen niet weer.
J. Visser

Gegeten op 14 december 2014

Restaurant - 3 maanden geleden

Geachte mevrouw of heer Visser,

Wat jammer te horen dat we op het laatste moment niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij doneren het 'water-geld' aan het goede doel; Ronald McDonald huis. 1000x maal excuus dat we dit niet hebben aangegeven. Voor medicijnen geven wij gewoon een glaasje water. De filosofie achter het berekenen van het water willen we graag telefonisch of @mail toelichten. Graag uw bankrekeningnummer dan kunnen we € 2,00 terug storten. Goed opgelost zo?

Proever - 3 maanden geleden

Raar dat na een week mijn recensie nog steeds in behandeling blijkt te zijn terwijl ik uitvoerig gereageerd heb. Tegen Spinoza wil ik zeggen: u hebt ons tegenover Iens voor leugenaar uitgemaakt en nu poeslief € 2,- willen overmaken? U snapt toch wel dat het niet om die paar centen gaat. Het is (of moet) verboden worden om kraanwater in ons land te verkopen tegen € 1,- per glaasje. Ik hoop dat u uit eigen zak het RMDonald huis blijft steunen.

irene17

Eten bij Spinoza was werkelijk geweldig. De sfeer, het bedienend personeel, de locatie, maar vooral het eten. Ik eet geen dierlijke producten, maar dat was totaal geen probleem. Ze hadden een aparte kaart voor mij met de meest heerlijke gerechten. Appelcrumble, courgettekoekjes, stoofpotjes met groenten, etc etc. Ik heb hier 2 avonden achter elkaar gegeten toen ik voor een weekendje in Leeuwarden was :). SUPER!

Gegeten op 27 september 2014

akkie1

We hadden ons er op verheugd, gezellig uit eten met de spaaractie bon van AH. Onze voorkeur ging uit naar Spinoza en daarvan hebben we absoluut geen spijt . We werden vriendelijk welkom geheten door een heel aardige jongeman die ons een tafeltje bij het raam aan wees .Wij bestelden iets te drinken en kregen daar doppinda's bij , leuk!!!! De menu kaart bestond uit 3 voor /hoofd En nagerechten .wij gingen alletwee voor de carpattio van runderrollade met een heerlijke salade van appel en iets met rozijnen als hoofd gerecht namen wij een spies van kippendij die echt mals was, in combinatie met geb. Aardappeltjes , broccoli en van die zelfgemaakte rabarber ( nog lekkerder dan de rabarber die ik zelf maak en dat wil wat zeggen) en het toetje boerenjongensijs met stroopwafel en slagroom was een verrukkelijke afsluiter
al met al een lekker etentje in een gezellig restaurant met een super aardige en gastvrije vriendelijke bediening die zonder hierin te overdrijven aandacht aan ons bestede en de afrekening voor dit alles € 28,50 niet te geloven
We komen beslist weer! En de naam van die aardige jongeman was Wietse
2 vriendinnen ( al 55 jaar ) hebben een heel leuke avond gehad bij Spinoza
Youce deBruin en Akkie Jorna

Gegeten op 15 september 2014

yuhagriji

Via online reservering

vrijdagavond gegeten met de dinerbon van AH.
3 gangen menu waarbij steeds de keuze uit drie soorten.
gekozen voor champignonsoep en opgemaakte/gevulde tomaat als voorgerecht.
Schelvis filet en vegetarische taart als hoofdgerecht en een toetje na.
eigenlijk kunnen we kort zijn. een dikke tegenvaller!
de tomaat niets bijzonders evenals de soep.
de vegetarische taart van risotto en groente leek opgewarmd, bovendien een zeer klein puntje (een stuk taart op een verjaardag is nog groter)
de schelvisfilet erg dun en ook klein met een 10 schijfjes wortel eronder zodat hij in eerste instantie dikker leek.
een paar opgebakken aardappeltjes met paar verbrande aardappeltjes erbij in een pannetje.
in het andere pannetje 10 broccoliroosjes.
Toen er gevraagd werd of alles oké was en we aangaven dat de vegetarische maaltijd wel erg weinig was, doodleuk vertellen dat je er ook wel aardappeltjes en broccoli erbij mocht nemen ........!
Erg onfatsoenlijk.
Bovendien paste dit niet bij het gerecht en was net genoeg voor bij de schelvis.
Voor ons geen Spinoza meer, we moeten er niet aan denken dat we het volle bedrag hadden moeten betalen.

Gegeten op 15 augustus 2014

pth

Gister gegeten bij eetcafé Spinoza, wat ons goed bevallen is. Het restaurant zit in een monumentaal pand, er zijn veel hout elementen en dat geeft het een warme uitstraling. Het eten was erg lekker, goede porties en de bijgerechten werden erg leuk geserveerd in emaille pannetjes die op een houten plankje gepresenteerd werden. Tijdens het eten kwamen we er achter dat het restaurant ook theaterdiners heeft in een zaal op een andere verdieping, erg vermakelijk denken wij daar deze meneer en mevrouw een erg amsterdams en amikaal voorkomen hebben en zich al druk aan het maken waren over de terugreis. We aten de diamanthaas en kaasfondue, zeer tevreden waren we er over. De service was goed en vlot ondanks dat het zo goed als vol zat, er is lekkere witte droge wijn (chardonnay) en we kozen niet voor een dessert maar voor een koffie na afloop en daar kregen we nog een soort toren (gratis) bij met allerlei lekkerheden erop gepresenteerd voor bij de koffie. Vriendelijke groet Peter ten Haver.

Gegeten op 16 augustus 2014

Christina_van_A

Nee, reserveren is niet noodzakelijk, maar als u toch wilt komen...

Achteraf maar goed dat we gereserveerd hadden, want het zat bommetjevol. En dat op een doordeweekse dag. Alle tafels bezet, gasten wachtend aan de bar voor nieuwe plekken. Toch verliep alles best vlot. We hebben in ieder geval heerlijk gegeten met zijn viertjes. Aanraders zijn de kipsaté en vooral de sparerib. Die zijn om te zuigen zo zacht.
Ook leuk: de jongste mocht met de kok een ijsje maken in de keuken.

Gegeten op 13 augustus 2014

chrisiem

Gisteren met een groep van 7 gaan eten bij Spinoza. Het was druk hetgeen betekende dat veel gerechten op waren. Het eten dat we kregen was taai en droog. Mijn kipsate leek wel opgewarmd uit de magnetron. Na 3 keer vragen kwam de mayonaise ook niet en een extra portie frietjes kwam ook niet vanwege een defect in de bonnen machine. Gelukkig is de kipsate van de rekening afgehaald maar de rest was helaas beneden maat. De bediening probeerde nog enigszins wat te redden maar we gaan hier niet meer naar toe. Helaas.

Gegeten op 14 augustus 2014

Piet van den Bosch

Met 6 volwassenen en 5 kids hier gegeten op maandagavond. Menig restaurant is jaloers op het gastenaantal wat er was. We lieten het over aan de keuken qua gerechten en dat werd prima ingevuld. Ook de kindertjes konden van alles mee proeven en dat viel bij hen goed in de smaak . De bediening was meer dan goed, vriendelijk, kundig en speelde goed in op de kinders. We komen hier al een paar jaar in de zomer vakantie en we zien steeds dezelfde gezichten in de bediening en dat zegt ook veel over Spinoza. Graag weer tot een volgende keer!

Piet van den Bosch

Gegeten op 28 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Spinoza in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Spinoza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.