Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Spinoza

2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 058 212 93 93

yuhagriji

Via online reservering

vrijdagavond gegeten met de dinerbon van AH.
3 gangen menu waarbij steeds de keuze uit drie soorten.
gekozen voor champignonsoep en opgemaakte/gevulde tomaat als voorgerecht.
Schelvis filet en vegetarische taart als hoofdgerecht en een toetje na.
eigenlijk kunnen we kort zijn. een dikke tegenvaller!
de tomaat niets bijzonders evenals de soep.
de vegetarische taart van risotto en groente leek opgewarmd, bovendien een zeer klein puntje (een stuk taart op een verjaardag is nog groter)
de schelvisfilet erg dun en ook klein met een 10 schijfjes wortel eronder zodat hij in eerste instantie dikker leek.
een paar opgebakken aardappeltjes met paar verbrande aardappeltjes erbij in een pannetje.
in het andere pannetje 10 broccoliroosjes.
Toen er gevraagd werd of alles oké was en we aangaven dat de vegetarische maaltijd wel erg weinig was, doodleuk vertellen dat je er ook wel aardappeltjes en broccoli erbij mocht nemen ........!
Erg onfatsoenlijk.
Bovendien paste dit niet bij het gerecht en was net genoeg voor bij de schelvis.
Voor ons geen Spinoza meer, we moeten er niet aan denken dat we het volle bedrag hadden moeten betalen.

Gegeten op 15 augustus 2014

pth

Gister gegeten bij eetcafé Spinoza, wat ons goed bevallen is. Het restaurant zit in een monumentaal pand, er zijn veel hout elementen en dat geeft het een warme uitstraling. Het eten was erg lekker, goede porties en de bijgerechten werden erg leuk geserveerd in emaille pannetjes die op een houten plankje gepresenteerd werden. Tijdens het eten kwamen we er achter dat het restaurant ook theaterdiners heeft in een zaal op een andere verdieping, erg vermakelijk denken wij daar deze meneer en mevrouw een erg amsterdams en amikaal voorkomen hebben en zich al druk aan het maken waren over de terugreis. We aten de diamanthaas en kaasfondue, zeer tevreden waren we er over. De service was goed en vlot ondanks dat het zo goed als vol zat, er is lekkere witte droge wijn (chardonnay) en we kozen niet voor een dessert maar voor een koffie na afloop en daar kregen we nog een soort toren (gratis) bij met allerlei lekkerheden erop gepresenteerd voor bij de koffie. Vriendelijke groet Peter ten Haver.

Gegeten op 16 augustus 2014

Christina_van_A

Nee, reserveren is niet noodzakelijk, maar als u toch wilt komen...

Achteraf maar goed dat we gereserveerd hadden, want het zat bommetjevol. En dat op een doordeweekse dag. Alle tafels bezet, gasten wachtend aan de bar voor nieuwe plekken. Toch verliep alles best vlot. We hebben in ieder geval heerlijk gegeten met zijn viertjes. Aanraders zijn de kipsaté en vooral de sparerib. Die zijn om te zuigen zo zacht.
Ook leuk: de jongste mocht met de kok een ijsje maken in de keuken.

Gegeten op 13 augustus 2014

chrisiem

Gisteren met een groep van 7 gaan eten bij Spinoza. Het was druk hetgeen betekende dat veel gerechten op waren. Het eten dat we kregen was taai en droog. Mijn kipsate leek wel opgewarmd uit de magnetron. Na 3 keer vragen kwam de mayonaise ook niet en een extra portie frietjes kwam ook niet vanwege een defect in de bonnen machine. Gelukkig is de kipsate van de rekening afgehaald maar de rest was helaas beneden maat. De bediening probeerde nog enigszins wat te redden maar we gaan hier niet meer naar toe. Helaas.

Gegeten op 14 augustus 2014

Piet van den Bosch

Met 6 volwassenen en 5 kids hier gegeten op maandagavond. Menig restaurant is jaloers op het gastenaantal wat er was. We lieten het over aan de keuken qua gerechten en dat werd prima ingevuld. Ook de kindertjes konden van alles mee proeven en dat viel bij hen goed in de smaak . De bediening was meer dan goed, vriendelijk, kundig en speelde goed in op de kinders. We komen hier al een paar jaar in de zomer vakantie en we zien steeds dezelfde gezichten in de bediening en dat zegt ook veel over Spinoza. Graag weer tot een volgende keer!

Piet van den Bosch

Gegeten op 28 juli 2014

Mkoesvel

Vrijdag bij Spinoza gegeten. Het is een sfeervol pand met een gezellige tuin. En daar was het met de temperatuur prima vertoeven.

Het eten was goed. Prijs/kwaliteit was in orde. De bediening vriendelijk en open.

Wel een gemiste kans. Een zichzelf respecterend restaurant rekent in 2014 geen euro 1,75 voor karaf kraanwater. Uiteindelijk was het eten en drinken euro 86,75 voor twee personen. En dan hoeft er, naar mijn mening, geen kraanwater in rekening te worden gebracht.

Gegeten op 18 juli 2014

stiens2014

Heerlijk gegeten bij Spinoza! Vooraf een lekkere carpaccio en als hoofdgerecht had ik echt de beste en malste spare ribs ooit gehad. Echt een aanrader en een gerecht om speciaal naar Spinoza te komen! . Voor de rest meer dan voldoende garnituren en ook mijn tafelgenoten waren meer dan zeer tevreden!! Nagerecht kregen we een feestelijk dessert ivm met het feestje die we hadden. Leuk gedaan! We komen zeker weer een keer terug!!:)

Gegeten op 9 juni 2014

Bbq1

Ga Hier vooral niet met een groep eten. Van een van te voren prijs moet je niet alles verwachten. Winst lijkt hier het enige doel. Na 3 stukjes vlees bij een ombeperkte bbq word er gezegd dat het vlees op is. Grote onderbezetting in het personeel, op een groep van 40 personen 1 iemand voor drinken. Waardoor je minimaal 2 keer moet vragen om wat te drinken, wat ook 20 minuten duurt. (Zodat je niet teveel drinkt). Na aandringen toch heel schappelijk nog 25 stuks vlees extra geserveerd.... Overall, iets te karig qua prijs kwaliteit. Jammer gemiste kans.

Gegeten op 4 juni 2014

PoVi

Laatst in Spinoza geweest. Eerst wezen borrelen met een mooie warme en koude tapas. vervolgens nog even gegeten met verschillende proeverijen van hoofdgerechten. Hierdoor konden we van alles wat proeven. We zijn daarbij goed geadviseerd door de vriendelijke en leuke bediening. Ook qua drank werden we geadviseerd zo onder andere over lekker speciaalbieren (Kasteelbier Triple aan de tap en verscheidene op fles) en een goede en vol van smaak chardonnay. We hebben in ieder geval genoten van ons bezoek aan Spinoza.

Gegeten op 8 maart 2014

snetje27

Gisteren samen met mijn vriend gegeten bij dit restaurant. Leuke ambiance en vriendelijke snelle bediening. Wij hebben a la carte gegeten. De voorafjes waren mooi opgemaakt, lekker maar niet bijzonder. Hoofdgerecht vond ik beetje tegenvallen, ik had een kaasfondue hier zaten 2 stengeltjes bleekselderij, 2 stukjes paprika, 2 worteltjes en 3 stukjes brood bij. Voor mij te weinig als hoofdgerecht ik heb 3 kwart van de fondue overgehouden omdat er niks meer te dippen was.
De bijgerechten vielen ook wat tegen, een pannetje bloemkool die nog bijna rauw was en pannetje gebakken aardappeltjes die droog en vettig waren en van rabarber compote moet je houden :-0
Wij hebben geen dessert gegeten.
Ook schrok ik een beetje van de drank rekening: 4,25 voor een 0,25 witbiertje uit een flesje?
Ik zal hier niet snel weer gaan eten, ook al is de bediening goed het gaat uiteindelijk toch om het eten.

Gegeten op 17 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Spinoza in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Spinoza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.