a TripAdvisor company

Spinoza

1. Restaurant
  2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 058 212 93 93

Acterende bediening en heerlijke gerechten

Een keer wat anders? In dit restaurant geniet je van een heerlijk diner terwijl je naar theater kijkt; en de bediening acteert! Laat je verrassen door de vele gerechten en specialiteiten. Zalmfilet met kreeftenolie, eendenborst met rosébier, je krijgt hier de lekkerste gerechten op je bord. Allemaal bereid met eerlijke gerechten en verse producten en door de gezelligste koks van het Noorden!

alexandra58

Wat een fijne avond hadden zevenjarige zoon en ik bij Spinoza. Top-sfeertje door alleraardigste bediening waarbij zoon duidelijk de volle aandacht kreeg, en alles kind- en dieet (glutenvrij) vriendelijk werd gebracht. Niets dan lof!
Het eten was geweldig, we hadden het keuzemenu met de AH spaaractiekorting, en hebben ons ruim gelukkig gegeten en de kwaliteit was top!
Dikke duim en heel graag tot ziens, Spinoza!

Gegeten op 12 juli 2015

_Manon_

We lazen eerst wat slechte recensies dus waren benieuwd of dit echt zo was. Samen met mijn vriend hier een driegangen diner genuttigd. Omdat we een dinerbon hadden, beperkte keuze maar gelukkig genoeg voor ons. Ons voorgerecht was voor beide prima. Hoofdgerecht was erg lekker! Het werd in kleine pannetjes opgediend wat wij erg leuk vonden. Heerlijke aardappeltjes en de rabarber die we erbij kregen smaakte naar meer! Het toetje maakte het helemaal af, het toetje met mascarpone, Bastogne en appel was verrukkelijk, die ga ik thuis ook eens proberen te maken! De service was goed, erg aardige medewerkers.

Gegeten op 21 juni 2015

thom1940

Met een cadeaubon van Gift For You hier gegeten. De bon was waard €37,50. We moesten de bediening voor de tijd melding doen van de cadeaubon. We kregen een menukaart met drie gerechten er op. Stoofpotje vegetarisch wat niet vermeld stond dat het vegetarisch was. Of Panga filet, of kalkoen rollade. Ieder gerecht was €10.= waard, dus aten we met zijn tweeën voor € 20.= op. De rest van de bon € 17,50 was voor de tussen personen.
Het eten was belabberd en slecht. Hier komen wij echt niet meer terug. En deze bonnen zijn ook nergens te vertrouwen. Het geld wat er op staat krijg je er niet uit.
Thom Fransen Leeuwarden

Gegeten op 12 juni 2015

BasN

Op de menukaart lezen we dat Spinoza al 25 jaar bestaat en het lijkt wel alsof de tijd stil heeft gestaan want we wanen ons soms in de jaren 80 van de vorige eeuw: door de boxen klinkt Julio Iglesias en soortgenoten (om de een of andere reden krijgen we sommige nummers twee keer achter elkaar te horen; vreemd) en de royale kaart zelf sprankelt ook niet van vernieuwingsdrang met gerechten als kipsate en varkenshaasspies. Zelfs de grap om alle gerechten een voornaam te geven is belegen en weinig behulpzaam voor de klant (ik wil geen Lisa bestellen). De inrichting is niet ongezellig, maar wel een beetje rommelig. Waarom bijvoorbeeld 5 verschillende kaarten en folders in een standaard op je tafel? De bediening is gelukkig wel van deze tijd: de vrolijke en vriendelijke jongemannen zijn attent en leveren goed werk. Om te beginnen brengen ze ons een rode koolsalade met Bleu de Wolvega, waarbij de kool te zuur is, maar de kaas wel lekker is. Het hoofdgerecht is een kalkoenrollade met snijbonen. De kalkoen had wel wat warmer gemogen en heeft niet veel smaak. Aan de overkant van de tafel is de kipfilet in mosterdsaus iets beter. De triffle met appel, bastogne en mascarpone is aardig, net als de witte wijn. Kortom, voor een eetcafe niet echt slecht, maar het kan veel beter. En een frisse wind door de tent laten waaien is na 25 jaar wellicht geen slecht idee.

Gegeten op 6 juni 2015

fcemmen

Wij hebben heerlijk gegeten, de service was naar behoren en het restaurant zelf zag er leuk uit en op een mooie locatie. Een aanrader.

Gegeten op 19 februari 2015

herrie61

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij spinoza, met de ah zegels gespaard drie gangen menu. Vooraf de keuze uit drie dingen en zo ook voor het hoofd en na gerecht.
Wat meteen ook genoeg keuze was ..want alles klonk lekker en dat was het ook.
Bediening zoals altijd zeer goed en vriendelijk en de omgeving idem ;-) komen snel weer

Gegeten op 7 januari 2015

Restaurant - 8 maanden geleden

Dank u wel voor het compliment. Tot snel.

joop40

U ziet het aan de cijfers: We zouden complimenten uitdelen, maar toen we de nota zagen, knapten we af. € 2,- voor kraanwater om medicijnen in te nemen. Daarnaast bier en wijn gedronken, maar daar neem je de metformine toch niet mee in. Jammer.
Wij komen niet weer.
J. Visser

Gegeten op 14 december 2014

Restaurant - 9 maanden geleden

Geachte mevrouw of heer Visser,

Wat jammer te horen dat we op het laatste moment niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij doneren het 'water-geld' aan het goede doel; Ronald McDonald huis. 1000x maal excuus dat we dit niet hebben aangegeven. Voor medicijnen geven wij gewoon een glaasje water. De filosofie achter het berekenen van het water willen we graag telefonisch of @mail toelichten. Graag uw bankrekeningnummer dan kunnen we € 2,00 terug storten. Goed opgelost zo?

Proever - 8 maanden geleden

Raar dat na een week mijn recensie nog steeds in behandeling blijkt te zijn terwijl ik uitvoerig gereageerd heb. Tegen Spinoza wil ik zeggen: u hebt ons tegenover Iens voor leugenaar uitgemaakt en nu poeslief € 2,- willen overmaken? U snapt toch wel dat het niet om die paar centen gaat. Het is (of moet) verboden worden om kraanwater in ons land te verkopen tegen € 1,- per glaasje. Ik hoop dat u uit eigen zak het RMDonald huis blijft steunen.

irene17

Eten bij Spinoza was werkelijk geweldig. De sfeer, het bedienend personeel, de locatie, maar vooral het eten. Ik eet geen dierlijke producten, maar dat was totaal geen probleem. Ze hadden een aparte kaart voor mij met de meest heerlijke gerechten. Appelcrumble, courgettekoekjes, stoofpotjes met groenten, etc etc. Ik heb hier 2 avonden achter elkaar gegeten toen ik voor een weekendje in Leeuwarden was :). SUPER!

Gegeten op 27 september 2014

akkie1

We hadden ons er op verheugd, gezellig uit eten met de spaaractie bon van AH. Onze voorkeur ging uit naar Spinoza en daarvan hebben we absoluut geen spijt . We werden vriendelijk welkom geheten door een heel aardige jongeman die ons een tafeltje bij het raam aan wees .Wij bestelden iets te drinken en kregen daar doppinda's bij , leuk!!!! De menu kaart bestond uit 3 voor /hoofd En nagerechten .wij gingen alletwee voor de carpattio van runderrollade met een heerlijke salade van appel en iets met rozijnen als hoofd gerecht namen wij een spies van kippendij die echt mals was, in combinatie met geb. Aardappeltjes , broccoli en van die zelfgemaakte rabarber ( nog lekkerder dan de rabarber die ik zelf maak en dat wil wat zeggen) en het toetje boerenjongensijs met stroopwafel en slagroom was een verrukkelijke afsluiter
al met al een lekker etentje in een gezellig restaurant met een super aardige en gastvrije vriendelijke bediening die zonder hierin te overdrijven aandacht aan ons bestede en de afrekening voor dit alles € 28,50 niet te geloven
We komen beslist weer! En de naam van die aardige jongeman was Wietse
2 vriendinnen ( al 55 jaar ) hebben een heel leuke avond gehad bij Spinoza
Youce deBruin en Akkie Jorna

Gegeten op 15 september 2014

yuhagriji

Via online reservering

vrijdagavond gegeten met de dinerbon van AH.
3 gangen menu waarbij steeds de keuze uit drie soorten.
gekozen voor champignonsoep en opgemaakte/gevulde tomaat als voorgerecht.
Schelvis filet en vegetarische taart als hoofdgerecht en een toetje na.
eigenlijk kunnen we kort zijn. een dikke tegenvaller!
de tomaat niets bijzonders evenals de soep.
de vegetarische taart van risotto en groente leek opgewarmd, bovendien een zeer klein puntje (een stuk taart op een verjaardag is nog groter)
de schelvisfilet erg dun en ook klein met een 10 schijfjes wortel eronder zodat hij in eerste instantie dikker leek.
een paar opgebakken aardappeltjes met paar verbrande aardappeltjes erbij in een pannetje.
in het andere pannetje 10 broccoliroosjes.
Toen er gevraagd werd of alles oké was en we aangaven dat de vegetarische maaltijd wel erg weinig was, doodleuk vertellen dat je er ook wel aardappeltjes en broccoli erbij mocht nemen ........!
Erg onfatsoenlijk.
Bovendien paste dit niet bij het gerecht en was net genoeg voor bij de schelvis.
Voor ons geen Spinoza meer, we moeten er niet aan denken dat we het volle bedrag hadden moeten betalen.

Gegeten op 15 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Spinoza in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Spinoza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.