a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 058 212 93 93

Acterende bediening en heerlijke gerechten

Een keer wat anders? In dit restaurant geniet je van een heerlijk diner terwijl je naar theater kijkt; en de bediening acteert! Laat je verrassen door de vele gerechten en specialiteiten. Zalmfilet met kreeftenolie, eendenborst met rosébier, je krijgt hier de lekkerste gerechten op je bord. Allemaal bereid met eerlijke gerechten en verse producten en door de gezelligste koks van het Noorden!

Sws-

Afgelopen zaterdag hebben mijn gezinsleden en ik genoten in Spinoza. We waren zeer verrast door het veganistisch en vegetarisch aanbod. Op de veganistische kaart staan heerlijke en originele gerechten, waarvan ik graag de recepten zou willen hebben. De bediening was vriendelijk, correct en vlot. Bedankt, Spinoza!

Gegeten op 6 augustus 2016

fetsje2

Zaterdag opnieuw bij Spinoza gegeten en dit keer was alles heerlijk! De veganistische bietencarpaccio, lasagne en appelstrudel zijn aanraders! De chef had ook speciaal eten klaar gemaakt voor mijn vriendin met een darmziekte, dikke pluim!

Gegeten op 25 juni 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Geen dank we koken graag voor u en uw gasten. Fijn te horen dat u goed thuisgekomen bent, zo met een 'vers rijbewijs' op zak ;-)

lovadeko

Gisteren hier met een vriendin gegeten. Bij het bestellen vroegen we wat de "vraag naar de familie tapas" op de kaart voor stond. De ober vertelde ons dat dat niets was, het bestond niet, het stond er gewoon voor de sier(???). Ok dan iets van de kaart. Zij de nacho's met kaas als voorgerecht, de ober waarschuwde ons al voor de hoeveelheid. Was lekker en inderdaad erg veel voor 1 persoon. Ik ging voor een trio van voorgerechten. Er was een zalmmousse, absoluut niet spectaculair van smaak, een rundercarpaccio, deze was lekker maar erg saai en ik heb echt betere geproefd en een lamsham met een plukje alfafa...helaas helemaal smaakloos. Gelukkig kon ik ruimschoots mee eten van de nacho's. Hoofdgerecht: mn vriendin ging voor de spareribs. De buurman die net wegging wenstte haar succes met de hoeveelheid :) ze trof het wel deze avond. Het was inderdaad een behoorlijke hoeveelheid maar ze smaakten uitstekend. Ik had helaas de kaasfondue gekozen. De kaasfondue was echt niet lekker. Een soepje met brokjes en, hoe ik het ook probeerde, geen draadje kaas aan je gedoopte broodje. De smaak was niet erg lekker. Gelukkig heb ik nog een heerlijk stukje spareribs gegeten, terwijl ik dat normaal nooit zou bestellen. We hebben toch een gezellige avond gehad. De ambiance is goed. Ik ga vaak uit eten maar voorlopig sla ik spinoza toch weer even over. Alhoewel....de vrijdagmiddagborrel die op de kaart stond trok me toch wel. " U haalt de drankjes en wij verzorgen de hapjes" En dan vroeg komen op een zonnige middag en in de tuin gaan zitten. Ja dat trekt me wel! en dan bestellen we misschien uiteindelijk wel spareribs...Of...och vergeten te vragen, misschien is er wel geen borrelmiddag en stond dat "gewoon voor de sier" op de kaart ;D

Gegeten op 30 mei 2016

Restaurant - 2 maanden geleden

Geachte mevrouw, Dank voor uw feed back. Nu zou ik het een en ander graag intern bespreken, u een passende 'oplossing' aanbieden 7 u op een of andere wijze willen bedanken voor uw opmerkingen. Echter dit willen wij graag 'face tot face' doen. Zou u ons uw @mailadres of telefoonnummer willen sturen. Dan nemen wij persoonlijk contact met u op! U kunt ons bereiken op 058 - 212 9393 of info@eetcafespinoza.nl met een vriendelijke groet Corné Spinoza

Proever - 2 maanden geleden

Hartelijk dank voor uw reactie. Ik heb u inmiddels een mail gestuurd met mijn gegevens.

irene17

Heerlijk eten, mooie locatie in het centrum, aardige mensen en geweldig dat je hier als veganist kunt kiezen! Altijd als ik in Leeuwarden ben, eet ik hier :)!

Gegeten op 17 mei 2016

fetsje2

Afgelopen weekend bij Spinoza gegeten. Het was heerlijk weer en dat betekende dat we in de mooie binnentuin konden eten. Het interieur is authentiek maar daardoor heel erg leuk! Het pand is ook prachtig, ik raad zeker aan om het toilet boven te bezoeken, zodat je meer van het pand kunt zien. Haha.

Het eten was goed, maar kan beter. Mijn moeder had de Boeuf Bourguignon en we hadden verwacht dat dit in van die leuke ovenschaaltjes geserveerd zou worden, het bleek echter meer vlees met een beetje saus. Het vlees was echter wel lekker en mals.
Het vlees-visgerecht van mijn vader en zusje was lekker, alhoewel het stukje sparerib op sommige plekken iets te zwart was. Andere zus had de kipsaté, het enige minpuntje hier was de grote hoeveelheid satésaus.
Grote klasse voor de veganistische kaart! Mijn veganistisch hoofdgerecht, de taco, was oké, maar niet super. De vulling vind ik meer geschikt als garnituur. Een lekkere Chili sin carne zou beter passen bij de taco passen. Bij de hoofdgerechten kregen we ook lekkere salades (waarvan ook eentje vegan, top!!).

De nagerechten werden leuk geserveerd. We vroegen ons alleen af of de banketbakkersroom-yoghurt wel huisgemaakt was of dat dit op poederbasis is... Het smaakte een beetje als dat laatste. Dat viel helaas wat tegen. De gastheer is aardig en gastvrij, die 'grapjes' hoeven van mij alleen niet zo, dat maakt het ongemakkelijk en komt gemaakt over, al helemaal als je het steeds bij andere gasten weer hoort. ("Omdat u de jongste bent" knipoog naar mijn moeder).

Al met al een fijne avond gehad en Spinoza heeft zeker potentie om een beter eetcafé te worden!

Gegeten op 7 mei 2016

pitty284

Spinoza zit in een monumentaal pand vol aparte tafeltje en juist geen bijpassende stoelen. Kortom gezellige inrichting, huiselijk. Grotere tafels delen ze op een creatieve manier in tweeën, waardoor je met 2 x 2 aan één tafel kan zitten zonder last van elkaar te hebben.
De bediening is vriendelijk, attent en gezellig. De manier waarop de eigenaar zijn klanten bedient, is van grote klasse. Hier spreekt een grote betrokkenheid uit en liefde voor zijn vak en zaak. Een adresje om te onthouden en wat mij betreft te promoten.
Het eten: voorgerecht: de Mexicaanse Fries was een groot bord vol nachochips. Lekker klaargemaakt, maar het was nogal een bodem voor wat komen ging. Mijn vriendin bestelde de nummer 12 (kipsate) en ik de Gewoon brood nodig (vegabroodtaart). Leuke namen voor de gerechten! Daarbij kregen we nog gebakken aardappels, rabarber, bloemkool, salade, frites en mayo. Alle gerechten waren lekker, alleen de frites hadden nog wel iets langer in het frituurvet mogen liggen, waren slap. Als frietliefhebber was dit jammer, gelukkig maakten de gebakken aardappeltjes dit goed.
Als dessert het mascarpone/pepernoot/hazelnootcreme toetje genomen. Slagroom is hierbij totaal overbodig, het was zo al heerlijk!
Met zo'n gezellige ontvangst en lekker eten komen we graag nog eens terug!

Gegeten op 30 januari 2016

Restaurant - 7 maanden geleden

Dank u wel voor uw recensie. Tot een volgende keer.

Met een culinaire groet,

jetty5

Leuk restaurant. Gezellige bediening.
Eten is prima voor een betaalbare prijs.
Kipfilet gegeten met een beetje teveel pindasaus. Liever apart serveren. Lekker koffie na.

Gegeten op 22 januari 2016

Restaurant - 8 maanden geleden

Beste mevrouw, dank u wel voor uw bericht. We gaan het saus apart serveren intern bespreken. Tot een volgende keer.

met vriendelijke groet,

boukje9

Via online reservering

Ik vond de keuzeopties in het ah menu vrij beperkt. Je kon voor het hoofdgerecht kiezen voor vis, vegetarisch of wild. Had graag een "gewoon " stukje vlees als keuze gehad, maar dat is persoonlijk. Uiteindelijk vegetarisch gekozen. Was niet verkeerd, maar zou het ook niet weer bestellen. Toetje was heerlijk, tiramisu. Prijs was ook echt niet verkeerd.

Gegeten op 26 januari 2016

Geachte mevrouw, heer,

Als eerste: dank u wel voor de feedback. Ook al hebben wij niet al uw verwachtingen waar kunnen maken. Toch zijn we blij met de punten die u aangeeft om ons zelf te verbeteren. Het is nooit leuk om te horen dat één van onze gasten niet geheel tevreden is geweest. Nu nemen gedane zaken geen keer , dat weten wij. Toch willen we u vragen om contact op te nemen met ons. Dat mag via de telefoon 058-2129393, per @mail info@eetcafespinoza.nl of via een andere weg als deze.
Het spreekt voor zich dat ik met u naar een passende oplossing wil zoeken. Nogmaals hartelijk dank voor uw bericht en ik hoop dat we spoedig contact met elkaar hebben.

Met vriendelijke groet,

jolandasipma

Via online reservering

Jammer dat we eten er bij kregen waar we niet om hadden gevraagd. Maar ze wel op de rekening hadden gedaan.Zo als mayonaise en salade. En een likeur wat er dan bij hoort .Heb er wat van gezecht.En het is goed gekomen.

Gegeten op 20 januari 2016

saakjevandenberg

Via online reservering

Het is hier huiselijk en toch zweervol.
het eten wordt mooi op geserveerd en het smaakt heel lekker .
ze zijn erg geinterseeert in de gasten die ze in het restorant hebben
of ze voldoende hebben.

Gegeten op 6 januari 2016

Geachte heer Van den Berg,

Dank u wel voor uw recensie. tot een volgende keer.

Met een culinaire groet,

Schrijf zelf een recensie over Spinoza in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Spinoza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.