a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Internationaal
  3. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 058 212 93 93

Acterende bediening en heerlijke gerechten

Een keer wat anders? In dit restaurant geniet je van een heerlijk diner terwijl je naar theater kijkt; en de bediening acteert! Laat je verrassen door de vele gerechten en specialiteiten. Zalmfilet met kreeftenolie, eendenborst met rosébier, je krijgt hier de lekkerste gerechten op je bord. Allemaal bereid met eerlijke gerechten en verse producten en door de gezelligste koks van het Noorden!

pitty284

Spinoza zit in een monumentaal pand vol aparte tafeltje en juist geen bijpassende stoelen. Kortom gezellige inrichting, huiselijk. Grotere tafels delen ze op een creatieve manier in tweeën, waardoor je met 2 x 2 aan één tafel kan zitten zonder last van elkaar te hebben.
De bediening is vriendelijk, attent en gezellig. De manier waarop de eigenaar zijn klanten bedient, is van grote klasse. Hier spreekt een grote betrokkenheid uit en liefde voor zijn vak en zaak. Een adresje om te onthouden en wat mij betreft te promoten.
Het eten: voorgerecht: de Mexicaanse Fries was een groot bord vol nachochips. Lekker klaargemaakt, maar het was nogal een bodem voor wat komen ging. Mijn vriendin bestelde de nummer 12 (kipsate) en ik de Gewoon brood nodig (vegabroodtaart). Leuke namen voor de gerechten! Daarbij kregen we nog gebakken aardappels, rabarber, bloemkool, salade, frites en mayo. Alle gerechten waren lekker, alleen de frites hadden nog wel iets langer in het frituurvet mogen liggen, waren slap. Als frietliefhebber was dit jammer, gelukkig maakten de gebakken aardappeltjes dit goed.
Als dessert het mascarpone/pepernoot/hazelnootcreme toetje genomen. Slagroom is hierbij totaal overbodig, het was zo al heerlijk!
Met zo'n gezellige ontvangst en lekker eten komen we graag nog eens terug!

Gegeten op 30 januari 2016

Restaurant - 1 week geleden

Dank u wel voor uw recensie. Tot een volgende keer.

Met een culinaire groet,

jetty5

Leuk restaurant. Gezellige bediening.
Eten is prima voor een betaalbare prijs.
Kipfilet gegeten met een beetje teveel pindasaus. Liever apart serveren. Lekker koffie na.

Gegeten op 22 januari 2016

Restaurant - 2 weken geleden

Beste mevrouw, dank u wel voor uw bericht. We gaan het saus apart serveren intern bespreken. Tot een volgende keer.

met vriendelijke groet,

boukje9

Via online reservering

Ik vond de keuzeopties in het ah menu vrij beperkt. Je kon voor het hoofdgerecht kiezen voor vis, vegetarisch of wild. Had graag een "gewoon " stukje vlees als keuze gehad, maar dat is persoonlijk. Uiteindelijk vegetarisch gekozen. Was niet verkeerd, maar zou het ook niet weer bestellen. Toetje was heerlijk, tiramisu. Prijs was ook echt niet verkeerd.

Gegeten op 26 januari 2016

Restaurant - 2 weken geleden

Geachte mevrouw, heer,

Als eerste: dank u wel voor de feedback. Ook al hebben wij niet al uw verwachtingen waar kunnen maken. Toch zijn we blij met de punten die u aangeeft om ons zelf te verbeteren. Het is nooit leuk om te horen dat één van onze gasten niet geheel tevreden is geweest. Nu nemen gedane zaken geen keer , dat weten wij. Toch willen we u vragen om contact op te nemen met ons. Dat mag via de telefoon 058-2129393, per @mail info@eetcafespinoza.nl of via een andere weg als deze.
Het spreekt voor zich dat ik met u naar een passende oplossing wil zoeken. Nogmaals hartelijk dank voor uw bericht en ik hoop dat we spoedig contact met elkaar hebben.

Met vriendelijke groet,

jolandasipma

Via online reservering

Jammer dat we eten er bij kregen waar we niet om hadden gevraagd. Maar ze wel op de rekening hadden gedaan.Zo als mayonaise en salade. En een likeur wat er dan bij hoort .Heb er wat van gezecht.En het is goed gekomen.

Gegeten op 20 januari 2016

saakjevandenberg

Via online reservering

Het is hier huiselijk en toch zweervol.
het eten wordt mooi op geserveerd en het smaakt heel lekker .
ze zijn erg geinterseeert in de gasten die ze in het restorant hebben
of ze voldoende hebben.

Gegeten op 6 januari 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Geachte heer Van den Berg,

Dank u wel voor uw recensie. tot een volgende keer.

Met een culinaire groet,

NienkeDub

Via online reservering

Was lekker. Het wildstoofpotje was lekker en dat nagerecht met mascarpone was lekkerder dan het ijs. En we kregen in eerste instantie ons wisselgeld niet terug, want dat was de bediening vergeten, maar het was best een groot bedrag.

Gegeten op 8 december 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Beste NienkeDub, Dank je wel voor je feedback. Het wisselgeld bespreken we nog even intern dat we dat niet meer vergeten. Is niet de bedoeling. Tot een volgende keer.

Proever - 2 maanden geleden

Maar verder was het super hoor de bediening. Vriendelijk en attent.

p.m.

We hadden een high tea gereserveerd maar het glazen waren niet schoon en de schotels waar ze op stonden ronduit smering alsof ze al tijden roet hadden gevangen ergens in een verbrand huis of zo. Tafelkleed was ook niet schoon. Andere glazen en schotel gekregen en wij hebben genoten van het eten (moest wel steeds om nieuw koken water vragen, moeten ze zelf naar mijn mening op lettten).
Mijn tip aan Spinoza, scherp je service aan en maak beter schoon dan is het weer top

Gegeten op 1 november 2015

wiesjebruining

Via online reservering

Het eten was echt niet lekker. Geen bijzondere smaakjes. Brochette van procureur taai, sperziebonen leek uit de vriezer te komen. Als ik uit eten ga verwacht ik toch wel iets nieuws. De pannacotta was wel lekker. De bediening was vriendelijk en snel.

Gegeten op 28 september 2015

alexandra58

Wat een fijne avond hadden zevenjarige zoon en ik bij Spinoza. Top-sfeertje door alleraardigste bediening waarbij zoon duidelijk de volle aandacht kreeg, en alles kind- en dieet (glutenvrij) vriendelijk werd gebracht. Niets dan lof!
Het eten was geweldig, we hadden het keuzemenu met de AH spaaractiekorting, en hebben ons ruim gelukkig gegeten en de kwaliteit was top!
Dikke duim en heel graag tot ziens, Spinoza!

Gegeten op 12 juli 2015

_Manon_

We lazen eerst wat slechte recensies dus waren benieuwd of dit echt zo was. Samen met mijn vriend hier een driegangen diner genuttigd. Omdat we een dinerbon hadden, beperkte keuze maar gelukkig genoeg voor ons. Ons voorgerecht was voor beide prima. Hoofdgerecht was erg lekker! Het werd in kleine pannetjes opgediend wat wij erg leuk vonden. Heerlijke aardappeltjes en de rabarber die we erbij kregen smaakte naar meer! Het toetje maakte het helemaal af, het toetje met mascarpone, Bastogne en appel was verrukkelijk, die ga ik thuis ook eens proberen te maken! De service was goed, erg aardige medewerkers.

Gegeten op 21 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Spinoza in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Spinoza. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.