Pompeï

• 7.4

• 7.2

Hobma
  • Recensies in de laatste twee jaar

We komen al jaren bij pizzaria pompei in Leeuwarden. Hoog tijd voor een positief geluid! De pizza's die wij daar krijgen voorgeschoteld zijn keer op keer van erg goede kwaliteit. De pizza's zijn royaal belegd. Alle ingrediënten zijn vers. (Dus geen paprika uit het zuur bijvoorbeeld. ) De kaas, een belangrijk ingrediënt, die gebruikt wordt is vol van smaak en zeker niet flauw. Als laatste wil ik vermelden dat de bodem dun is en de rand bijzonder krokant. Een aanrader dus!

Gegeten op 8 februari 2014

Marrr-lwdn-lkrrr
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik en mijn vriend komen hier regelmatig en de pizza's zijn altijd heerlijk!
Vriendelijk personeel, snelle bediening, goede sfeer.
Een echte aanrader als je van lekkere verse pizza's houdt.
Verbeterpuntjes: tafeltjes zijn aan de kleine kant, belichting is wat aan de donkere kant, er is 1 mevrouw in de bediening die ik meerdere malen in eigentijdse kledij heb aangetroffen aan tafel. Ik vindt horeca kleding een must, het is hygiënischer en professioneler, een kleine moeite lijkt me.
Verder zeer te spreken over dit restaurant!

Gegeten op 30 november 2013

lekker ite
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima pizzeria. Ook bij grote drukte (eigenlijk altijd) toch nog snel het eten op tafel. Veel keus, en als je dan toch nog die ene pizza wil maar dan zonder dit en met dat ingrediënt, dan kan dat ook nog. Royale karaf wijn. Kan de overige gerechten niet beoordelen, we komen er eigenlijk allen voor een snelle pizza en een karafje lambrusco.

Gegeten op 1 juni 2013

guido-wijnders
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten vanavond, vriendelijk spontaan personeel!
Pizza was echt heel erg lekker en van goede kwaliteit.
Mijn vrouw had een vleesgerecht (de ossenhaas valdostana) ook zij had heerlijk gegeten.

Gegeten op 30 maart 2013

Nigel1993
  • Recensies in de laatste twee jaar

Warme, gezellige sfeer in het restaurant.
Lekkere pizza's en goede prijs-/kwaliteitverhouding bij studentenmenu!
Bediening liet wat te wensen over; geen kennis van eigen dranken(wijn wist hij niet) en eten(wat voor ham er op zat). Ook liep hij op asics en stond met zijn handen in zijn zak.
Even later werd een andere tafel bedient door een vrouw in eigentijdskleding die volledig op te tafel van de gasten leunde en duidelijk niks afwist van wijn inschenken.

Eten & Decor ruim voldoende, bediening biedt ruimte voor verbetering!

Gegeten op 12 maart 2013

mariskad.
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als wij pizza eten in Leeuwarden, gaan wij altijd hier naar toe. De meeste keuze, worden goede ingrediënten gebruikt en het smaakt altijd top.

daniquee92
  • Recensies in de laatste twee jaar

Pizzeria met lekkere studentenhap. Vrij ruime keus en mogelijkheid om iets te switchen in je pizza zonder dat er gelijk geld bij op gegooid word. Snelle bediening en ideaal voor een snelle hap, maar ook voor een goed avondje italiaans, waar ook een gewone niet-studentenkaart voor is. Wel een beetje donker binnen en erg warm.

MissSmaak

• Uitstekend

De lekkerste pizza die ik ooit heb gegeten! We moesten wel even wachten, want de zaak zat afgeladen vol. Geen straf, want zo konden we zien hoe met een enorme snelheid en ambacht de pizza's gebakken worden in de oven. Het bedienend personeel is heel snel, maar tegelijkertijd ook heel vriendelijk. De ambiance is ouderwets gezellig, maar geen probleem omdat zowel het eten als het personeel goed zijn. Als tip: neem de pizza Merola; geen alledaagse combinatie van ingrediënten, dus verrassend lekker. M'n vriend was jaloers op mijn keuze. Echt de allerlekkerste pizza die ik ooit heb gegeten.

MValkenburg

• Uitstekend

Toen mijn vriendje voor het eerst naar Leeuwarden kwam, belandden we toevallig bij Pompeï. Nog nooit hadden we zo'n lekkere pizza gegeten! We zijn nu 20 jaar verder en nog steeds komen we er zo'n 10 keer per jaar. Want nog steeds nog nooit ergens zo'n lekkere pizza gegeten! Mijn favoriete pizza (de laatste 7 jaar volgens mijn man) is de Bella Napoli. Vier verschillende smaken, afgescheiden door een strengetje deeg, waar onze zoons overigens nog steeds om vechten. Mijn man heeft zich vastgebeten in de Corleone. Die is pittig en zacht, met gorgonzola, spaanse peper en Hollandse garnalen. En als je echt trek hebt, moet je de Fantasie van de Chef nemen. Naar mijn ervaring is dat "Veel met van alles". Ik heb echter nog geen Fantasie van de Huidige Chef gegeten, dus hoe hij nu smaakt weet ik niet. De inrichting van Pompeï is "Italiaans", maar geen getut met gedraaide flessen en plastic salami's. Er is een sousterrain dat je "donker", maar ook "gezellig" zou kunnen noemen. Je kunt in ieder geval prima zien wat er op je pizza ligt. Op de vide heb je goed uitzicht op de pizzabakker en daarachter zijn nog een paar ruimten waarin je leuk met een gezelschap kan zitten (proefondervindelijk). Er is altijd voldoende bediening aanwezig, dat bovendien vriendelijk en snel is. In de ca. 200 keer (oef da's veel) dat we er gegeten hebben, hebben we twee keer "een probleempje" gehad. Dat werd beide keren snel en naar mijn tevredenheid opgelost.
Voor de objectiviteit heb ik nog gezicht naar mindere punten, maar ik kan echt niets bedenken.

Elly57

• Redelijk

Verrassende combinaties op de zeer uitgebreide menukaart. Het eten is lekker, de bediening vriendelijk. Helaas is het wel erg donker binnen.

Schrijf zelf een recensie over Pompeï in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Pompeï. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!