a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Pizzeria
  1. Toon telefoonnummer 058 212 40 92

rinze5

Gewoon goed zijn daar nu al vaak geweest geen aan merkringen veel keuze gaan vanavond weer lekker genieten Groetjes Rinze Kooistra

Gegeten op 5 december 2015

johantersch

Hier eten wij regelmatig een pizza, bijna altijd goed en ook deze keer. De rode huiswijn is wat aan de dunne kant bediening goed genoeg. Fijne ambiance.

Gegeten op 20 november 2015

rianne2310

De zaak is verbouwd en ziet er leuker uit! De bediening is top en hun pasta carbonara helemaal! De lekkerste in Leeuwarden als ik het mag zeggen!

Gegeten op 24 juli 2015

dennis47

Heerlijk gegeten gisteren bij Pizzeria Pompei. Sinds de verbouwing ziet het er erg leuk uit. heerlijke sfeer en het eten en de bediening was weer zoals het altijd is geweest erg goed. heerlijk genoten en je ziet ons zeker snel weer een keertje terug.

Gegeten op 20 juni 2015

kelly65

Ik vind de pizza's van pompei heel lekker! Niet alleen in Leeuwarden maar ook in Harlingen! Service is goed en het decor is ook mooi! Een aanrader voor velen

Gegeten op 13 december 2014

irene136

Ik bezoek Pizzeria Pompei meerdere malen per jaar. Elke keer ben ik onder de indruk van de kwaliteit van de pizza's en pasta's die het biedt; ze gebruiken alle verse ingrediënten en kruiden, en de pizza's en pasta's zijn evenwichtig en geweldig in smaak. Een eigen draai aan het gerecht willen maken doen ze ook helemaal niet moeilijk over. Het restaurant is kortgeleden erg mooi gerestyled, de service is goed en er wordt altijd met aandacht voor detail en passie gekookt. Zeker de moeite waard een bezoek! Je bent echt een avondje uit en je voelt je ook echt 'gast'. Aanrader! Genieten met een grote G!

Gegeten op 4 april 2015

maaike118

Allerlekkerste pizzeria in leeuwarden, als ik in andere stadjes ben om pizza te eten, mis ik pizzeria Pompei zelfs, zo lekker zijn de pizza daar, verder rest veel keus, leuk personeel en goeie prijs-kwaliteit.

Gegeten op 18 december 2014

Eefje269

met collega's hier geweest. Wel heel veel keus aan pizza's en ook pasta, bijna te lastig om uit te kiezen. Smaak was wel oké, maar niet bijzonder, te dikke rand, waardoor je heel stuk laat staan. Ook een drankje besteld, wat wel was afgetekend op lijst, maar werd niet gebracht, het was erg druk (donderdagavond), moest nog een keer zeggen toen natuurlijk alsnog gebracht.
Wel gezellige ambiance. Prijs prima, niet te duur. Was erg druk.

Gegeten op 11 december 2014

jentien

We hebben pizza Margharita en Cipolle gegeten. Pizza Cipolle was redelijk okay, maar pizza margharita was niet te eten. Het leek wel een Amerikaanse pizza met de hele dikke laag kaas erop. De laag was erg krokant en het leek wel bedekt met paneermeel. Niet voor herhaling vatbaar. Personeel en bediening was verder prima. We hadden een extra bord besteld en daar moesten we na 10 minuten nog een keer om vragen.

Gegeten op 24 januari 2015

Proever36824

Sfeervolle inrichting. Mooi dat er een open keuken is. Spaghetti Boscaiola en Penne Siciliana besteld met een gemengde salade erbij. Helemaal goede authentieke smaken! En een redelijke prijs. Bediening was een beetje timide, maar verder goed. Hier komen we zeker weer terug.

Schrijf zelf een recensie over Pompeï in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Pompeï. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.