Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Pompeï

1. Italiaans

Pompeï

1. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 058 212 40 92

Proever36824

Sfeervolle inrichting. Mooi dat er een open keuken is. Spaghetti Boscaiola en Penne Siciliana besteld met een gemengde salade erbij. Helemaal goede authentieke smaken! En een redelijke prijs. Bediening was een beetje timide, maar verder goed. Hier komen we zeker weer terug.

dennis47

Heerlijk gegeten. Erg lekkere pizza gegeten. Bediening was god. Eten was er snel en smaaktegoed. Ons zie je snel weer eens terug.

Gegeten op 12 oktober 2014

daan53

De pizza's van Pompeï zijn de lekkerste die ik ooit gegeten heb. En dat is ook de enige reden waarom je hier een keer geweest moet zijn. De bediening en het restaurant zelf zijn verder niet bijzonder. Als ik een keer weer in Leeuwarden ben en zin heb in lekkere pizza, ga ik absoluut naar Pompeï!

Gegeten op 8 juni 2014

EBS

Ik ben niet erg enthousiast over deze pizzeria. De pizza's zijn gewoon niet erg lekker. Daarnaast is de bediening niet erg professioneel (maar wel vriendelijk overigens). En het zit er niet leuk: koud aftands en ongezellig (vooral beneden). Deze zaak is duidelijk aan een opknapbeurt toe. Daarnaast moet de kwaliteit van het eten echt beter. Ik zal er niet gauw weer naartoe gaan.

Gegeten op 22 april 2014

anjamaria

Hier met de familie(moederdag) wezen eten. Wat een donker hol, als je net als wij helemaal naar achter wordt gestuurd,struikel je van het afstapje wat je niet ziet omdat het zo donker is. Pizza's waren niet te eten ,en te lang in de oven. Brood bij besteld, wat nog kwam, toen we bijna naar huis gingen. Bediening mag wel wat vriendelijker. Een zaak waar ik nooit meer kom.

Gegeten op 11 mei 2014

guido-wijnders

Heerlijk gegeten in Pompei Leeuwarden! Leuk personeel! Erg gemoedelijk allemaal.
Die verse pasta's op het seizoen menu is echt een grote aanrader!

Tot snel

Gegeten op 3 juli 2014

Cooper2014

Helaas hebben ze tegenwoordig ook een restaurant in Harlingen, wat een aanfluiting daar zeg!. De kok staat meer voor de deur te roken dan dat hij op de pizza's let, en als je dan laat zien dat het niet goed is haalt hij zijn schouders op. Ik vraag voorgebakken champignons maar wat krijg ik, slappe champignons die uit een potje leken te komen, bAH. De bediening lijkt hier hoofdzakelijk te bestaan uit, goedkope, vakantiekrachten die van toeten nog blazen weten. Pompei Harlingen, noooit weer!!.

Gegeten op 28 juni 2014

stiens2014

Wat was het druk toen we hier waren. Uiteindelijk werden we in een zaaltje achteraf gezet met zijn tweeen. We hebben in ieder geval heerlijk pizza, ondanks onze simpele keuze voor salame en de prosciutto, gegeten met een lekkere limoncello drankje na. We hebben genoten!

Gegeten op 24 april 2014

Hobma

We komen al jaren bij pizzaria pompei in Leeuwarden. Hoog tijd voor een positief geluid! De pizza's die wij daar krijgen voorgeschoteld zijn keer op keer van erg goede kwaliteit. De pizza's zijn royaal belegd. Alle ingrediënten zijn vers. (Dus geen paprika uit het zuur bijvoorbeeld. ) De kaas, een belangrijk ingrediënt, die gebruikt wordt is vol van smaak en zeker niet flauw. Als laatste wil ik vermelden dat de bodem dun is en de rand bijzonder krokant. Een aanrader dus!

Gegeten op 8 februari 2014

Marrr-lwdn-lkrrr

Ik en mijn vriend komen hier regelmatig en de pizza's zijn altijd heerlijk!
Vriendelijk personeel, snelle bediening, goede sfeer.
Een echte aanrader als je van lekkere verse pizza's houdt.
Verbeterpuntjes: tafeltjes zijn aan de kleine kant, belichting is wat aan de donkere kant, er is 1 mevrouw in de bediening die ik meerdere malen in eigentijdse kledij heb aangetroffen aan tafel. Ik vindt horeca kleding een must, het is hygiënischer en professioneler, een kleine moeite lijkt me.
Verder zeer te spreken over dit restaurant!

Gegeten op 30 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Pompeï in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Pompeï. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.