Yucatán

• 8.0

• 7.4

desjaak
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meerdere keren al geweest ,altijd goed. Prijs kwaliteit klopt , bediening prima en vriendelijk ,een lekker bord eten in een laagdrempelige entourage . Parkeren is wel moeilijk maar daar kan Yucatan niets aan doen natuurlijk .
Wij gaan hier nog vaak komen .

alijzenga
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een gezellig tent met vriendelijke mensen, gelegen in het hart van het centrum. Service is goed: het eten wordt snel geserveerd en is goed warm en de borden zijn leuk opgemaakt. Het menu biedt heel veel keus, wat het kiezen best lastig maakte. Maar.. liever teveel keus dan te weinig! Eten was lekker, en vult behoorlijk. Hier en daar had wat meer zout of kruiden toegevoegd mogen worden, maar verder is er niks op aan te merken. Ik kom hier graag nog eens terug!

Gegeten op 1 november 2013

Annetje13
  • Recensies in de laatste twee jaar

We liepen hier 'zomaar' binnen omdat we zin hadden in Mexicaans. We mochten een tafeltje uitzoeken, kregen al vlot een lekker koud biertje. Het was lastig om een gerecht te kiezen van zo'n mooie kaart maar uiteindelijk hebben we allebei een schotel gekozen. En ze waren héérlijk! We hebben geen bijgerechten gehad maar met alleen deze grote hoofdgerechten zaten we dan ook echt vol. De prijs/kwaliteitverhouding is top in dit restaurant: wij waren nog geen 40 euro kwijt met 2 mensen.

Gegeten op 17 juli 2013

JenniferK
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen week bij yucatan gegeten. We eten vaker Mexicaans maar dit restaurant is favoriet. Vooraf gekozen voor de taco's met quacamole. Quacamole zou een beetje extra peper kunnen gebruiken maar verder goed van smaak. Als hoofdgerecht had ik de enchilada met kip en gesmolten kaas erop en rijst en bonen erbij. Deze was erg goed van smaak. Mijn vriend had de burito met rundvlees en kip. Ook deze was erg lekker. Omdat beide helften met ander vlees gevuld waren hoef je niet te kiezen. Beide porties waren erg groot maar omdat het zo lekker is blijf je dooreten. Ze hadden iets vaker langs mogen komen voor drinken maar verder was het zeker een geslaagde avond. Ook de rekening was een fijne verrassing. Waar kun je tegenwoordig nog uit eten met 2 personen voor 50 euro. Het is voor ons 2 uur rijden maar we komen hier zeker nog een keertje terug.

Gegeten op 17 mei 2013

wilmavalk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Echt mexicaans, je verwacht het niet in Leeuwarden.
Met een Hollandse twist en niet geheel als in Yucatan zelf maar beter als bij vele andere "mexicanen".
Ik waande me even terug op mijn favoriete vakantiebestemming.
Bedankt!

Lilz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beste Mexicaan in Leeuwarden. Sterker nog, ik bezoek met grote regelmaat andere Mexicaanse restaurants in Nederland/Belgie maar ze stellen altijd teleur als ik ze afzet tegen Yucatan.
Zijn het culinaire hoogstandjes? Nee. Maar wel precies wat ik wens als ik zin heb in (tex)mex. Niet duur, veel keus, schaamteloos grote porties, smaakvol en goede bediening.

inaatje

• Goed

Gaan met regelmaat hier eten, en dat al jarenlang!! Constante kwaliteit, erg belangrijk. Fijn adres met lekker eten en goede bediening.

Proever50490

• Redelijk

laatst met zijn tweeen gegeten, volle bak. Gezellig decor. Eten was minder goed. maiskolf met margarine (ipv boter). Zeker als je als vegetarier komt zijn de wraps/tortilla/tasós niet van gewenste smaak. Overigens niet duur.

chantal123456789

• Uitstekend

Zo wanneer gaan we weer? Heerlijk, niet voor niets dat het eigenlijk zo goed als vol zat op een woensdagavond! Ik heb me er zelf over verbaasd hoeveel eten ik nog op kon. Het was ook zo lekker allemaal!!

BlijeGast

• Uitstekend

Echte aanrader! Burrito kip en (zeer zeker) rundvlees (yummie!)
Zeer vriendelijke bediening, erg goede prijs.kwaliteitverhouding - dit moet je echt vaker beleven!

Schrijf zelf een recensie over Yucatán in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Yucatán. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!