Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Yucatán

2. Mexicaans
  1. Toon telefoonnummer 058 212 38 08
  2. www.yucatan.nl

Referee

Leuk, sfeervol en niet al te groot restaurant met volop keus op de menukaart (tegen schappelijke prijzen. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Eettip: 3 amigo's. Zag er smakelijk uit en smaakte ook zeer goed.

Gegeten op 19 oktober 2014

EBS

Hier meerdere keren geweest, want Mexicaans eten blijft toch wel één van mijn favoriete schotels. De kwaliteit van het eten is prima in orde. Zelf neem ik als 'grote eter' altijd de combinatieschotel 'Tres Amigos', dan ga je echt met een voldaan gevoel weer naar huis. Het restaurant is wel klein en enigszins benauwend. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze niet gaan uitbreiden (de winkel ernaast staat notabene leeg) of een andere locatie kiezen. Klandizie genoeg, lijkt me. In het weekend is reserveren een must.

Gegeten op 20 juni 2014

anjamaria

Hier al een paar keer geweest. Wat kan je hier lekker eten! Mijn favoriet uit de kaart is poppers vooraf. En als hoofd gerecht Nachos Todos. En hoe vol de zaak ook zit, lang hoef je nooit op je eten te wachten. Bediening is vriendelijk en snel. Voor mij geen andere Mexicaan!!

Gegeten op 28 mei 2014

dolphincs

Ik ga al jarenlang 1x per jaar naar Leeuwarden en sluit dat altijd af met Yucatan. Verreweg de lekkerste Mexicaan in Nederland! Het overheerlijke eten, de sfeer, vriendelijkheid van het personeel en heerlijke geuren maken het uit eten hier tot een uitje :) De Tres Amigos zijn altijd favoriet omdat we nooit kunnen kiezen en op deze manier veel kunnen proeven. Probeer de enchilada met kaas en champignons, de taco met rundvlees en quesidilla met kip..heerlijk met de sla en room erbij! Vergeet de desperado niet om het geheel af te maken en sluit af met een verrukkelijk toetje en een van de heerlijke koffies (Cafe Espana is mijn favo). Toch maar proberen vaker die kant op te gaan..

Gegeten op 2 juni 2014

__

Wij hebben vanavond als mysteryguest gegeten in dit restaurant. We werden vriendelijk ontvangen en onze plaats werd toegewezen. Wat wij jammer vonden is dat we ergens in een hoek 'gedrukt' zaten en dus niet in beeld van de bediening. Het was erg rustig deze avond en dat was ook te merken omdat we de enige gasten waren na een half uur die in die ruimte nog zaten. We moesten bij het voorgerecht zelf van tafel om de bediening een seintje te geven. Ook kwamen ze bij het hoofdgerecht niet vragen of alles naar wens is. Het personeel mag een update krijgen. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Je krijgt erg veel eten en ook vers. Er is voor iedereen wat wils, ook voor diegene die vegetarisch eet. Zeker een aanrader om er een keer te gaan eten!

Gegeten op 21 mei 2014

Ingeborg

Gewoon een goede tent. En ook zeer populair. De cocktails die ze serveren zijn stevig. Gelukkig kan je daarbij ook een flink bord Mexicaans eten krijgen. Als we weer eens in Leeuwarden zijn, wil ik hier best weer heen.

Gegeten op 2 mei 2014

desjaak

Meerdere keren al geweest ,altijd goed. Prijs kwaliteit klopt , bediening prima en vriendelijk ,een lekker bord eten in een laagdrempelige entourage . Parkeren is wel moeilijk maar daar kan Yucatan niets aan doen natuurlijk .
Wij gaan hier nog vaak komen .

alijzenga

Een gezellig tent met vriendelijke mensen, gelegen in het hart van het centrum. Service is goed: het eten wordt snel geserveerd en is goed warm en de borden zijn leuk opgemaakt. Het menu biedt heel veel keus, wat het kiezen best lastig maakte. Maar.. liever teveel keus dan te weinig! Eten was lekker, en vult behoorlijk. Hier en daar had wat meer zout of kruiden toegevoegd mogen worden, maar verder is er niks op aan te merken. Ik kom hier graag nog eens terug!

Gegeten op 1 november 2013

Annetje13

We liepen hier 'zomaar' binnen omdat we zin hadden in Mexicaans. We mochten een tafeltje uitzoeken, kregen al vlot een lekker koud biertje. Het was lastig om een gerecht te kiezen van zo'n mooie kaart maar uiteindelijk hebben we allebei een schotel gekozen. En ze waren héérlijk! We hebben geen bijgerechten gehad maar met alleen deze grote hoofdgerechten zaten we dan ook echt vol. De prijs/kwaliteitverhouding is top in dit restaurant: wij waren nog geen 40 euro kwijt met 2 mensen.

Gegeten op 17 juli 2013

JenniferK

Afgelopen week bij yucatan gegeten. We eten vaker Mexicaans maar dit restaurant is favoriet. Vooraf gekozen voor de taco's met quacamole. Quacamole zou een beetje extra peper kunnen gebruiken maar verder goed van smaak. Als hoofdgerecht had ik de enchilada met kip en gesmolten kaas erop en rijst en bonen erbij. Deze was erg goed van smaak. Mijn vriend had de burito met rundvlees en kip. Ook deze was erg lekker. Omdat beide helften met ander vlees gevuld waren hoef je niet te kiezen. Beide porties waren erg groot maar omdat het zo lekker is blijf je dooreten. Ze hadden iets vaker langs mogen komen voor drinken maar verder was het zeker een geslaagde avond. Ook de rekening was een fijne verrassing. Waar kun je tegenwoordig nog uit eten met 2 personen voor 50 euro. Het is voor ons 2 uur rijden maar we komen hier zeker nog een keertje terug.

Gegeten op 17 mei 2013

Schrijf zelf een recensie over Yucatán in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Yucatán. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.