a TripAdvisor company

1. 8,5 10 1 11

2. 8,3

3. 7,9

WHJ

Goed eten in ruime hoeveelheiden. Vriendelijke bediening in een gezellig uitziende ruimte, beetje eetcafé achtig. We hebben hier meerdere keren gegeten en komen zeker in de toekomst terug. Ik zou er misschien nog vaker eten als de kaart ook af en toe veranderde, want die is geloof ik al jaren hetzelfde.

Gegeten op 10 november 2015

p.m.

Jammer dan je bijna altijd moet reserveren maar wel begrijpelijk, het eten is heerlijk en daar gaat het natuurlijk om. Ik hoop spoedig weer even te eten hier :) Vooral de Burito Carne .. voortreffelijk.

Gegeten op 16 september 2015

anmi

wanneer ik binnenkom bij yucatan hoor ik heerlijke Mexicaanse muziek en komen de geel, oranje en groene kleuren me tegemoet. Met hier en daar een sombrero en cactus geeft het een vrolijke sfeer.De serveerster wijst ons vriendelijk naar de tafel en houdt ons gedurende onze zitting goed in de gaten en bied ruim op tijd een nieuw drankje aan. In de kaart vond ik zomaar een nacho schotel met kip. Dit zijn twee van mijn favoriete ingrediënten, dus dit moet goed komen. En dat deed het! Heerlijk gegeten, vriendelijke en behulpzame bediening!

Gegeten op 8 april 2015

Toneelcamminghaburen

Het jaarlijks etentje van onze toneelgroep dit keer bij yucatan. De gastheer en gastvrouw gaven ons direct een welkom gevoel. De energie was vrolijk en fris. Het eten was smaakvol. De chef heeft duidelijk verstand van zaken, maar ook plezier in het bereiden van de maaltijden. Lactosevrij eten? Geen probleem. In dit restaurant maken ze er wat van. Iedereen is welkom dus ook mensen met een dieet. De prijs heel schappelijk. Team yucatan bedankt voor deze vrolijke avond. Toneelgroep Camminghaburen

Gegeten op 16 juni 2015

RvdBLwd

Hier gegeten met 2 volwassenen en 2 kinderen. De kinderen hadden het kindermenu. De volwassenen een combinatiegerecht. Het eten was prima. De kinderen waren ook erg tevreden. Wat opviel was de goede service. Het was geen enkele moeite een paar kleine aanpassingen te doen. Leuk dat men een stapje extra doet. Decor was eenvoudig. Maar niet storend.

Gegeten op 27 februari 2015

Eefje269

Al eerder hier gegeten en omdat onze dochter jarig was voorgesteld om uit eten te gaan. Ze wilde graag Mexicaans dus daarom hier gegeten. Was prima, lekker en niet te duur. Gevraagd om kaarsje op haar ijsje omdat ze jarig was, dat hebben ze gedaan was erg attent.
Klein minpuntje had ijs met warme kersen als dessert, waren geen kersen maar opgewarmde vlaaivulling, beetje jammer.

Gegeten op 15 oktober 2014

Referee

Leuk, sfeervol en niet al te groot restaurant met volop keus op de menukaart (tegen schappelijke prijzen. Zeer vriendelijke en vlotte bediening. Eettip: 3 amigo's. Zag er smakelijk uit en smaakte ook zeer goed.

Gegeten op 19 oktober 2014

EBS

Hier meerdere keren geweest, want Mexicaans eten blijft toch wel één van mijn favoriete schotels. De kwaliteit van het eten is prima in orde. Zelf neem ik als 'grote eter' altijd de combinatieschotel 'Tres Amigos', dan ga je echt met een voldaan gevoel weer naar huis. Het restaurant is wel klein en enigszins benauwend. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom ze niet gaan uitbreiden (de winkel ernaast staat notabene leeg) of een andere locatie kiezen. Klandizie genoeg, lijkt me. In het weekend is reserveren een must.

Gegeten op 20 juni 2014

anjamaria

Hier al een paar keer geweest. Wat kan je hier lekker eten! Mijn favoriet uit de kaart is poppers vooraf. En als hoofd gerecht Nachos Todos. En hoe vol de zaak ook zit, lang hoef je nooit op je eten te wachten. Bediening is vriendelijk en snel. Voor mij geen andere Mexicaan!!

Gegeten op 28 mei 2014

dolphincs

Ik ga al jarenlang 1x per jaar naar Leeuwarden en sluit dat altijd af met Yucatan. Verreweg de lekkerste Mexicaan in Nederland! Het overheerlijke eten, de sfeer, vriendelijkheid van het personeel en heerlijke geuren maken het uit eten hier tot een uitje :) De Tres Amigos zijn altijd favoriet omdat we nooit kunnen kiezen en op deze manier veel kunnen proeven. Probeer de enchilada met kaas en champignons, de taco met rundvlees en quesidilla met kip..heerlijk met de sla en room erbij! Vergeet de desperado niet om het geheel af te maken en sluit af met een verrukkelijk toetje en een van de heerlijke koffies (Cafe Espana is mijn favo). Toch maar proberen vaker die kant op te gaan..

Gegeten op 2 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Yucatán in Leeuwarden

Schrijf hieronder je recensie over Yucatán. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.