Darthuizen

• 7.6

• 7.3

ludo3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk dichtbij huis en dezelfde eigenaar en kwaliteit als Happy Garden in Doorn. We kennen Doorn al meer dan 20 jaar en nu in Leersum ervaren we dezelfde gastvrijheid met een iets ander menu. De prijs-kwaliteitsverhouding is prima en de bediening snel en vriendelijk. We zijn vanaf de opening al regelmatig geweest en de kwaliteit blijft hetzelfde. Als je van de Oosterse keuken houdt is dit genieten. Alle bestelde gerechten waren goed op smaak, warm, pittig als het gewenst is en in heerlijke combinaties. De gastvrouw is top!
Voor ons en vrienden voor herhaling vatbaar en voor anderen een aanrader!

Gegeten op 6 april 2014

pajo
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een oudbollig restaurant omtoveren tot een hapjes restaurant; en dat is goed gelukt! Leuk restaurant waar je kunt genieten van Europese en Aziatische hapjes. Dezelfde eigenaren als Happy Garden in Doorn, dus kwaliteit verzekerd. Prijs/kwaliteitverhouding is goed in orde. Het is maar net waar je voorkeur ligt qua type keuken of je naar Doorn of naar Leersum rijdt. Prima als je van gevarieerd eten houdt. Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 6 maart 2014

erikp.
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben kort geleden Darthuizen met 5 personen en gebruik gemaakt 'onbeperkt hapjes'. Heerlijk gegeten en gezellig. Jammer dat de aangekruisde gerechten niet tegelijk uitgeserveerd worden, maar kort na elkaar met de bedoeling dat je gerechtjes deelt met de tafelgenoten. Wij komen hier zeker snel terug.

Gegeten op 8 februari 2014

greet10
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren met de hele familie gegeten bij D'Arthuizen. Gebruik gemaakt van het z.g. "hapjes" menu.
De hapjes waren zeer gevarieerd. Voor elk wat wils en vooral heel lekker. De bediening was snel en heel vriendelijk, ondanks dat twee drukke kleuters ze telkens voor de voeten liepen. De entourage is ietwat gedateerd, maar wel heel gezellig. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 februari 2014

tineke23
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een wandeling hier neergestreken. Een "12-uurtje"besteld met thee. Thee werd geserveerd zonder suiker. 2 keer om moeten vragen en inmiddels lauwe thee. Vervolgens een boterham met ham, kaas en een met kroket. De kroket was deels nog koud. Dit alles zonder enige fantasie op een bord neergelegd. Kan echt niet. En dan betaal je dus veel te veel voor dit.

Gegeten op 19 mei 2013

Edwinvanooijen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Halverwege onze wandeling hebben wij hier gisteren een kop koffie en gluhwein gedronken en soep gegeten. De koffie was evenals de gluhwein prima. De prijs kwaliteit verhouding van de soep is een beetje uit balans. 6,25 € voor een kop soep uit blik is fors. De bediening is uitstekend en de sfeer engiszins gedateerd. Het interieur is aan vervanging toe.

Gegeten op 26 januari 2013

baboffel13
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een mooie wandeling in de bossen en hei tegenover het restaurant is het goed toffen op het teraas bij Darthuizen; prima eten (2 keer vis)en een gastvrije vriendelijke bediening. Een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Gegeten op 14 augustus 2012

ANB

• Goed

Vandaag op weg naar onze wandeling hier beland voor een late lunch. Op het terras in de zon werden we snel en zeer vriendelijk benaderd door de bediening. Lekker gegeten voor een nette prijs. Leuke plek.

Pieternella

• Slecht

Gisteren voordat we aan een wandeling begonnen hebben we een kopje tomatensoep gegeten in dit zéér oubollige restaurant. De hoeveelheid soep was wel erg weinig t.o.v. de prijs die er voor gevraagd werd. Zeker als die smaakt naar soep uit blik die te lang op het vuur heeft gestaan, zo zout. Tot overmaat bleek de boter in de kuipjes (geserveerd bij het stokbrood) over datum te zijn. De bediening was niet ervaren en adequaat genoeg om onze klachten te verhelpen c.q. te beantwoorden. Jammer hoor.

FeinschmeckeRR

• Goed

We gingen voor de "onbeperkte gamba's". Gewoon uitstekend! Lekker op het terras. In eerste instantie duurde het een kwartier voordat we werden opgemerkt door de niet attente serveerster. Daarna heeft haar mannelijke collega het ruimschoots goedgemaakt. Gamba's uitstekend gemarineerd goed formaat, de aioli uit de emmer en de frietjes wat slap. Maar zeker voor herhaling vatbaar. Wat zelfgemaakte saus en een bakje salade frissen het wellicht nog meer op. AANRADER, je zou het daar niet verwachten.

Schrijf zelf een recensie over Darthuizen in Leersum

Schrijf hieronder je recensie over Darthuizen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!