a TripAdvisor company

Darthuizen

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0343 453 041

Tinusjes

Met 2 personen hier gegeten.
Vriendelijke en vlotte bediening.
Ook toen het drukker werd in het restaurant.
We hadden gekozen voor onbeperkt hapjes.
De gegrilde eend, beefrolletjes met groenten en de babi pangang waren lekker.
De andere hapjes ook.

Gegeten op 31 januari 2015

hendia

We hebben hier met 4 personen gegeten.
Het concept is rommelig, alles door elkaar bestellen, beperk je tot voor-hoofdgerechten en serveer dat uit in juiste volgorde dus geen soep 15 min. later dan hoofdgerecht.
De soep was overigens van slechte kwaliteit zowel mosterd-uien- wanton soep.
Verder kregen we tot 3x toe de zelfde gerechten geserveerd die we wel hebben terug gestuurd, je bent met de 2e ronde bezig en je krijgt tot 3x toe de 2e ronde geserveerd.
de bediening was wat onverschillig.
Het eten verder was goed, biefstuk lekker mals, de zalm was goed het was wel met zorg opgemaakt en smaakte op de soep na, prima
Maar het is geen restaurant om voor een 2e keer naar toe te gaan tenzij je het chaotisch voorzetten van de gerechten, en ik bedoel dan dat 1 persoon al 3 gerechten heeft en de anderen in een tijdsbestek van 10 tot 15 min. hun gerechten krijgen, voor lief neemt.

Gegeten op 27 februari 2015

ncdef

We hebben onlangs met vier volwassenen en twee kinderen (een en drie jaar) hier gegeten. Vonden het concept (telkens drie hapjes, nou ja, eerder happen, per gang, en dat drie keer). Je kunt van elkaar proeven en vergelijken. Heel bijzonder. Voor ons kleinkind was er alle gelegenheid om rond te lopen, overal wat van te proeven en in de keuken te kijken. De tijd tussen de gangen was precies goed.

Gegeten op 12 oktober 2014

NelK

Kwamen onverwacht hier terecht. erg gevarieerde kaart met veel keuze uit diverse hapje. Was allemaal in orde, echter , zowel mijn partner als ik vonden de hapjes te zout. We hebben dit ook gemeld, het hielp niet, de zoute smaak overheerste, jammer...

Gegeten op 26 juli 2014

ludo3

Heerlijk dichtbij huis en dezelfde eigenaar en kwaliteit als Happy Garden in Doorn. We kennen Doorn al meer dan 20 jaar en nu in Leersum ervaren we dezelfde gastvrijheid met een iets ander menu. De prijs-kwaliteitsverhouding is prima en de bediening snel en vriendelijk. We zijn vanaf de opening al regelmatig geweest en de kwaliteit blijft hetzelfde. Als je van de Oosterse keuken houdt is dit genieten. Alle bestelde gerechten waren goed op smaak, warm, pittig als het gewenst is en in heerlijke combinaties. De gastvrouw is top!
Voor ons en vrienden voor herhaling vatbaar en voor anderen een aanrader!

Gegeten op 6 april 2014

pajo

Een oudbollig restaurant omtoveren tot een hapjes restaurant; en dat is goed gelukt! Leuk restaurant waar je kunt genieten van Europese en Aziatische hapjes. Dezelfde eigenaren als Happy Garden in Doorn, dus kwaliteit verzekerd. Prijs/kwaliteitverhouding is goed in orde. Het is maar net waar je voorkeur ligt qua type keuken of je naar Doorn of naar Leersum rijdt. Prima als je van gevarieerd eten houdt. Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 6 maart 2014

erikp.

We hebben kort geleden Darthuizen met 5 personen en gebruik gemaakt 'onbeperkt hapjes'. Heerlijk gegeten en gezellig. Jammer dat de aangekruisde gerechten niet tegelijk uitgeserveerd worden, maar kort na elkaar met de bedoeling dat je gerechtjes deelt met de tafelgenoten. Wij komen hier zeker snel terug.

Gegeten op 8 februari 2014

greet10

Gisteren met de hele familie gegeten bij D'Arthuizen. Gebruik gemaakt van het z.g. "hapjes" menu.
De hapjes waren zeer gevarieerd. Voor elk wat wils en vooral heel lekker. De bediening was snel en heel vriendelijk, ondanks dat twee drukke kleuters ze telkens voor de voeten liepen. De entourage is ietwat gedateerd, maar wel heel gezellig. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 februari 2014

tineke23

Na een wandeling hier neergestreken. Een "12-uurtje"besteld met thee. Thee werd geserveerd zonder suiker. 2 keer om moeten vragen en inmiddels lauwe thee. Vervolgens een boterham met ham, kaas en een met kroket. De kroket was deels nog koud. Dit alles zonder enige fantasie op een bord neergelegd. Kan echt niet. En dan betaal je dus veel te veel voor dit.

Gegeten op 19 mei 2013

Edwinvanooijen

Halverwege onze wandeling hebben wij hier gisteren een kop koffie en gluhwein gedronken en soep gegeten. De koffie was evenals de gluhwein prima. De prijs kwaliteit verhouding van de soep is een beetje uit balans. 6,25 € voor een kop soep uit blik is fors. De bediening is uitstekend en de sfeer engiszins gedateerd. Het interieur is aan vervanging toe.

Gegeten op 26 januari 2013

Schrijf zelf een recensie over Darthuizen in Leersum

Schrijf hieronder je recensie over Darthuizen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.