Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Darthuizen

1. Hollands

Darthuizen

1. Hollands
  1. Toon telefoonnummer 0343 453 041

NelK

Kwamen onverwacht hier terecht. erg gevarieerde kaart met veel keuze uit diverse hapje. Was allemaal in orde, echter , zowel mijn partner als ik vonden de hapjes te zout. We hebben dit ook gemeld, het hielp niet, de zoute smaak overheerste, jammer...

Gegeten op 26 juli 2014

ludo3

Heerlijk dichtbij huis en dezelfde eigenaar en kwaliteit als Happy Garden in Doorn. We kennen Doorn al meer dan 20 jaar en nu in Leersum ervaren we dezelfde gastvrijheid met een iets ander menu. De prijs-kwaliteitsverhouding is prima en de bediening snel en vriendelijk. We zijn vanaf de opening al regelmatig geweest en de kwaliteit blijft hetzelfde. Als je van de Oosterse keuken houdt is dit genieten. Alle bestelde gerechten waren goed op smaak, warm, pittig als het gewenst is en in heerlijke combinaties. De gastvrouw is top!
Voor ons en vrienden voor herhaling vatbaar en voor anderen een aanrader!

Gegeten op 6 april 2014

pajo

Een oudbollig restaurant omtoveren tot een hapjes restaurant; en dat is goed gelukt! Leuk restaurant waar je kunt genieten van Europese en Aziatische hapjes. Dezelfde eigenaren als Happy Garden in Doorn, dus kwaliteit verzekerd. Prijs/kwaliteitverhouding is goed in orde. Het is maar net waar je voorkeur ligt qua type keuken of je naar Doorn of naar Leersum rijdt. Prima als je van gevarieerd eten houdt. Wij komen hier zeker terug!

Gegeten op 6 maart 2014

erikp.

We hebben kort geleden Darthuizen met 5 personen en gebruik gemaakt 'onbeperkt hapjes'. Heerlijk gegeten en gezellig. Jammer dat de aangekruisde gerechten niet tegelijk uitgeserveerd worden, maar kort na elkaar met de bedoeling dat je gerechtjes deelt met de tafelgenoten. Wij komen hier zeker snel terug.

Gegeten op 8 februari 2014

greet10

Gisteren met de hele familie gegeten bij D'Arthuizen. Gebruik gemaakt van het z.g. "hapjes" menu.
De hapjes waren zeer gevarieerd. Voor elk wat wils en vooral heel lekker. De bediening was snel en heel vriendelijk, ondanks dat twee drukke kleuters ze telkens voor de voeten liepen. De entourage is ietwat gedateerd, maar wel heel gezellig. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 22 februari 2014

tineke23

Na een wandeling hier neergestreken. Een "12-uurtje"besteld met thee. Thee werd geserveerd zonder suiker. 2 keer om moeten vragen en inmiddels lauwe thee. Vervolgens een boterham met ham, kaas en een met kroket. De kroket was deels nog koud. Dit alles zonder enige fantasie op een bord neergelegd. Kan echt niet. En dan betaal je dus veel te veel voor dit.

Gegeten op 19 mei 2013

Edwinvanooijen

Halverwege onze wandeling hebben wij hier gisteren een kop koffie en gluhwein gedronken en soep gegeten. De koffie was evenals de gluhwein prima. De prijs kwaliteit verhouding van de soep is een beetje uit balans. 6,25 € voor een kop soep uit blik is fors. De bediening is uitstekend en de sfeer engiszins gedateerd. Het interieur is aan vervanging toe.

Gegeten op 26 januari 2013

baboffel13

Na een mooie wandeling in de bossen en hei tegenover het restaurant is het goed toffen op het teraas bij Darthuizen; prima eten (2 keer vis)en een gastvrije vriendelijke bediening. Een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Gegeten op 14 augustus 2012

ANB

• Goed

• Goed

Vandaag op weg naar onze wandeling hier beland voor een late lunch. Op het terras in de zon werden we snel en zeer vriendelijk benaderd door de bediening. Lekker gegeten voor een nette prijs. Leuke plek.

Pieternella

• Slecht

• Slecht

Gisteren voordat we aan een wandeling begonnen hebben we een kopje tomatensoep gegeten in dit zéér oubollige restaurant. De hoeveelheid soep was wel erg weinig t.o.v. de prijs die er voor gevraagd werd. Zeker als die smaakt naar soep uit blik die te lang op het vuur heeft gestaan, zo zout. Tot overmaat bleek de boter in de kuipjes (geserveerd bij het stokbrood) over datum te zijn. De bediening was niet ervaren en adequaat genoeg om onze klachten te verhelpen c.q. te beantwoorden. Jammer hoor.

Schrijf zelf een recensie over Darthuizen in Leersum

Schrijf hieronder je recensie over Darthuizen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.