De Vuursche Boer

• 7.2

• 7.0

Truron
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke pannenkoeken gegeten(1 met kaas en 1 met zalm,crème fraiche en lente ui). Goed belegd en heerlijk krokant.
Droge witte wijn perfect ,maar de glazen zouden iets meer inhoud kunnen hebben!
Vriendelijke en attente bediening.
Komen er beslist weer eens terug.

Gegeten op 15 april 2014

paulvaneijden
  • Recensies in de laatste twee jaar

Lekkere pannekoeken, wel iets te dik voor mijn smaak. Spekpannekoek smaakte goed, kaaspannekoek ook. De huispannekoek was matig naar mijn idee. De bediening komt niet vaak genoeg langs om te kijken of we nog wat zouden willen drinken.

Gegeten op 27 februari 2014

Hillywood
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag 20 december 2013 wilden wij het begin van de kerstvakantie vieren door met de kinderen pannenkoeken te gaan eten bij de Vuursche Boer. Wat een teleurstelling! Hoewel het restaurant niet vol zat, kwamen de pannenkoeken snel na het bestellen ervan. Iets té snel achteraf gezien. De pannenkoeken waren bijzonder vet, waarbij er ook nog een klontje boter op de pannenkoek was gedaan (een kuipje is een betere optie want dan kan je als klant tenminste zelf kiezen of je het er op wil). Bij serveren bleek dat de ananas niet was meegebakken in de ham/kaaspannenkoek maar kwam zo in twee schijven uit blik apart op een schoteltje. Het bleek ook niet mogelijk om dit aan te passen. De pannenkoeken waren niet heet (wat je zou mogen verwachten als het net gebakken is) en dus binnen een paar minuten gewoonweg koud. Doordat ook de kaas nog eens niet zacht maar hard was, bekroop mij sterk het gevoel dat de pannenkoeken van tevoren waren gebakken opgewarmd werden voor een bestelling. Zeker omdat het in de keuken verdacht stil was maar er wel het gezoem van een magnetron te horen was. Vanwege mijn vraag over het meebakken van de ananas hebben we de serveerster verder niet meer gezien;niet om te vragen of we nog iets wilden drinken of om te vragen of alles naar wens was. Toen ze uiteindelijk kwam om de borden uit te halen durfde ze nog wel te vragen of het had gesmaakt........terwijl 4 borden niet leeggegeten waren. Na het geven van onze mening werd er uiteindelijk 1 pannenkoek van de rekening afgehaald. Uiteindelijk alsnog een prima pannenkoek bij een ander restaurant gegeten, maar bij de Vuursche Boer zien ze ons nooit meer!

Gegeten op 20 december 2013

larciano
  • Recensies in de laatste twee jaar

Onderweg van een weekend Den Dolder hier neergestreken. Mede door de recensies want er is keus uit drie pannenkoekenrestaurants tegenover elkaar!! Ook om drie uur s' middags al druk bezet maar we konden toch meteen aanschuiven bij het raam. Echt oud Hollands zoals Hans en Grietje. Heel vlot en goed geholpen door een iets oudere dame en dat was een prettige verrassing. Zeer vriendelijk en tijd voor een praatje (over de koninklijke familie die wel eens komt eten) Eten en drinken kwamen snel door en wat een verrassing!! Een werkelijk sublieme spekpannekoek, dik maar wel gaar, een ananaspannekoek waarbij de ananas apart geserveerd wordt, een kaaspannekoek met pittige kaas en een naturel. We zijn alle 4 pannekoekliefhebbers en de jonge dames vonden deze lekkerder dan die van thuis. (dat is dan weer minder voor de echtgenote :) )
Na 1 1/2 uur voldaan de reis vervolgd. Als we weer in de buurt zijn dan komen we zeker weer langs. Parkeren is een crime maar daar kan het restaurant niks aan doen.

Gegeten op 22 december 2013

WdeH
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een boswandeling horen pannekoeken in de Vuursche Boer er natuurlijk wel bij. Het is een echt pannekoekenhuis, precies zoals het hoort. Een leuke ambiance. Het zijn grote borden die men er serveert, de stroop staat voldoende op de tafel. Een aanrader!

Gegeten op 8 december 2013

leonie25
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuk decor, maar minder goed eten en minder goede service door matige kaart en weinig flexibiliteit. We kregen een vette pannenkoek, en het was niet mogelijk om een eigengemaakte samenstelling te bestellen (namelijk spek, ham en kaas: geen gekke vraag lijkt me..) Ook is de boerderij niet erg kind-vriendelijk: voor kleine gasten is er geen andere mogelijkheid dan een evengrote en vette pannenkoek te bestellen als je ouders.

Gegeten op 3 november 2013

dwan
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het beste pannekoekenrestaurant in de Lage Vuursche en wijde omstreken! Het authentieke oud Hollandse decor, de ligging nabij het bos en tov de zon, de vriendelijke bediening en natuurlijk de heerlijkste pannekoeken. Ook authentiek en klassiek zoals een pannekoek hoort te zijn. Niet te dun maar toch luchtig en geen rare onsmakelijke ver gezochte combinaties. Ook de prijs is volledig in verhouding. Iedere keer een genot om hier met het gezin te komen genieten. Alsof je even terug gaat in de tijd. Laat deze plek alsjeblieft altijd zo blijven en verander niks aan dit gouden concept. Het vaste publiek blijft je dan trouw. Ik hoop hier over 30-40 jaar nog te kunnen komen en dan hopelijk met kleinkinderen. Ga zo door en complimenten voor de vriendelijke vaste ober die er al jaren werkt!

Gegeten op 6 augustus 2013

heleen131
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een heerlijk middagje toeren zijn we neergestreken bij de Vuursche Boer om een pizza te eten. Helaas waren er die dag geen pizza's omdat het deeg niet geleverd was. De pannenkoek die ik bestelt had (Ardenner ham en kaas) was vet, zout en echt niet lekker. De service was ook niet om over naar huis te schrijven, we hebben 20 minuten moeten wachten voordat er iemand naar onze tafel kwam om een drankje en onze bestelling op te nemen terwijl het niet druk was.
Het was een tegenvallende afsluiting van verder een hele mooie dag...

Gegeten op 24 augustus 2013

Anne1978
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op een drukke zaterdag hier gegeten, buiten op het terras met een vriendin. Zij wilde graag een pannenkoek met banaan en kaas en wist dat dit lastig werd. De banaan kwam idd apart op de pannenkoek, net als mijn ananas. Beetje vreemd; de kok kon dit namelijk niet meebakken, anders ging zijn pan aanbranden?! Lijkt me een beetje vreemd. En ik vond het niet lekker. Mijn pannenkoek kaas/ham en een los schaaltje met 2 plakken ananas die uit blik leek was erg vet. Erg jammer. We hadden er meer van verwacht. Buiten was het overigens goed toeven in de schaduw onder de bomen. Bediening deed zijn best en was vlot.

Gegeten op 27 juli 2013

fabien2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heerlijke pannenkoek met rozijnen in het zonnetje gegeten.
Mooi terras, gezellige bediening.

Het restaurant is van binnen Oud Hollands ingericht.

Gegeten op 17 juli 2013

Schrijf zelf een recensie over De Vuursche Boer in Lage Vuursche

Schrijf hieronder je recensie over De Vuursche Boer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!