Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Vuursche Boer

1. Toon telefoonnummer 035 666 82 13

Musje83

Gegeten op 16 november 2014

W84

Gegeten op 2e kerstdag. Dus was druk maar hoefde niet te wachten op tafel.
Geen plek om met kinderen naar toe te gaan! Geen kinderpannenkoek te krijgen, geen speelgoed of kleurtjes en gevoel dat kind echt in de weg liep toen hij even uit zijn stoel was.
Pannenkoek was verder prima.
Ik vind het gewoon erg gek dat een pannenkoekenrestaurant niet op kinderen is ingesteld.

Gegeten op 26 december 2014

Restaurant - 1 maand geleden

Geachte W84 ,bedankt voor uw recensie. Wij stellen het op prijs dat u uw op en aanmerkingen kenbaar maakt. Uw punten lichten wij graag toe:(kleinere)Kinderpannenkoeken zijn vanwege de ambachtelijke wijze waarop onze pannenkoeken gebakken worden helaas niet mogelijk. Normaliter hebben wij echter wel o.a. kleurplaten, deze waren helaas door de drukte eerder op dan gebruikelijk, waarvoor excuus. Fijn om verder te horen dat uw wel lekker gegeten heeft en wij wensen u een goed en gezond 2015 toe!

jaronreview

De grote pannenkoeken van dit restaurant smaken goed na een flinke boswandeling, maar ze zouden wel wat minder vet mogen. Ik at een pannenkoek met kaas en gember. De portie gember was weliswaar véél te groot, maar omdat deze apart werd geserveerd was dat geen probleem.

Het pretentieloze restaurant was druk, maar na korte tijd wachten was er een plekje om te zitten. Door een fout in de keuken, duurde het echter lang voor we onze bestelling kregen. Gelukkig was het personeel heel vriendelijk, waardoor ons humeur ook goed bleef.

Gegeten op 19 oktober 2014

mariajoao

Hier heb ik de slechtste pannenkoek ooit gegeten! Mijn pannenkoek met spek was bijna 1 cm dik, het deeg leek net oliebollendeeg, het viel geheel uiteen en het vet droop eraf! Wat een teleurstelling. Dit had ik niet verwacht, want ben er vaker geweest. Het meisje van bediening kon het duidelijk niets interesseren wat wij van de pannenkoeken vonden. Hier kom ik nooit meer terug en zal het niemand aanraden.

Gegeten op 2 november 2014

Restaurant - 3 maanden geleden

Geachte mevrouw,bedankt voor uw recensie. Wij stellen het zeer op prijs dat u uw op- en aanmerkingen kenbaar maakt omdat wij graag deze punten willen verbeteren en voorkomen. Het had niet mogen voorkomen dat u een pannenkoek van deze kwaliteit geserveerd kreeg. Waarvoor onze excuses. Zou u ons een mail willen sturen(info@devuurscheboer.nl) ivm het beperkt aantal woorden welke hier geplaatst kunnen worden, voor het beantwoorden en toelichten van uw punten? Alvast bedankt.

ditters

Ooit was het een fijne plek om te eten. Echter na onze laatste eetervaring komen we er nooit meer terug. Ragout uit een blikje? Misschien een andere kok? Het zal de Vuursche Boer een zorg zijn. Mensen komen toch wel met drommen tegelijk.

Gegeten op 4 oktober 2014

vrosier

Ik kom al ruim 40 jaar bij dit restaurant maar de kwaliteit is de laatste tijd echt ver onder de maat. Heb altijd hoog opgegeven naar anderen over de heerlijke pannenkoeken maar ik heb 't idee dat het recept tegenwoordig wordt gevuld met goedkope ingrediënten: de smaak is weg!

Gegeten op 28 september 2014

hillerislambers

Zaterdag in de namiddag met drie personen hier gegeten. We vonden de bediening vriendelijk en correct. De pannenkoeken waren beslist heerlijk; pannenkoek kaas, pannenkoek bruine suiker en pannenkoek appelcompote. Het enige minpuntje vonden wij het klontje boter midden op de pannenkoek. Zeker op de kaaspannenkoek maakte dat onnodig vet. Voor extra boter hadden we graag een kuipje boter apart gehad. De aanwezige vliegen waren wel wat hinderlijk, maar hoe voorkom je die.. met stroop en poedersuiker open op tafel? Wellicht deze producten ook in een kuipje of afgedekt?
Sfeer passend bij een pannenkoekenhuis, zoals al vele jaren, dus prima.

Gegeten op 16 augustus 2014

sjouw

- onvriendelijk bediening.
- Niet erg (in)gesteld op kinderen, bediening reageerde bijv niet op nette vragen van kleine kinderen. Mijn zoontje vroeg of ze ook een kleurplaat hadden (niet heel raar in een pannenkoekenrestaurant), er werd niet op gereageerd. Een kwartier later kwam er opeens zonder iets te zeggen kleurtjes op tafel, terwijl mijn zoontje al erg teleurgesteld was.
- Verder geen speelvertier voor kinderen, maar dat is uiteraard net welk publiek je graag wilt aantrekken als restaurant. Al blijf ik van mening dat je berekend moet zijn op kinderen, als je pannekoeken aan biedt. Er was ook geen kinderpannkoek te verkrijgen, enkel groot formaat.
- pannenkoek niet goed doorbakken, en ingredienten als ananas of appel worden niet meegebakken. Mijn inziens ben je dan geen kwalitatief goed pannenkoekenhuis. Ik bestelde een pannkoek appel-kaas, bruin uitgedroogde appelschijfjes lagen in een schaaltje bovenop de pannkoek.
- tevens viel de klont boter in het midden van de pannenkoek bij ons ook niet in de smaak. De boter was er wegens smelten niet meer vanaf te peuteren.

Gegeten op 22 juli 2014

Regina-m

Slechte service. Er werden 5 borden met pannekoeken op elkaar gestapeld gedragen. Geplette pannekoekem dus en ook een vies idee, dat de onderkant van een ander bord op een pannekoek staat die je nog moet eten. Pannekoeken waren ook niet gaar. Ragout was niet zo goed als vroeger. We zijn hier vaak met plezier geweest, maar komen na deze slechte ervaring niet meer terug. Tourist trap. Kwaliteit echt onder de maat. Echt een aanfluiting.

Gegeten op 11 mei 2014

Truron

Heerlijke pannenkoeken gegeten(1 met kaas en 1 met zalm,crème fraiche en lente ui). Goed belegd en heerlijk krokant.
Droge witte wijn perfect ,maar de glazen zouden iets meer inhoud kunnen hebben!
Vriendelijke en attente bediening.
Komen er beslist weer eens terug.

Gegeten op 15 april 2014

Schrijf zelf een recensie over De Vuursche Boer in Lage Vuursche

Schrijf hieronder je recensie over De Vuursche Boer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.