Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Vuursche Boer

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes

De Vuursche Boer

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 035 666 82 13

ditters

Ooit was het een fijne plek om te eten. Echter na onze laatste eetervaring komen we er nooit meer terug. Ragout uit een blikje? Misschien een andere kok? Het zal de Vuursche Boer een zorg zijn. Mensen komen toch wel met drommen tegelijk.

Gegeten op 4 oktober 2014

vrosier

Ik kom al ruim 40 jaar bij dit restaurant maar de kwaliteit is de laatste tijd echt ver onder de maat. Heb altijd hoog opgegeven naar anderen over de heerlijke pannenkoeken maar ik heb 't idee dat het recept tegenwoordig wordt gevuld met goedkope ingrediënten: de smaak is weg!

Gegeten op 28 september 2014

hillerislambers

Zaterdag in de namiddag met drie personen hier gegeten. We vonden de bediening vriendelijk en correct. De pannenkoeken waren beslist heerlijk; pannenkoek kaas, pannenkoek bruine suiker en pannenkoek appelcompote. Het enige minpuntje vonden wij het klontje boter midden op de pannenkoek. Zeker op de kaaspannenkoek maakte dat onnodig vet. Voor extra boter hadden we graag een kuipje boter apart gehad. De aanwezige vliegen waren wel wat hinderlijk, maar hoe voorkom je die.. met stroop en poedersuiker open op tafel? Wellicht deze producten ook in een kuipje of afgedekt?
Sfeer passend bij een pannenkoekenhuis, zoals al vele jaren, dus prima.

Gegeten op 16 augustus 2014

sjouw

- onvriendelijk bediening.
- Niet erg (in)gesteld op kinderen, bediening reageerde bijv niet op nette vragen van kleine kinderen. Mijn zoontje vroeg of ze ook een kleurplaat hadden (niet heel raar in een pannenkoekenrestaurant), er werd niet op gereageerd. Een kwartier later kwam er opeens zonder iets te zeggen kleurtjes op tafel, terwijl mijn zoontje al erg teleurgesteld was.
- Verder geen speelvertier voor kinderen, maar dat is uiteraard net welk publiek je graag wilt aantrekken als restaurant. Al blijf ik van mening dat je berekend moet zijn op kinderen, als je pannekoeken aan biedt. Er was ook geen kinderpannkoek te verkrijgen, enkel groot formaat.
- pannenkoek niet goed doorbakken, en ingredienten als ananas of appel worden niet meegebakken. Mijn inziens ben je dan geen kwalitatief goed pannenkoekenhuis. Ik bestelde een pannkoek appel-kaas, bruin uitgedroogde appelschijfjes lagen in een schaaltje bovenop de pannkoek.
- tevens viel de klont boter in het midden van de pannenkoek bij ons ook niet in de smaak. De boter was er wegens smelten niet meer vanaf te peuteren.

Gegeten op 22 juli 2014

Regina-m

Slechte service. Er werden 5 borden met pannekoeken op elkaar gestapeld gedragen. Geplette pannekoekem dus en ook een vies idee, dat de onderkant van een ander bord op een pannekoek staat die je nog moet eten. Pannekoeken waren ook niet gaar. Ragout was niet zo goed als vroeger. We zijn hier vaak met plezier geweest, maar komen na deze slechte ervaring niet meer terug. Tourist trap. Kwaliteit echt onder de maat. Echt een aanfluiting.

Gegeten op 11 mei 2014

Truron

Heerlijke pannenkoeken gegeten(1 met kaas en 1 met zalm,crème fraiche en lente ui). Goed belegd en heerlijk krokant.
Droge witte wijn perfect ,maar de glazen zouden iets meer inhoud kunnen hebben!
Vriendelijke en attente bediening.
Komen er beslist weer eens terug.

Gegeten op 15 april 2014

paulvaneijden

Lekkere pannekoeken, wel iets te dik voor mijn smaak. Spekpannekoek smaakte goed, kaaspannekoek ook. De huispannekoek was matig naar mijn idee. De bediening komt niet vaak genoeg langs om te kijken of we nog wat zouden willen drinken.

Gegeten op 27 februari 2014

Hillywood

Vrijdag 20 december 2013 wilden wij het begin van de kerstvakantie vieren door met de kinderen pannenkoeken te gaan eten bij de Vuursche Boer. Wat een teleurstelling! Hoewel het restaurant niet vol zat, kwamen de pannenkoeken snel na het bestellen ervan. Iets té snel achteraf gezien. De pannenkoeken waren bijzonder vet, waarbij er ook nog een klontje boter op de pannenkoek was gedaan (een kuipje is een betere optie want dan kan je als klant tenminste zelf kiezen of je het er op wil). Bij serveren bleek dat de ananas niet was meegebakken in de ham/kaaspannenkoek maar kwam zo in twee schijven uit blik apart op een schoteltje. Het bleek ook niet mogelijk om dit aan te passen. De pannenkoeken waren niet heet (wat je zou mogen verwachten als het net gebakken is) en dus binnen een paar minuten gewoonweg koud. Doordat ook de kaas nog eens niet zacht maar hard was, bekroop mij sterk het gevoel dat de pannenkoeken van tevoren waren gebakken opgewarmd werden voor een bestelling. Zeker omdat het in de keuken verdacht stil was maar er wel het gezoem van een magnetron te horen was. Vanwege mijn vraag over het meebakken van de ananas hebben we de serveerster verder niet meer gezien;niet om te vragen of we nog iets wilden drinken of om te vragen of alles naar wens was. Toen ze uiteindelijk kwam om de borden uit te halen durfde ze nog wel te vragen of het had gesmaakt........terwijl 4 borden niet leeggegeten waren. Na het geven van onze mening werd er uiteindelijk 1 pannenkoek van de rekening afgehaald. Uiteindelijk alsnog een prima pannenkoek bij een ander restaurant gegeten, maar bij de Vuursche Boer zien ze ons nooit meer!

Gegeten op 20 december 2013

larciano

Onderweg van een weekend Den Dolder hier neergestreken. Mede door de recensies want er is keus uit drie pannenkoekenrestaurants tegenover elkaar!! Ook om drie uur s' middags al druk bezet maar we konden toch meteen aanschuiven bij het raam. Echt oud Hollands zoals Hans en Grietje. Heel vlot en goed geholpen door een iets oudere dame en dat was een prettige verrassing. Zeer vriendelijk en tijd voor een praatje (over de koninklijke familie die wel eens komt eten) Eten en drinken kwamen snel door en wat een verrassing!! Een werkelijk sublieme spekpannekoek, dik maar wel gaar, een ananaspannekoek waarbij de ananas apart geserveerd wordt, een kaaspannekoek met pittige kaas en een naturel. We zijn alle 4 pannekoekliefhebbers en de jonge dames vonden deze lekkerder dan die van thuis. (dat is dan weer minder voor de echtgenote :) )
Na 1 1/2 uur voldaan de reis vervolgd. Als we weer in de buurt zijn dan komen we zeker weer langs. Parkeren is een crime maar daar kan het restaurant niks aan doen.

Gegeten op 22 december 2013

WdeH

Na een boswandeling horen pannekoeken in de Vuursche Boer er natuurlijk wel bij. Het is een echt pannekoekenhuis, precies zoals het hoort. Een leuke ambiance. Het zijn grote borden die men er serveert, de stroop staat voldoende op de tafel. Een aanrader!

Gegeten op 8 december 2013

Schrijf zelf een recensie over De Vuursche Boer in Lage Vuursche

Schrijf hieronder je recensie over De Vuursche Boer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.