1. Restaurant

1. Restaurant
  2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 035 666 82 13

jacob21

Met ze 4e hebben wij hier heerlijk gegeten, Spek, Ardenner spek, kaas en naturel pannenkoek, goed bediening en het zonnetje scheen deze dag heerlijk. Leuke tent om te zien en wij samen een aantal toeristen hier foto's van maken, grappig. Het enige want opviel was dat we binnen moesten pinnen! In deze tijd verwacht je toch minstens een mobiele pin en zeker in een tent als deze die overvol is in de zomer! Gaat sneller dus meer omzet!

Wij hebben ook een referentie geschreven over Vuursche Bos die ook van de Vuursche Boer eigenaar is wat we te horen gekregen, maar wij hier wel anders naar keken!!

Gegeten op 27 maart 2015

Restaurant - 2 weken geleden

Beste Jacob,

hartelijk dank voor uw leuke recensie. Wij stellen dit op prijs en zijn blij te horen dat u van onze pannenkoeken genoten heeft.

Met vriendelijk groet,

Het Vuursche Bos

pjdevries

Pannenkoek Ardenner spek met appel is vette smakeloze plak massa met daarop klont boter.
Entourage is wat je mag verwachten. Bediening vroeg of het gesmaakt had.

Gegeten op 3 april 2015

erfgooier

Geweldige pannekoeken met kaas en spek, service ja de dames altijd even vriendelijk er zijn er die werken er al jaren.
Maar dan, al jaren ijs op de kaart waar geen hout van klopt, het zogenaamde notenijs een coupe met schocoladesiroop vanilleijs en een paar korrels gebrande suiker
Wat een aanfluiting, dit heet misleiding dus zet geen notenijs op de kaart, of geef gewoon dat wat er staat een coupe met noten.
Laatst weer besteld om te kijken of er wat was veranderd na mijn klacht, nee hoor de klant is geen koning bij dit bedrjf het ijs was nog net zo. Dus na een heerlijke pannekoek met kaas en spek een waardeloos dessert, de zogenaamde notencoupe
3x7 decor service en eten

Gegeten op 26 maart 2015

Restaurant - 1 maand geleden

Geachte De Erfgooier,
bedankt voor uw recensie en uw mail.
Wij vinden het vervelend voor u uw ijs niet de ingrediënten hadden welke deze hadden moeten hebben.

Uw punten hebben wij met onze chef kok besproken en deze zal uw op – en aanmerkingen meenemen en hier werk van maken.
Wij hopen dat een volgend bezoek/ervaring de laatste opzij kan zetten.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij zien u graag een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Proever in spe - 1 maand geleden

Helemaal goed, vriendelijke groet

awieren

Wat vreemd toch, dat men de behoefte heeft om een eetgelegenheid af te kraken via internet. Zou het misschien mogelijk zijn dat het niet zo lekker liep die dag in het restaurant?
Mijn ervaringen zijn alleen maar positief, hele vriendelijk bediening die er alles aan doet om het je naar de zin te maken ook al liggen er... grote honden op de vloer, spelen er kinderen in de gangpaden, wordt er met de strooppot gespeeld en worden de pannenkoeken als kleimateriaal gebruikt.
Ook komen er veel bykers die van top tot teen onder de modder zitten maar waar nooit iets van wordt gezegd.
Als het klontje boter niet bevalt leg je het toch even opzij en ja, die spekpannekoek is vet, logisch.
Het feit, dat de mensen in de rij staan om er te kunnen eten zegt mij genoeg, dit pannenkoekenrestaurant heeft alles om gezellig en lekker te eten.

Gegeten op 8 maart 2015

crvdw

Wij komen hier al jaren na een boswandeling of minigolf, maar volgens mij zit er een andere eigenaar/kok in want thuis is onze pannenkoek lekkerder. Normaal krijg je een heerlijke spekpannenkoek met lekker heel spek en geen spek dat smaakt naar goedkoop supermarktspek in kleine stukjes vet en niet uitgebakken. Pannenkoek met appel en rozijnen supervet en de gewone (kinder) pannenkoek daar zat helemaal geen smaak aan. Ongelofelijk wat is er hier gebeurd?. Het is ook erg smoezelig, die stoelen waar je op moet zitten en die kussentjes. Bah wat een teleurstelling.

Gegeten op 28 februari 2015

fred99

Vandaag als verrassing voor onze zoon voor zijn verjaardag ( 6 jaar) hier gegeten. Wat ons verbaasde is dat een pannenkoekenrestaurant niet is ingericht op jonge kinderen. Geen kleurtjes en kleurplaten en we hadden het gevoel dat kinderen eigenlijk maar overlast bezorgen. Er is tenslotte geen kinderpannekoek te krijgen.
Verder vonden we de pannenkoeken erg vet, komt mede door de grote klont boter welke ongevraagd op je pannenkoek wordt gedrapeerd.
Het interieur is nodig aan een opknapbeurt toe, aan onze tafel vielen de stoelkussens uit elkaar.
Kortom de volgende keer weer naar een ander restaurant waar kinderen wel gewenst zijn.

Gegeten op 3 februari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Geachte Fred bedankt voor uw bericht met uw op- en aanmerkingen over uw bezoek.Uw punten lichten wij graag toe. Wij beschikken wel over kleurplaten, deze zijn op verzoek te verkrijgen. Omdat er recentelijk veel vraag is wij druk bezig met een aantal leuke kinderpannenkoeken. Wat betreft de boter, dit staat op onze menukaart vermeld.De kussens hebben wij per direct vervangen. Indien u ons een mail zou willen sturen op info@devuurscheboer.nl dan lichten wij uw punten graag nog uitgebreider toe.

Veldhuizen72

Afgelopen Zondag hier gegeten. Het decor is zoals je verwacht bij een pannenkoekenhuis, oudbollig en veel rood/witte ruitjes, helemaal prima. Pannenkoeken hebben we wel eens lekkerder gegeten, ze zijn dik en de spekpannenkoek erg vet.
De reden dat wij hier niet meer gaan terugkomen is de service. Beter gezegd het gebrek aan service. Bediening spreekt je ongeïnteresseerd en belerend aan. Zo werd ons even verteld: "dat wij bij volgende bezoeken in de toekomst er aan moeten denken om pas naar de beschikbare tafel te gaan als deze is ingedekt. (Deze was nu nog niet uitgeruimd) Echter waren wij door haar collega naar de tafel geleid. Zo gek heb ik het nog niet eerder meegemaakt.

Gegeten op 25 januari 2015

Restaurant - 3 maanden geleden

Geachte Veldhuizen, bedankt voor uw bericht met uw op- en aanmerkingen over uw bezoek.
Als eerste namens onze bedrijfsleiding en onze medewerker onze welgemeende excuses. Deze reactie van een van onze medewerkers had niet mogen gebeuren en diegene is hier ook op aangesproken. Wilt u ons een mail willen sturen(info@devuurscheboer.nl) ivm het beperkt aantal woorden welke hier geplaatst kunnen worden? Dan kunnen wij dit nader toelichten. Alvast bedankt.

Musje83

Gegeten op 16 november 2014

W84

Gegeten op 2e kerstdag. Dus was druk maar hoefde niet te wachten op tafel.
Geen plek om met kinderen naar toe te gaan! Geen kinderpannenkoek te krijgen, geen speelgoed of kleurtjes en gevoel dat kind echt in de weg liep toen hij even uit zijn stoel was.
Pannenkoek was verder prima.
Ik vind het gewoon erg gek dat een pannenkoekenrestaurant niet op kinderen is ingesteld.

Gegeten op 26 december 2014

Restaurant - 4 maanden geleden

Geachte W84 ,bedankt voor uw recensie. Wij stellen het op prijs dat u uw op en aanmerkingen kenbaar maakt. Uw punten lichten wij graag toe:(kleinere)Kinderpannenkoeken zijn vanwege de ambachtelijke wijze waarop onze pannenkoeken gebakken worden helaas niet mogelijk. Normaliter hebben wij echter wel o.a. kleurplaten, deze waren helaas door de drukte eerder op dan gebruikelijk, waarvoor excuus. Fijn om verder te horen dat uw wel lekker gegeten heeft en wij wensen u een goed en gezond 2015 toe!

jaronreview

De grote pannenkoeken van dit restaurant smaken goed na een flinke boswandeling, maar ze zouden wel wat minder vet mogen. Ik at een pannenkoek met kaas en gember. De portie gember was weliswaar véél te groot, maar omdat deze apart werd geserveerd was dat geen probleem.

Het pretentieloze restaurant was druk, maar na korte tijd wachten was er een plekje om te zitten. Door een fout in de keuken, duurde het echter lang voor we onze bestelling kregen. Gelukkig was het personeel heel vriendelijk, waardoor ons humeur ook goed bleef.

Gegeten op 19 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over De Vuursche Boer in Lage Vuursche

Schrijf hieronder je recensie over De Vuursche Boer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.