a TripAdvisor company

2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 035 666 82 02
  2. www.jagershuislagevuursche.nl

miriam63

Heerlijke franse pannenkoek echt top bediening snel en supervriendelijk met kinderen erbij super relaxed jullie gaan ons vaker zien .

Gegeten op 25 oktober 2015

pbaj

Voor het eerst hier gegeten, op een drukke zaterdag in de herfstvakantie. Misschien kwam het door de drukte dat het allemaal niet zo lekker liep. Het viel ons in ieder geval tegen. De pannenkoek (appel) was flauw, niet helemaal gaar en smaakte eigenlijk nergens naar. Er werd tussendoor niet geïnformeerd of alles naar wens was. Ook bij het afrekenen werd er niet gevraagd of het had gesmaakt. Gaf hierdoor een wat ongeïnteresseerde indruk. Jammer.

Gegeten op 24 oktober 2015

jamones

Na het midgetgolfen hier op de laatste(?) mooie zondag van 2015 pannenkoeken gegeten.
De bediening (jong maar enthousiast en oplettend) wees ons een tafel, die we later verruilden voor een ander zonder problemen.
We moesten wel even wenken om te bestellen, maar daarna verliep alles van een leien dakje. Moet er wel bij zeggen dat we vrij laat waren en dat de grootste drukte voorbij was.
Gezellige sfeer, door het personeel maar ook door de knusse (ook een beetje krappe, maar daardoor niet storende) inrichting.
Pannenkoeken waren heerlijk en de spare-ribs ook.
Enige klacht: een schreeuwvogel in een kooi. Die hoort gewoon in zijn biotoop te leven en niet in een pannenkoekenhuis.

Gegeten op 27 september 2015

Edmijn

Vanwege goede ervaringen in het verleden hadden we op een zondagmiddag gereserveerd bij restaurant 't jagershuis. Daaraan vooraf hadden we gemidgetgolfd dus iedereen was best hongerig. De drankjes werden snel gebracht maar daarna was het erg lang wachten op de pannenkoeken. En dat terwijl het restaurant niet eens vol zat. Wat opviel was dat er geen echte leiding was, zowel niet bij de bediening als in de keuken. De (zeer jonge) bediening werd niet aangestuurd en liep maar een beetje door elkaar heen. Toen onze pannenkoeken eindelijk gebracht werden waren het er maar 4. De overige 3 lieten nog (heel) lang op zich wachten. De pannenkoeken smaakten goed maar waren niet bijzonder. De 'geitenkoek' met geitenkaas, appel en spek was misschien nog wel de lekkerste. Ook de cappuccino (met een likeurtje) was in orde. De sfeer viel een beetje tegen, het was bijna ongezellig stil. Een achtergrondmuziekje had wellicht wat kunnen helpen. In het verleden hebben we hier lekker en gezellig gegeten maar ik denk dat we volgende keer toch ergens anders neerstrijken.

Gegeten op 20 september 2015

Eerlijkiseerlijk

Na wat lichamelijk activiteiten in de ochtend waren wij met 4 personen op zoek naar een lunchmogelijkheid. Gelukkig zagen wij het grote bord met daarop de tekst "terras in achtertuin". Hier hebben wij vervolgens lekker wat gegeten. Pannenkoeken (met spek en kaas) en een (ruimhartige) kipsalade. Daarbij lekkere biertjes (o.a. mijn favoriet Leffe bruin) en prachtige bloemen in de tuin zorgden voor een prettige omgeving om de lunch in te gebruiken. De mannelijke bediening was zeer vriendelijk en oplettend en kon daarbij ook nog wat vertellen over de tuin en met name die speciale Japanse boom die prachtig in bloei stond. Hij werd geassisteerd door een vriendelijke jonge dame die zeker ook haar best deed. Alles bij elkaar hebben wij er een goed gevoel aan over gehouden. Graag tot een volgende keer.

Gegeten op 23 juli 2015

Embeeee

Keurig restaurant in op-en-top, massa toeristisch dorp. Goede pannenkoeken, alhoewel de maand-aanbieding met tonijn, ui en sla met tomaat veel te droog was. Serveer er een dressing bij. Andere varianten beter, maar de kok mag wel iets royaler zijn met de toppings! Lekkere koffie en vriendelijke bediening.

Gegeten op 9 mei 2015

DE_PROEVER

Koffie gedronken met gebak met mijn vriendin.

De bediening was niet erg vriendelijk. De appeltaaart kwam regelrecht uit de vriezer. Een absoluut minpunt!

Pluspunt was de verse jus, die was gewoon goed. Verder was de capuccino of uit een automaat of niet goed klaargemaakt. De schuimlaag was dun en waterig. Het seizoensgebak was een hazelnootschuimgebakje. Het was letterlijk alleen schuim....

Gegeten op 4 oktober 2014

cmechiel

Gezellig knus restaurant waar de pannenkoeken nog gunstig geprijsd zijn. De speciale pannenkoeken zijn een aanrader, erg lekker. De beo kletst er lekker op los. Een leuke plek om neer te strijken na het wandelen of fietsen.

Gegeten op 30 juni 2014

MichaelTas

Vorige week hier geluncht. Leuk restaurantje, eten is prima en de bediening vriendelijk. Niet te ingewikkeld allemaal gewoon lekker luchtig en open, fijne sfeer.

Gegeten op 21 februari 2014

Aalhekszwamdraak

Na een lange boswandeling bij 't Jagershuis neergestreken voor een lekker pannenkoek. Vanwege de drukte konden we met ons gezelschap van zes man buiten onder de aanbouw en de warmtelampen zitten. Was prima te doen en bovendien ook wat minder rumoerig zo stel ik me voor. Iedereen was tevreden met de verschillende soorten pannenkoeken (en ook de kipsaté was lekker). Ik had echter wel heel veel gember gekregen op mijn pannenkoek; een hele hoop midden in de pannenkoek. Heb de helft er maar af geschraapt. Ook moesten we lang wachten voordat de borden werden weggehaald en gingen we zelf maar eens informeren naar de dessertkaart. Desalniettemin was het een leuke geslaagde avond.

Gegeten op 19 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over 'T Jagershuis in Lage Vuursche

Schrijf hieronder je recensie over 'T Jagershuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.