Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

'T Jagershuis

2. Pannenkoeken e/o poffertjes
  1. Toon telefoonnummer 035 666 82 02
  2. www.jagershuislagevuursche.nl

DE_PROEVER

Koffie gedronken met gebak met mijn vriendin.

De bediening was niet erg vriendelijk. De appeltaaart kwam regelrecht uit de vriezer. Een absoluut minpunt!

Pluspunt was de verse jus, die was gewoon goed. Verder was de capuccino of uit een automaat of niet goed klaargemaakt. De schuimlaag was dun en waterig. Het seizoensgebak was een hazelnootschuimgebakje. Het was letterlijk alleen schuim....

Gegeten op 4 oktober 2014

cmechiel

Gezellig knus restaurant waar de pannenkoeken nog gunstig geprijsd zijn. De speciale pannenkoeken zijn een aanrader, erg lekker. De beo kletst er lekker op los. Een leuke plek om neer te strijken na het wandelen of fietsen.

Gegeten op 30 juni 2014

MichaelTas

Vorige week hier geluncht. Leuk restaurantje, eten is prima en de bediening vriendelijk. Niet te ingewikkeld allemaal gewoon lekker luchtig en open, fijne sfeer.

Gegeten op 21 februari 2014

Aalhekszwamdraak

Na een lange boswandeling bij 't Jagershuis neergestreken voor een lekker pannenkoek. Vanwege de drukte konden we met ons gezelschap van zes man buiten onder de aanbouw en de warmtelampen zitten. Was prima te doen en bovendien ook wat minder rumoerig zo stel ik me voor. Iedereen was tevreden met de verschillende soorten pannenkoeken (en ook de kipsaté was lekker). Ik had echter wel heel veel gember gekregen op mijn pannenkoek; een hele hoop midden in de pannenkoek. Heb de helft er maar af geschraapt. Ook moesten we lang wachten voordat de borden werden weggehaald en gingen we zelf maar eens informeren naar de dessertkaart. Desalniettemin was het een leuke geslaagde avond.

Gegeten op 19 oktober 2013

proef1986

Heerlijk op terras gezeten vandaag bij 't Jagershuis. Ondanks de drukte was de bediening zeer vriendelijk en vlot, ook de pannenkoeken waren er snel.

Gegeten op 25 juli 2013

Paulus85

Wat een leuk restaurant. Je kan hier heerlijk eten voor een prima prijs. Daarnaast is er een uitgebreide kaart. Je kan zelfs een beapannenkoek bestellen, erg leuk verzonnen. Zelf viel de bekende spek pannenkoek erg goed in de smaak.
De bediening was zeer vriendelijk. Ondanks dat het vrijwel vol zat, hebben we niet lang moeten wachten op het eten en drinken. Zal hier nog wel vaker komen.

Gegeten op 3 februari 2013

bianca26

Vandaag heb ik hier gegeten met me moeder, de pannekoek was erg lekker, maar de bediening was waardeloos. was alleen maar bij de kok aan het praten hield het restaurant niet in de gaten.. kwam laat opnemen ( dus lang wachten ) en daar in tegen was het eten er wel weer erg snel.

Gegeten op 5 februari 2013

Menno1903

Wat een gezellig restaurant! Het ligt erg mooi in de bossen van de lage vuursche en is ideaal om na het wandelen even gezellig een kopje koffie te drinken of een lekkere pannenkoek te eten. In de zomer is er toegang tot een achterterras waar je heerlijk in de zon kan zitten. En in de winter zelfs een verwarmd terras! Het personeel is erg vriendelijk en gezellig. Ik heb er lekker gezeten en de pannenkoeken zijn erg lekker, zeker de boerenkoek;). Ik ga hier zeker vaker komen!

Gegeten op 6 januari 2013

koekenpan

Wat een teleurstelling. Zo slecht! Ik begrijp dat het op tweede kerstdag druk is, maar kun je de drukte niet aan stel dan het 'buitenterras' niet open.
Wij bestelden drankje en twee pannenkoeken en een appel-beignet. De beignet moet nog komen, ondanks twee herhaalde verzoeken. De tafel werd niet afgeruimd, ik heb het zelf opgestapeld en stroop noch suiker verscheen op tafel.
Ongeïnteresseerde bediening, wij wilden toch nog een koffie bestellen, maar dat duurde een eeuwigheid, dus de rekening gevraagd en daar stond natuurlijk wel de beignet op en bovendien werd 'het volle pond' gevraagd voor een glaasje kraanwater. Ook werd er bij het afrekenen simpelweg opgemerkt dat de beignets op waren, terwijl mij dat eerder niet werd verteld en ook niet werd gevraagd of ik iets anders wilde bestellen. Geen excuus geen drankje van het huis o.i.d. ongelofelijk, wat en vertoning! Ga hier nooit naar toe! Onvriendelijk, ongeschikt, ongeïnteresseerd, ongemotiveerd, onnauwkeurig!

Gegeten op 26 december 2012

mvanderent

Leuk restaurantje in een leuk dorp! De pannenkoeken waren lekker en de sfeer en de serveersters waren erg aangenaam. Ik kom zeker nog een keertje terug!

Gegeten op 16 december 2012

Schrijf zelf een recensie over 'T Jagershuis in Lage Vuursche

Schrijf hieronder je recensie over 'T Jagershuis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.