a TripAdvisor company

3. Topper 2016
  4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 423 32 25

jeroen571

Prima gegeten bij De Buik van Parijs. Het weer was heerlijk dus we zaten in de gezellige tuin achter het restaurant. De bediening was vriendelijk en vlot en de gerechten volgde elkaar in een mooi tempo.

Het eten was goed qua smaak en een mooie portie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 23 juli 2016

manon104

Ter afsluiting van een cursus Frans, hier met 3 medecursisten en docente gegeten. Het restaurant zat goed en gezellig vol en dat voor een dinsdagavond. Leuke en persoonlijke ontvangst, we kregen de Franstalige menukaart (erg leuk). Het eten was (coq au vin en de pompoenrisotto) heerlijk, warm en goed op smaak. Groente, salade, aardappeltjes e.d. voldoende voor 4 a 5 personen. Nagerecht was goed en wederom erg warm (clafoutis), afgesloten met een kop koffie. Het was een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 24 mei 2016

Nusse

We hebben hier heerlijk gegeten en voelden ons erg welkom. De lamsbout was voortreffelijk en toen één toetje tegenviel en we dat aangaven, nam het personeel ons serieus en heeft het ook geproefd: er was iets misgegaan. Kan gebeuren natuurlijk - het kwam niet op de rekening. Top service, fijn eten en de prijzen zijn eerlijk en in verhouding! Kortom; een aanrader!

Gegeten op 23 april 2016

wegwijzer

Niet gereserveerd, maar gelukkig toch nog een plekje. Stokbrood van het huis. Heerlijk flesje rode huiswijn, wijngaardslakken, boeuf, en beenham. Voldoende groenten en frietjes/rijst. Heerlijk kopje koffie na. En de rekening was in positieve zin een verrassing. Bediening is top. Vriendelijk, voorkomend, attent. Zeker voor nog eens, maar dan reserveren!

Gegeten op 23 maart 2016

Roos_food

Afgelopen weekend in dit restaurant gegeten. Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen. Wij hadden niet gereserveerd, maar er was gelukkig nog een plekje voor ons! We hebben heerlijk gezeten aan de tafel met barkrukken. Beiden hebben wij genoten van een lekker glas wijn en een pompoen risotto. Na nog een lekker kop koffie en thee met lekkernijen. Wij komen graag nog een keer terug!

Gegeten op 12 maart 2016

Jessicaq

De aankleding van het restaurant is leuk en gezellig. Ze maken er echt een bistro van met ook Zwolse invloeden zoals een oude stadskaart van Zwolle aan de muur en in de menukaart. Jammer van het lelijke plafond.
De garnalen in boter met chilipeper was echt heerlijk! Lekker heet geserveerd en daarna de druipende boter met een broodje opzuigen. Tafelgenoot had vooraf de runder ribeye. Hij was minder enthousiast. Het was droog en smaakloos. Kreeg het idee dat het vooraf was ingevroren en gesneden. Gelukkig staat er wel zout en peper op tafel.
Van de hoofdgerechten hebben we beide gesmuld: de kalfsentrecote was heerlijk mals en sappig en de lamsbout was zo mals. Het vlees viel van het bot af.
Bijgerechten simpel en smakelijk. Niets bijzonders.
Eigenlijk zaten we al vol, maar toch konden we de chocoladesaus met ijs niet weerstaan. Gewoon simpel, maar een goede afsluiter.
Prijs - kwaliteit verhouding hier prima. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 23 januari 2016

SipkesH

Halverwege het land afgesproken, zoals ook 5 jaar geleden. Kaart niet veranderd en Charles Aznavour zingt nog steeds het hoogste lied. Het eten was lekker, de bediening vriendelijk en de prijs redelijk, maar kom doe eens anders Frans

ricowz

Ik had in het verleden al vaker gegeten bij De buik van Parijs
En dit is me altijd goed bevallen.
Alleen was ik al meer dan 1.5 jaar hier niet geweest, en had op een ander menu gehoopt, maar helaas is deze nog steeds het zelfde (onder het mom van een winnend team niet veranderen denk ik) Het restaurant is iets lawaaiig, maar dat maakt het ook wel weer knus/gezellig
bediening is top
Eten is top

Gegeten op 5 november 2015

Koningsgerecht

Op een doordeweekse dag aten wij hier met een groep van vijf. Het was gezellig druk, maar intiem genoeg om elkaar goed te verstaan zonder op de lip van de buren te zitten. De bediening is uitermate vriendelijk en gastvrij, doet niet moeilijk over kraanwater en zet desgewenst er gewoon nog een mandje stokbrood bij. Een aantal van ons namen gerechten van de kaart en een aantal het keuzemenu. Het waren geen hoogdravende culinaire hoogstandjes, maar alles was heerlijk en meer dan voldoende. Je kunt in dit gezellige restaurant prima eten tegen een hele redelijke prijs!

Gegeten op 7 oktober 2015

vos078

We hebben erg lekker gegeten in dit gezellige restaurant. Minpuntje was, dat na een minuut of tien de bijgerechten werden weggehaald, die bleken voor een andere tafel te zijn. Hadden we al van gegeten, dus voor de andere tafel niet zo fijn. Maar verder, heerlijk gegeten in een supergezellig restaurant. En heel leuke bediening!

Gegeten op 26 september 2015

Schrijf zelf een recensie over De Buik van Parijs in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over De Buik van Parijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.