a TripAdvisor company

3. Topper 2016
  4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 423 32 25

Jessicaq

De aankleding van het restaurant is leuk en gezellig. Ze maken er echt een bistro van met ook Zwolse invloeden zoals een oude stadskaart van Zwolle aan de muur en in de menukaart. Jammer van het lelijke plafond.
De garnalen in boter met chilipeper was echt heerlijk! Lekker heet geserveerd en daarna de druipende boter met een broodje opzuigen. Tafelgenoot had vooraf de runder ribeye. Hij was minder enthousiast. Het was droog en smaakloos. Kreeg het idee dat het vooraf was ingevroren en gesneden. Gelukkig staat er wel zout en peper op tafel.
Van de hoofdgerechten hebben we beide gesmuld: de kalfsentrecote was heerlijk mals en sappig en de lamsbout was zo mals. Het vlees viel van het bot af.
Bijgerechten simpel en smakelijk. Niets bijzonders.
Eigenlijk zaten we al vol, maar toch konden we de chocoladesaus met ijs niet weerstaan. Gewoon simpel, maar een goede afsluiter.
Prijs - kwaliteit verhouding hier prima. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 23 januari 2016

SipkesH

Halverwege het land afgesproken, zoals ook 5 jaar geleden. Kaart niet veranderd en Charles Aznavour zingt nog steeds het hoogste lied. Het eten was lekker, de bediening vriendelijk en de prijs redelijk, maar kom doe eens anders Frans

ricowz

Ik had in het verleden al vaker gegeten bij De buik van Parijs
En dit is me altijd goed bevallen.
Alleen was ik al meer dan 1.5 jaar hier niet geweest, en had op een ander menu gehoopt, maar helaas is deze nog steeds het zelfde (onder het mom van een winnend team niet veranderen denk ik) Het restaurant is iets lawaaiig, maar dat maakt het ook wel weer knus/gezellig
bediening is top
Eten is top

Gegeten op 5 november 2015

Koningsgerecht

Op een doordeweekse dag aten wij hier met een groep van vijf. Het was gezellig druk, maar intiem genoeg om elkaar goed te verstaan zonder op de lip van de buren te zitten. De bediening is uitermate vriendelijk en gastvrij, doet niet moeilijk over kraanwater en zet desgewenst er gewoon nog een mandje stokbrood bij. Een aantal van ons namen gerechten van de kaart en een aantal het keuzemenu. Het waren geen hoogdravende culinaire hoogstandjes, maar alles was heerlijk en meer dan voldoende. Je kunt in dit gezellige restaurant prima eten tegen een hele redelijke prijs!

Gegeten op 7 oktober 2015

vos078

We hebben erg lekker gegeten in dit gezellige restaurant. Minpuntje was, dat na een minuut of tien de bijgerechten werden weggehaald, die bleken voor een andere tafel te zijn. Hadden we al van gegeten, dus voor de andere tafel niet zo fijn. Maar verder, heerlijk gegeten in een supergezellig restaurant. En heel leuke bediening!

Gegeten op 26 september 2015

Marco08

Wij aten hier met een groep van 16 personen, dan is de menukaart wat beperkter dan normaal. Iedereen at mosselen, dat zat er voor ons niet in.
Vooraf at ik een tartaar van zalm. Die was heerlijk! Goede kwaliteit zalm, zacht en goed opgemaakt. Als hoofdgerecht had ik lamsbout met spekjes. Ook die smaakte uitstekend! De lamsbout was goed gegaard en nog heerlijk sappig. Garnituren waren ook goed bereid.
Wat ons hele gezelschap wel opviel was de enorme snelheid waarmee alles werd geserveerd. Tussen het voorgerecht en hoofdgerecht zat iets meer dan 5 minuten. Dat is echt niet prettig!
Bediening vriendelijk, maar wel gestrest. Ze vergaten ook nogal eens wat drankjes.
Prima restaurant al met al; plek om misschien nog eens met zijn tweeën terug te komen.

Gegeten op 15 augustus 2015

witlof

Een No Nonsense restaurant, gerechten goed verzorgd en heerlijk van smaak. Bediening zorgt voor een aangename avond.
Even moeten wachten voor een tafel beschikbaar kwam drankje van het huis aan geboden gekregen. Top

Gegeten op 4 september 2015

vega84

Erg behulpzame bediening: toen ik vroeg om een pastaschotel met iets minder pasta en iets meer groente, was dat geen probleem. Het eten (vegetarische pastaschotel) was heerlijk, de prijs-kwaliteitverhouding is goed, en het toetje (kwark met merengue en vruchtjes) was precies goed: door de kwark wordt het niet te zoet.

Gegeten op 15 maart 2015

BLatev

Ik kom al jaren (meer dan 10) bij dit restaurant en het voelt iedere keer weer als thuiskomen. De prijs/kwaliteit verhouding vind ik goed. De menukaart verandert niet vaak, maar dat vind ik persoonlijk niet erg. De bediening is altijd erg vriendelijk. Kortom, ik kom hier erg graag.

Gegeten op 15 april 2015

ptouw

De ambiance in de achtertuin is onovertroffen. Is dit wel Nederland? Menu Buik van Parijs met kipsalade, heerlijk visje en een sorbet. Al dit vergezeld door aardappelt jes, salade, witlof, gemengde groente en patatjes. Met goede rosé en vriendelijke bediening. Al met al een echte aanrader.

Gegeten op 3 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over De Buik van Parijs in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over De Buik van Parijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.