a TripAdvisor company

1. 7,9 10 1 26

2. 8,2

3. 7,9

Kennert

Prima adres om even lekker (niet te ingewikkeld) te eten voor relatief weinig geld. Stoofpotje rundvlees staat daar al jaren op de kaart. Niet heel bijzonder, maar prima voor het geld. De bediening is altijd perfect. Ze letten goed op en zijn altijd vriendelijk. Nemen ook goed de tijd voor je. Vooral in de zomer is de sfeer op het terras achter de zaak heerlijk, net of je in Frankrijk zit.

Gegeten op 9 juni 2016

kmar

Na aanraden van ongeveer iedereen, ben ik hier toch eens gaan eten en daarna nog een keer, maar ik ben niet zo enthousiast. Ik vind het eten erg gewoon, het verrast niet en het menu blijft hetzelfde, de gerechten zijn wat veilig. Het is prima voor wat je ervoor betaalt, prijs-kwaliteit gezien klopt het. Het decor is echt wat je verwacht van een bistro en het is wat dat betreft een gezellig restaurant, met veel leuke hoekjes en zitplekjes. De bediening was beide avonden zeer adequaat en hebben ons goede en vakkundige service gegeven.

Gegeten op 23 juni 2016

jeroen571

Prima gegeten bij De Buik van Parijs. Het weer was heerlijk dus we zaten in de gezellige tuin achter het restaurant. De bediening was vriendelijk en vlot en de gerechten volgde elkaar in een mooi tempo.

Het eten was goed qua smaak en een mooie portie. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 23 juli 2016

manon104

Ter afsluiting van een cursus Frans, hier met 3 medecursisten en docente gegeten. Het restaurant zat goed en gezellig vol en dat voor een dinsdagavond. Leuke en persoonlijke ontvangst, we kregen de Franstalige menukaart (erg leuk). Het eten was (coq au vin en de pompoenrisotto) heerlijk, warm en goed op smaak. Groente, salade, aardappeltjes e.d. voldoende voor 4 a 5 personen. Nagerecht was goed en wederom erg warm (clafoutis), afgesloten met een kop koffie. Het was een zeer geslaagde avond en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 24 mei 2016

Nusse

We hebben hier heerlijk gegeten en voelden ons erg welkom. De lamsbout was voortreffelijk en toen één toetje tegenviel en we dat aangaven, nam het personeel ons serieus en heeft het ook geproefd: er was iets misgegaan. Kan gebeuren natuurlijk - het kwam niet op de rekening. Top service, fijn eten en de prijzen zijn eerlijk en in verhouding! Kortom; een aanrader!

Gegeten op 23 april 2016

wegwijzer

Niet gereserveerd, maar gelukkig toch nog een plekje. Stokbrood van het huis. Heerlijk flesje rode huiswijn, wijngaardslakken, boeuf, en beenham. Voldoende groenten en frietjes/rijst. Heerlijk kopje koffie na. En de rekening was in positieve zin een verrassing. Bediening is top. Vriendelijk, voorkomend, attent. Zeker voor nog eens, maar dan reserveren!

Gegeten op 23 maart 2016

Roos_food

Afgelopen weekend in dit restaurant gegeten. Bij binnenkomst zeer vriendelijk ontvangen. Wij hadden niet gereserveerd, maar er was gelukkig nog een plekje voor ons! We hebben heerlijk gezeten aan de tafel met barkrukken. Beiden hebben wij genoten van een lekker glas wijn en een pompoen risotto. Na nog een lekker kop koffie en thee met lekkernijen. Wij komen graag nog een keer terug!

Gegeten op 12 maart 2016

Jessicaq

De aankleding van het restaurant is leuk en gezellig. Ze maken er echt een bistro van met ook Zwolse invloeden zoals een oude stadskaart van Zwolle aan de muur en in de menukaart. Jammer van het lelijke plafond.
De garnalen in boter met chilipeper was echt heerlijk! Lekker heet geserveerd en daarna de druipende boter met een broodje opzuigen. Tafelgenoot had vooraf de runder ribeye. Hij was minder enthousiast. Het was droog en smaakloos. Kreeg het idee dat het vooraf was ingevroren en gesneden. Gelukkig staat er wel zout en peper op tafel.
Van de hoofdgerechten hebben we beide gesmuld: de kalfsentrecote was heerlijk mals en sappig en de lamsbout was zo mals. Het vlees viel van het bot af.
Bijgerechten simpel en smakelijk. Niets bijzonders.
Eigenlijk zaten we al vol, maar toch konden we de chocoladesaus met ijs niet weerstaan. Gewoon simpel, maar een goede afsluiter.
Prijs - kwaliteit verhouding hier prima. Wij komen zeker terug.

Gegeten op 23 januari 2016

SipkesH

Halverwege het land afgesproken, zoals ook 5 jaar geleden. Kaart niet veranderd en Charles Aznavour zingt nog steeds het hoogste lied. Het eten was lekker, de bediening vriendelijk en de prijs redelijk, maar kom doe eens anders Frans

ricowz

Ik had in het verleden al vaker gegeten bij De buik van Parijs
En dit is me altijd goed bevallen.
Alleen was ik al meer dan 1.5 jaar hier niet geweest, en had op een ander menu gehoopt, maar helaas is deze nog steeds het zelfde (onder het mom van een winnend team niet veranderen denk ik) Het restaurant is iets lawaaiig, maar dat maakt het ook wel weer knus/gezellig
bediening is top
Eten is top

Gegeten op 5 november 2015

Schrijf zelf een recensie over De Buik van Parijs in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over De Buik van Parijs. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.