a TripAdvisor company

2. Mexicaans
  3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 421 81 72

Mexicaans genieten

Op zoek naar een goed Mexicaans restaurant? La Cucaracha voldoet zeker aan uw strenge eisen!
Het restaurant is gelegen in Zwolle en je kan er terecht voor een snelle hap en allerlei bijeenkomsten, maar er zijn ook cateringmogelijkheden!
La Cucaracha doet je meteen denken aan Mexico, want het interieur heeft heel wat Mexicaanse elementen. Wanneer je een bezoek brengt aan dit Mexicaanse restaurant, dan ervaar je zonder twijfel de echte Mexicaanse cultuur.

CorneliaC

Eenvoudig, maar heerlijk gegeten hier! Aanrader! Verse produkten
Gezellige sfeer, goed eten en lekker huiswijntje!
Fijne bediening en goed geprijsd.

Gegeten op 9 april 2016

ptouw

De salade als starter was erg lekker. Mijn gamba's waren wat klein.
Steak met pittige tomatensaus was wat eenzijdig. Nog een geluk dat de saus niet bovenop het vlees lag. Correcte bediening en lekker Spaans wijntje. Ook geschikt voor een grotere groep.

Gegeten op 28 maart 2016

Krokantje

Sinds een jaar of 10 eet ik regelmatig bij La Cucaracha. Het eten is doorgaans heerlijk (de kaart veranderd nauwelijks, waardoor je altijd wel je favorieten terugvindt) en de ambiance is prettig.

In februari at ik hier voor het laatst samen met mijn vriend, om zijn verjaardag te vieren. We waren enigszins teleurgesteld over de bediening en het eten was ook minder dan ik gewend ben. (we namen de aanbieding voor het 20-jarig jubileum, onbeperkt tortilla's eten).

Het voorgerecht was mijn favoriet 'Nachos Supremos'! Helaas was het gerecht lauw en de chips was slap in plaats van krokant....jammer. '
Daarna de verschillende kleine tortilla's. Dat zag er leuk uit! Het meisje dat ze kwam brengen was vriendelijk, maar wist overduidelijk niet wat er op het bord lag....het smaakte gelukkig wel prima. Toch betaal je in verhouding wel erg veel geld voor 6 halve tortilla's. Achterna gezien had ik toch liever van de kaart besteld.

De jongen die ons af en toe hielp maakte niet tot nauwelijks contact. Er kon geen praatje vanaf, informeerde niet of we nog wat wilde drinken (toen zelf maar aangegeven, maar ons drinken werd vervolgens tot 2x toe vergeten) en maakte een ongeïnteresseerde indruk. De vaste bediening was deze avond niet aanwezig en ik moet zeggen: dat maakte een groot verschil qua beleving. Opeens was 80 euro voor gedeeld voorgerecht, een paar tortilla's, een toetje en twee drankjes wel veel geld. Terwijl ik normaal gesproken 80 euro voor een fijne avond geen probleem vind.

Hopelijk de volgende keer wel écht weer beter.....

Gegeten op 18 februari 2016

Wibo54

Met z'n vieren hier gegeten op een volle vrijdagavond. Lekkere hapjes vooraf (albondigas, etc). Hoofdgerechten typisch Mexicaans, goed klaargemaakt en zeker voldoende. De spareribs waren echt super (het vlees viel vanzelf van het bot, zo hoort het). Huiswijnen zijn best wel lekker en plezierig geprijsd. Leuke, Spaans aandoend interieur, vriendelijke bediening die niet te lui waren om uitgebreid uitleg bij de gerechten te geven. Kortom: een leuk restaurantje waar je apart en lekker kunt eten.

Gegeten op 4 maart 2016

Koningsgerecht

Op een doordeweekse dag aten mijn vriendin en ik de tres verduras (drie vegetarische tortillas) en de burritos, afgesloten met twee keer een cheese cake. No nonsense Mexicaans: lekker eten, redelijke tafelwijn inclusief (en ongevraagd) glazen water en alerte bediening. Het restaurant ligt in een mooi, oud deel van Zwolle op een steenworp van de grote pleinen in het centrum. Ongedwongen plek, overzichtelijk menu en redelijke prijzen.

Gegeten op 27 oktober 2015

AdriaanseB

Gewoon een goed restaurant. Leuke sfeer en lekker eten. De spareribs smelten van het bot zo zacht. En ook de tortilla gerechten zijn lekker op smaak. Mocht je het iets scherper willen, is de huisgemaakte gallopenj

Streekie

Gezellig restaurant met prima spareribs. Zacht vlees dat eigenlijk al direct van het botje valt. Dat in combinatie met een lekker koud biertje is dan ook helemaal prima. Qua service is het dan weer wat minder. De twee bedienden waren zo druk met vaste gasten dat de rest vergeten werd. Tafel werd niet opgeruimd en we kregen niks meer aangeboden. Contact maken ging ook maar lastig omdat ze alleen maar bezig waren met de vaste gasten. Qua service erg matig. De spareribs haal ik volgende keer wel ergens anders!

Gegeten op 26 augustus 2015

Renske333

Het eten bij La Cucaracha was prima. We kwamen met een grote groep en hadden van te voren aangegeven niet veel tijd te hebben. Daarom was ons aangeraden van te voren door te geven wat we wilde eten, wat we ook gedaan hadden. Ik had zelf de tres verdures: een vegetarische combo van drie verschillende tortilla gerechten. Dat was echt een prima vega maaltijd. Wel was de portie voor mij niet helemaal voldoende, maar mijn tafelgenoot kon zijn groente fajitas niet op, waardoor ik ook heb mogen proven dat die erg lekker was. De nachos die op tafel kwamen vooraf waren ook erg lekker. De bediening begon erg sterk (accomoderen van een grote groep met een strakke planning) alleen werd van 1 van de gerechten het bijgerecht geserveerd toen het bord al leeg was en hebben we voor het uiteindelijke afrekenen 10 minuten moeten wachten tot de serveerster uitgepraat was met de tafel naast ons.

Gegeten op 28 augustus 2015

lindsey6

Nacho's met salsa van het huis bij aankomst, je voelt je dan gelijk welkom! Terrasje buiten is klein en prima, binnen ziet het er gezellig uit. Bediening is vriendelijk en snel. We moesten wel een tijdje wachten op het hoofdgerecht maar hebben heeeerlijk gegeten. Pulled pork burger was heerlijk, goeie frietjes erbij ook, portie precies goed. Spare ribs zijn extreem mals, vallen zo van het bot af, lekker gekruid.. echt super! Beide grote eters en we hadden een prima portie :-) Aanrader!

Gegeten op 6 augustus 2015

anneleennn

Afgelopen week hier lekker gegeten. De appetizer van nachochips met twee verschillende salsa's is leuk, daardoor voel je je welkom. De bediening was prima, maar iets te nonchalant en niet uitzonderlijk beleefd. Namen niet echt de tijd voor je.
Het eten was erg lekker, ik ging zelf voor de quesadilla, erg smakelijk, met de roomkaas en knapperige groenten en rijst. Minder vond ik de guacamole, die had weinig smaak. Tafelgenoot had de Enchiladas, die waren smaakvol en de kip was mals.
Toppertje was de crème brulee, de bovenlaag was perfect en ook de crème zelf was heerlijk!

Gegeten op 22 juli 2015

Schrijf zelf een recensie over La Cucaracha in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over La Cucaracha. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.