Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Cucaracha

1. Mexicaans

La Cucaracha

1. Mexicaans
  1. Toon telefoonnummer 038 421 81 72

geert27

Ik kom al 18 jaar in dit restaurant. Zonder twijfel de lekkerste spareribs van Nederland. Ook de andere gerechten laten zich goed smaken. Een warme entourage en gastvrij personeel maken het af. Dan smaakt het eten drie maal zo lekker. Ik kan u dit restaurant van harte aanbevelen!

Gegeten op 19 juli 2014

Pelle-

De bediening was goed en erg aardig, ook het decor zag er leuk uit, maar het eten was erg matig. Het was wel lekker, maar erg gewoontjes en zonder uitzonderlijke smaken. Dit is niet iets wat je in de mexicaanse keuken terug zou vinden. Zo waren de wraps/tortilla's totaal niet pittig of lekker gekruid.

Gegeten op 25 juli 2014

RondeWit

Op een drukke dag (de Zwolse schaatsers werden gehuldigd) is het gezellig druk in de zaak. Na een drankje hebben we snel een voorgerecht. We hoeven hierna ook niet lang te wachten op het hoofdgerecht. Je kunt half de keuken in kijken, wat ik altijd erg leuk vind. Goed eten voor een normale prijs.

Gegeten op 26 februari 2014

Max84

Gisteren beland bij dit gezellige restaurant in het centrum van Zwolle. De bediening was echt uitzonderlijk goed en sympathiek, duidelijk mensen met oprechte passie voor het vak. Het eten was bijzonder lekker, bereid met verse ingrediënten en de hoeveelheid was meer dan genoeg. Prijs/kwaliteitverhouding prima in orde. Als we nog eens in Zwolle zijn komen we zeker weer, een absolute aanrader!

Gegeten op 8 juli 2014

Zwollenaar

Ons favoriete 'tussendoor'-restaurant in Zwolle. Geweldig team van mensen dat gedreven is het je naar de zin te maken.

Volgens mij hebben wij hier inmiddels ergens tussen de 10 en 20 keer gegeten. En iedere keer is het weer lekker. Eerlijke prijzen voor dik okee eten. Verwacht geen haute cuisine, gewoon lekker en goed Mexicaans, zoals je het veel vaker zou willen eten.

De laatste keer dat we hier kwamen was het iets minder. Het was druk en e.e.a. ging verkeerd. Hier melding van gemaakt en werd geweldig hersteld, waardoor je je weer helemaal tevreden bent.

TIP! De spareribs... Waar sommige restaurants voor de kwantiteit gaan met een bord vol een halve of zelfs een hele kilo spareribs, gaat La Cucaracha voor kwaliteit. Vlezige spareribs, geweldig gemarineerd en voorzien van een lekkere coleslaw en gepofte aardappel.
Hoewel de echte tip is alles een keer te proberen, want de fajita's zijn geweldig en de gedachte aan de merlan-steak doet me ook watertanden.

Het enige nadeel vind ik de grote groepen die dit restaurant soms trekt. Als je met z'n tweeën naast zo'n groep zit (vrijwel altijd bovenverdieping), gaat dat ten koste van de sfeer.

Al met al één van de leukste tentjes van Zwolle. Ik wil er vanavond wel weer heen. En morgen. En overmorgen.

Gegeten op 24 mei 2014

robato28

Tijdens mijn verjaardag met mijn kinderen en mijn vriendin hier (voor de tweede maal) gegeten. De baas van de zaak wist nog dat wij er een driekwart jaar geleden ook al eens geweest waren. De bediening is uitermate vriendelijk, komt met extra (gratis) pittige tapenade die 'normaal achter slot en grendel zit', geeft de kinderen extra maïschips, legt heel veel uit, komt met leuke verhalen. Mijn dochtertje mocht in de keuken zelf haar toetje maken en vervolgens komen kok en baas ook nog eens persoonlijk mijn bestelde dessert brengen in combinatie met een in chocolade geschreven felicitatie op het bord. Daarnaast zongen beiden een vrolijk 'Lang zal hij leven'. Kortom, alsof je thuiskomt. Het eten is lekker, geen culinaire hoogstandjes, maar dat verwacht je ook niet. Het is maar meer dan goed. In combinatie met de entourage en de fantastisch vriendelijke en vrolijke bediening is het een waar feest om er te eten. Eindelijk eens met een goed gevoel weer kunnen fooien.

Gegeten op 28 januari 2014

JZijffers

Vanavond hapje gegeten bij La Cucaracha, absoluut een aanrader om een dagje winkelen relaxed af te sluiten. Vooraf nachos en tortilla's met cheddar, als hoofd Chili con carne en Fajita met gamba's. Dessert de huisgemaakte cheesecake van chocolade gedeeld, super smakelijk en goed bereid! Met daarbij attente en vlotte bediening verdienen ze een hogere waardering!

Mover55

Inmiddels hebben wij La Cucaracha herhaaldelijk bezocht als we in de omgeving van Zwolle waren, en toegevoegd aan het favorietenlijstje. Uiterst vriendelijke bediening, informeel/lekker sfeertje maar bovenal fantastisch eten. Afgelopen week weer bezocht. Ik Gamba's en (SuperSuper)SpareRibs, mijn vrouw op de vegetarische tour. Allebei weer geweldig en zeer smaakvol gegeten. Geen ruimte meer voor toetje dus afgesloten met koffie. Nog steeds voor herhaling vatbaar en wat ons betreft een regelrechte aanrader.

Gegeten op 22 oktober 2013

TiMaR

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Je krijgt echt veel (en lekker) eten voor je geld. Vriendelijke bediening en mooi interieur.

Gegeten op 20 april 2013

Linda-en-Marcel

Ik had Tres amigos - Een enchilada, burrito en quesadilla. De vulling was best goed maar bij alle drie was de buitenkant veel te droog. Mijn man had de vegetarische variant en omdat hij niet van aubergine houdt hebben ze die eruitgehaald, maar ook hier veel te droog. De rijst die er bij zat was ook droog, smakeloos en voegde niks toe. De sausjes bij de nacho`s die we vooraf kregen waren wel erg lekker. De bediening is erg vriendelijk en het decor zoals je bij een mexicaan kan en mag verwachten.

Gegeten op 14 september 2013

Schrijf zelf een recensie over La Cucaracha in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over La Cucaracha. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.