La Cucaracha

• 8.0

• 7.8

robato28
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens mijn verjaardag met mijn kinderen en mijn vriendin hier (voor de tweede maal) gegeten. De baas van de zaak wist nog dat wij er een driekwart jaar geleden ook al eens geweest waren. De bediening is uitermate vriendelijk, komt met extra (gratis) pittige tapenade die 'normaal achter slot en grendel zit', geeft de kinderen extra maïschips, legt heel veel uit, komt met leuke verhalen. Mijn dochtertje mocht in de keuken zelf haar toetje maken en vervolgens komen kok en baas ook nog eens persoonlijk mijn bestelde dessert brengen in combinatie met een in chocolade geschreven felicitatie op het bord. Daarnaast zongen beiden een vrolijk 'Lang zal hij leven'. Kortom, alsof je thuiskomt. Het eten is lekker, geen culinaire hoogstandjes, maar dat verwacht je ook niet. Het is maar meer dan goed. In combinatie met de entourage en de fantastisch vriendelijke en vrolijke bediening is het een waar feest om er te eten. Eindelijk eens met een goed gevoel weer kunnen fooien.

Gegeten op 28 januari 2014

JZijffers
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond hapje gegeten bij La Cucaracha, absoluut een aanrader om een dagje winkelen relaxed af te sluiten. Vooraf nachos en tortilla's met cheddar, als hoofd Chili con carne en Fajita met gamba's. Dessert de huisgemaakte cheesecake van chocolade gedeeld, super smakelijk en goed bereid! Met daarbij attente en vlotte bediening verdienen ze een hogere waardering!

Mover55
  • Recensies in de laatste twee jaar

Inmiddels hebben wij La Cucaracha herhaaldelijk bezocht als we in de omgeving van Zwolle waren, en toegevoegd aan het favorietenlijstje. Uiterst vriendelijke bediening, informeel/lekker sfeertje maar bovenal fantastisch eten. Afgelopen week weer bezocht. Ik Gamba's en (SuperSuper)SpareRibs, mijn vrouw op de vegetarische tour. Allebei weer geweldig en zeer smaakvol gegeten. Geen ruimte meer voor toetje dus afgesloten met koffie. Nog steeds voor herhaling vatbaar en wat ons betreft een regelrechte aanrader.

Gegeten op 22 oktober 2013

TiMaR
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima prijs-kwaliteit verhouding. Je krijgt echt veel (en lekker) eten voor je geld. Vriendelijke bediening en mooi interieur.

Gegeten op 20 april 2013

Linda-en-Marcel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik had Tres amigos - Een enchilada, burrito en quesadilla. De vulling was best goed maar bij alle drie was de buitenkant veel te droog. Mijn man had de vegetarische variant en omdat hij niet van aubergine houdt hebben ze die eruitgehaald, maar ook hier veel te droog. De rijst die er bij zat was ook droog, smakeloos en voegde niks toe. De sausjes bij de nacho`s die we vooraf kregen waren wel erg lekker. De bediening is erg vriendelijk en het decor zoals je bij een mexicaan kan en mag verwachten.

Gegeten op 14 september 2013

vantijgeren
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij aten tortillas enchillada met gekruid rundvlees. Er kon niets geregeld worden t.a.v. minder of geen zout, maar het resultaat viel gelukkig mee mee. Als smaakte het niet bijzonder. De coleslaw erbij bevatte stukjes prei met een bijsmaak die je krijgt als voorgesneden prei te lang in de verpakking bewaart. Thuis gooi ik ze dan weg maar hier verdedigen ze de beslissing van de keuken om het aan de klanten te serveren. Een tegemoetkoming zat er dan ook niet in.

Gegeten op 20 juli 2013

brink100
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond met 29 personen buffetje gehad bij Cucaracha. Paar weken van te voren alles met de eigenaar geregeld. Witvis, spareribs, iets met kip, garnalen, chili con carne en saladae er bij. Verder rijst met bonen en frites. Na een klein toetjesbuffet. Allemaal prima verzorgd met een redelijke prijs. Vriendelijke bediening, ontzettend leuke bovenruimte, precies goed voor mijn gezelschap. Iets om aan te denken als je in Zwolle bent.

Gegeten op 24 maart 2013

ww
  • Recensies in de laatste twee jaar

De service was goed, vooraf een bord tortilla chips met dip. Cocktail vond ik waterig. Als hoofd de drie amigo's ; 3 verschillende burrito, taco en nog iets met vlees. Die vond ik het minst lekker. De taco met kip en kaas was erg zacht en mild/lekker gekruid.

Gegeten op 15 februari 2013

irina2
  • Recensies in de laatste twee jaar

De service is hier atijd gewedig! Zeer vriendelijk en ze leggen altijd goed uit wat je op je bord hebt. Wij nemen meestal het "El Gusto" menu en zijn nog nooit teleurgesteld. De cheesecakes zijn ook altijd heel erg lekker! En natuurlijk de cocktails, of je nu met of zonder alcohol neemt, alle versies zijn lekker.
Absoluut 1 van de favorieten in Zwolle.

Gegeten op 29 september 2012

K_Haar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier gegeten met een vriendin. Begonnen met een heerlijke Margaritha limone, ijskoud met precies de goede verhoudingen. Daarbij kregen we van het huis nachos met pittige peperdip en verse tomatensalsa. Echt lekker, maar dat was dan ook het culinaire hoogtepunt van de avond.

Ik heb de 'tres amigos' gegeten, drie verschillende soorten burritos. Bij een Mexicaans restaurant verwacht ik dan iets lekkers, dit is toch hun specialiteit. Één burrito was interessant, met een ietwat zoetig tomatensausje, maar het geheel was werkelijk bedroevend. De twee andere burritos waren veel te zout, met een ondefinieerbare vulling. De rijst was gortdroog, en ook heel erg zout. De bijgeserveerde coleslaw miste elke smaak. De kwaliteit van het diner (zelfs rekening houdend met de prijs) was werkelijk bedroevend.

Service en decor zijn helemaal in orde. Het restaurant is gezellig ingericht, het personeel is vriendelijk en de bediening is snel. De keuken heeft alleen duidelijk extra aandacht nodig.

Gegeten op 30 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over La Cucaracha in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over La Cucaracha. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!