a TripAdvisor company

foto's van La Cucaracha in Zwolle - 1 foto's van La Cucaracha in Zwolle - 2 foto's van La Cucaracha in Zwolle - 3 foto's van La Cucaracha in Zwolle - 4 foto's van La Cucaracha in Zwolle - 5

La Cucaracha

3. 46% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 421 81 72
  2. www.cucaracha.nl

Mexicaans genieten

Op zoek naar een goed Mexicaans restaurant? La Cucaracha voldoet zeker aan uw strenge eisen!
Het restaurant is gelegen in Zwolle en je kan er terecht voor een snelle hap en allerlei bijeenkomsten, maar er zijn ook cateringmogelijkheden!
La Cucaracha doet je meteen denken aan Mexico, want het interieur heeft heel wat Mexicaanse elementen. Wanneer je een bezoek brengt aan dit Mexicaanse restaurant, dan ervaar je zonder twijfel de echte Mexicaanse cultuur.

K_Haar

Vanavond met twee kleine kindjes lekker gegeten bij La Cucaracha. Er is geen speciale kinderkaart, maar onze kinderen kregen een leuk en lekker gerechtje.

Ik had de burito met heerlijk zacht gegaard rundvlees. De verse salsa is ongelooflijk lekker, en de frozen margaritha verdient drie sterren. Heerlijk!

Een 10 voor de bediening, omdat die ondanks de drukte en duidelijke stress super met ons meedacht, aardig was voor de kinderen en we heel snel geholpen werden. Top!

Een 9 voor het decor, omdat het zo'n gezellig en authentiek plekje is. De details doen het hem, kaarsjes op de trap, kraalgordijntjes, gewoon leuk.

Gegeten op 24 juni 2015

MLRaalte

Het eten is prima, maar wel simpel en niet bijzonder. Wij hadden het El Gusto tapas menu, wat bestaat uit een proeverij van voorgerechten en hoofdgerechten. Er zaten lekkere gerechtjes bij, maar ook wat missers (de vis was droog, in de stukjes wraps zat alleen wat roomkaas..) Door de recensies hadden wij er meer van verwacht.

Gegeten op 5 mei 2015

ptouw

8 gangen tapas met mooie variëteit. Boven kan je perfect zitten met een grote groep . We waren met zo'n 20 man. Zeer vriendelijke en amicale bediening. Ook , ondanks dat je boven zit, snel aan tafel. Ik vond de tapas wat aan de kleine kant, weinig vlees. Goede Spaanse huiswijn. Grand desert om de gaatjes te vullen. Irish Coffee was redelijk goed. De room was wat aan de dunne kant. Wel voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 25 maart 2015

rolanda1

Heerlijke Gusto tappas gegeten met mijn collega,s gezellige sfeer,vriendelijk personeel,voor een nette prijs!! We gaan zeker nog een keer!!

Gegeten op 14 maart 2015

elaine1

Op zaterdagavond bezochten wij LaCucaracha. We zagen veel positieve recensies, met name over de heerlijke spareribs die ze zouden hebben.
We kregen de keus uit 2 tafeltjes boven aan het raam, helaas was het hier de hele avond vrij tochtig en hadden we het niet erg warm. We bestelden het 3-gangenmenu. Het voorgerecht was heerlijk, de buffalo wings waren heerlijk zacht en mierzoet. En de Nacho's Supremos waren ook heerlijk. Hierna hadden we na een uur ons hoofdgerecht nog niet, dit was een enorme teleurstelling. We gaven dit aan aan de bediening en binnen 10 minuten stond ons hoofdgerecht er alsnog. We hadden de spareribs en de saludar de cocino. De spareribs waren heel zacht en goed gegaard, maar helaas smakeloos en koud. Dit was echt een gigantische teleurstelling. We hadden én een uur moeten wachten op ons gerecht en dan werd er ook nog iets koud en smakeloos geserveerd. Dit was echt doodzonde. De saludar de cocino was overigens wél warm en erg lekker.
Ook het nagerecht, de Flan Mexicana en de Pay Sopresa was lekker.

Minpunten van deze avond: Aan het raam was het koud. Het een uur wachten op het hoofdgerecht. De slechte spareribs, terwijl er vol lof over gepraat werd.
Pluspunten: Vriendelijk personeel. Nette excuses en thee/koffie van het huis. Lekker voorgerecht en toetje.

Gegeten op 17 januari 2015

Daphne89

Heerlijk gegeten op vrijdagavond. De zaak zat helemaal vol: dus reserveren of vroeg langskomen. Het eten is super en de bediening bijzonder vriendelijk. De spareribs zijn een aanrader en ook de Tres Amigos tortillas kan ik aanbevelen. De prijs is meer dan redelijk. Dit restaurant is zeker de moeite waard en één van onze favorieten in Zwolle.

Gegeten op 24 oktober 2014

RobinD

De beste spareribs van Zwolle, en ook de andere gerechten zijn uitstekend voor deze prijsklasse. Bovendien lekkere cocktails, een vlotte bediening en een ontspannen sfeer. Eén van mijn favoriete restaurants als ik meer wil dan een eetcafé, maar me niet blauw wil betalen.

Gegeten op 30 september 2014

geert27

Ik kom al 18 jaar in dit restaurant. Zonder twijfel de lekkerste spareribs van Nederland. Ook de andere gerechten laten zich goed smaken. Een warme entourage en gastvrij personeel maken het af. Dan smaakt het eten drie maal zo lekker. Ik kan u dit restaurant van harte aanbevelen!

Gegeten op 19 juli 2014

Pelle-

De bediening was goed en erg aardig, ook het decor zag er leuk uit, maar het eten was erg matig. Het was wel lekker, maar erg gewoontjes en zonder uitzonderlijke smaken. Dit is niet iets wat je in de mexicaanse keuken terug zou vinden. Zo waren de wraps/tortilla's totaal niet pittig of lekker gekruid.

Gegeten op 25 juli 2014

RondeWit

Op een drukke dag (de Zwolse schaatsers werden gehuldigd) is het gezellig druk in de zaak. Na een drankje hebben we snel een voorgerecht. We hoeven hierna ook niet lang te wachten op het hoofdgerecht. Je kunt half de keuken in kijken, wat ik altijd erg leuk vind. Goed eten voor een normale prijs.

Gegeten op 26 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over La Cucaracha in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over La Cucaracha. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.