a TripAdvisor company

foto's van Over de Tong in Zwolle - 1 foto's van Over de Tong in Zwolle - 2 foto's van Over de Tong in Zwolle - 3 foto's van Over de Tong in Zwolle - 4 foto's van Over de Tong in Zwolle - 5

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 421 72 90

Geef je over aan de chef

Bij Restaurant Over de Tong dagen ze je uit. Laat je verrassen en laat alles over aan de kok door te kiezen voor het 4-gangen verrassingsmenu. Het is het risico zeker waard want de vakkundigheid van de chef resulteert in de meest verrukkelijke gerechten. Ook de gastheer besteed veel persoonlijke aandacht aan iedere gast en zorgt voor wijn die de smaken in al je gerechten nog meer versterkt. Tongstrelend genieten!

koen139

Getipt en voor het eerst gegeten in een door ons vergeten stukje Zwolle. Mooie locatie. Jonge enthousiaste kok. Gerechten, 3 gangen, worden met Amore geserveerd, sluiten goed op elkaar aan. 2 amuses, beiden met kerrie, verraden de etnische achtergrond. Salade met Octopus. Rolletje runderstoof, gelukkig, rijk aan groenten. Dessert, fris. Yoghurtijs, eiwitschuim, vanille creme en rood fruit. Dit plezier werd vergezeld door een flesje beendroge Rose. Het mooie weer was inclusief. Onze apro was teleurstellend. Picolo Prossecco Frizzante a 6 Euro? Weinig enthousiaste gastvrouw. De pijngrens met 37.50 per couvert is bereikt. Nagenoeg geen gasten. Omliggende restaurants bruisen, ook op Dinsdagavond. Werk aan de winkel.

Gegeten op 23 augustus 2016

jessicavanmourik

gast vrij
Eten lekker
ook leuk om je zo te laten verassen zonder kaart
En fijn dat ze vooraf kwamen vragen wat je niet lust

Gegeten op 22 augustus 2016

dinda8064

We hebben hier met 4 personen gegeten n.a.v. de AH actie, wat een toprestaurant!
De gastvrouw allerhartelijks en super vriendelijk. De gerechten voortreffelijk, smaakvol en uiterst decoratief opgediend met duidelijke uitleg. Vooraf wordt goed overlegd wat je wel en niet wilt eten en dan is het gewoon super om je zonder zelf van menu te kunnen kiezen zo te laten verrassen.
Van de amuses tot de heerlijkheden bij de thee en koffie en alles wat er tussen zat genoten!!!
Onze Japanse familieleden waren zeer onder de indruk.

Gegeten op 18 augustus 2016

antoinette.wagelaar

Via online reservering

Opnieuw top! Andere gerechten, niet te weinig, niet te veel, precies goed. Prettige ongedwongen ambiance. Heerlijke wijnen.

Gegeten op 13 augustus 2016

Karinjanine

Via online reservering

Wat een heerlijke ervaring! Het eten was super, de bediening allervriendelijkst en wat een gezellig restaurantje!! Het was voor ons de eerste keer, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 14 augustus 2016

Marijkewarmerdam

Via online reservering

Wij hebben hier erg lekker gegeten via de AH aktie.
Het was een 3 gangen verassingsmenu,alles was erg lekker en heel decoratief op de bordjes gepresenteerd.
Een goede uitleg over het eten en zeer vriendelijk personeel.
Een klein puntje van kritiek...het hoofdgerecht had iets meer mogen zijn.
Wij kunnen dit restaurant zeker aanbevelen.

Gegeten op 12 augustus 2016

tsdebruijn

Via online reservering

Wij hebben hier erg lekker gegeten. Bediening was erg goed en de sfeer in het restaurant is erg leuk. Klein restaurant dus tafeltjes staan relatief dicht bij elkaar maar Ondanks dat het vol zat geen last van gehad.

Gegeten op 11 augustus 2016

ynederveen

Via online reservering

Verrassend leuk achter de voordeur. Gastvrije en vriendelijke bediening, lekker eten & mooi opgediend. Het eten dat je krijgt is een verrassing, er is geen kaart.

Gegeten op 11 augustus 2016

anneke601

Via online reservering

Wat een gezellige avond zeg! De gastvrouw, die normaal in de keuken staat, heeft mijn hart gestolen. Bij het gerecht met runderstoof vroeg ze of ik rode wijn wilde, ik heb de voorkeur voor wit, kreeg ik een perfect glas witte wijn bij het gerecht! Topservice met humor, superbedankt!

Gegeten op 10 augustus 2016

Farah7

Via online reservering

We waren met een groepje van 4 personen. En we werden zeer hartelijk ontvangen. De gastheer was uiterst vriendelijk! Het restaurant heeft een 'we eten wat de pot schaft concept'. Je geeft alleen je aantal gangen aan. We kozen voor een vier-gangen diner. Voor dat de gangen begonnen kregen we heerlijke amuses. Iedere gang werd gebracht en omschreven door een aardige jonge man. De vrouw des huizes heeft fantastisch gekookt. Een ware smaaksensaties! Dit restaurant is echt een aanrader!!

Gegeten op 5 augustus 2016

Schrijf zelf een recensie over Over de Tong in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Over de Tong. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.