Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

BaiYok

3. Topper 2014
  4. 69% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 422 98 82

Judith1979

Wat een feest om hier lekker Thais te eten. We zaten buiten met uitzicht op de gracht onder een overkapping. Genoten van heerlijke Tom Kha Koeng, Dorade met knoflook, salade met biefstukreepjes. Wauw, wat een heerlijke smaken. De witte huiswijn is overigens ook erg lekker. Tropisch, fris en fruitig. Hij kan niet helemaal op tegen de heftige smaken maar is als aperitief overheerlijk. De bediening is erg vriendelijk.

Gegeten op 26 juli 2014

spencer1

Talloze keren al gegeten (en ook afgehaald): eten altijd ontzettend goed. Heerlijk van smaak, goede adviezen van de vriendelijke bediening en altijd goede kwaliteit. Niet te lang wachten op eten, gewoon lekker vlot. Gezellig met een groep van 7 allerlei gerechten besteld waaronder vegetarisch en samen delen om zoveel mogelijk te proeven. Heerlijke toetjes ook! Altijd behoorlijk druk en daardoor in het oude gedeelte van het restaurant soms wat (te) vol. Als je buiten kunt zitten een mooi terras aan het water. Bij de afhaal kun je zien hoe het eten wordt gemaakt, dat wekt vertrouwen. Zowel het restaurant als de afhaal zijn een absolute aanrader!

Gegeten op 16 mei 2014

Jannemanishere

Het beste Thaise restaurant dat wij kennen. Wij rijden er graag voor naar Zwolle. Mooie variaties in smaken en (als je wenst) ook lekker pittige gerechten. De wijnkaart toon enkele mooie wijnen, maar of ze qua smaak bestand zijn tegen de kruidige / pikante Thaise keuken kun je je afvragen.
Tafels staan we erg krap op elkaar...

Gegeten op 12 februari 2014

Zwollenaar

Gegeten op 21 juni 2014

ahulzebo

Het eten hier is echt fantastich en heel vers! De kaart is uitgebreid. De witte wijn die ik heb gedronken was ook erg goed. De ambiance van het pand is prima maar van binnen mag e.e.a. wel opgeknapt worden.

Gegeten op 8 mei 2014

genieter37

Als liefhebber van de Thaise keuken maken we vanuit Harderwijk graag een uitstapje naar Zwolle. Na de winkelen is dit restaurant dé ultieme beloning. Adequate service. Gewoon een karafje water is mogelijk. Én..... Vers vers vers! 1 van de weinige restaurants waar we nooit om de kaart vragen. We laten ons gewoon verrassen en zijn nog nooit teleurgesteld.

charlotte38

Ik en mijn vriend hebben heerlijk buiten gezeten bij BaiYok, nadat we even moesten wachten tot er een tafeltje vrij kwam. We reserveerden om 19:30, wat de grens is tussen een druk restaurant en rustig kunnen eten.
Buiten kon je prettig en sfeervol zitten, wel jammer dat er gerookt mag worden. De gasten aan de tafel naast ons staken er allebei een op en dit verpestte mijn eetervaring deels.

Verder heerlijk eten (de garnalensoep is aan te raden!) en lekker Thais bier erbij. We waren blij geen bijgerecht te hebben gekozen, want na een voor- en hoofdgerecht zaten we propvol.

De service was snel en netjes, achteraf maakten we nog een praatje met de eigenaar.

Gegeten op 12 juni 2014

Nijeboerjolanda

Het eten is echt fantastisch. Jammer dat de eigenaar niet de meest toegankelijke en hartelijke man is, dit past niet helemaal bij het geweldige stukje Thailand dat je in Zwolle kunt beleven. We hebben er al een paar keer gegeten, keer op keer is het genieten van het eten.

HeintjeD

Het eten was heerlijk. De bediening wist goed te vertellen welke combinaties van scherp en zoet wij het beste konden maken! Het eten werd op geserveert in thais serviesgoed zodat je helemaal in de sfeer kwam.
Zeker voor herhaling vatbaar en aan te bevelen!

Gegeten op 10 augustus 2013

Lokkie

Erg lekker gegeten van de "Nua phad naam man hoi" en de "Phad kra prow nua".
Benaming klinkt onbekend maar de menukaart geeft een duidelijke vertaling van deze heerlijke gerechten. Goede balans in de samenstellingen daarvan.
Ook het dessert "Roomijs met vers tropisch fruit, geserveerd op bananenblad" smaakte voortreffelijk.
Prijzen zijn vrij fors (hoofdgerechten bijna 20 euro) maar deze prijs is het ons waard !
Jammer dat er voor een klein bijgerecht (zoals gebakken rijst) apart moet worden bijbetaald.
Consumptieprijzen zijn redelijk, hoewel een glaasje huiswijn aan de dure kant (E 4,25 hoge prijs in verhouding tot de kwaliteit daarvan).
Entourage/decor is matig: in een vrij kleine ruimte zijn zoveel mogelijk zitplaatsen gecreeerd. Betekent dat de gasten vrij dicht op elkaar zitten, er slechts een zeer kleine en onoverzichtelijke vrijwel garderobe is en dat er ongunstige zitplekken zijn zoals naast de bar en onderaan een trap (leidende naar de toiletten).........
Bediening professioneel, belangstellend en vriendelijk.
Al met al komen we hier nog eens weer en gaan dan voor de drukte uit (drukte vanaf ongeveer 19:00 uur).

Gegeten op 30 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over BaiYok in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over BaiYok. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.