Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

BaiYok

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Hallo gast die misschien een voedingsintolerantie heeft,

Sinds kort weet ik dat ik verschillende voedingsintoleranties heb. Het advies is dat ik diverse producten een half jaar tot een jaar zo veel mogelijk vermijd. Tja. Dat was even zoeken voor me wat ik wel kon eten. De Thaise keuken van BaiYok biedt mij uitkomst. Samen met de sympathieke eigenaresse heb ik onlangs gekeken naar mijn lijstje van 'mag-niet-ingrediënten'. In een mum van tijd had zij een aantal lekkere gerechten voor me samengesteld. Het advies was klip-en-klaar duidelijk: dit mag je wel eten, dit kan ik voor je aanpassen en dat kan je niet eten! Kortom, lekker duidelijk.

Het voert te ver om exact te schrijven wat ik gegeten heb, want het was uiteraard afgestemd om mijn voedingsintoleranties. Een andere gast heeft wellicht andere specifieke voedingswensen.

Toen ik een aantal weken later weer naar BaiYok ging was ik heel aangenaam verrast: het lijstje met producten die ik niet mag eten bleek naast de kassa te hangen! Ze wezen me er direct op toen ik iets wilde bestellen wat 'niet mag'. Dus van mijn kant: een dik compliment voor BaiYok. Een echte aanrader voor andere gasten die bepaalde ingrediënten niet mogen eten!

In z'n algemeen: een prettig en vlot Thais restaurant met heerlijk eten, goed advies dus en een prima inrichting. Tip: van te voren even bellen, want het kan zomaar vol zitten en dan vis je achter het net. Dat zou jammer zijn!

Groet van Pieper

Gegeten op 19 oktober 2014

detty1

We hebben dinsdagavond bij BaiYok gegeten. Het was geen probleem om 2 voorgerechtjes met z'n vieren te delen. Daarna 4 gerechten gedeeld vergezeld van een lekkere droge witte wijn (Spaanse Sauvignon). Voor toe banaan met warme kokossaus: verrukkelijk! Aardige bediening, geen lange wachttijden en een gezellige sfeer. Echte aanrader!

Gegeten op 14 oktober 2014

evanherk

Hier met 4 man gegeten; tafeltjes wat krap op elkaar; bediening vriendelijk en efficient, maar haastig en wat onpersoonlijk. Vrijdagavond is natuurlijk ook een toptijd. Decor met een duidelijk exotisch stempel. Ik heb niet voldoende ervaring om het eten naar thaise standaard te kunnen beoordelen; maar ik vond het erg lekker. Een verschroeiend hete garnalensoep (maar ik was gewaarschuwd), gevolgd door een menu met een drietal gerechten en een salade. Veel verse exotische ingredienten zoals citroengras, gember en galangal, met een lekker toetje. Vruchten die ik nog niet eerder had geproefd. Ik zou er nog wel eens terug gaan.

Gegeten op 3 oktober 2014

anness

Een Thai restaurant welke al vele jaren aanwezig is hebben we gehoord. Voor een Thai redelijk standaard ingericht. U kunt dus de standaard boeddha beeldjes verwachten maar de bier merk schilderijen ook.
bediening en gastheer hadden zelfvertrouwen. En dat mocht ook. Hetgeen ze deden was prima. Het kon iets hartelijker naar mijn mening. Eten was op smaak maar had wat meer exotisch verwacht, prijzen een beetje aan de hoge kant.
Als je zin hebt in Thais eten en je bent in de buurt, zou ik hier toch wel naar binnenlopen.

Gegeten op 8 mei 2014

Judith1979

Wat een feest om hier lekker Thais te eten. We zaten buiten met uitzicht op de gracht onder een overkapping. Genoten van heerlijke Tom Kha Koeng, Dorade met knoflook, salade met biefstukreepjes. Wauw, wat een heerlijke smaken. De witte huiswijn is overigens ook erg lekker. Tropisch, fris en fruitig. Hij kan niet helemaal op tegen de heftige smaken maar is als aperitief overheerlijk. De bediening is erg vriendelijk.

Gegeten op 26 juli 2014

spencer1

Talloze keren al gegeten (en ook afgehaald): eten altijd ontzettend goed. Heerlijk van smaak, goede adviezen van de vriendelijke bediening en altijd goede kwaliteit. Niet te lang wachten op eten, gewoon lekker vlot. Gezellig met een groep van 7 allerlei gerechten besteld waaronder vegetarisch en samen delen om zoveel mogelijk te proeven. Heerlijke toetjes ook! Altijd behoorlijk druk en daardoor in het oude gedeelte van het restaurant soms wat (te) vol. Als je buiten kunt zitten een mooi terras aan het water. Bij de afhaal kun je zien hoe het eten wordt gemaakt, dat wekt vertrouwen. Zowel het restaurant als de afhaal zijn een absolute aanrader!

Gegeten op 16 mei 2014

Jannemanishere

Het beste Thaise restaurant dat wij kennen. Wij rijden er graag voor naar Zwolle. Mooie variaties in smaken en (als je wenst) ook lekker pittige gerechten. De wijnkaart toon enkele mooie wijnen, maar of ze qua smaak bestand zijn tegen de kruidige / pikante Thaise keuken kun je je afvragen.
Tafels staan we erg krap op elkaar...

Gegeten op 12 februari 2014

Zwollenaar

Gegeten op 21 juni 2014

ahulzebo

Het eten hier is echt fantastich en heel vers! De kaart is uitgebreid. De witte wijn die ik heb gedronken was ook erg goed. De ambiance van het pand is prima maar van binnen mag e.e.a. wel opgeknapt worden.

Gegeten op 8 mei 2014

genieter37

Als liefhebber van de Thaise keuken maken we vanuit Harderwijk graag een uitstapje naar Zwolle. Na de winkelen is dit restaurant dé ultieme beloning. Adequate service. Gewoon een karafje water is mogelijk. Én..... Vers vers vers! 1 van de weinige restaurants waar we nooit om de kaart vragen. We laten ons gewoon verrassen en zijn nog nooit teleurgesteld.

Schrijf zelf een recensie over BaiYok in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over BaiYok. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.