Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Kota Radja

3. Topper 2014
  4. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 421 35 34

Zwollenaartjes

Wij hebben hier op een zaterdagavond gegeten. Je kunt uitsluitend kiezen voor vroeg en dan tot 8 uur of vanaf 8 uur reserveren. Ze willen de tafel dus twee keer verkopen. Begrijpelijk, maar niet echt gastvrij dat je om een bepaalde tijd weg moet zijn. Ik vind acht uur te laat en gezellig natafelen is er nu niet bij. De tafels staan dicht op elkaar, dus geen privacy. Toen het volliep werd het ook behoorlijk warm en benauwd. Ook is er maar een damestoilet aanwezig. Niet voldoende voor zoveel gasten. Het eten is heerlijk, daarover niets dan lof. Sushi, warme gerechtjes en vooral de flensjes met eend die je zelf in elkaar moet rollen zijn heerlijk. Meer dan genoeg keuze, rund, kip, vis en ook vegatarisch. Niet de standaard hollandse chinees, maar smaakvol en ook mooi geserveerd. De vijf rondes met max. drie gerechten per persoon zijn ons teveel. Wat ons betreft is twee ronden in 1,5 uur ook voldoende. Verder is het echt niet meer van deze tijd om nog nee te verkopen als men om kraanwater vraagt en dan 5 euro voor een fles water te rekenen.

Gegeten op 16 augustus 2014

Col1985

Top restaurant, heerlijke gerechtjes en lekkere sushi! Het is All You Can Eat concept maar zo ervaar je het totaal niet. Je verbaast je bij ieder gerechtje weer, super! Service/bediening zijn top en snel. Zeker een aanrader!

Gegeten op 12 juli 2014

Sebun

Met z'n vieren gegeten bij dit geweldige restaurant. Hartelijke ontvangst door de gastheer en het vriendelijke personeel. Het is een all-you-can-eat restaurant, je kan dus voor een vaste prijs allerlei gerechtjes bestellen, maar het heeft absoluut niet de sfeer die je doorgaans aantreft bij zo'n restaurant. Het restaurant heeft een mooie, rustige inrichting. In het midden van de ruimte staan een aantal flinke, ronde tafels voor grotere groepen met een ronddraaischijf in het midden. Allemaal erg sfeervol. Ook is er een terras maar helaas voor ons waren die tafels allemaal al gereserveerd.
De kaart is erg gevarieerd: een ruime keuze uit heerlijke sushi, verschillende soepen en diverse gerechten met kip, varken, rundvlees en vis uit de Aziatische keuken (o.a. Chinese, Japanse en Koreaanse). Daarnaast zijn er ook genoeg vegetarische gerechten. Alle gerechten die we hadden gekozen waren erg smaakvol en mooi gepresenteerd. Je kunt echt zien dat er veel aandacht wordt geschonken aan kwaliteit. Een aanrader zijn de vogelnestjes (birdnests) van vermicelli, gevuld met kip en groenten! Ook de summer rolls waren heerlijk! Deze zijn met koriander, maar konden zonder probleem zonder koriander geserveerd worden, aangezien één van ons dit niet lust. Het personeel kwam regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was, zonder dat dit vervelend overkwam.
Al met al een heel geslaagde avond in een fantastisch restaurant! Een absolute aanrader! Maak voor de zekerheid een reservering. Ze serveren trouwens ook heerlijke wijnen.

Gegeten op 12 juli 2014

Willers

Voor de tweede keer weer heerlijk gegeten bij Kota Radja. Er is een enorme keuze uit super lekkere gerechtjes.
Ook de gasten die wij hadden meegenomen waren erg onder de indruk van de keuze en kwaliteit van de gerechten.
De bediening was erg vriendelijk en attent.

Gegeten op 29 juni 2014

ellen104

Gisteravond hebben we voor het eerst bij kota radja gegeten , het eten was heerlijk.je kon uit heel veel dingen kiezen ,varkens gerechtjes , kip , vis en sushi ,het was moeilijk om te kiezen .ik vond zeewier salade heel lekker en beefrolletjes met kaas en kip met sesam en pindasaus . De bediening was heel vriendelijk en de zaak zag er heel netjes en verzorgd uit, we komen zeker een keer terug .Bedankt kota radja voor de gezellige avond. Ellen en Nico uit roosendaal .

Gegeten op 29 juni 2014

tjiwa

Gegeten op 20 juni 2014

Zwollenaar

Okee eten, belabberde service, weinig knus.

Op een zaterdagavond hier met vier personen gegeten op basis van een aantal goede ervaringen van anderen. We hadden niet heel vroeg gereserveerd, een uurtje of half 9. We dachten lekker gezellig lang te kunnen tafelen met de 5 aangeboden gangen, maar al na 2 van de 5 gangen werd ons verteld dat de keuken ging sluiten. We hadden dus nog mogelijkheid één keer te bestellen. Dat was ons bij het reserveren en bij de aanvang van het diner niet verteld.

Uiteindelijk hebben we dus alle 3 de resterende gangen maar in één keer besteld, waardoor de tafel een chaos van gerechtjes was waarvan we geen flauw idee hadden wat wat was en we ons behoorlijk opgejaagd voelden.

Een matige ervaring en de eerste en laatste keer dat we hier gegeten hebben.

Gegeten op 4 januari 2014

AdriaanseB

Na veel goede geluiden toch maar eens gaan eten hier. Toegegeven, ik was licht bevooroordeeld doordat ik het van voorheen kende als doorsnee Chinees.
Laat ik positief beginnen en noemen dat het eten heerlijk is. De sushi is prima en vers en de keuze is echt goed. Voor ieder wat wils dus.

De ambiance is zoals je tegenwoordig veel ziet in de nieuwe Aziatische restaurants. Als het vol zit, en dat is bijna altijd, dan is het erg rumoerig. Ik zou niet snel met iemand intiem hier gaan dineren, maar met een groep collega's of vrienden is het prima.

De bediening is echt een issue. Naast de keurige Aziatische bediening, lopen er ook een aantal jongen mensen rond die het allemaal niet helemaal interesseert. Gerechten worden op tafel gegooid en je zoekt zelf maar uit wie wat heeft. Ze hebben ook meer voor elkaar dan voor de gasten. Jammer, want dat geeft de avond een vervelende bijsmaak. En dat is dus zeker niet van het eten, want dat is prima.

Laatste tip: neem wel even de tijd, je kunt gerust 2 a 3 uur zitten.

Sallander

Voor heerlijke sushi ga je naar Kota. De sushi is heerlijk. We zijn al bij verschillende sushi restaurants geweest maar bij Kota heb je toch veruit de meeste keuze.

Het restaurant zelf is behoorlijk rumoerig omdat iedereen erg dicht op elkaar zit.

Het eten zelf is heerlijk. De sushi en de warme gerechten allemaal stuk voor stuk heerlijk. Daarnaast serveren ze ook heerlijke wijnen.

De bediening door het Aziatische personeel is perfect erg vriendelijk en behulpzaam. Echter loopt er ook ander personeel die schijnbaar niet zoveel plezier in hun werk hebben en dit ook duidelijk laten merken. Het eten wordt dan bijna op je tafel gegooid zonder verder wat erbij te vermelden. Erg onbeleefd. Toen we hier wat van zeiden en ook kenbaar maakten deze dame niet meer aan onze tafel te willen bleef ze desondanks ons toch bedienen.

Conclusie een prima restaurant waar je heerlijk sushi kan eten.

Gegeten op 24 mei 2014

marilinde

Hier aal meerdere malen gegeten.

want het is gewoon een fijne formule bij kota Radja, een uitgebreide kaart waarin je in 5 rondes mag bestellen. De kaart bevat bijna de hele aziatische keuken en de gerechten zijn goed bereid en lekker. De gerechtjes komen niet allemaal tegelijk op tafel maar dat is ook niet nodig, het brengt veel gezelligheid om van elkaar te proeven. Het is wel altijd behoorlijk druk bij kota radja dus soms zul je even moeten wachten op je drankje of de volgende ronde gerechtjes.

Hier gaan we zeker binnenkort weer eens heen.

Gegeten op 12 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Kota Radja in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Kota Radja. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.