a TripAdvisor company

foto's van Kota Radja in Zwolle - 1 foto's van Kota Radja in Zwolle - 2 foto's van Kota Radja in Zwolle - 3 foto's van Kota Radja in Zwolle - 4 foto's van Kota Radja in Zwolle - 5

Kota Radja

3. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 421 35 34
  2. www.kotaradjazwolle.nl

Heel Azie in het klein

Deze Asian Fusion is een moderne invulling van de Japanse, Koreaanse, Chinese en Thaise keuken. Dit komt ook terug in het stijlvolle interieur. Er kan gekozen worden uit kleine hapjes waar er geen onderscheid tussen voor- of hoofdgerecht gemaakt wordt. Het komt op tafel zoals jij dat wenst. Moeite met kiezen? Als je je wensen doorgeeft creeert de chef een compleet verrassingsmenu!

Edwin-D

We komen hier regelmatig en het eten is werkelijk heerlijk, uitgebreide keuze en kwalitatief goed voor het concept.

Het komt echter wel regelmatig voor dat het gewoon te druk is en de service minder is, wachttijden erg lang worden en gerechten niet of de verkeerde worden gebracht. Ook gisteren was dit helaas wederom het geval en dat is toch echt te vaak voor een restaurant dat bovenin de iens top-10 voor Zwolle staat.

Daarnaast vind ik de rekening van de drankjes altijd schrikbarend hoog, ook als je gewoon pils en limonades drinkt. daar komt bij dat als je de alcohol of limonades zat bent, of naast een fles wijn er bovendien geen karaf kraanwater te bestellen is en je bent aangewezen op een fles sourcy a €5.50/0.75l.

Kortom het eten is goed en lekker, de uiteindelijke rekening is altijd behoorlijk fors gezien de drukte en kwaliteit van de service. Daarvoor zijn er ook betere alternatieven beschikbaar waar je leuker en intiemer kunt eten.

Gegeten op 5 juni 2016

WiebBoerma

Eerlijk is eerlijk. Op 21 november vorig jaar schreef ik enthousiast over Kota Radja. Als verbeterpunt noemde ik het aantal verschillende mensen dat aan tafel voorbij komt. Deze keer was al het goede als vanouds maar de bediening lag gelukkig in minder en goede handen. Dan is het ook fair om er een puntje bij te doen.

Gegeten op 12 mei 2016

alie16

Wat hebben we weer heerlijk gegeten bij Kota Radja Zwolle. Het vogelnestje, de salade met gegrilde kip, het zwarte pannetje met heerlijke rijst, de tongstrelende sushi en natuurlijk vele andere heerlijke gerechten. Wederom mijn complimenten. Dit keer konden we dan ook nog heerlijk op het terras zitten, prachtig weer. En de service was er zeker niet minder om.
Binnen is de aankleding niet echt mijn smaak. Volmaakte avond.

Gegeten op 7 mei 2016

Linda_w

We hadden een Indonesisch restaurant verwacht en waren dus wel verrasst door de sushi, maar het was erg lekker. Ik vond vooral de avocado/zalm rol erg goed, veel verser en lekkerder dan bij de gemiddelde sushi tent.
Daarnaast was de bediening erg gastvrij. Ze kwamen zeer regelmatig langs en vroegen hoe het ging. Het enige nadeel vond ik dat toen we aangaven niets meer te willen bestellen, we ook meteen de rekening kregen.
Verder zit je wel redelijk dicht bij elkaar, wat soms storend is. Het decor is verder vrij standaard.

Gegeten op 5 mei 2016

ptouw

Prima formule met veel verschillende en smakelijke hapjes. Heerlijke sushi, maar ook garnalen, eend, kip, zalm. Met 7 personen en een ronde draaitafel. En alles redelijk geprijsd.

Gegeten op 31 maart 2016

JessMoss

We kwamen hier met een grote groep eten, om afscheid te nemen van twee mensen die voor een lange tijd naar het buitenland vertrekken. Een iemand in de bediening was ronduit asociaal en grof, wat een domper op onze stemming was. Ze vroeg ons wat we wilde drinken, alleen op een moment dat nog niet iedereen aan tafel zat of haar hoorde. Toen ik haar vroeg om iets later even terug te komen, gaf ze een theatrale zucht, rolde met haar ogen en liep weg.. Mijn neefje riep naar haar: zit je nu echt te zuchten? Hierop kwam ze terug gelopen om de discussie aan te gaan met hem ipv een excuus te maken... Ze liep te stieren dat ze al meerdere keren dezelfde vraag had gesteld en dat ze hier niet van gediend was. Op zijn uitleg dat nog niet iedereen zat, dat het een afscheidsfeest is en dat dus iedereen met een bepaalde emotie binnen komt, zat ze niet te wachten..
Vervolgens is mijn nichtje, die haar afscheid nam en overigens ook zelf in de hospitality werkt, naar haar collega gelopen om te vertellen dat ze de verdere avond niet meer door haar geholpen wilde worden. Ook bij dit gesprek kwam de vrouw van de bediening staan om haar verhaal doen, op hoge toon, duidelijk nog steeds geïrriteerd omdat haar vraag niet snel genoeg beantwoord werd. Een hele ongastvrije houding die zeker een domper op de sfeer was.
Het overig bedienend personeel was verder prima, maar helaas is er de verdere avond geen excuus meer gekomen of een ander gebaar om deze ervaring goed te maken. En dat is iets dat ik wel verwacht van een gastvrij restaurant.

Gegeten op 20 maart 2016

JamieCaspar

Ontzettend goed gegeten. De obers waren erg vriendelijk en vlot. De rondes werden binnen 1 minuut opgenomen waardoor het eten er ook snel was. Tip, vergeet niet van tevoren te reserveren. Zelf heb ik hier twee keer gegeten en twee keer was het heel de avond vol. Kortom Kota Radja bezorgd je echt een top avond!

Gegeten op 12 februari 2016

esther304

Altijd lekker bij Kota Radja. Wij komen hier zeker 4 keer per jaar. Heerlijke sushi en de Bibimbop is zalig!
Bediening is vriendelijk. Meer verschillende soorten vegetarische sushi zou het nóg beter maken. En geen visseneitjes op vegetarische sushi en zeewiersalade serveren.

Gegeten op 13 december 2015

foodlove27

Na alle positieve recensies hier wezen eten. . En inderdaad een aantal punten kloppen; vol, tafels op elkaar., zeer onervaren jong personeel, je kan elkaar moeilijk verstaan, eten is goed en zeer gevarieerd; zulke gerechten zie je nergens anders bij een all you can eat! Apart en goed gekruid. Warme gerechten zeer goed. Sushi redelijk. (Ik denk dat de avocado op was , want overal waar avocado bij stond zat het er niet in, dus een sushi avocado zalm was gewoon zalm, jammer dat dit niet aangegeven word) sushi rijst te dik, vis redelijk. Bij paling sushi proef je geen paling etc.
personeel leest de gerechten van het bonnetje terwijl het al op tafel staat.....
Drinken word niet snel gevraagd dus vaak lang lege glazen.
Wat niet klopt; ze hebben geen vaste Eet - tijden. Maar je mag er gerust de hele avond over doen ... (Gelukkig want in het begin duurde het wel even voordat het op gang kwam; , later verliep dit goed)
Al met al lekker eten, 65 euro kwijt , 4 water plus diner, geen desert vind ik toch prijzig, voor minder ken ik nog veel andere leuke restaurantjes! !

Gegeten op 10 januari 2016

anita258

Inmiddels diverse malen gegeten bij Kota Radja en alle keren was het eten heerlijk. De bediening werkt hard en de gerechten worden over het algemeen altijd snel geserveerd. Onlangs zijn er weer nieuwe gerechten aan de kaart toegevoegd, wederom erg smaakvol allemaal.

Gegeten op 14 november 2015

Schrijf zelf een recensie over Kota Radja in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Kota Radja. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.