Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Kota Radja

3. Topper 2015
  4. 31% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 038 421 35 34

enemwee

Heerlijk gegeten bij Kota Radja. Veel keuze en geen standaard gerechten, zoals je veel ziet bij andere 'all you can eat' restaurants.
Mooie inrichting en ondanks dat we niet gereserveerd hadden, werd er een tafeltje voor ons geregeld.
Als het vol is (wat het eigenlijk altijd is), is het erg warm. Ook de service is niet altijd goed. De gerechten van de eerste ronde kwamen niet.
De oudere heer in de bediening is klantvriendelijk, maar wel amicaal en wat handtastelijk. Ik kreeg steeds een hand op mijn schouder als hij wat kwam vragen of vertellen. Dat kan één keer, maat niet steeds opnieuw. Niet professioneel. Ook een serveerster kreeg een arm om zich heen, waar ze duidelijk niet van gediend was.
Maar we komen zeker terug, want het eten is geweldig!

Gegeten op 22 november 2014

matchless

Geen standaard sushitent: de sushi is verfijnd en mooi op smaak (5 rondes van 3 porties) en de wijnen zijn mooi. De service was vriendelijk maar kan wat scherper en het decor kan gezelliger. Reserveren is aan te raden, ook op doordeweekse avonden.

Gegeten op 7 oktober 2014

erik169

Inmiddels een aantal keren gegeten. De gerechten zijn ontzettend goed op smaak. De keuze binnen het menu is ook erg divers, omdat er invloeden zijn verschillende aziatische landen.

Gegeten op 2 mei 2014

ptouw

Er is in ieder geval veel keuze. Het restaurant zit vol en het is wat lawaaierig. Je kan maximaal 15 gerechten bestellen per persoon voor een vast bedrag. De porties zijn vrij groot en verder dan 6 porties kom ik niet. De maaltijd is wel smakelijk. Ondanks het feit dat we niet altijd precies krijgen wat we besteld hadden. Niet top, maar goede prijs-kwaliteit verhouding.

Gegeten op 1 oktober 2014

RicoF

Ondanks dat we niet gereserveerd hadden konden we (2 pers.) nog net binnen lopen en een tafeltje bemachtigen tijdens koopavond, het eerstvolgende koppel wat na ons kwam had pech. Heerlijk gegeten, uitgebreid menu. De bereiding is nagenoeg perfect, je voelt de liefde voor de gerechten als je aan het eten bent. Decor is erg up-to-date, fris en netjes. De bediening is meer dan behulpzaam. Niets op aan te merken. Kom hier graag nog eens terug. Prijs/kwaliteit is prima, drankjes wel exclusief. Maar voor deze totaalkwaliteit ben ik graag bereid om voor drankjes te betalen.

Gegeten op 25 september 2014

Zwollenaartjes

Wij hebben hier op een zaterdagavond gegeten. Je kunt uitsluitend kiezen voor vroeg en dan tot 8 uur of vanaf 8 uur reserveren. Ze willen de tafel dus twee keer verkopen. Begrijpelijk, maar niet echt gastvrij dat je om een bepaalde tijd weg moet zijn. Ik vind acht uur te laat en gezellig natafelen is er nu niet bij. De tafels staan dicht op elkaar, dus geen privacy. Toen het volliep werd het ook behoorlijk warm en benauwd. Ook is er maar een damestoilet aanwezig. Niet voldoende voor zoveel gasten. Het eten is heerlijk, daarover niets dan lof. Sushi, warme gerechtjes en vooral de flensjes met eend die je zelf in elkaar moet rollen zijn heerlijk. Meer dan genoeg keuze, rund, kip, vis en ook vegatarisch. Niet de standaard hollandse chinees, maar smaakvol en ook mooi geserveerd. De vijf rondes met max. drie gerechten per persoon zijn ons teveel. Wat ons betreft is twee ronden in 1,5 uur ook voldoende. Verder is het echt niet meer van deze tijd om nog nee te verkopen als men om kraanwater vraagt en dan 5 euro voor een fles water te rekenen.

Gegeten op 16 augustus 2014

Col1985

Top restaurant, heerlijke gerechtjes en lekkere sushi! Het is All You Can Eat concept maar zo ervaar je het totaal niet. Je verbaast je bij ieder gerechtje weer, super! Service/bediening zijn top en snel. Zeker een aanrader!

Gegeten op 12 juli 2014

Sebun

Met z'n vieren gegeten bij dit geweldige restaurant. Hartelijke ontvangst door de gastheer en het vriendelijke personeel. Het is een all-you-can-eat restaurant, je kan dus voor een vaste prijs allerlei gerechtjes bestellen, maar het heeft absoluut niet de sfeer die je doorgaans aantreft bij zo'n restaurant. Het restaurant heeft een mooie, rustige inrichting. In het midden van de ruimte staan een aantal flinke, ronde tafels voor grotere groepen met een ronddraaischijf in het midden. Allemaal erg sfeervol. Ook is er een terras maar helaas voor ons waren die tafels allemaal al gereserveerd.
De kaart is erg gevarieerd: een ruime keuze uit heerlijke sushi, verschillende soepen en diverse gerechten met kip, varken, rundvlees en vis uit de Aziatische keuken (o.a. Chinese, Japanse en Koreaanse). Daarnaast zijn er ook genoeg vegetarische gerechten. Alle gerechten die we hadden gekozen waren erg smaakvol en mooi gepresenteerd. Je kunt echt zien dat er veel aandacht wordt geschonken aan kwaliteit. Een aanrader zijn de vogelnestjes (birdnests) van vermicelli, gevuld met kip en groenten! Ook de summer rolls waren heerlijk! Deze zijn met koriander, maar konden zonder probleem zonder koriander geserveerd worden, aangezien één van ons dit niet lust. Het personeel kwam regelmatig langs om te vragen of alles naar wens was, zonder dat dit vervelend overkwam.
Al met al een heel geslaagde avond in een fantastisch restaurant! Een absolute aanrader! Maak voor de zekerheid een reservering. Ze serveren trouwens ook heerlijke wijnen.

Gegeten op 12 juli 2014

Willers

Voor de tweede keer weer heerlijk gegeten bij Kota Radja. Er is een enorme keuze uit super lekkere gerechtjes.
Ook de gasten die wij hadden meegenomen waren erg onder de indruk van de keuze en kwaliteit van de gerechten.
De bediening was erg vriendelijk en attent.

Gegeten op 29 juni 2014

ellen104

Gisteravond hebben we voor het eerst bij kota radja gegeten , het eten was heerlijk.je kon uit heel veel dingen kiezen ,varkens gerechtjes , kip , vis en sushi ,het was moeilijk om te kiezen .ik vond zeewier salade heel lekker en beefrolletjes met kaas en kip met sesam en pindasaus . De bediening was heel vriendelijk en de zaak zag er heel netjes en verzorgd uit, we komen zeker een keer terug .Bedankt kota radja voor de gezellige avond. Ellen en Nico uit roosendaal .

Gegeten op 29 juni 2014

Schrijf zelf een recensie over Kota Radja in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Kota Radja. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.