a TripAdvisor company

1. 8,4 10 1 23

2. 8,3

3. 8,2

sjoerd91

Afgelopen woensdag uiteten geweest, maar liefst 5 gangen gegeten voor een lage prijs. Vooral het voor, hoofd & na gerecht waren uitstekend. prima bediening, vrolijk en spontaan. we komen graag terug.

Gegeten op 3 februari 2016

gera8

Na jaren weer eens bij de Poppe gegeten, wat een aangename ervaring weer.kwamen om 17.00uur met de deur in huis vallen!!Wij hadden aangegeven de trein te moeten halen, desalniettemin , wij hebben genoten van een heerlijk 3 gangen menu, Door de perfecte timing van de gastheer, niet het idee dat het een snelle maaltijd werd!????Mochten wij weer in Zwolle zijn, komen zeer zeker terug!!!

Gegeten op 28 januari 2016

Evanheerde

Vriendelijke ontvangst. Netjes gedekt. Vrij kleine ( jammer) wijnkaart. Prijs kwaliteit is prima. Vier lunchgerechten soep was lekker iets te zout. De zalm 'sushi' was origineel en goed. De marbré dicht van smaak eigenlijk geen smaak (matig). De rillette evenzo geen smaak ook matig.

Gegeten op 13 januari 2016

katriene

Een dagje Zwolle vanuit het westen en bij toeval bij Poppe terecht gekomen. Wat een geluk! Genoten van de verfijnde gerechten van een 4 gangen menu van de chef. Zalige gravad lax vooraf, gevolgd door een krachtige fazanten bouillon met champignons. Daarna een supermals hertenbiefstukje gecombineerd met wild zwijn en afgerond met een knapperig notentaartje met roomijs. We voelden ons echt verwend zowel door de gerechten als door de enthousiaste gastheer. Wij gaan zeker nog terug naar Zwolle, maar dan rechtstreeks door naar Poppe!

Gegeten op 21 december 2015

tim180

Mooie vechtjas in het menu van de smid. Goed idee om daar bij te blijven. Weer hadden een vis als tussenweg en een bouillon van lavas. Fraai en verfijnd. Hoofdgerecht merlan, diamant van het rund, een slagersstukje van de achterhand. Smaakvol en zacht en gegarneerd met selderij sliertjes en een gratin van aardappel. Toe een creatie waarin heel toepasselijk marsepein was verwerkt. En peer. Zoet maar niet dodelijk.
Een mooi afgewogen menu, we gingen niet schommelend naar huis.
Wel neuriënd.

Gegeten op 28 november 2015

mismacher

Vandaag ontdekt dat Poppe Choucroute op de kaart heeft staan. Voortreffelijk. Franse choucroute met fricandeau, bloedworst, rookworst, sukade en katenspek. Vroeger reed ik daarvoor naar de Elsas maar dit kan ik op de fiets doen. Ook heel attent een begeleidende Duitse Riesling die ook per glas te bestellen was. Tot een aanrader om vooraf de wildbouillon te kiezen. Zeer hoog niveau. Niet zout maar zeer aromatisch.

Gegeten op 25 oktober 2015

daancr

Geweldig leuk restaurant, waar je gastvrij ontvangen wordt. Attente medewerkers met kennis van zaken. Kwaliteit was zeer goed. Verschillende open wijnen waarvan ik de prijs aan de hoe kant vond. In z'n algemeenheid wel een aanrader.

Gegeten op 8 oktober 2015

ilse123

Gister met een bevriend stel gegeten hier bij Poppe. Het was voor ons allemaal de 1e keer, die ons zeer goed bevallen is. Hele aardige en kundige gastheer. Leuke ambiance. Goede wijnkaart. En het belangrijkste; lekker eten! Goede producten, goed bereid, mooie opmaak.
Dus al met al een hele leuke avond gehad!

Gegeten op 4 september 2015

Tooskesmit

Elke keer is het verrassend en is de sfeer prima.
Het vaste menu is een aanrader met een wijmcombi.
Wel prijzig om dat elke maand te doen.

Gegeten op 14 augustus 2015

JorritdeBoer

Vandaag toevallig in Poppe beland, na dagje fietstraining op de Posbank. Om kort te gaan: prima plekje. We hebben geen werk gemaakt van het uitkammen van de kaart maar gewoon een van drie dagelijks wisselende menu's gekozen (€33.00). Dat bestond uit drie gangen, dit keer een terrine van zalm en garnaal (niet tot mousse bewerkt), stukje Iers rundvlees met wat gevarieerde groenten, klein stoofpotje van varken en verder een goede aardappelsalade en komkommer in zachte knoflookdressing, tenslotte n mooi toetje van wat ijs, verse vrucht en crème in een mooi gevormd bladerdeegmandje. Verder geen idee van de wijnen die ze er schenken, het bubbeltjeswater is van Sourcy. Keurige bediening. Zoals gezegd: prima plekje.

Gegeten op 28 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Poppe in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Poppe. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.