a TripAdvisor company

foto's van Os en Peper in Zwolle - 1 foto's van Os en Peper in Zwolle - 2 foto's van Os en Peper in Zwolle - 3 foto's van Os en Peper in Zwolle - 4 foto's van Os en Peper in Zwolle - 5

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 038 421 19 48

Culinair genieten in het centrum van Zwolle

Os en Peper dankt haar naam aan de nabijgelegen Ossenmarkt en de Peperbus, een indrukwekkende Gotische toren uit de vijftiende eeuw. De koks van dit restaurant in Zwolle kunnen weliswaar de voeten met een peperbus, maar hun moderne Franse gerechten zijn zo puur van smaak dat peper eigenlijk overbodig is. Geniet van heerlijke gerechten en bijpassende wijnen en laat je door de enthousiaste bediening op je wenken bedienen. Een voortreffelijk avondje uit!

frankrh

Ruim een week geleden gegeten bij dit leuke karakteristieke restaurant. Na enkele positieve recensies te hebben gelezen op Iens besloten wij dit restaurant te kiezen voor ons weekendje weg in Zwolle. Dat is een zeer goede keuze gebleken!

Wij werden hartelijk ontvangen en enkele kleine versnaperingen stonden al klaar op tafel. Na een werkelijk heerlijke aperitief wijn kozen we voor het Os en Peper menu met bijpassend wijnarrangement. De combinatie van wijn en spijs was werkelijk fantastisch en de bediening was lekker losjes maar zeer gedisciplineerd en attent!

De gerechten werden in een mooi tempo opgediend en alles klopte. Reden dat ik toch geen 10 geef is wat calvinistisch denk ik...perfect is iets zelden en die 10 bewaar ik graag voor een volgende keer bij Os en Peper :)

Wij komen speciaal voor dot restaurant graag terug naar Zwolle!

Gegeten op 25 juli 2015

ida.jan

Via online reservering

Heerlijke gerechten en prachtige wijnen. Leuke bediening. Ze maken zelf bier ook een aanrader om te proberen! Kortom een heerlijke avond. Aanrader.

Gegeten op 24 juli 2015

marlies79

Via online reservering

Een fantastische avond uit! Heerlijk eten en gedronken. Een zeer enthousiaste bediening die weet waar ze het over hebben en die de klanten tot in de puntjes verzorgen. We hebben een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 22 juli 2015

frederik123

Via online reservering

Heerlijk gegeten met 6 personen. Hele flexibele bediening: we mochten a la carte en alle opties uit de menus gewoon mixen. Snelle bediening ook. Lekkere wijnen. Mooi oud pand. Zeer goede kwaliteit eten, spannende combinaties en smaken.

Gegeten op 23 juli 2015

jan-peter3

Het is al drie maanden geleden dat we hier aten echter was dit zo goed dat het niet onvermeld kan blijven :-) Bediening zeer goed, accuraat en vriendelijk; ze nemen echt de tijd en vertellen vol passie over de gerechten en bijpassende wijnen. Het eten is van zeer hoogstaand niveau, sterwaardig! Heel mooi opgemaakte borden, porties perfect om echt te kunnen genieten en je niet helemaal vol te eten. De broodjes die geserveerd worden vooraf zijn echt geweldig lekker, je moet je inhouden om je daar niet vol mee te eten :-) Het wijnarrangement is echt een aanrader; bij perfect eten hoort perfecte wijn en dat hebben ze bij Os en Peper heel erg goed begrepen!

Gegeten op 24 april 2015

marit27

Wat een geweldige beleving. Hele fijne avond gehad met het gezelschap maar het personeel maakte het helemaal af met de mooie verhalen/uitleg bij de gerechten en wijn. Heb in geen tijden zo'n fijne avond gehad in een restaurant! Fantastische ervaring en heeeeel veel complimenten voor de chef! Zeker weten tot een volgende keer!

Gegeten op 23 juli 2015

ing70

Via online reservering

Wat een ontdekking! Genoten van alle goede ingrediënten voor een avond uit. Zeer verfijnde keuken met heerlijke smaakcombinaties. De bediening weet snel een klik te maken, goede uitleg en advies over de kaart. Bijpassende wijnen maken het diner compleet. Bijzonder zijn het zelfgemaakte pils en na afloop een home made peppermint marshmallow.
Enige wat ontbreekt is op deze zomerse avond een fijne binnentuin, zodat je ook buiten kunt dineren..maar het is het binnenzitten meer dan waard! we komen zeker terug.

Gegeten op 17 juli 2015

amateurconnoisseur

Via online reservering

Fijne verrassing in hartje Zwolle; vriendelijke, persoonlijke en zeer attente bediening, mooie gerechten (menu), goede prijs/kwaliteitsverhouding; blij dat ik via Iens op dit adres kwam!

Gegeten op 8 juli 2015

bart257

Via online reservering

Super gegeten, goede service, goed en kundig personeel. Hun zelf gebrouwen bier is erg lekker. Wij namen het 5 gangen menu was erg goed. Al met al een super plek om te eten. Een restaurant waarbij service en kwaliteit hoog in het vaandel staat.

Gegeten op 3 juli 2015

korez

Via online reservering

Heerlijk gegeten zowel voor-, hoofd-, als nagerecht. Zeer attente en enthousiaste bediening. Ik kan me voorstellen dat wat het enthousiasme betreft, sommigen zullen zeggen dat het wel iets minder mag. Ons heeft het niet gestoord.

Gegeten op 30 juni 2015

Schrijf zelf een recensie over Os en Peper in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Os en Peper. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.