Judith1979
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteravond hier met vrienden gegeten en het was overheerlijk en verrassend. Tartaar van zalm met ijs gemaakt met kikkoman soja en knapperige groenten. Was een fantastische combinatie! Ook hebben we onze vingers afgelikt bij het dessert: een taartje van kokos, mango en passievrucht en een heerlijke mangosalade. De wijnen waren heerlijk en combineerden goed met de gerechten. De service is erg prettig. Niet te stijfjes maar met veel verstand van zaken. De aankleding van het restaurant is mooi. De stoelen wat minder comfortabel. We komen hier heel snel weer eten. Wat een fijn restaurant!!

Gegeten op 4 april 2014

SietseW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Originele recepten op verrassende wijze klaargemaakt met perfect bijpassende wijnen. De bediening is erg hartelijk en kundig.

Ik zou verschillende sterrenrestaurants kunnen opnoemen waar Os en Peper zeker niet aan onder doet. De lat ligt hoog, de ambitie straalt er vanaf, Os en Peper behoort mijn inziens zeker tot de top van Nederland!

Sietse

Gegeten op 21 maart 2014

stamper1981
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hadden hier al eerder eens gereserveerd, door geen antwoord destijds geannuleerd. Nu weer geprobeerd en wederom geen reactie, toch gegaan! De dame was koel en kauw, geen blijheid en zeker geen gastvrouw! We konden niet van de kaart kiezen, alleen restaurant week menu! Vreemd, ze willen hun zaak duidelijk niet promoten! De normale kaart staats btw gewoon buiten! Het was was goed, geen spektakel maar wel lekker en verzorgd! De jongeman die tussen de keuken en bediening liep ( geen idee welke functie) heeft onze avond tot een leuke gebracht! Leuke kennis over de wijn en had er blijkbaar wel zin aan! De sfeer in d'r zaak was leuk maar helaas is dat niet genoeg reden om hierna terug te keren!

paul153
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrienden uit Hilversum belde op waren een dagje in Zwolle en hadden Os en Peper als restaurant uitgezocht en daar hebben zij een zeer goede neus voor.
Het eten is wat ons betreft sterwaardig. Bediening losjes, maar zeer vriendelijk en zeer correct.
De entourage is wat minder ,maar doet wel gezellig aan alleen wat harde stoelen.
1e paasdag hebben we weer gereserveerd met de kinderen, want dan is de dame des huizes jarig.
Tot dan
Paul en Monique Mathlener - Meppel

Gegeten op 5 februari 2014

Floris77
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de 3e keer bij Os & Peper, voor de 1e keer sinds de herstart. Qua prijs-kwaliteit kunnen weinig restaurants aan O&P tippen; vanaf de binnenkomst tot en met het vertrek wordt je in de watten gelegd. Het 4 gangen menu met oa varkenswang en hert was heerlijk, bijpassende wijnen ook. Kom hier graag terug.

Gegeten op 11 januari 2014

Zonnema
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, het vijf gangen menu met een heerlijke Valporicella erbij.
Pastrami met eendenlever, Coquille met Kreeft, Varkenswang, Hertenrug met garnituur en het lekkerste toetje van de afgelopen tien jaar.

Een feest

Gegeten op 10 januari 2014

SasjeB
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het ontvangst was hartelijk. De zaak ziet er leuk uit en heeft een warme uitstraling. Wij kwamen hier voor het 3 gangen wildmenu. In het restaurant kregen we de keuze om dit menu met uit te breiden met een extra gang. Wij kozen beide voor het uitgebreide menu aangevuld met een wijnarrangement. De gerechten waaronder een terrine van hert en eend, iberico varken en wild zwijn smaakte heerlijk. Alles was goed op smaak en combineerde uitstekend met de daarbij geserveerde wijnen. Het dessert was fris en tropisch, een mooie afsluiter van een heerlijke maaltijd. De bediening is zeer attent en neemt de tijd om alles uit te leggen. Bij het vertrek kregen we nog een heerlijke huisgemaakte marshmallow. Het restaurant heeft zeker bijgedragen aan een leuk weekendje Zwolle. Mochten wij ooit weer in de buurt zijn, dan schuiven we graag weer aan.

Gegeten op 21 december 2013

Pkelvieb
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een prachtig concert in "de Spiegel" in Zwolle togen wij naar restaurant Os en Peper, dit gezien de goede recensies op Iens.
Wij werden niet teleurgesteld !
Prettige en alerte bediening, gezellige entourage en fantastisch eten.
Twee van ons gezelschap namen het 4-gangendiner van de zeswekelijks wisselende kaart. Heerlijke herten-eendelever terrine, boterzachte kalfswang en rose gebraden wildzwijn. De andere twee kozen van de a la carte kaart. Met name de royale tournedos met eendelever en door de kok zelf daarboven geschaafde truffel viel in de smaak. De tarapacawijn kenden wij van onze eigen slijter, maar is altijd lekker. Kraanwater wordt gratis geserveerd. Bij de koffie heerlijke zelfgemaakte friandises. In dit restaurant krijg je veel kwaliteit voor een redelijke prijs. Zijn wij weer in Zwolle, dan komen wij zeker terug!

Gegeten op 15 december 2013

NMGR71
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ongelooflijk goede prijs/kwaliteit verhouding: voor 50 Euro per persoon een drie-gangen menu met aperitief, amuse van het huis, drankje, koffie met huisgemaakte friandises en voor onderweg een verrukkelijk huisgemaakte zachte pepermunt kubus. De smaken van elk gerecht pasten uitstekend bij elkaar, de hoeveelheden waren precies goed en alle ingredienten waren van de hoogste kwaliteit. Een prettige sfeer en als kers op de taart live pianomuziek! Heel klein minpuntje: aan de tafel bij de deur heb je soms wat last van de tocht als de buitendeur en de tussendeur tegelijk open staan. Het is jammer dat ik een uur ervoor moet rijden, anders zou ik hier zeker veel vaker gaan eten!

Gegeten op 29 november 2013

tinekehendriks
  • Recensies in de laatste twee jaar

Alles klopt hier: de entourage, de bediening (snel, vriendelijk, voorkomend) het eten (verrassend en heerlijk) en ook de rekening (prima prijs-kwaliteit verhouding). We komen hier graag terug!

Gegeten op 29 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Os en Peper in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Os en Peper. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!