a TripAdvisor company

1. Restaurant
  2. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 038 421 14 58

Ans200

Bij binnenkomst en na enige tijd wachten kwam er niemand, ik moest zelf om de kaart vragen. Het dagmenu dat was omschreven leek niet op het eten dat werd geserveerd. De serveerster had vooraf gevraagd of het de bedoeling was om de bestelling mee te nemen of in het restaurant op te eten. Aangegeven dat het de bedoeling was in het restaurant te eten. Vervolgens werd het eten in een kartonnen box geserveerd. Toen ik vroeg om een bord was het antwoord dat ik dan van een andere kaart had moeten bestellen en dat ze alleen een bord wilden geven als ik bijbetaalde. Ik dacht even dat ik in de maling werd genomen maar heb na nogmaals vragen maar opgegeven

Gegeten op 22 april 2016

Restaurant - 1 maand geleden

Beste ans, we hebben een speciale kaart gemaakt voor gasten die goedkoop en snel willen eten: onze wok een box maaltijd. Het eten wordt dan in een box geserveerd en niet met servies. En daarvoor krijgen ze een extra lage prijs. Het is dan idd niet de bedoeling om een wok een box tegen speciale prijs te bestellen en dan graag geserveerd te willen hebben op servies. Uiteraard serveren wij met servies als van ons normale lunchkaart wordt besteld. Deze mogelijkheid bieden we juist als service voor gasten die tegen een lage prijs snel willen lunchen.

richard284

heel goed eten snelle en fijne bediening leuke kleine hapjes vooraf service van de zaak normale prijzen je kan max 5 steren waardering geven ik geef 10 sterren waardering top zaak.

Gegeten op 29 januari 2016

BukvanDijk

Het was niet de eerste keer dat wij hier aten en wij zijn eigenlijk altijd tevreden. Wij hebben met 13 personen heerlijk gegeten bij Taiwan. Natuurlijk moet je even op je eten wachten op zaterdagavond. Wat geeft dat, we werden rijkelijk voorzien van amuses, warm en koud. We hadden niet à la carte besteld, maar gewoon voor de hele club. Heerlijk eten, variërend van ossenhaas (smaakvol!) tot geflambeerde kip met zwarte bonen (aan tafel met vuur!) en kip met koriander, alles rijkelijk voorzien van nasi en bami. Het enige minpuntje wat ik kan verzinnen is dat er voor groenteliefhebbers geen aparte (vleesloze) gerechten waren. De gerechten die over waren konden we zonder probleem mee naar huis nemen. Complimenten voor deze hardwerkende mensen! PS de jarige (86) werd ook nog in het zonnetje gezet.

Gegeten op 16 januari 2016

ger21

Wij wilden even een lunchgerecht tot ons nemen en werden verleid door de ambitieuze menukaart waar zij zichzelf presenteerden als een restaurant dat meermalen tot de beste van Nederland behoorde.
Ik bestelde een Chinees kippensoep plus een loempia en mijn vriendin een Wokbox. Een speciaal door hen volgens de kaart bedacht concept. En namen plaats in een aftands voordeel van het restaurant dat men gebruikt voor de lunch.

Bij het presenteren van de soep gaf men reeds aan richting mijn vriendin. Uw maaltijd komt zo. Maar er kwam niets Ook niet toen ik mijn loep kreeg. Wel steeds ook als er weer iets aan andere gasten werd gebracht. Het komt zo. Nu uiteindelijk mijn loempia maar alleen opgegeten en daarna afgerekend. Maar zonder dat mijn vriendin iets te eten had gekregen. Op mijn vraag hoe kan dit? Een onsamenhangend verhaal dat de kok het was vergeten. Kennelijk kan het bedienend personeel dat ook niet aangeven.
Kortom een zaak om nooit terug te keren. Zonder Service. Zonder verontschuldigingen.
De soep was redelijk de loempia goed.

Gegeten op 5 december 2015

Bijlo

Vandaag heerlijk geluncht. Vooral de nasi rames is heel smakelijk. Het wordt lekker heet opgediend. Het vlees is mals. Dit is echt een rijsttafeltje op je bord. De groenten zijn knapperig. De sfeer is goed en de bediening goed. Hier kun je prima eten. Goede kwaliteit voor een redelijke prijs.

Gegeten op 31 oktober 2015

jeeteevee3

Geen zin in het "all you can eat" virus van andere chinese restaurants, daarom naar dit restaurant gegaan. Mooie inrichting, alleen nogal dicht op elkaar zodat de serveerster steeds rakelings langs mij heen scheerde. Op tafel de combinatieschotel met pittige kip en cha sieuw. Witte rijst in een lelijk rvs schaaltje en jasmijn thee uit een gelijmd theepotje. De babi pangang sprong eruit, heerlijk knapperig. De overige gerechtjes sate, foe yong hai, goed maar niet warm, eerder lauw.
Voorafjes rettich en beef, prima. 1,60 rekenen voor een halve liter kraanwater is een belachelijk bedrag en reden om een vijf te geven voor de service. De ruwere eetstokjes maken dit cijfer niet hoger. En waarom moest de tafel voor het afrekenen nog uitvoerig gepoetst worden? Dat wil ik helemaal niet meemaken. Kortom voor mij genoeg reden om hier niet meer naar toe te gaan.

Gegeten op 3 september 2015

vandermeulendeswart

we zijn elke eerste zaterdag van de maand vrijwilligers in zwolle en als afsluiting gaan we standaard eten bij taiwan die wij de beste chinees restaurant die wij kennen ,we nemen meestal de rondreis door china of het menu van de chef, bij jullie gaan eten is altijd een feest de eerste zaterdag van september komen we weer!

Gegeten op 6 juni 2015

Jelle1000

Van buiten een gewone Chinees, van binnen, na het gordijn, een sfeervolle ambiance met bamboe-elementen. Attente en vriendelijke bediening, Nederlands iets minder. De moderne Chinese gerechten lijken ons wel wat, maar de bediening adviseert hier minimaal twee uur voor uit te trekken vanwege de visgerechten. De Palm is op, dus dan een Tsingtao bier. We besluiten voor een voor- en hoofdgerecht te gaan. Vooraf een kippensoep en dan een traditionele Pekingeend. Vooraf nog wat amuses/hapjes van het huis: een blokje groente, een plakje vlees en een aardappelvierkantje met garnaal erin. Smaakvol. Dan de kippensoep gebracht door de eigenaar, hij vergeet wel de lepels, maar smaakt goed met lichte vettige smaak en knapperige groenten. Dan als hoofdgerecht de traditionele Pekingeend: lekker en veel vlees, verse groenten en een pruimen- en een hoi sinsaus met rijstflensjes om alles in te rollen. Een smaakvol en lekker gerecht. Helaas zitten we aan de tijd en moeten we het nagerecht laten schieten. Dat zou dan wel een koffie zijn, want de maaltijd heeft ons voldaan.

Gegeten op 29 december 2014

jeeteevee3

Tauge met kip en een combinatieschotel. Vooraf een paar amuses en jasmijnthee. Alles zeer smaakvol. Vanwege theaterbezoek beperken we onze keuze. Het eten is smaakvol bereid en de bediening attent en vlot. Jammer van het oubollige terras aan de voorkant: wie wil daar nou gaan zitten?
Gelukkig is binnen de boel een aantal jaren geleden vernieuwd en mede daardoor gaan we er graag een hapje eten.

Gegeten op 25 september 2014

JZijffers

Mooi ingericht restaurant die op zaterdagavond goed vol zat. Met z'n vieren gekozen voor de Culinaire Rondreis, waarbij de verschillende keukens worden gepresenteerd. Aperitief met hapje, daarna twee amuses en daarna de vijf gangen, waarbij de Peking Eend mijn favoriet was, maar de verrassende salade met varkenshaas een goede tweede! De bami viel wat uit de toon, goed van smaak maar wellicht door de voorgaande gerechten wat meer van verwacht. Dessert was lekker, grappige eiercake! Ondanks de zeer gevarieerde en uitgebreide wijnkaart toch gekozen voor een Tsingtao biertje. Kleine tip, ga tafels pas schoonmaken en kaarsjes uitblazen als het hele restaurant leeg is, nu voel je je als laatste gast net dat laatste kwartiertje iets minder welkom.

Gegeten op 24 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Taiwan in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Taiwan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.