Taiwan

• 7.9

• 7.5

geerten
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een regenachtige dag in Zwolle kwamen we bij het zoeken naar een restaurant langs Taiwan. De eerste reactie "nee geen Chinees" was na het zien van de kaart al verdwenen. Zeer gastvrij ontvangen en uitzonderlijk lekker gegeten. Gestoomde jakobsschelpen, haasbiefstuk, kipreepjes en zalm met zwarte bonen uit de moderne Chinese keuken. Het combinatiegerecht van de dochters was goed maar minder uitzonderlijk, vandaar de negen. Echt een aanrader!!

Gegeten op 27 december 2013

jacques125
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier gegeten met 2 vrienden, naar aanleiding van de goede reviews op Iens. Inderdaad originele gerechten en vlotte, vriendelijke bediening !
Alles goed op smaak, vers en smakelijk, een Chinees die kwaliteit uitstraalt en dat ook weet te realiseren ! Prijzen zijn ietsje hoger dan doorsnee, maar zeker een aanrader !

Gegeten op 11 april 2013

GerardS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een groep van acht personen gegeten. Gekozen om de chef een verzameling hoofdgerechten uit te laten kiezen, vooraf wat soep. Prima keuze om het zo te doen. Gerechten waren prima in orde. Of het kwam door de op dat moment in Zwolle gehouden festivals, weet ik niet, maar e bediening had het duidelijk moeilijk met het volle restaurant .

Gegeten op 22 juni 2013

mdg100
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik schrijf nooit recensies, maar nu moest ik het wel even doen om andere mensen deze te waarschuwen voor dezelfde teleurstelling. I Zonder dat ik teveel op details in ga kan ik het vrij simpel samenvatten nl: ZOUT! en echt heeeel zout, ik had oa kip kerrie, de kerrie was niet te proeven door het vele zout, de rijst was plakkerig ik heb echt nog nooit zo slecht gegeten. 't spijt me zeer.

Gegeten op 2 juni 2013

Bartman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk! Geweldige standaard producten zoals babi pangang etc. Maar uitmuntende peking eend en andere specialiteiten! Super vriendelijke en snelle service! Absoluut niks mis mee.

Gegeten op 8 februari 2013

miriamsappeltaart
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij aten hier op een koude winteravond met een groep van 13 personen. De ontvangst was allerhartelijkst en de sfeer in het restaurant prima. We werden verrast met enkele amuses en al snel kwam het van te voren afgesproken hoofdgerecht op tafel. Alles was lekker vers en met zorg bereid, ook voor de vegetariërs was het smakelijk. Het was ruim voldoende, maar we hadden alle borden schoon-op! Een compliment voor de attente bediening en leuk dat mijn zoontje een presentje mocht uitzoeken. Als klap op de vuurpijl kreeg de jarige een feestelijke muffin met 83 er op. Een aanrader als je gaat eten in Zwolle!

Gegeten op 19 januari 2013

tnavest
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij aankomst prettige ontvangst en welkomst drank prossecco
Een 8 gangen menu met wijnadvies was zeer bizonder en erg lekker.

Gegeten op 10 november 2012

K_Haar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Redelijk gedineerd bij dit Chinese restaurant.

Pluspunten: De groenten waren heerlijk knapperig a la minute gewokt. Rundvlees van de plaat was echt een lekker stukje vlees, met een lekkere - pittige - saus. De bediening is echt heel attent. We waren met een (eerlijk is eerlijk) lastige dreumes, en hoewel wij ons een beetje geneerden voor het lawaai, was de bediening uiterst meedenkend en werd er zelfs spontaan wat kroepoek en speelgoed gebracht. Alle lof daarvoor.

Minder: Het varkensvlees was aan de vette kant en de rekening viel wat tegen. 65 euro voor slechts twee hoofdgerechten en drie drankjes.

Gegeten op 11 augustus 2012

mammeke

• Uitstekend

Wat een verrassing! en dat op oudejaarsavond. Culinair chinees eten en bediend worden door hele lieve mensen die echt kennis van zaken hebben. Over alles is goed nagedacht. De huiswijn was ook erg lekker. Een Chinees die met kop en schouders boven het standaard niveau van Chinese restaurants steekt. Zeker de moeite waard

Colombus

• Slecht

Gelokt door hun hoge notering op de lijst op iens.nl (8e Chinees restaurant van Nederland) was ik benieuwd naar het eten bij Taiwan in Zwolle. Het Dim Sum-menu dat wij bestelden was opgebouwd uit een soepje vooraf dat het gemiddeld niveau van een 'dorpschinees' niet ontsteeg, opvallend snel gevolgd door een grote houten schotel met verschillende dim sum-hapjes. Welnu, waar het ene hapje een opgewarmd stukje dumpling was dat werkelijk nergens naar smaakte, bestond een ander 'hapje' uit een taai stukje garnaal met een evenzo oneetbaar laag deeg. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het door-en-door gefrituurd stukje mini-loempia. Kortom: dit was van onwaarschijnlijk ondermaats niveau. De bijgeleverde schotels bami en nasi waren flauw en duidelijk met weinig aandacht en liefde klaargemaakt. Uiteraard hebben we de bediening terstond geattendeerd op deze rotzooi uit de keuken, maar verder dan 'het was maar een aanbieding' (van 17,50 per persoon; en alsof een 'aanbieding' de slechte kwaliteit van het eten zou rechtvaardigen!) kwamen zij niet waarna zij de discussie onderling vervolgden met het keukenpersoneel. Weinig professioneel allemaal. We hebben de drankjes betaald en het boel gelaten voor wat het was. Een smet op het blazoen van Zwolle als het culinair centrum van het oosten.

Schrijf zelf een recensie over Taiwan in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Taiwan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!