Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Taiwan

1. Restaurant
  2. Chinees

Taiwan

1. Restaurant
  2. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 038 421 14 58

jeeteevee3

Tauge met kip en een combinatieschotel. Vooraf een paar amuses en jasmijnthee. Alles zeer smaakvol. Vanwege theaterbezoek beperken we onze keuze. Het eten is smaakvol bereid en de bediening attent en vlot. Jammer van het oubollige terras aan de voorkant: wie wil daar nou gaan zitten?
Gelukkig is binnen de boel een aantal jaren geleden vernieuwd en mede daardoor gaan we er graag een hapje eten.

Gegeten op 25 september 2014

JZijffers

Mooi ingericht restaurant die op zaterdagavond goed vol zat. Met z'n vieren gekozen voor de Culinaire Rondreis, waarbij de verschillende keukens worden gepresenteerd. Aperitief met hapje, daarna twee amuses en daarna de vijf gangen, waarbij de Peking Eend mijn favoriet was, maar de verrassende salade met varkenshaas een goede tweede! De bami viel wat uit de toon, goed van smaak maar wellicht door de voorgaande gerechten wat meer van verwacht. Dessert was lekker, grappige eiercake! Ondanks de zeer gevarieerde en uitgebreide wijnkaart toch gekozen voor een Tsingtao biertje. Kleine tip, ga tafels pas schoonmaken en kaarsjes uitblazen als het hele restaurant leeg is, nu voel je je als laatste gast net dat laatste kwartiertje iets minder welkom.

Gegeten op 24 mei 2014

ilgerardo

Ook op een doordeweekse dag was het redelijk druk bij Taiwan. Desondanks vriendelijke en snelle bediening! Ik moest een kwartiertje wachten tot mijn partner kwam en om het wachten te verkorten kwam de vriendelijke bediening even "een smakelijk voorproefje" brengen. Aardige en lekkere attentie. Het interieur is niet dat van de doorsnee Chinees. Ik vind de inrichting stijlvol met bamboes i.p.v. de gebruikelijke lampions en leeuwen.
We hadden niet veel tijd en bestelden nassi rames en tjap-tjoy. Beide iets duurder dan bij de meeste andere Chinese restaurants,(respect. €16.- en €13.-) maar door de kwaliteit was dat alleszins gerechtvaardigd. Een verfijnde smaak bij alle twee de gerechten. Ik kom hier graag nog eens terug om uitgebreider te dineren!

Gegeten op 23 april 2014

geerten

Na een regenachtige dag in Zwolle kwamen we bij het zoeken naar een restaurant langs Taiwan. De eerste reactie "nee geen Chinees" was na het zien van de kaart al verdwenen. Zeer gastvrij ontvangen en uitzonderlijk lekker gegeten. Gestoomde jakobsschelpen, haasbiefstuk, kipreepjes en zalm met zwarte bonen uit de moderne Chinese keuken. Het combinatiegerecht van de dochters was goed maar minder uitzonderlijk, vandaar de negen. Echt een aanrader!!

Gegeten op 27 december 2013

jacques125

Hier gegeten met 2 vrienden, naar aanleiding van de goede reviews op Iens. Inderdaad originele gerechten en vlotte, vriendelijke bediening !
Alles goed op smaak, vers en smakelijk, een Chinees die kwaliteit uitstraalt en dat ook weet te realiseren ! Prijzen zijn ietsje hoger dan doorsnee, maar zeker een aanrader !

Gegeten op 11 april 2013

GerardS

Met een groep van acht personen gegeten. Gekozen om de chef een verzameling hoofdgerechten uit te laten kiezen, vooraf wat soep. Prima keuze om het zo te doen. Gerechten waren prima in orde. Of het kwam door de op dat moment in Zwolle gehouden festivals, weet ik niet, maar e bediening had het duidelijk moeilijk met het volle restaurant .

Gegeten op 22 juni 2013

mdg100

Ik schrijf nooit recensies, maar nu moest ik het wel even doen om andere mensen deze te waarschuwen voor dezelfde teleurstelling. I Zonder dat ik teveel op details in ga kan ik het vrij simpel samenvatten nl: ZOUT! en echt heeeel zout, ik had oa kip kerrie, de kerrie was niet te proeven door het vele zout, de rijst was plakkerig ik heb echt nog nooit zo slecht gegeten. 't spijt me zeer.

Gegeten op 2 juni 2013

Bartman

Heerlijk! Geweldige standaard producten zoals babi pangang etc. Maar uitmuntende peking eend en andere specialiteiten! Super vriendelijke en snelle service! Absoluut niks mis mee.

Gegeten op 8 februari 2013

miriamsappeltaart

Wij aten hier op een koude winteravond met een groep van 13 personen. De ontvangst was allerhartelijkst en de sfeer in het restaurant prima. We werden verrast met enkele amuses en al snel kwam het van te voren afgesproken hoofdgerecht op tafel. Alles was lekker vers en met zorg bereid, ook voor de vegetariërs was het smakelijk. Het was ruim voldoende, maar we hadden alle borden schoon-op! Een compliment voor de attente bediening en leuk dat mijn zoontje een presentje mocht uitzoeken. Als klap op de vuurpijl kreeg de jarige een feestelijke muffin met 83 er op. Een aanrader als je gaat eten in Zwolle!

Gegeten op 19 januari 2013

tnavest

Bij aankomst prettige ontvangst en welkomst drank prossecco
Een 8 gangen menu met wijnadvies was zeer bizonder en erg lekker.

Gegeten op 10 november 2012

Schrijf zelf een recensie over Taiwan in Zwolle

Schrijf hieronder je recensie over Taiwan. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.