Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

't Schulten Hues

2. Frans-modern
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 0575 510 005

fijnproever0200

In een ongelofelijk mooie entree opgewacht door de gastheer die er een beetje onverzorgd uitzag (afgetrapte sneakers). Hij bracht ons aan tafel en schonk een lekkere bubbel in. Goede amuses, lekker brood en 3 goed gevulde gangen. Deze Smaakte goed maar niet super bijzonder of goed op smaak. Misschien kwam het omdat ik wel vaker ben wezen eten en de beleving dan minder wordt. Het interieur is absoluut niet mijn smaak maar kan me voorstellen dat anderen het wel mooi vinden.

Gegeten op 3 september 2014

Joannetje

Het was een prettige avond, vol heerlijke gangen. We hebben genoten! Het interieur doet wat kitscherig aan en is voorspelbaar en was niet mijn smaak.
De gangen zijn goed op elkaar afgestemd en de porties zijn ruim voldoende. De groente/fruit cocktail als amuse zat bomvol verschillende smaken, en het nagerecht was heerlijk met perfect op elkaar afgestemde smaken. Het hoofdgerecht (kabeljauw) vond ik wat tegenvallen: het was een wat kleinere portie en ook vond ik de smaken niet zo uitgesproken.
Het personeel is prettig, ongedwongen en vertelt uitgebreid wat er op je bord ligt. Ik vond het juist heel prettig dat ze wat 'informeel' waren. Helaas hebben ze ook wat steken laten vallen: zo had ik bij mijn reservering aangegeven dat ik geen vlees eet, maar kreeg ik toch als amuse een crème van spek. Mijn vriend die allergisch is voor kokos kreeg een kokosbonbon bij de friandises en ook werden gangen te snel na elkaar opgediend.

Gegeten op 14 augustus 2014

Silke-ingeborg

Wat een geweldige ervaring! We hadden een bon voor een 5 gangendiner en hebben echt van het begin tot het eind genoten. We werden verrast met verschillende amuses en heerlijk brood, daarbij een lekkere bubbel uit het Oosten van het land. Daarna werden de gangen mooi opgebouwd met vis en vlees. Door het mooie weer hebben we het hele diner in de prachtige buitentuin kunnen zitten. De verdeling tussen tafels en personeel is mooi in verhouding. Wel vonden we onze gastheer wat informeel en hadden dit niet verwacht van een restaurant met een ster. Bij elk gerecht zat een goede uitleg van de ingrediënten. We hebben ons menu nog uitgebreid met een kaasplankje wat ook een beleving op zich was. Afsluitend werden we verwend met heerlijke koffie met lekkernijen.

Dit restaurant is zijn ster absoluut waard. We genieten nog na van deze bijzondere avond die wij samen hadden.

Gegeten op 1 augustus 2014

jevp

Ons diner bij 't Schulten Hues was echt een avond uit! Het vijf-gangen-menu-arrangement met koffie en friandises was wat verwarrend het leken er wel tien, met alle amuses, tussen-gangen, en andere verwennerijen. Het was één groot feest, voor het oog, de maag én de smaakpapillen. Vooral de gerechtjes met bloemen waren heel bijzonder. De (witte)wijn uitstekend. Het had allemaal niet beter gekund. We waren helemaal tevreden!
Het personeel was attent, er voortdurend op uit om je als gast te verwennen, en deskundig in het omschrijven van de gerechten. Maakt het restaurant een wat saaie indruk aan de buitenkant, het interieur is best apart, er valt voldoende te zien en toch klopt het allemaal. Erg leuk dat je aan de 2 persoonstafeltjes niet alleen tegenover, maar ook naast elkaar kunt zitten. Van het dessert en de royaal aangeklede koffie hebben we genoten op het terras in de binnentuin, het was inmiddels droog en voldoende afgekoeld buiten om daar de avond in stijl af te kunnen sluiten.

Gegeten op 4 juli 2014

pellevanhall

Al met al viel het een beetje tegen. De amuses waren prima, voorgerecht van bloemen vrij saai en smakeloos, het rund was vrij vet, taai en van niet al te beste kwaliteit en het lam was ook niet goed klaargemaakt. Wijnsuggesties kunnen een stuk beter. Geen overdekt plekje buiten waar je een sigaret kan roken, je staat in de regen. Jammer, had er erg naar uit gekeken maar denk dat dit restaurant al een tijdje over zijn top is.

FredIJs

Fijne amuses, mooie gerechten, heerlijk gegeten met mooie wijnen in een prachtig en sfeervol restaurant, zeker een ster waard. Dat is niet onze mening over de bediening. De gangen werden te snel op elkaar geserveerd, de gerechten niet goed neergezet en vaak werd van de verkeerde kant of voor je langs geserveerd. Weinig hartelijkheid ervaren. Tekortkomingen die gemakkelijk kunnen worden bijgesteld. Zeker doen, want het zou jammer zijn als daardoor de ster wordt afgenomen. Zie deze reactie als een aanmoediging, een stimulans om aan de top te blijven!

Gegeten op 10 mei 2014

marjan53

Gisteren hier gegeten via een arrangement tezamen met het hotel aan de overkant. We werden gastvrij onthaald. We kregen al snel een amuse en daarna nog een aantal van die leuke, lekkere kleine hapjes. We begonnen met een prosecco en gingen daarna over op witte en rode wijn. Dit zat allemaal bij de prijs in. Allerlei lekkere hapjes volgden elkaar op met veel ingrediënten van truffel tot bloemetjes, alles heel leuk opgemaakt. Daarbij kregen we een gesneden broodje met zout en olie erbij. Zo gauw er een paar slokjes uit de glazen was gedronken werden de glazen bijgevuld. Het personeel was erg vriendelijk en vertelde uitgebreid over de gerechtjes en de wijnen. Tussendoor werd gevraagd of we een kaasplankje wilden als extra gerecht met bijbetaling, dit hebben we gedaan met daarbij een heerlijke piedro xiemenez port, was de moeite waard. Als nagerecht mousse met allerlei mooie gerechtjes van chocola waaronder gouden ballen, heel mooi bedacht. Het kan zijn dat ik de gerechten niet goed heb omschreven maar het was allemaal zo veel en zo lekker. Daarna mochten we nog koffie of thee kiezen, ook bij de prijs in met hun zelfgemaakte bonbons erbij, blaadjes, bonbons en kletskoppen, het kon niet op. De muziek was net zoals jaren geleden dat we er waren louncheachtig, had wat mij betreft een beetje afgewisseld mogen worden maar was niet heel erg storend. Het interieur is gezellig, leuke bar in het midden (niet om aan te zitten) en daar omheen tafels en stoelen en een hele leuke decoratie dat op een vogelnest lijkt. De sfeer was erg goed en gezellig. Goede actie om dit samen met het hotel te doen. Het was een perfecte avond.

Gegeten op 29 maart 2014

jolandevanamerongen

Wij hebben Het schulten hues bezocht in de restaurantweek. Ontvangst bij binnenkomst was veel belovend. De gerechten waren smaakvol en mooi opgediend. Het hoofdgerecht mocht wat ons betreft iets ruimer zijn, 3 kleine stukjes vlees vonden wij iets te mager.
Wat in zijn geheel tegen viel was de beleving. Een gastvrouw die alleen sprak als dit nodig was, gaf geen woord teveel. Het diner werd afgeraffeld, ondanks dat wij aangaven dat we het prettig vonden als er iets meer tijd tussen de gerechtjes in zat. Het uitserveren ging op verschillende momenten niet volgens de geldende etiquette. Jammer!

Gegeten op 12 maart 2014

DeBij

2e kerstdag hebben we hier met de familie gegeten. We hadden gevraagd of de 2 kleintjes ook mee konden komen, zonder de andere gasten te storen.
We kregen een tafel in een kleine ruimte, erg netjes! Hier stonden ook twee kinderstoelen klaar. De kinderen hebben zich prima vermaakt en er werd zelfs speciaal voor hun een pannenkoek gebakken. Wij hebben ook heerlijk gegeten! De amuses en andere gerechtjes waren echt heel lekker. Het toetje was een leuke verrassing, een chocolade bal met daarin ijs en creme, deze opende zich door er warme chocolade saus over te gieten.

Zutphen

Het doordeweekse markt- en magnummenu vonden wij een schot in de roos. Heerlijk gegeten. Uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en geen onaangename verrassingen op de rekening; alles was inclusief, behalve aperitief. Wij komen terug!

Gegeten op 24 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over 't Schulten Hues in Zutphen

Schrijf hieronder je recensie over 't Schulten Hues. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.