a TripAdvisor company

1. 8,6 10 1 112

2. 8,6

3. 8,3

Classics in een Twents jasje

Het Seminar is een prachtig pand in het Twentse dorpje Zenderen. De inrichting is stijlvol, de menukaart staat vol met klassiekers. Denk aan steak tartare, biefstuk of een Italiaanse risotto. Vergeet vooral niet de dessertkaart, daar loopt het water je van in de mond!

Gerardros

We hebben er heerlijk gegeten bij het seminar. De gangen waren allemaal lekker De bediening was vriendelijk en kundig. Heerlijk desert. leuke avond gehad.

Gegeten op 20 mei 2016

gwepuiteten

Via online reservering

Het kwam echt over alsof deze boeking met het tankendinervoucher, waarbij de 2e persoon van een gratis menu kan genieten, terug te vinden was in de geringe hoeveelheid van de porties.
Het moest blijkbaar uit de lengte of uit de breedte komen. De bediening was niet erg attent.
Ik beveel dit restaurant niet aan, kom er waarschijnlijk nooit meer.

Gegeten op 8 mei 2016

trudieke

Via online reservering

Wij hadden een 3 gangen menu, alles zag er heel mooi opgemaakt uit en smaakte heerlijk, we zijn heel enthousiast over de keuken. Ook de locatie heel sfeervol en de bediening goed. Fijn dat er even tijd tussen de gerechten was. Seminar een aanrader!

Gegeten op 8 mei 2016

jacquelinekinds

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten bij het Seminar. Dankzij het schitterende weer konden we eten op het prachtige terras. Binnen ziet het restaurant er ook mooi en ruim uit. We hadden een 3 gangen keuze menu van 34,00 via de Shell actie. Alle gerechten waren zeer smakelijk, verrassend, en prachtig opgemaakt. De wijnen waren ook goed van kwaliteit. Kortom we hebben genoten van deze heerlijke avond. Een echte änrader!

Gegeten op 7 mei 2016

reimertlensink

Via online reservering

Fantastische locatie met een gezellige ontspannen ambiance.
Het eten was heel erg lekker en verrassend, mooi opgemaakt.
De bediening was zoals de bediening moet zijn vriendelijk en behulpzaam en met kennis van zaken.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 4 mei 2016

joycekroeze

Via online reservering

Geweldig eten in een sfeervol restaurant. Bediening was top! Het toetje overtrof alles, crème brûlée en de peer met pure chocolade, echt heerlijk. Een feest voor de zintuigen. Dank je wel, en wij komen zeker terug. Met vriendelijke groet , Joffrey en Joyce Leferink

geraldfjr

Via online reservering

Weer overheerlijk gegeten. Een 4 gangen menu. Makreel, gamba's en als hoofdgerecht kabeljauw en als toetje een kaasplankje. Mijn partner had als hoofdgerecht een entrecote en als toetje een nieuw gerecht met peren en pure chocolade. Dit toetje mag zeker op de kaart gezet worden. Alle gerechten waren subliem van smaak. We hebben weer erg genoten. De bediening is zeer vriendelijk en professioneel. Onze gastheer zorgde voor een fijne/ prettige sfeer om van de heerlijke gerechten te kunnen genieten.
Onze dank.

Larlau

Via online reservering

Eten was prima, op de makreel na. Bediening wat minder. Wijn wordt ingeschonken zonder mogelijkheid te proeven. Slechts van één van de 2 vrouwen wordt de stoel aangeschoven. Espresso niet heel warm. Prijs/kwaliteit niet helemáál in balans

LM3

Via online reservering

Heerlijk gegeten!! Goede bediening en prachtig restaurant. We hebben gebruik gemaakt van de Shell diner actie, 3 keuzes uit hoofd-voor-en na gerecht. Daarnaast is het mogelijk om friet/gamba's bij te bestellen tegen extra betaling. Prachtige locatie, mooi ingericht. We raden her iedereen aan en komen zeker nogmaals terug!

Gegeten op 24 april 2016

DRobbieD

Samen met mijn vriendin hier redelijk spontaan gaan eten. Dezelfde dag gereserveerd (op zaterdag) en dat was geen probleem. Het ligt wat buitenaf en op een mooie locatie net achter een kerk. Binnen is het ruim en de inrichting is luxe met veel paarstinten aangekleed. We mogen kiezen om eerst nog even onderuit te zitten bij de openhaard of dat we meteen aan tafel gaan. We gaan nog even ontspannen bij de openhaard met een rode huiswijn. Dat is een goede stevige wijn met veel smaak. Daarna aan tafel, we kiezen voor het verassingsmenu. Het menu is divers en gaat wat mij betreft richting een sterrenrestaurant, zo hadden wij bijv. het krokante kwartelborstje. Niet iets wat je in een doorsnee restaurant krijgt. De smaken zijn goed gecombineerd en komen goed/puur naar voren in smaak.
De service was erg goed, er loopt vaak iemand langs en ze waren erg behulpzaam. Wat betreft de prijs waren we ook positief, de prijzen in het oosten van het land liggen wat lager dan in de randstad en dat merkten we bij het afrekenen. Wat mij betreft een aanrader als je een keer wat luxer wilt gaan eten in een mooi restaurant.

Gegeten op 7 april 2016

Schrijf zelf een recensie over Het Seminar in Zenderen

Schrijf hieronder je recensie over Het Seminar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.