Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Ellens Restaurant Zalen

1. Restaurant
  2. Frans-internationaal

Ellens Restaurant Zalen

1. Restaurant
  2. Frans-internationaal
  1. Toon telefoonnummer 0314 623 253

martinsandra

Vanavond met 4 personen hier fantastisch lekker gegeten!! Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht - alles was even lekker en goed bereid!! Martijn was ober en hij is zeer gastvrij, vriendelijk en professioneel. Echt een aanrader om hier te gaan eten.

Gegeten op 20 juni 2014

hansvandulmen

Vanavond vegetarisch gegeten: toch nog balletjes in de soep en spekjes bij de gebakken aardappelen. Jammer, daardoor minder plezierig gegeten

gluijpen

De bediening was allervriendelijkst en accuraat.
Het eten was een zeer plezierige verrassing en meer dan voldoende.
De huiswijn, zowel de rode als de witte waren van een goede kwaliteit.
Het was een ervaring die een vervolg gaat krijgen.
Met vr. gr. G. Luijpen

Gegeten op 3 oktober 2013

JacquelineK

Zeer goede bediening, heerlijk bereide gerechten, gezellige entourage.
Jaren terug vond ik Ellens te duur voor de kwaliteit, vorig jaar toch weer eens geprobeerd, en dat beviel zo goed dat we sindsdien nog enkele keren met plezier hebben gegeten met verschillende gezelschappen. De kwaliteit van de gerechten is met sprongen vooruitgegaan en de kaart is fantasierijker.

Gegeten op 23 mei 2013

Smulpaapje

• Matig

Ellen niet gezien... En dat verklaart misschien wel de middelmatigheid... Trage bediening die regelmatig een bestelling vergat en te veel te doen had voor het aantal waar ze mee waren. We moesten steeds lang op eten en drankjes wachten.
Het eten werd met veel elan gepresenteerd, maar stelde niet veel voor.. Een klein en slordig voorgerecht, wat droog vlees als hoofdgerecht en een simpel toetje. Weinig fantasierijk, maar het voedt prima.

tax1975

• Goed

• Goed

In een ongedwongen maar prettige sfeer heerlijk gegeten met een gezelschap van acht personen. Smaakvolle inrichting, knus, lekker warm en gezellig. Heerlijk wild gegeten met "een soep in een broodje vooraf". U leest het goed, erg leuk en lekker. Prima porties, vriendelijke bediening, goede wijnen. Het personeel is jong, Ellen pik je er zo uit. Bij vertrek een leuk Wild-kookboek cadeau gekregen. Voor herhaling vatbaar. Het enige minpuntje was het luidruchtige feestje naast het restaurant dat het niveau enigszins naar beneden haalde. Verder top.

smuljet

• Matig

Schone wat gedateerde inrichting en vriendelijke bediening.
Na een veelbelovend voorgerecht ;zomerproeverij van een zalmbitterbal een mini spinazie soepje en 1 gamba, kwam er bij het hoofd gerecht veel fantasieloos eten in overvloed.
Grote porties, wat wel vaker in de Achterhoek gebruikelijk is, maar niet bijzonder van smaak of samenstelling.Wat saaie maagvulling met weinig smaak.vlees met een saus, te vet.
Goede redelijk geprijsde wijn.
Bij de koffie toe een wat smoezelig kistje met snoepjes.
Helaas voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Guido333

• Matig

Ellen heette ons welkom en schoof vriendelijk wat tafels bij elkaar op het terras.

De ober (een tiener of twintiger) deed zijn best maar had wat vreemde uitspraken: "Zo, dan hebben we dat maar gehad!" als ie weer iets kwam doen. En zo waren er nog een paar. De waterglazen kwamen na 3 keer vragen. Na ruim een uur te hebben gewacht (het was niet eens druk) kwam het eten; De patat was koud en er was een petieterig slaatje formaat ongeveer voor één persoon, dat we met z'n achten moesten delen!

Ook het andere garnituur was niet al te ruim bemeten. Het vlees was overigens lekker. De gebakken aardappelen (wel warm) waren ook goed.

De pasteibakjes waren aan de bovenkant ronduit zwart!

Nadat we hier melding van hadden gemaakt, kwam Ellen zelf maar even polshoogte nemen. Haar reactie: " Ja, dat komt mij bekend voor. We bakken ze namelijk ondersteboven". En dat was het.

Affijn, al met al geen aanrader. Stevige prijzen voor zeer matige kwaliteit. Jammer. Locatie is namelijk heel leuk.

jamjam...

• Uitstekend

• Uitstekend

Wij hebben hier een verrassend overheerlijk 3 gangenmenu genuttigd. Echt een aanrader! We kregen er een streekboekje gratis bij.

arendvoskuijl

• Redelijk

• Redelijk

Nogal druk op een zondag, dus geen vrije keus in de tafel. Bediening een beetje plichtmatig. Maar je komt voor het eten. We kwamen af op de aantrekkelijke kaart. Maar dat maakt Ellen's kok niet waar, het is behalve een beetje zout, ook een beetje saai. Al ziet de inrichting, inclusief Ellen er piekfijn uit. Ook servies en tafel zijn in orde. Oh ja, de huiswijnen uitstekend en voordelig. Anders was het eindoordeel matig geweest. Durven Ellen, je kan het !

Schrijf zelf een recensie over Ellens Restaurant Zalen in Zelhem

Schrijf hieronder je recensie over Ellens Restaurant Zalen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.